Camera Deluxe | Una scrivania, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Voga Corte Chidoricho

3 out of 5
Voga Corte Chidoricho
3-13-12 Chidori, Ota-ku, Tokyo, Tokyo

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 99 su 187 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 57 su 187 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 16 su 187 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 187 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 5 su 187 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 29 apr 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

10/10 Eccellente

Rachaya

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
ที่พักสะอาดมาก อุปกรณ์อำนวยความสะดวกครบครัน ห่างจากสถานีรถไฟ 300 และ350 เมตร ใกล้ร้านสะดวกซื้อทั้ง 7 และ family mart รวมถึง Supermarket ด้วย ห้องขนาดกำลังดีค่ะ
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 23 apr 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you again soon

8/10 Buono

King Lim, Reno

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice quiet location. Apartment is clean and functional and reasonably roomy while being compact sized. No front desk, but staff a three minute walk .was responsive by email. Loved the convenience of an en-suite washer. Kitchen is usable and functional. Immediate area has a rural feel. A very good supermarket is only 3 minutes walk away. Highly recommend the Viga Corte Chidoricho.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 23 apr 2024
Thank you very much for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay here! We hope to welcome you again soon!

8/10 Buono

Magdelyn

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Trains are close , it’s a neighborhood so it’s a quiet stay I loved it
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 23 apr 2024
Thank you for your review, we are glad to hear that you loved your stay with us! We look forward to welcoming you again soon!

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The apartment was immaculately clean, and had all the facilities needed for a 5 day stay. The transport links are great - 20 mins to Gotanda and from there easy access to Shibuya, Harajuku etc, and 10 mins to Kamata and from there onto Tokyo centre or Yokohama. Local grocery shops on the quiet street. For those who read the reviews and worry about checking in, it’s really not difficult. First you’ll need to digitally upload a photo to the website when you book - you’ll get a link to do this. You’ll be emailed the front door pin and your room pin a day or so before staying. At the property itself you just take selfies and fill in your details. The lobby door is open all the time. I suspect those who had difficulty perhaps did not check their emails but it really is not hard!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 11 apr 2024
Thank you very much for your review! We are delighted to know that you enjoyed your stay and found the check-in process simple.We hope that we may have the pleasure of welcoming you again soon!

10/10 Eccellente

Enrico

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
All good nice location close to subway station convinience stores everywhere
Soggiorno di 11 notti a marzo 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 10 apr 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you found our location convenient! We look forward to welcoming you again

10/10 Eccellente

Kimberlin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The rooms are huge and bed was very comfortable! Great stay and staff is awesome too!!!! Thank you again!
Soggiorno di 10 notti a marzo 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 8 apr 2024
Thank you for staying with us! We are glad to hear that you found your room comfortable and our staff helpful. Thank you for your kind words. We hope to welcome you again soon!

10/10 Eccellente

Vue

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing more to say but it exceeds all for what you're paying for.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 25 mar 2024
Thank you for your review, we are delighted to know that you were satisfied with your stay! We hope to welcome you again soon!

10/10 Eccellente

CHRISTOPHER

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
overall was really good if it had wifi i wasn't able to connect to it that was one of the downsides
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 25 mar 2024
Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback! We do apologize for the trouble with the WiFi. We hope that you enjoyed your stay nonetheless.

6/10 Soddisfacente

YOSHIKO

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
フロントが無人だったので、旅行なれしてる人にはいいかもですが、少し難しかったです。 布団の予備がおいてあると、肌寒いときなどかけれたのでありがたいなと思いました。
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di BON Lodging Support Team, il giorno 1 apr 2024
この度はご宿泊いただきありがとうございます。また貴重なご感想をいただきまして重ねてお礼申し上げます。またの機会がございましたら是非ご利用くださいませ。

6/10 Soddisfacente

??

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
くしゃみと鼻水が止まらなかったのでハウスダストが気になるなら辞めといた方がいいかも
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di BON Lodging Support Team, il giorno 1 apr 2024
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。ご不快な思いをさせてしまい申し訳ございません。弊施設では定期的フィルター清掃を行っており、今後も品質向上のために、努めさせていただきます。何卒よろしくお願い申し上げます。

4/10 Scarso

???

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
換気扇のところが寒かったです。普通のお部屋みたいで、そこはよかったです。
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 28 feb 2024
この度は数ある施設の中から当施設をご利用いただきありがとうございました。今後も多くのお客様が快適に滞在頂けるよう尽力してまいります。またの機会がございましたら是非またお越しくださいませ!

10/10 Eccellente

Mickel

Soggiorno di 9 notti a febbraio 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 25 mar 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!

10/10 Eccellente

Jameel

Soggiorno di 9 notti a gennaio 2024
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 25 mar 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!

6/10 Soddisfacente

vincenza

Location has some pros, grocery store near by and 2 train stations near by! But that’s it…. Property manager was very helpful the one time I bumped into him at the property. So thank you to him! Otherwise there is never anyone there to help. I contacted customer service for assistance on a few issues and they were not helpful with any of the issue's ,eg: toilet paper we were given 4 rolls for 3 people for 2 weeks, they told me to “go and buy more myself.” Very strange and rude to me The check in system they have in place is definitely not convenient, especially after a long day travelling! We arrived at 10pm, if it wasn’t for another guest, we would have been left locked out till morning.
Soggiorno di 13 notti a dicembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 1 feb 2024
Thank you for staying with us! Vog Corte Chidoricho is an unmanned vacation rental, so we provide an inital supply of amenities and the check-in is remote. We send all necessary information to all our guests before their arrival but some booking websites sometimes fail to deliver messages to guests. Which is why we have a customer service team available 24/7 by phone and email to answer any questions from our guests at any point of their stay.We apologize for any inconvenience caused during your stay, and we hope that you had a good time in Tokyo!

4/10 Scarso

Carl

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 2 gen 2024
Thank you for staying with us. We hope that you enjoyed your time in Tokyo and that we may have the pleasure of welcoming you again.

10/10 Eccellente

Dalis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 27 dic 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again next time you are in Tokyo!

6/10 Soddisfacente

nobuaki

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 27 dic 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。またの機会がございましたら是非ご利用くださいませ。よろしくお願いいたします。

8/10 Buono

Isaac

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 28 nov 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

8/10 Buono

Alexander

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It was actually pretty great once we got past the check-in nightmare. My girlfriend is Japanese so she loved being able to buy food from the grocery store and cook. So, it would have been perfect if non-perishable essentials (salt, pepper, cooking oil, coffee, etc) were provided.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 15 nov 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused during the check-in, and we thank you for your patience at the time. We are glad to hear that you enjoyed the comfort of having a kitchen in your room.We hope that we may have the pleasure of welcoming you again in the future.

8/10 Buono

masaaki

Viaggio di coppia
近くにスーパーがあるから便利
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 15 nov 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 Eccellente

Man-Kit

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Spacious rooms, ensuite washer is a big plus!
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 15 nov 2023
Thank you for your review, we are glad to know that you found our room spacious and conveniently equipped. We look forward to welcoming you again soon!

8/10 Buono

Lorraine

Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 1 nov 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 27 set 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 Eccellente

Shelly

Soggiorno di 10 notti ad agosto 2023
Risposta di BON lodging support team, il giorno 15 set 2023
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!

10/10 Eccellente

keisuke

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
また使いたいと思える場所でした
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 28 giu 2023
この度は当ホテルをご利用いただきありがとうございました。快適にお過ごし頂けたご様子で嬉しく思っております。今後もお客様にお喜び頂けるようなホテルづくりに尽力いたします。お近くにお立ち寄りの際には是非当館をご利用いただけますと幸いです。

8/10 Buono

Yuki

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 14 giu 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。またのご来館をお待ちしております。

10/10 Eccellente

Ling

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
駅が近いようで少し遠いですが、スーパーも近くにあり、とても過ごしやすいです。
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 14 giu 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、貴重なご感想をいただきまして重ねてお礼申し上げます。またのご利用をお待ちしております。

8/10 Buono

Angel Margarito Flores

Soggiorno di 7 notti a maggio 2023
Risposta di BON Lodging Customer Support Team, il giorno 19 giu 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

10/10 Eccellente

YU

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
施設が新しく、快適に過ごせました。近くにスーパーがあるのは助かりました。 チェックインに関してですが、事前に代表者の身分証を送りましたが、施設の入り口では全員分のチェックが必要でした。その辺りが分かりにくかったです。でもバストイレ別でミニキッチンもあるのは助かりました。
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 26 mag 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、貴重なご感想をいただきまして重ねてお礼申し上げます。またのご来館をお待ちしております。

10/10 Eccellente

Ross

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Good communication from owners. Lengthy but clear check-in process. Unit was small but perfect for two. Clean, comfortable. Handy to transport and supermarket.
Soggiorno di 11 notti a maggio 2023
Risposta di Anne, il giorno 24 mag 2023
Thank you for your review Ross! We are very happy to know that you enjoyed your stay. We hope to welcone you again soon!

10/10 Eccellente

Gilbert

Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 22 mag 2023
Thank you for choosing our apartment, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Eccellente

Jo

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice place, clean and very close to the local transportation. We thoroughly enjoyed our stay here and would highly recommend to anyone who might be traveling to the area. Thank you for allowing us to stay! ありがと ございます
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Anne, il giorno 18 mag 2023
Thank you for your reservation and for your review! We are happy to know that you had a pleasant stay. We look forward to hosting you again!

10/10 Eccellente

Jet

Soggiorno di 28 notti ad aprile 2023
Risposta di Anne, il giorno 18 mag 2023
Thank you for your review, we look forward to welcoming you again!

10/10 Eccellente

しんじ

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
清潔感があり、3名利用には十分な広さと設備でした。
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 12 mag 2023
この度は当施設をご利用頂きありがとうございました。 クチコミを頂き有難うございます。今後もお客様に満足していただける施設を目指して努力いたしますので、またの機会にご利用していただけましたら幸いです。スタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Buono

???

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
施設環境がよかった
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 12 mag 2023
この度は当ホテルをご利用いただきありがとうございました。快適にお過ごし頂けたご様子で嬉しく思っております。今後もお客様にお喜び頂けるようなホテルづくりに尽力いたします。お近くにお立ち寄りの際には是非当館をご利用いただけますと幸いです。

6/10 Soddisfacente

MANPREET

Viaggio con la famiglia
Bad experience
The property is so so. There was problem in the lock. It took 2 hours to figure out lock key to enter the room. Electronic lock was not working. Mechanical key is difficult to get. It was scary to check in. At one time we were so disturbe as we were not able to open the door as we could not find alternate mechanical key. Kichnete is too small space to wotk. Toilet seat heating was not working. AC was not working. Overall so so experience. They should have someone on front desk for atleat 2 hours a day to resolve day to day issues. 3 to 5pm could be better.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2023
Risposta di Anne, il giorno 12 mag 2023
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience. We sent you the instructions on how to pick up the key by email to which you responded, but we didn't receive any contact from you after that. So we weren't aware that you encountered trouble when picking up the key. We are deeply sorry to know that you did. Next time please don't hesitate to contact us by email or phone if you need assistance! Also inside every room is placed a manual with explanations on how to use all appliances, including the AC. Next time feel free to take a look and to contact us of course if you have any questions.Thank you again for your reservation and your feedback, we hope to welcome you again!

8/10 Buono

keiko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 28 notti a marzo 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 12 mag 2023
この度は当ホテルをご利用いただきありがとうございました。今後もお客様にお喜び頂けるようなホテルづくりに尽力いたします。お近くにお立ち寄りの際には是非当館をご利用いただけますと幸いです。

10/10 Eccellente

Linda

Soggiorno di 8 notti ad aprile 2023
Risposta di Anne, il giorno 25 apr 2023
Thank you for your review! We are happy to know that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again!

10/10 Eccellente

Anand Sagar

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Anne, il giorno 25 apr 2023
Thank you for rating us 10/10! We look forward to welcoming you again.

10/10 Eccellente

Oliver

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Es war alles tipp top
Soggiorno di 20 notti a marzo 2023
Risposta di Anne, il giorno 25 apr 2023
Thank you for your review, we hope to welcome you again in the future!

6/10 Soddisfacente

martin

Soggiorno di 27 notti a marzo 2023
Risposta di Anne, il giorno 25 apr 2023
Thank you for rating us, we hope to welcome you again during your next time in Tokyo!

8/10 Buono

Chompunut

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 12 mag 2023
Thank you for choosing our apartment, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 Buono

Tomoyuki

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
入居直後洗濯機に問題がありましたが迅速に対応していただけました。 その他質問等にも早急に対応してくれました。
Soggiorno di 14 notti ad aprile 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 24 apr 2023
この度は数ある施設の中から当施設をご利用いただきありがとうございました。洗濯機の不具合につきましてご不便をおかけし申し訳ございません。お客様のご理解とご協力により対応できたこと感謝申し上げます。今後も多くのお客様が快適に滞在頂けるよう尽力してまいります。またの機会がございましたら是非またお越しくださいませ。スタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Buono

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a marzo 2023
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 12 mag 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback, we are glad to know that you enjoyed your stay with us,.We look forward to welcoming you again soon!

10/10 Eccellente

Alfredo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed our stay. Everything was close to where we wanted to go. Highly recommended
Soggiorno di 6 notti a marzo 2023
Risposta di Anne, il giorno 5 apr 2023
Thank you for taking the time to share your feedback! We are delighted to know that you had a great time. We look forward to welcoming you again!

10/10 Eccellente

Cassandra

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a marzo 2023
Risposta di Anne, il giorno 25 apr 2023
Thank you for rating us 5/5! We hope to welcome you again soon.

10/10 Eccellente

Tothsanaly

Viaggio con la famiglia
I like how private and affordable it is. The check-in instructions can be a bit confusing but overall I would recommend this place.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Anne, il giorno 28 mar 2023
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed the quietness and affordability of Voga Corte Chidoricho. We hope to welcome you again soon!

10/10 Eccellente

YI CHUAN

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
廚房跟洗衣機很棒的住宿環境
Soggiorno di 5 notti a marzo 2023
Risposta di BON客服團隊, il giorno 22 mar 2023
您好 謝謝您這次的入住,也感謝您抽空為我們寫了如此高評價。 希望日後還有機會再歡迎您前來入住。

8/10 Buono

Satoshi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
スーペリアツインを大人2名で4泊利用しました。決して広いとは言えませんが、ミニキッチン・風呂・洗面所・洗濯機と一通りの設備が揃っており便利でした。メールでの問い合わせにもすぐに返事がもらえました。都心までは若干の距離がありますが、便利な場所には違いありません。 安価に数日間の滞在をするのに適した宿泊施設だと思います。 謎の装飾(海外旅行者向けの忍者的な絵)があったり、風呂の空調が使いにくかったり(換気扇を止めてもすぐに復活して冷える、暖房にして回避)しましたが、困るほどではなかったです。
Risposta di BONロッジングサポートチーム, il giorno 22 mar 2023
この度は数ある施設の中から当施設をご利用いただきありがとうございました!ご評価頂き大変嬉しく思っております。快適にお過ごし頂けたとのこと何よりでございます。また、貴重なご意見を頂戴しありがとうございました。サポートチームではお客様がスムーズに滞在できるよう最大限お手伝いさせて頂きますのでまたの機会がございましたら是非またお越しくださいませ。