Terrazza/patio

Recensioni per Baglioni Hotel Luna - The Leading Hotels of the World

5 out of 5

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 697 su 968 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 178 su 968 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 53 su 968 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 28 su 968 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 968 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Marco

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non serve avere una splendida location vicino a San Marco ed un ottimo personale professionale e simpatico per essere un 5 stelle lusso … Ma veniamo alle dolenti note…. - illuminazione della stanza pessima, molto belli i lampadari ma l impianto luci è stato studiato male. Oltre pessimi punti luce stessi, nella stanza o sei sotto i FREDDI fari o non hai alternative… il buio, niente luci basse calde e diffuse. Niente ambientazione soft. -bagno freddo (primo di marzo) L unica fonte di calore è lo scalda salviette …. - impianto di riscaldamento rumoroso - il letto non ha neppure un semplice topper che renderebbe più morbido il riposo -nel frigo bar solo alcool, niente acqua, solo 2 piccolissime bottiglie in omaggio esterne, quindi se hai sete devi chiamare il service di notte … - unica nota positiva la location, vicinissima a San Marco, è un personale professionale e gentile Quindi non posso che essere rimasto scontento. Non lo consiglio, c è di meglio - ed infine la colazione … banale, quasi da 3,stelle Ll
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 18 mar 2024
Gentile Ospite, La ringraziamo per averci scelto per il suo soggiorno a Venezia. Ci spiace leggere la sua recensione. Accogliamo quanto de lei segnalato relativamente alle luci in camera che ci aiuterà nel nostro quotidiano sforzo al miglioramento. Riguardo alla colazione le segnaliamo che nel nostro buffet sono presenti circa 110 prodotti alimentari oltre alla carta addizionale che aggiunge ulteriori scelte di alto livello; inoltre è servita in un salone del '700 con affreschi degli allievi del Tiepolo. Molti viaggiatori l'hanno definita "spettacolare" ci spiace lei non abbia colto tutto ciò.Gianmatteo Zampieri - General Manager

4/10 Scarso

Marco

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La location è ottima ed il personale professionale e gentile, tuttavia ritengo importante segnalare la pessima illuminazione all'interno della stanza, con un letto privo di topper e quindi non particolarmente comodissimo. Il bagno era freddo, (visto il periodo), e l'unico sistema di riscaldamento nella stanza è lo scaldasalviette...insomma , no basta avere degli ottimi arrrdi storici, ma contano molti fattori per un 5 stelle...
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 20 mar 2024
Gentile Ospite, la ringraziamo per averci scelto per il suo soggiorno a Venezia. Assieme a tutto il team faremo tesoro delle sue note per fornire ed anticipare le esigenze del cliente. Ci auguriamo di rivederla presto a Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

6/10 Soddisfacente

Gianluca

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
camere molto belel, servizio eccellente, negativo il fatto di non avere una terrazza, assente una vera spa. Camere molto buie. Rapporto qualità prezzo basso.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Andrea, Cantu

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location spettacolare
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021

10/10 Eccellente

daniele

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021

10/10 Eccellente

Alice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018

8/10 Buono

nadia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
tutto molto bello, camere belle, personale molto gentile l'unico problema secondo il mio parere è stata la vista, affaccio praticamente sul muro

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
POSIZIONE HOTEL PERFETTA - PALAZZO STORICO AFFASCINANTE.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2017

10/10 Eccellente

Andrea, Modena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno a Venezia
Ottimo hotel, certamente consigliabile

6/10 Soddisfacente

mirogli3, Alba

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Posizione ottima ma stato dell'hotel trasandato

10/10 Eccellente

Mattavelli

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ILLUSIONI
+ Acqua a fiumi dalla plafoniera del bagno. Nemmeno una scusa

10/10 Eccellente

Stefano, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Il top
L'hotel e' fantastico , quello che vedete sul sito del luna baglioni corrisponde a verita' e tutto il persnale e' gentilissimo e disponibile

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un'accoglienza senza pari ed un servizio impeccabile, inoltre le prelibatezze del ristorante al suo interno sono spettacolari!!!!

10/10 Eccellente

RO, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel Luna Baglioni - Venezia
Ottimo hotel, servizio impeccabile, arredi sfarzosi, sala colazioni imperdibile. Costo elevato ma proporzionato alla qualità offerta. Posizione e vista imbattibili.

10/10 Eccellente

Steve

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
absolutely beautiful hotel. Excellent service. Very accommodating. Superb location in Venice. Would highly recommend.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 16 apr 2024
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Brian, Prior Lake

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful Place. Wonderful staff.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 19 mar 2024
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your notes with the staff and in particular with those who have been closer to you during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Karim

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 8 apr 2024
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Had an amazing stay for my birthday. The hotel staff couldn’t do enough for us and the concierge arranged some fantastic trips.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 9 mar 2024
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel In fabulous location. Would definitely stay at the hotel again.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 14 feb 2024
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your notes with the staff and in particular with those who have been closer to you during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is perfect and staff is excellent.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 19 feb 2024
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Mayra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
After reading reviews we chose the Baglioni for our stay in Venice and it did not disappoint. The location was perfect, near all the best shops and restaurants. I was blown away by our suite, the room was massive and the view was lovely. I would definitely stay here again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 27 gen 2024
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

6/10 Soddisfacente

Archie

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 12 gen 2024
Dear Guest, Wish to thank you for choosing us for your stay. We are sorry for the low score received on your survey. Please feel free to contact us directly to give us more details so to better understand the reasons that led you to this and in case set in place appropiate correction/ improvements. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Letizia

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 29 dic 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Marco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo estuvo maravilloso sólo le urge al hotel cambiar los colchones de las camas. Esta muy mal.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 2 dic 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing us for your stay and for your report that we will treasure and evaluate for future changements. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful
Beautiful hotel. The concierge service was fantastic as well as the service by the other employees. Conveniently located to St Mark's Square
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 20 nov 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing the Baglioni Hotel Luna for your stay in Venice and for sharing your personal experience. We will share your review with all the team since your kind words are the right gratification for our daily hard job. We right suggest to everyone to indulge in an outstanding experience sometimes during the year and hope to welcome you again in Venice with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri – General Manager

10/10 Eccellente

Esther

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic! Wonderful! A dream! We absolutely loved this hotel and plan to be back. The staff were all so incredibly friendly and kind. They were very helpful. The food was phenomenal and the drinks were just as fabulous. One of the best parts of our 2 week long trip. Quite literally steps away from St. Mark’s Basilica/Square and on the other side steps away from the best shopping.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 10 nov 2023
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Kate

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 23 nov 2023
Dear Guest, Thank you for choosing us for your stay. The whole team and my self look very much forward to welcoming you soon back to Italy with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent séjour au Baglioni
Le Baglioni est idéalement situé à côté de la place Saint Marc. L'arrivée en taxi bateau devant l'hôtel est idéale nous la recommandons. Le service est irréprochable digne d'un 5 étoiles. Notre chambre était confortable et propre, cependant nous avons compris que les rénovations dans Venise sont compliqués à initier, ainsi, la chambre manquait notamment de prises au niveau du lit.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 21 ott 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for choosing us to celebrate your wedding anniversary. We have been honored to host you and wait you back to celebrate again to the Baglioni Hotel Luna and your words are the highest gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Don’t hesitate to contact us to plan your next celebration with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager

8/10 Buono

ANA, Coral Springs

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is located in a great area, service and ambience are wonderful. Is not my 1st time there and won’t be my last one.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 21 ott 2023
Dear Guest,We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our fairytale city and stay at your full disposal to plan it with Baglioni Hotels & Resorts.Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Valerie

Excellent customer service and a fabulous breakfast buffet. Location is the very best and central to all the activities. Room was very spacious but needs updating. Would stay here again the service was outstanding
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 21 ott 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your notes with the staff and in particular with those who have been closer to you during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Constantinos

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 5 ott 2023
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Anthony

Viaggio di coppia
Great location on Piazza San Marco, beautiful property, and terrific staff. Couldn’t have been better from Concierge, to restaurant and bar staff, to room service. Excellent in every way. Highly recommend the Baglioni Luna!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 5 ott 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Mathieu

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un personnel aux petits soins et très professionnel. Un lieu magnifique. Chambre simple mais très propre et confortable petit bémol la climatisation difficile à régler et une cafetière aurait été appréciée. Nous travaillons dans l’hôtellerie 5* à cannes et avons apprécié ce lieu et surtout la gentillesse du personnel. Le maître d’hôtel du petit déjeuner au top.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 23 set 2023
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

4/10 Scarso

Gabrielle

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Our basic room was just that, dark, with a cramped bathroom that needed attention. The breakfast was the standard of a 2* hotel, so bad that we avoided it on the third day and went out to a proper hotel for breakfast. Very convenient location though (why we stayed here) but the standard was well below a 5* hotel. Staff were pleasant and tried hard, but the whole experience was woeful.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 23 set 2023
Dear Guest, We are sorry for your experience was not satisfactory. Our company is investing huge amount of resouces to ameliorate the product, though happy to hear our team was pleasant. Thank you for choosing us for your stay in Venice, we all hope to see you one again in the near future to see our new refurbished premise. Gianmatteo Zampieri - General Manager

6/10 Soddisfacente

Christopher

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 14 ott 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing us for your stay in Venice. We see your score is is not in line with the expectation so we do kinly ask you to let us have more information on your overall experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Allan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 18 set 2023
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city of Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

guillaume

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 17 ago 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing the Baglioni Hotel Luna for your wedding anniversary. We right suggest to everyone to indulge in an outstanding experience sometimes during the year and hope to welcome you again in Venice for another celebration with Baglioni Hotels & Resorts . Gianmatteo Zampieri – General Manager

10/10 Eccellente

Melanie

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 11 ago 2023
Dear Guest, Let us thank you for sharing your experience and for choosing us for your stay in Venezia. The location is top notch for the Baglioni Hotel Luna right off St. Mark’s Square and we all wait you back for another experience with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager .

10/10 Eccellente

Alex, SHERMAN OAKS

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent stuff and great service
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 5 ago 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Terry

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 10 ago 2023
Dear Guest, Let us thank you for your kind review and for choosing us for your stay in Venice. Your word are very gratifying for us that constantly strive for excellence. We all look forward to your next visit to Venice wishing you a good holiday continuation. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Unique property. Great service
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 22 lug 2023
Dear Guest, We wish to thank you very much for your kind words. This is a gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Hope to have the pleasure to meet you personally on your next stay in our lovely city Venezia. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Bernard

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 9 ago 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for choosing us for your stay in Venezia. We have been honored to host you and wait you back to celebrate again to the Baglioni Hotel Luna and your words are the highest gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Don’t hesitate to contact us to plan your next stay with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Alison, Tiburon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice quality hotel close to st marks square and the grand canal. Recommend
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 15 lug 2023
Dear Guest, Grazie Mille for your feed back. All the team and myself look very much forward to welcoming you soon back to Venezia with Baglioni Hotels Gianmatteo Zampiere - General Manager

10/10 Eccellente

Jason

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel with a perfect location in great staff. Nice rooms and great breakfast. Tough to find anything wrong with it.
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 15 lug 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for your kind words true gratification for all the daily efforts of our team. Needless to say that we will share all your positive notes with the staff and in particular with those who have been closer to your during your stay. Thank you again for your kind review and we all look very much forward to welcoming you again to the Baglioni Hotel Luna for another magical experience. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Irina

Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 1 ago 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing us for your stay in Venezia. All the team and myself look very much forward to welcoming you soon for another experience with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

Haiyang

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Awesome, gorgeous property and staff, very nice and welcoming
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 21 giu 2023
Dear Guest, Wish to thank you very much for choosing us for your stay. We have been honored to host you and wait you back to celebrate again to the Baglioni Hotel Luna and your words are the highest gratification for the whole team that on daily basis work hard and strive for excellence. Don’t hesitate to contact us to plan your next celebration with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager

10/10 Eccellente

maria

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel with excellent service and location
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 10 giu 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing the Baglioni Hotel Luna for your stay in Venice and for sharing your personal experience. We will share your review with all the team since your kind words are the right gratification for our daily hard job. We right suggest to everyone to indulge in an outstanding experience sometimes during the year and hope to welcome you again in Venice with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri – General Manager

6/10 Soddisfacente

Marianne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled cigarettes. Paid $1500 per night for 2 days. This hotel is definitely nit worth of the price.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Gianmatteo Zampieri , il giorno 10 giu 2023
Dear Guest, Wish to thank you for choosing us for your stay in Venezia. We are terribly sorry for what you describe and wish to apologize with you. We have no report of that during the stay so at this stage can only hope to see you back in Italy soon with Baglioni Hotels & Resorts. Gianmatteo Zampieri - General Manager.