Dettaglio esterni

Recensioni per Senza The Inn Resort & Spa

5 out of 5
Senza The Inn Resort & Spa
Türkler Mevkii, Alanya, Antalya

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 11 su 62 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 14 su 62 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 12 su 62 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 13 su 62 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 62 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

6,2/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

6,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Alessandro

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
would not go back even if it was free

4/10 Scarso

Alessandro

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Unfriendly staff, place felt like it wasn't even in business all the lights are off in hallways probably for them to save money instead of doing it for energy purposes. There was an upcharge for basically everything even wifi, this is not "all inclusive" so do not go for the extra charge for all inclusive. Surrounding area dirty and not safe feeling along with the property itself.

6/10 Soddisfacente

Andrejs

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Abdurrahman

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

2/10 Terribile

Sam

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

wahidullah

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Muhsin

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Dårlig mad
Hotellet var som sådan pænt og velholdt men maden tværdigmod var ik noget at råbe hurra for.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di FRONTOFFİCAL, il giorno 18 ott 2023
Thank you for sharing your valuable opinions about our facility with us. We would like to share with you that our primary goal is not to compromise our understanding of quality service, in this direction, your opinions are valuable to us and will be taken into consideration by us and will be forwarded to the relevant places and necessary corrections and improvements will be made. We would be pleased to welcome you again in our facilities.

8/10 Buono

Hans

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di FRONTOFFİCAL, il giorno 18 ott 2023
DEAR GUESTTHANK YOU FOR PARTICIPATING IN THE COMMENT.YOUR OPINIONS ARE VERY IMPORTANT TO US. WE WANT YOU TO KNOW THAT WE WILL BE HAPPY TO IMPROVE OURSELVES AND PROVIDE YOU A BETTER SERVICE AND TO SEE YOU AGAIN.SENZA THE INN RESORT MANAGEMENT

4/10 Scarso

YULIA, Edison

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Imposiible to sleep due to loud music all the time, no sound proff. We stayed 14 day, linens were changed once, towels - twice, no floor cleaning, no bathroom cleaning.
Soggiorno di 14 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Arber

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
everything
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

8/10 Buono

Gizem

Soggiorno di 5 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

NEVEF

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

hikmet

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mon enfant est tombé malade nous avons rejoint l'hôpital ( l'hôtel n'est pas en cause) après la première nuit nous avons quitté l'hôtel, aucun remboursement des nuits restants. Le restaurant est limité en termes de nourritures ou de plats, les chambres n'ont aucune protection acoustique , le ronflement des voisins etaient horribles. Sinon l'hôtel est bien, les personnels parfaits et très aimables.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Hotel Management., il giorno 4 lug 2023
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for your stay in our hotel. Sharing your feedback about the positive and negative situations you experienced during your stay at Senza The Inn Resort & Spa Hotel helps us to serve you better and to increase our service quality.We would like to welcome you again on your next trip, and thank you again for your sensitivity.Regards,

2/10 Terribile

sami

Soggiorno di 4 notti a giugno 2023

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Do NOT recommend!!!!
Dirtiest hotel I have been to. The housekeeper only mops the floor and make the bed. The bathroom was not cleaned in 4 days until i made a complaint to the higher responsible person!! We got all salmonella and my 1 year old daughter got really sick! The service is really low when we arrived the staff didnt even look at us at the reception we didnt feel welcome at all! NOT WORTH YOUR MONEY! . You even have to pay for wifi!!!!!
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023

4/10 Scarso

Riina

Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

2/10 Terribile

Megija

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

10/10 Eccellente

Nahit

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good place to stay. Relaxing 😎
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

2/10 Terribile

Harun

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023

6/10 Soddisfacente

Martin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Wegen fehlender 50 Euro bei der finalen Rechnung wurde ich wie ein Verbrecher festgehalten die Polizei kam und ging lachend wieder. Mein Chip auf der CC war defekt und akzepierten nur cash. A Pfand wurde meine Uhr konfisziert. Tags darauf habe ich die ausstehenden 50 euro bezahlt. So behandelt man keine Gäste die vorher ne Menge Geld dort gelassen haben. Scheiss Laden !
Soggiorno di 2 notti a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Saida

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Helaas geen 5 sterren, meer 3 sterren
Muten waren suoer dun in de kamer! Je hoort letterlijk alles! Late uitcheck ivm laat terugreis, moest je €10 per uur betalen. Kinder club was alleen.maar in heg Russisch, terwijl er kids uit verschillende landen waren .
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022

4/10 Scarso

DZMITRY

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Not a 5 star hotel
They give bracelets and towel cards only after check-in at 14-00. If you arrive earlier, no way to have some rest before 14-00 PM. Food is standard, nothing special. Chicken, potatoes etc.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

10/10 Eccellente

Ihsan

Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

2/10 Terribile

laila

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
All inclusive was not all inclusive in my opinion. We got charged for Wifi, charged for safe-deposit box, charged for ice-cream, charged for baby stroller. Towels only get changed every 2 days and bedsheets only 2x a WEEK. No laundry service available at all. Only good thing is that the main restaurant food was decent and good variety (except for breakfast. This was the same each morning). Enjoyed the grilled food. Staff in main restaurant were really kind and polite. Beach was also good. Overall Senza the inn resort is only 3*.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2022

2/10 Terribile

HALIT

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jätte dålig service, hygien
Soggiorno di 5 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

GURPREET

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di SenzaHotels, il giorno 25 mag 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your views with us, We wish you a nice day, --- Değerli Misafirimiz, Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz, İyi günler dileriz, --- Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie Ihre Ansichten mit uns teilen, Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag, --- Уважаемый гость, Спасибо, что поделились с нами своим мнением, Желаем вам хорошего дня,

2/10 Terribile

Salman al

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

8/10 Buono

Pavel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

10/10 Eccellente

Elena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel shouldn’t be more then 3 stars the conditions are old and dingy. The reception and customer service was rude and terrible. There was no air conditioning, there was mildew in the bathroom, the food was mediocre and lacked selection. Had to ask several times for simple things like changing sheets (1 time in the 2 week stay) the balcony door lock was broken. We booked a non smoking room, but turned out every single room is a smoking room and since the balcony door didn’t close and there was no AC the smoke smell from neighbors was constant. The receptionist were rude I asked to speak to the manager it was a big mystery and no one would call him or give me his name. The food was the same thing during our whole 2 week stay. The pool is freezing and none heated.
Soggiorno di 16 notti ad aprile 2021
Risposta di ., il giorno 15 mag 2021
Dear Guest ; Our hotel complies with the Covıd-19 Rules. A-Z all rules & hygiene are observed. Please, while such comments are untrue, they hurt us deeply. Best regards. Administration

2/10 Terribile

Robert

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2020

4/10 Scarso

HALE

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Hiç memun kalmadık
Otel sanki kapasiteden daha fazla idi. Havuzlar halk plajı gibiydi. 3 gece orda kaldık havuza adımımı atmadım. Deniz sahili pisti, kendi plajları olan kısmı temizleyebilirlerdi. Herşey dahil konseptleri diğer otellere göre farklı. Çocukları ilgilendiren tüm sncaklar ücretli. Deniz snack bölümünde hamburger aldım ekmek bayattı. Sabah kahvaltısında küçük simit aldım bayattı. Personeller yoğunluktan agresifleşmiş. Daha fazla personel çalıştırmaları lazım. İlk oda bize teslim edildiğinde 3 kişi olmamıza rağmen bir set havlu koymamışlardı. Resepsiyonu tam 4 kere aradım ancak havlu geldi. Aldığım bilgi ise Senza’nın diğer grup otellere rezervasyon yapanları hepsini The inn senza toplamışlar. Yoğunluk olmasa belki daha iyi olabilirdi. Herşeyde uzun uzun kuyruklar oluşuyor. Açıkçası ben hiç memnun olmadım.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2020

4/10 Scarso

Inna

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Повсеместная грязь уничтожает все впечатление
Самая главная беда отеля - грязь. Она везде: начиная со стаканов, которые наверное не менялись и не мылись капитально со дня переименования отеля, заканчивая стульями в ресторане, стенами и полами. Повсеместное курение, в том числе персонала, которые позволяет себе это делать в каморках для хранения инвентаря на этажах и в подсобке у барных стоек, отчего запах по отелю стоит невыветриваемый. Темнота в коридорах, туалетах, уличных зонах ресторана - экономят на электричестве. Найти тихий номер нереально: с одно стороны отельный амфитеатр орет до 23 часов, с другой весь день бассейновая музыка гремит, с другой - вечерняя программа другого отеля до 23 часов, с другой - мулла. В номере чисто, все исправно. Напитки хорошие - ультра оправдывает.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Giesela

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Senza the inn resort&spa, il giorno 18 ott 2019
hello, Thank you for your reviews about us.We would like to see you in our hotel again. king regards...

4/10 Scarso

Alper

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
pool ist gut,sauber mitarbeiter unfreundlich außer 4-5 personal alkohol und die getränke sehr billigqualität strand ist zum kotzen animation team es geht Essen sieht gut aus aber nicht so gut schmeckt sauna,hamam bis 14 uhr kostenlos. für ein 5 sterne hotel&spa vielfalt,servis,qualität nicht ausreichend
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2019
Risposta di Senza The Inn Resort&Spa, il giorno 21 set 2019
Merhaba Alper Bey, Tatiliniz istediğiniz gibi geçmemiş olması bizleri üzdü.Yorumlarınızı dikkate alacağımızı bildirir sizlere iyi günler dileriz....

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Rigtig hyggeligt og flot hotel med en masse forskellige ting man kan lave også med børn. Massere forskelligt mad at vælge imellem. Deres rengøring er dog ikke tip top, kunne forberedes en del. Og så fylder russerne bare en del på hotellet.(dem er der mange af).
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2019
Risposta di Senza the inn resort&spa, il giorno 12 set 2019
hello, Thank you for your reviews.We would like to see you in our hotel again. king regards...

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Die Minidisco sowie die Unterhaltung ist auf Russisch! Alle nichtrussischen Kinder werden ausgeschlossen! Fühlten uns nicht wie in der Türkei sondern wie in Russland!
Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort hotel&spa, il giorno 21 ago 2019
Dear sir/madam Thank you for your reviews.You can be sure that we will consider your ideas. king regards...

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort hotel&spa, il giorno 12 ago 2019
hello, thank you for your reviews about our hotel.We would like to see you in our hotel again. king regards...

4/10 Scarso

Ali Riza

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort hotel, il giorno 10 ago 2019
Merhabalar, Tesisimizden memnun kalmadığınız için üzgünüz.Tesisle ilgili memnun kalmadığınız kısımları bizimle paylaşırsanız seviniriz. saygılarımızla...

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personelen waren heeeel aardig en het restaurant was ook heel schoon en het eten’s zijn heel lekker en nog veel meer.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di senza the inn resort hotel, il giorno 11 ago 2019
Hi, Thank you for your nice reviews about our hotel.We are glad to host you in our hotel again. king regards...

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Clean good but all day turkey meat I don’t like turkey meat
Soggiorno di 6 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort hotel, il giorno 5 ago 2019
hello, Thank you for your reviews about our hotel.We have guests from several countries who like our foods so much.Anyway, we will consider your reviews about our foods. king regards...

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tyvärr måste jag säga att det värsta resa jag gjorde under hela mitt liv. Personal kan kommunicera bara på ryska. Bara npgra som kunde engelsla. Städning var under all kritik. Mayen utan smak och vidrig. Smutsiga talrikar och bestick. Samma mat varje dag mycket folk och det var iböand svårt att hitta ett sittplats. Långa köer till buffén. Polen var full med sand och någon form baktrie vi fick alöhoppa massa. Utslag huden man va tvungen att söka hudläkare sist men inte minst slagsmål utanför mitt rum kl 2 på natten min 7 åriga pöjke var jätterädd. Åk inte ditt man länner sig i moskva och är inte i Alanya.
Soggiorno di 10 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort hotel, il giorno 3 ago 2019
hello, we are sorry for your bad experience in our hotel.We will consider your reviews and try to make things better. king regards...

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Personalen var trevligt men städning inte bra och hisen var långsam
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn resort, il giorno 3 ago 2019
dear sir/madam thank you for your reviews about our hotel.We will try to make things better that you mention. king regards...

2/10 Terribile

JanRLading, Helsingborg

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Vi er en familj på 7 vuxna och 2 barn som betalade SEK +110,000,- for 10 nätter och det var det sämsta hotel/personal/service/mat vi NÅGONSIN har upplevd!!! Ett hotel där säger det er 5* och inte äns pratar engelska , överhuvudet taket!!! Expedia ljuger på deras hemsida om olika grejer och vi er 3 familjer där vill göra en stor formel klaga till Expedia. (Där var åndå slagsmål på 2 nätter vår min frus syster och barn måtte flykta till vår rum på en annan våning och vi fick tillkalla polisen och jag måtte ha möte med hotel chefen Mr Hassan nästa dag, otroligt dåligt ställe!!! Detta hotel har ALDRIG vart i närheten av bara 4 eller 5* (rena handduk värja 2. Dag och ”städning” 2 gångar i veckan och inte glas eller kuppar till alla i rummet..) , det er et vanligt 3 * , PÅ EN BRA DAG!!!!!!!
Soggiorno di 10 notti a luglio 2019
Risposta di senza the inn, il giorno 1 ago 2019
dear sir/madam we are sorry for your bad experience in our hotel.We will try to make things better for our guests hospitality. king regards...

4/10 Scarso

FATIH

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di senza the ınn resort&spa, il giorno 21 lug 2019
merhabalar, Tesisimizden memnun ayrılmamanız bizim için üzüntü verici bir durum.Memnun olmadığınız noktalarla ilgili bizi bilgilendirirseniz düzeltmeleri yapma adına elimizden geleni yapacağımıza şüpheniz olmasın. tekrar görüşmek dileğiye. saygılarımızla...

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There was too much noise, the staff don’t speak or understand English there was nothing inside the fridge as we had all inclusive, the rooms weren’t regularly cleaned and also there where astray cats running around the hotel no room service too and no towels changed
Soggiorno di 5 notti a giugno 2019
Risposta di senza the inn, il giorno 3 ago 2019
dear sir/madam sorry for your bad experience in our hotel. You can be sure that we will consider all your ideas that was written down here. king regards...

6/10 Soddisfacente

Serdar

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a giugno 2019
Risposta di senza the inn, il giorno 1 ago 2019
serdar bey merhaba. fikirleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler. sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyarız. saygılarımızla...

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
2-3 st fantastisk personal, men väldigt dåliga på engelska överlag endast rysktalande och turkiska Hotellet översvämmades av ryssar och de va hemskt Maten va ganska dålig kvalité överlag
Soggiorno di 14 notti a maggio 2019

8/10 Buono

Hanh Thi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very good hotell
Very good hotell . Fantastic servic , Good food . Good Management. Im really enjoyed my trip and i will come back to Senza.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2019
Risposta di Andaç Y., il giorno 30 mag 2019
We are happy you enjoyed your vacation in our hotel. Hope to see you among us next year Andaç Yurtsever Sales&Marketing