Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 601 su 1226 recensioni" "
10 - Eccellente
601
Valutazione di 8 - Buono. 400 su 1226 recensioni" "
8 - Buono
400
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 110 su 1226 recensioni" "
6 - Soddisfacente
110
Valutazione di 4 - Scarso. 73 su 1226 recensioni" "
4 - Scarso
73
Valutazione di 2 - Terribile. 42 su 1226 recensioni" "
2 - Terribile
42
8,6/10
Pulizia
8,6/10
Personale e servizio
8,2/10
Servizi
8,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,2/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Stefano
19 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Moderno, comodo e strategico
Stanze abbastanza grandi e molto belle. Bagno super . per prezzo hotel la colazione inclusa sarebbe più corretta. Posizione Top per mezzi pubblici e autostrada
Stefano
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
6/10 Soddisfacente
Liana
Viaggio di lavoro
15 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia
Liana
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
2/10 Terribile
Mechelle
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy.
The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours.
1) Soiled mattresses
2) Dirty shower floors
3) Dirty glassware
4) Mirrors stained
5)Base boards filthy
6)Dirty shower head - unable yo take shower.
I have pictures to support.
Mechelle
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Lars
Viaggio di coppia
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
Lars
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Susanne
Viaggio con la famiglia
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
Susanne
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Arne
21 apr 2024
Arne
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
8/10 Buono
Liwayway A
19 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Good!!
Liwayway A
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Sylvester, London
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
Sylvester
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Sandor
Viaggio di coppia
13 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
Sandor
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Rita
Viaggio di coppia
19 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good
Rita
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.
10/10 Eccellente
Ben
15 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ben
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
8/10 Buono
jonathan
8 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
jonathan
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.
10/10 Eccellente
Samuel
3 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
Samuel
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.
10/10 Eccellente
Tak
23 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
excellent services, value for money.
Tak
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Joshua
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Joshua
10/10 Eccellente
Rajbans
Viaggio di coppia
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great room. Good bed.
Rajbans
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Güven
10 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Einfach tolles hotel super personal
Güven
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards
8/10 Buono
Thomas
4 feb 2024
Thomas
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
6/10 Soddisfacente
Gitte
Viaggio di lavoro
2 feb 2024
Fint hotel, men alt personale er engelsk talende, hvilket jeg finder meget mærkeligt på et dansk hotel.
Og så kunne man ikke få Rom service, hvilket også er underligt på sådan et fint hotel.
Gitte
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Birgitte
30 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Birgitte
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 3 feb 2024
Dear Birgitte,Thank you for sharing your extremely positive feedback with us. We are happy that we have provided you with an exceptional service and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Kind Regards.
10/10 Eccellente
John
Viaggio di lavoro
23 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The towers are striking and artful, and the hotel is perfectly maintained, with excellent restaurants inside. It’s a block from the Metro, so you can get downtown in 10 minutes.
John
Soggiorno di 14 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear John,We are truly grateful for your positive feedback! Your recognition of the captivating architecture, the well-kept hotel, and the delightful gastronomic experience makes us both grateful and proud. The convenience of our proximity to the Metro and quick access to the city center is also a notable highlight, and we thank you for your time and opinion, which are always so important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again for another exceptional experience.
10/10 Eccellente
Bent
Viaggio di lavoro
23 gen 2024
Bent
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Bent,It is wonderful to read that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this experience memorable, at AC Hotel Bella Sky.On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. And we hope to deserve your choice again in the future.
10/10 Eccellente
Hiba
23 gen 2024
Hiba
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hiba,Thank you so much for your incredibly positive review! We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future.Warm regards,
4/10 Scarso
Lars
Viaggio di lavoro
22 gen 2024
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Meget langsom check-in. Slidt og dyrt hotel. Kedelig morgenmad.
Lars
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Lars,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the check-in experience and any inconvenience it may have caused. Your insights are crucial to our ongoing efforts to enhance our services.We regret to hear that our hotel fell short of your expectations. Our commitment is to provide a comfortable and pleasant stay, and we appreciate your feedback on areas where we can improve.Despite the challenges you faced, we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more positive experience in the future.Warm regards,
10/10 Eccellente
Jakob
21 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jakob
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Jakob,We truly appreciate your feedback, and we are delighted to understand that we were able to fulfill your highest expectations. We hope we can welcome you again, at AC Hotel Bella Sky, when your travels bring you back to Copenhagen.
10/10 Eccellente
Helge
21 gen 2024
Helge
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Helge,On behalf of the entire hotel team, I want to express our gratitude for sharing your experience during your stay with us. We strive to provide warm and genuine hospitality, and we couldn't be happier to see that you had a perfect stay at Bella Sky.Warm Regards,
8/10 Buono
Jessica
21 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jessica
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Jessica,Your extremely positive rating means a lot to us, and we hope that the level of service provided at AC Hotel Bella Sky will be a reason for you to choose us again in the future when you return to Copenhagen. Your feedback is highly valued, and if we can do anything to improve your experience, please don't hesitate to contact us. We want to make your next stay perfect.
10/10 Eccellente
Peter S
Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
17 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peter S
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Peter,On behalf of the entire hotel team, I extend our heartfelt gratitude for sharing your experience during your stay with us. Your feedback is sincerely valued, and it brings us great joy to learn that we met and exceeded your expectations. We look forward to the opportunity of welcoming you back to Copenhagen whenever your future travels may lead you here.
4/10 Scarso
Trine Weber
15 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Trine Weber
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Trine,Thank you for taking the time to share your feedback with us, which is instrumental in helping us enhance our services.If you find the time, we would be grateful if you could provide us with more details about your experiences. Your additional input will assist us in addressing specific areas for improvement.Once again, thank you for your valuable feedback, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.
10/10 Eccellente
Linda
Viaggio con la famiglia
15 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Skøn weekend i København
Smukt rummeligt værelse med fantastik byudsigt over København.
Linda
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Linda,Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful and spacious room, along with the fantastic view of Copenhagen. Thank you for sharing the pictures with us. It's our pleasure to provide memorable experiences, and we look forward to welcoming you back for more delightful stays.
2/10 Terribile
Aleksandros
Viaggio di coppia
15 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The dirtiest bathroom ever see, old and not well maintained. Baby size pillows uncomfortable, with stain marks on it. Decent breakfast. Doesn’t deserve the money that they are asking.
Aleksandros
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Aleksandros,Thank you so much for sharing your recent experience with us. Your feedback is truly valued, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would be grateful for the opportunity to address your concerns directly. If possible, we kindly ask you to contact us at your earliest convenience. Your cooperation means a lot to us, and we want to express our gratitude in advance. Your insights will play a key role in helping us take the necessary actions to enhance and improve our services.We look forward to hearing from you soon.Warm Regards,
8/10 Buono
Camilla
Viaggio con la famiglia
14 gen 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Godt men mangler lidt rengøring.
Der lå de samme vatpinde og andet snacks på hotel gangen under hele døgnet og spejle/vinduer i badet mm var der tegninger på når det blev dugget når man var i bad (altså ikke rengjort).
Fin morgenmad, og gode senge - flot udsigt.
Camilla
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Camilla,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is invaluable, and we take it seriously. Rest assured, we are addressing these matters to ensure a more pleasant experience in the future.We sincerely appreciate your positive remarks on our breakfast, comfortable beds, and the scenic view. We hope these can be good reasons for you to choose us again when visiting Copenhagen. We look forward to the opportunity to welcome you back for an amazing stay.
10/10 Eccellente
Hans-Heinrich
Viaggio con la famiglia
14 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hans-Heinrich
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hans-Heinrich,Thank you sincerely for your perfect score and for taking the time to share your thoughts. We appreciate your valuable feedback, which aids us in enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to have met your expectations. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, at AC Hotel Bella Sky.
4/10 Scarso
HIROFUMI
11 gen 2024
HIROFUMI
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hirofumi,I wanted to express my sincere gratitude for the feedback you provided us.Your opinion is truly valuable to our team as it helps us to understand our guests' needs and expectations better. We take all comments seriously and use them to improve our services and amenities as much as possible in the future.Thank you again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
10 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
God service men mindre gode fysiske rammer
Værelset var ret koldt og vi blev vækket flere gangene løbet af natten af en høj hyletone - måske fra elevatoren dom var tæt på. Uanset hvad gav det en meget dårlig nattesøvn
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the maintenance department to ensure the necessary action will be taken. I hope you find the opportunity to visit us again in the future. Please be assured that we are working diligently to enhance our overall experience and provide a flawless stay for our guests.Sincerely,
10/10 Eccellente
Danny
Viaggio di lavoro
9 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Danny
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Danny,We are delighted to read that you gave us a perfect score of 10. It is wonderful to see that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this a memorable stay.We hope we can welcome you back soon. And please do contact us ahead if there is anything we can do to assist your further.Kind Regards,
10/10 Eccellente
Stefan
7 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stefan
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Stefan,We recognize that your time is valuable, and we appreciate the feedback you have provided. We are pleased to hear that you had a great time with us and to better maintain our commitment to providing memorable stays for all guests, I have shared your review with the entire team. Warm regards,
2/10 Terribile
naqi
5 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
naqi
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Naqi,We wanted to express our sincere gratitude for the feedback you provided us. We greatly appreciate your time and effort in sharing your thoughts and experiences with us.Your opinion is truly valuable to our team, and please be assured that we are working diligently to enhance our overall experience and provide a flawless stay for our guests. Once again, we apologize for any shortcomings during your stay with us, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,
10/10 Eccellente
Eric, Lima
Viaggio di coppia
3 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel in Copenhagen, right on the conference center and will connected to the airport and city center.
Eric
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Eric,Thank you very much for taking the time to share your positive experience with us! We are so happy to hear that you found our hotel convenient for your stay, right next to the conference center, and excellent connectivity to both the airport and city center. Your kind words are truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
8/10 Buono
Nette Nuno Baadh
3 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nette Nuno Baadh
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Nette,We are pleased to hear that overall, you had a great time with us. And to better maintain our commitment to providing memorable stays for all guests, I have shared your review with the entire team. We work daily to continually improve the quality of the experience provided to our guests. Therefore, please don't hesitate to write us back if you have the time to provide some examples or suggestions on what we could have done differently. Your input is invaluable as we strive to go further in enhancing our services. We sincerely appreciate your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm Regards,
10/10 Eccellente
Julianne
Viaggio di gruppo
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Julianne
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Julianne,We are delighted that you gave us a perfect score of 10. On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us and we look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.
10/10 Eccellente
Louise sylvest
2 gen 2024
Louise sylvest
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Louise,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. I'm delighted to read that you gave us a perfect score of 10. And we hope that 2024 will bring you back to AC Hotel Bella Sky, for another great stay!
10/10 Eccellente
Francis
2 gen 2024
Francis
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Francis,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. It is a pleasure to see that you gave us such a high score. It is wonderful to read that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this experience memorable. We hope to welcome you back in 2024!
10/10 Eccellente
Sayna
Viaggio di gruppo
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sayna
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Sayna,It is wonderful to read that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this experience memorable. On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your feedback while staying with us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. And please do not hesitate to contact us ahead if there is anything we can do to assist you and make your next stay even better.
10/10 Eccellente
Lucas
1 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lucas
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Lucas,We are thrilled by your perfect score of 10. It's gratifying to know we met your expectations, and your recognition of our efforts to create a memorable experience is truly appreciated. On behalf of the entire hotel team, thank you for sharing your experience with us.
10/10 Eccellente
Liva
1 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Skøn nytårsaften
Skønt ophold igen. Vi har været der før og vi glædede os sådan til at se fyrværkeriet fra en høj etage. Det var en smuk nytårsaften. Dog havde vi selv taget sushi med, som vi nød på værelset
Liva
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Liva,What a great pleasure to know that you chose us again for your stay and to start the new year with a magnificent view of Copenhagen. We hope that 2024 can bring you back to AC Bella Sky. Our team will ensure that it will be a memorable experience once again.Kind Regards from all of us.
2/10 Terribile
Per birger
1 gen 2024
Per birger
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Per,Thank you for choosing AC Hotel Bella Sky and sharing your honest opinion. I've noted that your experience wasn't as positive as we aim for, and on behalf of the entire hotel team, please accept our sincere apologies. We use feedback to enhance our services, so if you have a moment to provide more details about your stay, it would be greatly appreciated. Your insights are invaluable in helping us prevent similar situations in the future and we can only thank you for your cooperation. I look forward to hearing from you soon and hope for the opportunity to welcome you back when your travels bring you to Copenhagen.
10/10 Eccellente
Lene
1 gen 2024
Lene
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Lene,It's always encouraging to receive such positive feedback.Your score will be shared with the team as a way of celebrating the guest experiences we provide and as a fantastic motivational tool. Thank you for taking the time to give us your opinion and we look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay. Warm Regards,
8/10 Buono
Sam
30 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sam
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Sam,It's always encouraging to read positive feedback, especially when it comes from those who matter most – Our guests! Thank you for taking the time to share your opinion. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.
8/10 Buono
Gail
Viaggio di coppia
29 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was easy assess to airport & city. Would have preferred more dining options in immediate vicinity. USB ports for charging devices.
Gail
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Gail,We're delighted to hear that you found our location convenient with easy access to both the airport and the city.We appreciate your suggestions regarding the dining options and the USB ports. Our team is continuously exploring ways to enhance our offerings, and your input serves as valuable guidance.We will certainly take this into consideration for future improvements.We're grateful for your constructive feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,