Esterni

Recensioni per Grape Village Hotel

3 out of 5
Grape Village Hotel
Sa’eed Moh’d Al-Abbadi St, behind Al Fawanes hotel, Amman, Amman Governorate

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 17 su 48 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 6 su 48 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 7 su 48 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 48 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 48 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Mark Kennedy

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 15 giu 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

10/10 Eccellente

Ahmad

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Faten

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 14 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Beverly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Ahmad Fawzi, il giorno 30 ago 2023
Hello Beverly,Thank you very much for your positive feedback. We're very glad you found your stay at our hotel a pleasant one and we definitely hope to see you again in the near future.

2/10 Terribile

Malaak Jamal

Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 10 ago 2023
Dear guest,On behave or our staff, I would like to send my deepest apologies for any inconvenience happened during your stay at our hotel. We know sometimes problems happenes which can be out of our hands, but it is our duty to try to handle them and try to satisfy our guest.It was our pleasure to meet you, and hope you had fun during your trip to the dead sea, petra, and to all the places you visited here in Jordan. We really hope to see you again in the future. And I promise you that your expeience will be definitely different next time.

10/10 Eccellente

Dominic

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The girl that checked me in knew English very well and check in was flawless. Room was clean and card key access.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 10 lug 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

8/10 Buono

Julia

Viaggio con la famiglia
Remodeled rooms, convenient location close to the beach.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 29 giu 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

4/10 Scarso

Maria Bella

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The shower is broken,fell when we are showering,you have to ask for toilet papers,fix the safety deposit,fix the TV,nobody cleans the room ,very noisy the next room kids are still awake midnight till 4 am banging the door,screaming,we demanded to transfer to another room they said the TV on the room that we moved out got broken so they were questioning us to the fact that we couldn’t even use it because there was no English Chanel.You have to demand them to clean the room.The receptionist were so kind enough,they help us all the time and our last day they made our room and provided with rags at the bathroom finally.
Soggiorno di 6 notti a maggio 2023
Risposta di Rakan Emad, il giorno 1 giu 2023
Dear guest,On behave or our staff, I would like to send my deepest apologies for any inconvenience happened during your stay at our hotel. We know sometimes problems happenes which can be out of our hands, but it is our duty to try to handle them and try to satisfy our guest.It was our pleasure to meet you, and hope you had fun during your trip to the dead sea, petra, and to all the places you visited here in Jordan. We really hope to see you again in the future. And I promise you that your expeience will be definitely different next time.

4/10 Scarso

Abdelal

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
No sheets on the bed little project cleaning could be a lot better for a little bit cost
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Rakan Emad, il giorno 1 giu 2023
Dear valued guest,On behave of our staff, I trully apologize for any inconvenience faced during your stay at our hotel. We would love from you to visit us again, to give us a chance to give u a different experience from what you had before, and that is a promise.

8/10 Buono

Damian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The property was in good shape, rooms were big. Bedding was comfortable. A lot of restaurants and grocery story super close walking distance. WiFi was good but seems like it would go down randomly. Breakfast was good but very bare. Staff was really friendly
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 14 mag 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

10/10 Eccellente

LUIS DARIEL

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 14 mag 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

10/10 Eccellente

Alex

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The employees are amazing specially Arkan and Raneen The breakfast is amazing and the employees in the breakfast area are very nice. the cleaning girls are doing a great job. Very good management.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2023
Risposta di Grape Village Hotel , il giorno 17 mar 2023
Dear Mr.Ali,Thank you so much for your nice words .we hope to see you next time in our hotel .Raneem Saleh .

10/10 Eccellente

Julia

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Ahmad, il giorno 14 mag 2023
Thank you for your honset review, and we are so glad you enjoyed your stay here at our hotel, and hope to see you again.

2/10 Terribile

jean

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nothing
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear Guest,Please tell us the reason for such review, to be able to help you and help us get better. So, during your next visit, we will absolutely give you a different experience from what u had before.

10/10 Eccellente

Marie Pier

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super propre et confortable bien situe
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Grape Village Hotel , il giorno 18 gen 2023
Dear Marie Pier,On behalf of the staff and management, we would like to extend our thanks for choosing our fine hotel. We hope our friendly staff members provided you with everything you need and that you had a comfortable stay at our hotel. Once again, we would like to thank you for booking a room at our hotel.

6/10 Soddisfacente

Khaled

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022

2/10 Terribile

Fuad

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
My room Wasn’t cleaned my second night , no towel or paper towel either
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear valued guest,We would like to apologize to you for any inconvenience happened during your stay, but sometimes the hotel would be very busy. And I really hope you were able to deliver your issue to that staff during your stay.Our staff is always ready to assist you and be at your service all the time. We looki forward to meet you again, to give us another chance to give you a better experience.

2/10 Terribile

Jehad

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
So we checked in and within 30 mins of being in the room, i found a huge size German roach in the bathroom. Called front desk informing them. After 40 mins we got moved to another room, musty, overlooking a wall, and no sunshine! Total downgrade! And then trying to connect to the wifi to book another hotel without any luck. We were stuck! It is also a wedding venue so you can kiss your dreams goodbye ad the wedding will keep doing till 2am if not past. Simply trust that they will make excuses for their infested property. Nothing to make it up to you for the whole pain of moving luggage back and forth between rooms as they have 0 understanding of what customer service is!! It was one night and NEVER AGAIN.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear Mrs. Jehad,We deeply apologize for the extremely disappointing experience you encountered during your stay with us. We take your feedback seriously and are truly sorry for the inconveniences and frustrations you faced.Regarding your first concern, we understand how alarming and unacceptable this is, and we apologize for the discomfort it caused you. Immediate action will be taken to address this issue.We, also, apologize for the downgrade in room quality and the lack of sunshine in your new room. It is regrettable that we were unable to meet your expectations with the room change. Your feedback regarding the musty smell and the limited view has been duly noted, and we will work towards improving these aspects of our accommodations.Regarding the noise disturbance from the wedding venue, we apologize for the disruption to your stay. We strive to maintain a balance between providing a pleasant experience for all guests while accommodating special events. However, it is clear that we did not meet your expectations in this regard, and we apologize for that deeply.All your comments will be shared with our team to ensure we improve our understanding of customer service and provide a more attentive and empathetic experience in the future.Thank you for your feedback, and we apologize once again for the negative impact this had on your stay. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a significantly improved experience should your travels bring you back to the area.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Usama

The Hotel is good while the surrounding is not good.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Sanaa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pleasant stay
I enjoy it . Nice hotel close to the airport People who works there are very friendly specially the guy name Mohamad he is very nice and generous.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear Sanaa,We feel proud by your honest feedback. Thank you very much, and we hope to see you again in the future.

2/10 Terribile

Samy

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Chambre dégueulasse à 6h du matin les femmes de ménage fessait deja le ménage donc on nous a pas laisser dormir le petit déjeuné dégueulasse a vomir
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear [Samy], We appreciate your feedback regarding your recent stay at our hotel, and we sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you experienced. We have reviewed your comments and are taking immediate action to rectify the issues mentioned, including enhancing our housekeeping procedures, and addressing staff attitudes. We value your feedback which helps us take actions to provide a better experience for our guest next time. We apologize once again and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.Kind regards.

2/10 Terribile

Akrm

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I initially got tricked that this would be a 4-star hotel and the price was attractive, but I discovered that it is worst than a hunted dirty big building, with terrible cleaniss, zero service, and unmatched rudeness of the staff. It wasn't us alone, several guests with us was suffering from this nightmare. Seriously you would be better off to sleep in the street or a garbage dump than sleeping here. The guy that was managing the place, entered our room in the middle of the night! Kept bothering is with calls and knocking our door in the middle of night to make extra money to his pocket like he exploited many others. The cleaness is another disaster. The towels were very dirty, I couldn't even dare touching them. My sincere advice, avoid this place by all costs. I don't know how it is still posted here in Expedia!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear Mr. Akrm,We sincerely apologize for the negative experience you had during your stay at our hotel. We deeply regret that our accommodations and services did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we take it very seriously.First and foremost, we apologize for any confusion regarding the hotel's star rating. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, regardless of the star rating. We are sorry if this aspect did not meet your expectations.We are truly concerned about the cleanliness issues you encountered. Maintaining a high standard of cleanliness is a top priority for us, and we are disappointed to learn that we fell short in this regard. We are working diligently with our housekeeping team to improve our cleaning procedures and ensure that all areas, including towels, meet the highest standards of cleanliness and hygiene.Regarding the behavior of our staff member, we are appalled by the incident you described. We do not tolerate any form of unprofessional behavior or intrusion into our guests' privacy. Rest assured that appropriate action will be taken to address this matter and prevent any such incidents from happening in the future. We sincerely apologize for the distress this caused you.We understand your frustration and disappointment, and we truly apologize for the negative impact this had on your stay. We value your feedback as it helps us identify areas for improvement and implement necessary changes to provide a better experience for our guests.Kind regards,Hotel Management

2/10 Terribile

Yaser

Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Derar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great little unknown gem. Great restaurant and shopping options around it with 2 or 3 minutes walking.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Thank you for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to hear that you consider us a hidden gem and enjoyed your stay with us. Your kind words are truly appreciated.Should your travels bring you back to this area, we would be delighted to welcome you again and provide you with another wonderful stay.Thank you once again for your kind review.Best regards,

4/10 Scarso

Moath

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
NOT HAPPY
The room was not clean and was some smile in the room, the tv was not working, slippers, towelsوToothbrush and toothpaste not find in the room and I call to fix the TV and not fixed.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Rakan Emad, il giorno 20 giu 2023
Dear Mr. Moath,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay at our hotel. We deeply apologize for the inconveniences and shortcomings you experienced during your time with us. Providing a clean and comfortable environment is a priority for us, and we regret that we fell short of your expectations.We apologize if there was a delay in addressing your concerns when you called for assistance. Our guests' comfort is of utmost importance to us, and we regret that we were not able to respond promptly in this instance.We appreciate you bringing these matters to our attention, as your feedback helps us improve our services. We assure you that we take your comments seriously, and we will take immediate action to rectify the issues you mentioned.Kind Regards.

8/10 Buono

IMAD, PALOS HILLS

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean , pleasant staff .
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

2/10 Terribile

Mohammad

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very bad service Room Smells like sewer, They Refused to refund my money and I still left the hotel
Soggiorno di 2 notti a maggio 2022
Risposta di Louay , il giorno 18 mag 2022
Good morning sir, This is Grape Village Hotel management, on behalf of Grape Village Hotel management wish to get any contact number for you, as we are trying to reach you. Thanks for your time Best Regards, Louay Yousef

2/10 Terribile

abdelrahman

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Jordan
The worst experience ever the room was not clean enough the stuff is not friendly at all
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022

6/10 Soddisfacente

Fathi

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

4/10 Scarso

Arif

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bu otel 2 yıldızdan fazlasını hak etmiyor
Bu otelin tek iyi yanı konumu. Doğru düzgün oda servisi yapan personeli yok. Kahvaltıyı bir tepside odaya getiriyorlar ama otel tanıtımında açık büfe kahvaltı görünüyor. Temizlik berbat
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2022

6/10 Soddisfacente

jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Lo mejor era el tamaño de la habitacion y el aparcamiento en la misma puerta, con gasolinera, bancos y tiendas no demasiado lejos. El desayuno en la habitación también era mas que suficiente. Lo peor: no estaba demasiado limpio, la ducha rota y además no habían encendido el calentador de agua, por lo que salía fría . Tenía muchas cosas rotas. En general el mantenimiento era muy malo, supongo que debido a la crisis general.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021

6/10 Soddisfacente

Muhammad

Best Front Desk
The Rami was best he arranged PCR test for us very friendly and cooperative, rooms were very spacious, neat and clean.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Rami, il giorno 17 dic 2021
Thank you

4/10 Scarso

AHMED

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Unfortunately it was not a good experience there is no interest With cleanliness and Wi-Fi connection is very weak
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Rami, il giorno 17 dic 2021
Thank you

10/10 Eccellente

Simeon

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

2/10 Terribile

Rami

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Its my first time to use ur website, and after th
Its my first time use this website, and i will think twice before using again, it was a trouble night being there , not good to find such thes hotels in website like yours looking to be a different one, im so disappointed.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

8/10 Buono

Mahmoud Maged Mahmoud

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Needs better maintenance
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021

6/10 Soddisfacente

Rasha

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Amélie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bel hôtel
Nous n’avons passé qu’une nuit dans cet hôtel que nous avions choisi car il n’est pas très loin de l’aéroport. Il est décoré avec goût, les chambres sont grandes et fonctionnelles et il est situé à côté d’une grande rue avec des restaurants. Le personnel est très aimable.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

4/10 Scarso

Ibrahim Korhan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I stayed only one night for a business trip. Hotel was very dirty. It smells smoke everywhere. I would give only 1 star
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Place was dirty. Food was ok. Wouldn’t go there for the price. There are much better options
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

10/10 Eccellente

Wajd

Soggiorno di 1 notte a giugno 2021

10/10 Eccellente

Ronnie J

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 14 notti a maggio 2021

6/10 Soddisfacente

Mahmoud

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location was close proximity to car rental and airport. Room service was quick and good. Staff was friendly and made sure we had a comfortable stay. We left early in the morning and they had prepared a good breakfast and coffee for us!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Grape Village Hotel, il giorno 27 feb 2020
Dear Sir, Thank you for your kind review, Happy to be in service and we hope to serve even better on your next visit. Thank you for Choosing Grape Village Hotel

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very nice and kind people, they take care of the customers good.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
alt var perfekt men kun dårlig WI.FI
alt var perfekt men kun dårlig WI.FI
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2019