Hall

Recensioni per NH Andorra la Vella

4 out of 5
NH Andorra la Vella
Avinguda Doctor Mitjavila, 1, Andorra la Vella

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 320 su 537 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 178 su 537 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 21 su 537 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 11 su 537 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 7 su 537 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Marco , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Lemanik

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Zona super centrale ma al tempo stesso tranquilla. Ricca e abbondante colazione. Ideale!!!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Dear Mr.Lemanik , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Tiziana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di NH ANDORRA, il giorno 28 giu 2022
Dear Tiziana, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 10 set 2021
Estimado Sr.Paolo , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar este maravillosa valoración. Saber que ha quedado satisfecho con su estancia Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

june, COQUITLAM

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good experience! Would like to recommend
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Gilberto

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Colin, Dundee

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The arrival welcome was warm, and the staff in general were friendly and helpful. Unfortunately, the aircon worked sporadically and broke down completely the night before we checked out and it was too late to have it fixed. Other reviews have covered the difficulties with finding the parking, and they were correct. (Watch the video they send and read their instructions carefully. You end up, believe it or not, a few steps away from the hotel entrance.) I would add that the parking structure is very narrow and the up ramp is also the down ramp for exit but is not marked as such. All spaces are narrow. Parking here is not for the faint-hearted.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 8 apr 2024
Dear Colin, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Thorbjörn

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

8/10 Buono

Jose

Right in the middle of Andorra la vella. Clean and simple hotel
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr. Jose , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Lidia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo bien
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimada Lidia, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 Eccellente

Sonia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love the NH hotels, good standards of decoration and nice bathrooms. Breakfast was excellent and staff friendly. Easy access straight into the town centre.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mrs Sonia , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Stavros

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente .
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Stavros , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

2/10 Terribile

Jose Ignacio

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

EMILIO, Miami

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimado Emilio, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 Buono

Trasteros

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Estancia muy confortable muy contentos
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 1 mar 2024
Estimados, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerles que hayan tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirles en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 Eccellente

Nathan, Kingston

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything suited my needs, staff were great, position of hotel was superb.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Nathan , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

6/10 Soddisfacente

mansour

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
It was an average hotel. No 24 house room service
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Mansour , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Molt bon servei, hotel molt cèntric i amb el tamany perfecte
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 2 mar 2024
Good afternoon , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Nathalie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A recommander
Hôtel très bien placé, en plein centre d’Andorre la Vieille. Personnel adorable et compétent.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mrs.Nathalie , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Kevin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Please fix the shower!
Great location. But our room was very small compared to last year when we stayed there just my wife and I. The shower in the family room was built correctly. For example, if you turn it on to take a shower. Please, please close the shower door because the water from the shower will run out every where! Please fix this issue.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Kevin , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ubicación excelente, personal excelente me ayudaron en todo
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di NH andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimado Jose, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 Eccellente

ZORAN

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella. , il giorno 1 mar 2024
Dear Zoran , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Rafaela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ótima localização, café e equipe. Quarto pequeno
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH andorra la Vella , il giorno 1 mar 2024
Estimada Rafaela, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 Buono

Ramon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Practico
Muy centrico. Personal muy atento. Pàrquing practico
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimado Ramon, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 Eccellente

Eric

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Shopping
Idéalement placé pour le shopping à côté du centre névralgique du retail
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Eric, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Anil

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Anil , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Yanet

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Deberían del poner Cafeteras en la habitacion
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Yanet , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Yessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di NH andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimada Yesica, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 Buono

Elaine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Buena location para moverse, muy céntrico. Muy limpio y buenas atenciones, me hubiera gustado que hubiera room service.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mrs.Elaine , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Charles

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very helpful and knowledgeable about the area.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Charles , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Jennifer

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
JenLou - 3 countries in 1 day
Walking distance to some attractions, shopping malls, and food. I booked two rooms with terrace and view but due to the weather, we’re not able to enjoy the terrace and view… One of the room’s shower head broke and hit my friend’s head. We told the receptionist named Fabrizio and he felt sorry for it. Please see photos provided. They did not offer anything…. I think that’s how it is ya… NH Hotel, Andorra! Parking is not free. Breakfast us 20.00 Euro.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Dear Mrs. Jennifer , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Sergi

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 1 mar 2024
Estimado Sergi, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 Eccellente

marie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Rooms spacious and comfortable. Staff very pleasant and helpful.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Dear Mrs Marie , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

4/10 Scarso

Ruben

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel realmente de 3 estrellas con precios de 5
Nos han mareado al llegar, nos dirigimos a recepción y pedimos para aparcar el coche, nos explican como llegar al parking y nos dan en papel. Tardamos 30 hora por el trafico, le damos al timbre y nos dicen que ya no hay plazas porque otro cliente aparco sin reserva... basicamente no hacen su trabajo y no controlan sus recursos. Ni una disculpa ni nada.... Al final salio bien hay otro parking cerca que es mas barato. Pierden ellos.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Estimado Ruben, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Well placed, 13 minute walk to the bus station. Large, comfortable rooms.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Dear Mr.Michael , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Emily

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very central location. Parking was more challenging to find, but doable once you know.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Dear Mrs.Emily , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

6/10 Soddisfacente

Carlos, San Ramon

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Service needs improvement, food was good, location is hard to surpass
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
.Estimado Carlos , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta maravillosa valoración. nos ha encantado saber que ha quedado satisfecho con su estancia. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Osvaldo Malara

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente em todos os aspectos
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 24 ott 2023
Dear Mr.Osvaldo , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

natalia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 1 mar 2024
Dear Mr.Natalia, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Mr.Clive

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel
Very good hotel and very central. Ideal for everything you need i the town. Hotel staff very friendly and helpful. Excellent breakfast.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella, il giorno 27 set 2023
Dear Mr.Clive , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Leonardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 27 set 2023
Dear Leonardo , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

JAY

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 27 set 2023
Dear Jay , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

6/10 Soddisfacente

Meir

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location and friendly staff. Bare-bones room with no basic essentials
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 14 set 2023
Dear Meir , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Todo perfecto
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 14 set 2023
.Estimado Eric , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta maravillosa valoración. nos ha encantado saber que ha quedado satisfecho con su estancia. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Vicente

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bien
Bien
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 14 set 2023
Estimado Vicente , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta maravillosa valoración. nos ha encantado saber que ha quedado satisfecho con su estancia. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Sidney

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 14 set 2023
Dear Sidney , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 Buono

Jose Emilio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di NH ANDORRA LA VELLA , il giorno 14 set 2023
Estimado José Emilio , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta maravillosa valoración. nos ha encantado saber que ha quedado satisfecho con su estancia. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 Eccellente

Brian Armando

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di NH Andorra la Vella , il giorno 27 set 2023
Dear Brian , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.