Vista aerea

Recensioni per Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre
Koningin Astridplein 7, Antwerp

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 415 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 391 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 120 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 45 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 31 su 1002 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Fernanda

Viaggio con la famiglia
Posizione centrale
Purtroppo non si trovano né acqua né ciabattine in camera. Posizione centrale vicinissimi alla Stazione principale.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, il giorno 4 set 2023
Dear Fernanda,Thank you for leaving feedback. Nice to read that you enjoyed your stay in general. You can always call the reception if you need anything like the slippers. we hope to welcome you again in the future.Kind regards,Radisson Blu Astrid Hotel

10/10 Eccellente

Enrico

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, il giorno 24 lug 2023
Dear Enrico,Thank you for taking your time to rate our hotel. We are very pleased that you enjoyed your stay with us!We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Radisson Blu Astrid Team

8/10 Buono

gianluigi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ok per business
Hotel situato difronte la bellissima stazione di Anversa, il centro puoi raggiungerlo agevolmente con la metro. L'area antistante non è molto pulita e abbastanza caotica. Piscina e spa ok, ma piccola considerando l'utenza dell'hotel. Pulizia da migliorare.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 apr 2023
Dear Mr Mormile,Thank you for your feedback regarding your stay. We will certainly pass your comments to improve this in the future. We hope to have another opportunity to welcome you again. Warm regards, Radisson Blu Astrid Hotel

8/10 Buono

Mariarosa

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 nov 2022
Dear Mariarosa, Thank you very much for your rating.With kind regards,Reception

10/10 Eccellente

Giampaolo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect under every aspect!
In the beautiful Antwerp a perfect place to stay! Bed and room were extremely comfortable. Breakfast at top level and the view from the lounge was fantastic!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di isabelle, il giorno 7 feb 2020
Dear Giampaolo, It is good to hear that you enjoyed your stay with us. We hope we see you again soon in our hotel. Kind regards, Team Radisson Blu Astrid Hotel

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
La struttura è gradevole , ma la dirigenza evidentemente non è presente , deludente il servizio bar e ristorante, personale non professionisti, alcuni addirittura senza divise o in cucina senza cappello ( rischio caduta capelli nelle pietanze ....) e poi 2 persone non possono fare cassa , pulire , servire , 70 persone tra bar e ristorante!!!!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
utilizzato per business. Buona posizione per vicinanza luogo convention. Alla sera all'esterno zona non gradevole. Attenzione se prenotate ed arrivate prima delle 15.00 non avete la camera... avevo chiesto alle 12.00, 14.00 ... se per cortesia potevo avere una camera... ma il personale (su tre desk solo 1 era attivo) mi rispondeva che non si poteva categoricamente fino alle ore 15.00
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Comodo e pulito
Posizione molto comoda di fronte alla stazione centrale e allo zoo. Centro cittá e tutte le principali attrazioni raggiungibili a piedi. Comodo da raggiungere in auto e parcheggio disponibile in hotel sono un vero plus. L’appartamento,pur non rinnovato di recente,era sufficientemente equipaggiato e pulito. Certo,la porta del bagno,cosí come alcuni sportelli della cucina erano abbastanza vissuti e meriterebbero una rimodernata ma tutto sommato un’ottima esperienza. La reception,a seconda di chi vi é di turno,non é sempre all’altezza e comunque negli orari di punta si creano file.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto pagare le due bottigliette di acqua trovare in stanza e saperlo solo al check out. Comodo lo Starbucks proprio sotto. Buona pulizia.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Avevo una vista mozzafiato sulla splendida facciata della stazione centrale
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Radisson Blu Astrid Team, il giorno 10 ago 2019
Dear Sir/Madam, We would like to thank you for the feedback regarding the Radisson Blu Astrid Hotel. We are happy to read that you have enjoyed your room and thar your stay has been good. We are hoping to welcome you back in the future. Kind regards, Radisson Blu Astrid

8/10 Buono

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Radisson Blu Astrid Team, il giorno 10 ago 2019
Dear Sir/Madam, We would like to thank you for the feedback regarding the Radisson Blu Astrid Hotel. We are happy to read that you have enjoyed your stay. We are hoping to welcome you back in the future. Kind regards, Radisson Blu Astrid

8/10 Buono

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Radisson Blu Astrid, Antwerp, il giorno 13 mar 2019
Dear Sir/Madam, We are pleased to hear that you have had a great stay. Thank you for your feedback regarding the Radisson Blu Astrid hotel. We hope to see you back in the future. Kind regards, The Radisson Blu Team

10/10 Eccellente

mario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2018
Risposta di Florian Debot - Guest Service Manager, il giorno 19 nov 2018
Thank you for your feedback! With kind regards, Florian Debot Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Tracy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Antwerp City Centre, il giorno 25 apr 2024
Dear Tracy,Thank you for taking the time to give us this star rating. We are delighted that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back.With warm regards,

6/10 Soddisfacente

Clare

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Rough, noisy area with exceptionally busy foot and vehicular traffic. The hotel itself was pleasant however. Our issue was not with the hotel but its location.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Antwerp City Centre, il giorno 25 apr 2024
Dear Clare,Thank you for taking the time to give us a review. We are delighted that you had a good time in our hotel and we would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay.With warm regards,

8/10 Buono

Mary

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean and great breakfast!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Antwerp City Centre, il giorno 25 apr 2024
Dear Mary;Thank you for taking the time to give us a review. We truly appreciate your feedback as it motivates our team to strive for the best guest experience.With warm regards,

8/10 Buono

Krishna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location was excellent
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 11 apr 2024
Dear Krishna,Thank you very much for choosing to stay with us and for taking the time to leave your feedback. We are delighted to hear that everything met your expectations and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again on your next visit to Antwerp.Kind regards,Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 30 apr 2024
Dear Eric,Thank you for your ratings. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to serve you soon. If there’s anything else we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to reach out!Kind regards,Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

10/10 Eccellente

Kendreth, Eindhoven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Parkeerplek was moeilijk te vinden. Erg krappe plekken. Maar beter dan niks.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 4 apr 2024
Beste Kendreth,Hartelijk dank voor uw verblijf en het achterlaten van feedback. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was en hopen u dan ook zeker nog eens te mogen verwelkomen bij uw volgend bezoek aan Antwerpen.Met vriendelijke groet,Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

8/10 Buono

Samer

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Antwerp City Centre, il giorno 25 apr 2024
Dear Samer,Thank you for giving us this wonderful rating. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the near future.With warm regards,

6/10 Soddisfacente

alvaro

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Si bien la zona está cerca de la estación central es demasiado concurrida y un poco sucia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 4 apr 2024
Dear alvaro,We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon to our hotel again. Kind regards, Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

10/10 Eccellente

Nuria

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Top
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu, il giorno 16 mar 2024
Beste Nuria, hartelijk dank voor uw positieve feedback! We hopen u terug te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Hotel, City Centre Antwerp

10/10 Eccellente

Carol

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 4 apr 2024
Dear Carol,Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Kind regards,Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

2/10 Terribile

Luca

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The price of this hotel's rooms is too high in my opinion. I spent a fortune to stay in an incredibly hot room which I could not cool down because according to the front desk "the whole hotel was on heating mode and couldn't be changed". I ended up having to sleep with the window open (barely open for the necessary security lock) enduring the external noises throughout the night. I also want to point out that I booked a room-only rate hoping to save a bit, but I feel it was still a pretty expensive option. The breakfast was an additional 27 euros/day which seems an exorbitant amount of money for a single meal: I spent less eating a steak in a nearby restaurant! I must also point out that the housekeeping staff was pretty noisy in the hallway during the morning; I wanted to sleep in since I was on holiday but more than once I got woken up by them tossing around the vacuum cleaner and talking loudly to each other across the hallway. Finally, I asked for a king bed and got a room with 2 twin pushed together. As a fairly large individual, I rolled over during the night and found myself on the floor when the two beds drifted apart. I definitely cannot recommend this property.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 7 mar 2024
Dear Luca,Warm greetings from the Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp!I would like to personally thank you for sharing your valuable feedback. It is thanks to insights like yours that we constantly strive to improve our services.I am truly sorry to hear about the inconvenience you experienced during your stay. For this we sincerely apologize. Please know that your comfort and satisfaction are our top priorities.We have forwarded your comments to the relevant departments for prompt action.We look forward to welcoming you back to Antwerp when your trip brings you back to our hotel.Kind regards

10/10 Eccellente

Colm

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, clean and spacious rooms, good parking underneath the hotel, helpful staff, excellent breakfast in a room overlooking the glorious Antwerp Central Station.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 27 feb 2024
Dear Colm, Thank you very much for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It would be our pleasure to welcome you again in the near future. Kind regards, Radisson Blu Astrid Hotel Antwerp

10/10 Eccellente

Erik

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 27 feb 2024
Dear Erik, Thank you very much for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It would be our pleasure to welcome you again in the near future. Kind regards, Radisson Blu Astrid Hotel Antwerp

10/10 Eccellente

Mathilde

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super helpful and welcoming staff, from front desk to breakfast and housekeeping. Great room, full breakfast. Very appreciable warm swimming pool, opened without extra fee with large opening time.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu, il giorno 22 feb 2024
Dear Mathilde, thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to accommodate you again in the near future. Kind Regards, Radisson Blu Astrid Hotel Antwerpen

8/10 Buono

Virginia, London

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel, wonderful staff near the station and a short walk to the main shopping street and restaurants.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu, il giorno 22 feb 2024
Dear Virginia, thank you for you kind review. We are pleased to hear that you have a positive experience regarding the location and the hotel brand ambassadors. We hope to accommodate you again in the near future. Kind regards, Radisson Blu Astrid Hotel Antwerpen

8/10 Buono

Elian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The staff was great, they showed much hospitality!!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 11 feb 2024
Dear Elian,On behalf of the entire team we would like to thank you for this wonderful review as well for your kind words about our staff. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Kind regards,Front Desk team

6/10 Soddisfacente

Anita

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Slechte matras. E de tv ging niet. Ontbijt was zeer lekker.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Radisson blu Astrid, il giorno 8 feb 2024
Dear Anita,Thank you for sharing your feedback with us. Your feedback is important to us and we will discuss these issues with the relevant departments to ensure improvements are made. We also apologize for the inconvenience you experienced with us. We look forward to welcoming you back for an improved experience. Kind regards Radisson Blu Astrid team

8/10 Buono

Kristof

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 21 mar 2024
Dear Kristof, Thank you for your positive review! We are glad you enjoyed your recent stay with us and we hope to welcome you again in the future. Kind regards, Team Radisson Blu Antwerp City Centre

8/10 Buono

Kazuya

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 23 mar 2024
Dear Kazuya,We would like to thank you for choosing us for your stay in Antwerp, as well as for taking the time to share your impression. Kind regards, Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre

8/10 Buono

Barbra

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, il giorno 21 mar 2024
Dear Barbra, Thank you for your review! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in the future. Kind regards, Team Radisson Blu Antwerp City Centre

8/10 Buono

Maarten

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Relaxte accommodatie met vele mogelijkheden. Aanrader.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 1 feb 2024
Geachte Maarten,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw positieve beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons enorm om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen wanneer uw reizen u terugbrengen naar Antwerpen.Met vriendelijke groet,Radisson Blu Hotel Astrid

10/10 Eccellente

J

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent Hotel
The City-view was amazing.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu, il giorno 25 gen 2024
Dear guest, thank you for your positive review on our hotel. We hope we can accommodate you again in the near future. Kind regards, Radisson Blu Astrid Hotel Antwerpen

8/10 Buono

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Radisson Blu Disappoints in English Language TV
The Radisson Blu Astrid Hotel in Antwerp is a superior hotel: central location, comfortable rooms, nice bar and restaurant, fitness center and even an indoor pool. So what’s to complain about? The lack of English speaking news channels on its TV. BBC, CNN, EuroNews, even Al Jazeera are not available because they are high definition. (Thankfully, there is France 24 in English!) English is widely spoken in Antwerp so one would think English-speaking guests at the Radisson would be better accommodated. Travellers who value their hotel stays as more than just a bed to sleep in, appreciate the TV in their room as much as the bed.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 28 gen 2024
Dear RobertThank you very much for sharing your feedback about your recent stay and our sincere apologies for the problems you experienced. We are truly sorry to hear about the defects in your room related to the TV, Your feedback is essential and we take it seriously. Rest assured that we will investigate and address these issues to improve our service and ensure a more positive experience for our guests. We appreciate your input and hope to welcome you again.Kind regards Radisson BLU Astrid hotel

8/10 Buono

Walter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Prima stadshotel.
Hotel is mooi gelegen recht over station en de zoo.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 22 gen 2024
Beste Walter,Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel tijdens uw verblijf in Antwerpen. Heel fijn om te lezen dat u tevreden was en in het bijzonder met de locatie. We hopen u in de toekomst zeker nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp

10/10 Eccellente

Pascal

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 22 gen 2024
Dear Pascal,Thank you for choosing us and giving us a perfect 10/10 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Warm regards,Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp

6/10 Soddisfacente

Nina

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Ett greit hotell
Ett greit hotell sentralt plassert. Synes hotellet har tapt seg noe siden sist jeg bodde der tidlig 2023. Service er fremdeles god, men frokosten tapt noe kvalitet. Utvalget er ikke så godt som tidligere. Renhold på rommet kunne vært bedre. Er åpen for å prøve andre hotell i samme området.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 17 gen 2024
Dear Nina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are valuable, and we appreciate your openness in highlighting areas where we can improve. We will thoroughly discuss your concerns with the relevant departments to ensure that necessary improvements are made.We sincerely apologize for any shortcomings that may have affected your experience, and we regret not meeting your expectations on this occasion.Please know that we are committed to addressing the issues raised, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more improved and enjoyable stay.Kind regards,Radisson Blu Astrid Team

10/10 Eccellente

Steven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, il giorno 15 gen 2024
Dear Steven,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. Your feedback made our day! We look forward to welcoming you back.Kind regards,Radisson Blu Astrid Hotel

8/10 Buono

Linda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Inchecken was een drama, drie kwartier in de gestaan. Ontbijt prima, kamers mooi, personeel vriendelijk. Kortom goed verblijf gehad, maar er mogen qua schoonmaak wel wat puntjes op de i gezet worden.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Beste Lida,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel een beoordeling te geven.Het spijt ons dat we niet helemaal hebben kunnen voldoen tot u standaarden in verband met onze housekeeping en de lange wachtrijen voor check-in. Uw opmerkingen zijn door geven zodat we hier in kunnen verbeteren.Met vriendelijke groetenRadisson Blu Hotel Astrid

6/10 Soddisfacente

Céline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
La chambre etait bien, petit dejeune très bien, personnel très gentil. Par contre le wellness c est une catastrophe. En travaux. Tout peit
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid, il giorno 1 feb 2024
Chère Celine,Nous vous remercions pour votre message et vous présentons nos excuses pour les désagréments que vous avez rencontrés dans l'espace bien-être lors de votre séjour. Nous apprécions grandement vos commentaires et prenons ce problème au sérieux afin d'améliorer notre service. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une meilleure expérience.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,Radisson Blu Astrid Hotel Antwerp

8/10 Buono

Kay

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Staff are helpful and pleasant. Hotel close to transport links and shopping/dining options. Foyer area maintained well and comfortable.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear Kay,Thank you for taking the time to review our hotel.How nice to read that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again as your travels take you back to Antwerp.Kind regardsRadisson Blu Hotel Astrid

4/10 Scarso

Andy

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Check in took an hour, no apology. Bar not open until 5pm. Resturant only partially open , ie turning many people away when empty saying fully booked
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear AndyThank you for sharing your feedback about your recent stay and our sincere apologies for the problems you experienced. We are truly sorry to hear that you had to wait a long time for check-in.Your feedback is essential and we take it seriously. Rest assured that we will investigate and address these issues to improve our service and ensure a more positive experience for our guests. We appreciate your input and hope to welcome you back for a much better stay. Kind regards, The front desk of Radisson BLU Astrid Antwerp

6/10 Soddisfacente

jamal

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear Jamal,Thank you very much for sharing your feedback on your recent stay .We hope to welcome you again.Kind regards Radisson BLU Astrid hotel

6/10 Soddisfacente

Simon

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Disappointing despite room upgrade…
I was unable to check in for 1-2h after arriving as a huge group had just arrived. However this gained me a room upgrade to a junior suite. Unfortunately this placed me on the floors with all the young families and it was very loud indeed but luckily slept well. Mainly I was annoyed that both spa facilities were out of order as I only book hotels with these because want to use them! However free parking with silver hotels.com membership and for the full 2nd day.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear Simon,Thank you for sharing your feedback about your recent stay and our sincere apologies for the problems you experienced. We are really sorry to hear about the noise pollution, spa facilities. Your feedback is essential and we take it seriously. Rest assured that we will investigate and address these issues to improve our service and ensure a more positive experience for our guests. We appreciate your input and hope to welcome you back for a much better stay. Kind regardsThe front desk of Radisson Blu Astrid Antwerp

6/10 Soddisfacente

Stefan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Room for improvement
40 minutes queue standing in line for check-in. Never experienced this anywhere else in the world. No apologies from receptionist. Clearly, it's no use complaining to reception as management must be fully aware and is clearly condoning this. Room needed a deep clean. Found bits of hair in various places. Bathroom door was broken and unhinged and therefore did not close. We complained but nothing was done.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear Stefan,Thank you very much for sharing your feedback about your recent stay and our sincere apologies for the problems you experienced. We are truly sorry to hear about the defects in you room, the long waiting line at check-in Your feedback is essential and we take it seriously. Rest assured that we will investigate and address these issues to improve our service and ensure a more positive experience for our guests. We appreciate your input and hope to welcome you again for a greatly improved stay. Kind regards Radisson BLU Astrid hotel

8/10 Buono

Lyvana

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel is
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear LyvanaThank you very much for taking the time to leave a review of our hotel.Kind regards Radisson BLU Hotel Astrid

4/10 Scarso

Job

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, il giorno 9 gen 2024
Dear Job,Thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel.We are sorry that we could not fully meet your expectations.Kind regards Radisson BLU Hotel Astrid

8/10 Buono

Alexandra

Mi è piaciuto: Pulizia
Mooi hotel tegenover het Centraal Station. Geweldige ligging. Fijne en rustige kamers, design en verzorgd ingericht met goed bed en mooie badkamer. Als goldmember gratis parkeren: dat is super. Aandachtspunt is de housekeeping. Bij aankomst kluisje op slot, duurde ruim een dag voor het gemaakt was. Tweede dag geen handdoeken, geen koffiecups en geen thee. Zelf gehaald bij de receptie. Gebeurde vaker zeiden ze bij de receptie. Jammer.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Radisson Blu hotel, il giorno 9 gen 2024
Beste AlexandraHartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel een beoordeling te geven.Het spijt ons dat we niet helemaal hebben kunnen voldoen tot u standaarden in verband met onze housekeeping. Uw opmerkingen zijn door geven zodat we hier in kunnen verbeteren.Met vriendelijke groetenRadisson Blu Hotel Astrid