Una scrivania, postazione laptop, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito

Recensioni per Extended Stay America Select Suites - Atlanta - Chamblee

2.5 out of 5

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 133 su 492 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 141 su 492 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 88 su 492 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 54 su 492 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 76 su 492 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Sachio

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Joe

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

April

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
There was nothing I did not like. The whole staff was amazing.
Soggiorno di 14 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Patricia

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

DeAndre

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
8/10
I would give the property a 8/10 just because the cleanliness of the room. When I walked in the floors were visible dirty as well as the countertops but it was fixed easily. The front desk works especially Tierra we’re phenomenal. The location is literally right of the interstate in a nice area.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 gen 2024
Dear DeAndre, Thank you for choosing the Extended Stay America. We appreciate your feedback about our hotel, and your compliments were a pleasure to read, particularly regarding our staff. We will surely share your compliments with Tierra. We take pride in providing exceptional hospitality to our guests, so it is great to see our efforts acknowledged. We are also happy that you liked the location of the hotel. However, we were sorry to read that you were disappointed with the cleanliness of the room but glad that the issue was addressed and resolved immediately. Thank you for sharing your comments. We hope you will choose to stay with us again during your next visit to this area.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Kesha

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The room was ok not too bad just had roaches in there
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 gen 2024
Dear Kesha, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are glad to know that you were satisfied with your room. However, we are sorry that an issue prevented your stay from being perfect. Please know that we take all necessary precautions to prevent insects from entering our premises. Our pest control provider regularly inspects and addresses potential issues. Nonetheless, we will discuss with them to ensure they take all necessary measures to prevent such occurrences from happening again. We hope you give us another chance to provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Dan, Cary

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Matthew

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Chanell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

4/10 Scarso

Chanell

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Chanell

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

ivan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Yhy
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Tonya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Tonya, We are delighted you thoroughly enjoyed your stay at Extended Stay America. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you will come back whenever your travels bring you to Atlanta.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Tonya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I couldn't check in until 6 pm Sunday evening and I wasn't in the system then.having trouble getting wifi.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

norman

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ugh
No coffee no ice. Had to swap rooms to find a tv that barely works. Hotel is smoke free but had weird smells all mixed together.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 7 ott 2023
Dear norman, We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your recent stay. Please accept our sincerest apologies for the issues you encountered. Our team strives to provide a comfortable and pleasant stay for our guests, and it appears that we fell short during your visit. Your feedback is invaluable to us, and we will address these concerns to ensure a better experience for future guests. If you decide to give us another chance, we are committed to making your next stay a more positive one. Thank you for bringing these matters to our attention.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Temitope

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
No wifi as usual, false advertising
No wifi, false advertising, blows my mind that the $100 hotels never have wifi but yhe 1 star $50 ones do
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 nov 2023
Dear Temitope, We understand your frustration with the Wi-Fi service. We apologize for any inconvenience you faced. Hotel amenities can vary, and we're working to improve our services. Your feedback is valuable in helping us make necessary adjustments. We appreciate your understanding and hope to offer you a more pleasant experience in the future. Thank you for sharing your concerns.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Alexandria

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
There was not a specific area for the dogs to go to the bathroom. It was on the side of a rocky hill with no grassy area. The poop bin was overflowing and there were no dog bags. I paid via Expedia and when I got to the hotel they charged my card again. Said they would take care of it and charged my pet fee twice as well. The room was clean enough and the a/c worked on and off.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 3 ago 2023
Dear Alexandria, Thank you for taking the time to review our hotel. We are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. Your feedback is important to us, and we will promptly address the issue to ensure our guests have a comfortable stay. Don't hesitate to reach out to us at the hotel for any further queries. We hope you will consider giving us another chance to provide you with the relaxing stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Ane

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

Harrel

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

2/10 Terribile

Kristin

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
I don't usually write reviews, but there were bugs crawling on the floor in this place. Nobody should have to live like that. The staff member we met was very helpful in providing a refund.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 23 giu 2023
Dear Kristin, Please accept our apologies for the disappointing experience you had with us. We never intend to disappoint our guests, so we're sorry the mentioned issues compromised your stay. Though we're glad you received your refund, we will share your concern with the appropriate individuals to avoid such inconvenience for our future guests. We hope this unfortunate situation will not deter you from staying with us again. Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

roshawnda

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hair in the bathroom dirty refrigerator dirty floors missing a drawer
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 19 mar 2023
Dear Roshawnda, Thank you for choosing us. We know a fresh, clean hotel sets the tone for a wonderful stay, and we regret this was not your experience. Our hotel is committed to ensuring cleanliness for all our guests, and we are concerned that this did not occur. We hope this isolated incident will not deter you from returning to enjoy a great stay with us next time. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Walking in hallway you can smell scent people smoking marjiuana . Room was not clean, there no water and cup in room. Bed has bed bug bit my hand. My son role down bed fell down to floor’s in middle of night. Not recommend .
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 mar 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review of your stay. We take these matters very seriously and appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Francesca

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
No frills
If details are your thing, don't stay here. If you are looking for a clean, inexpensive place to sleep with no frills at all, then consider this spot.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 24 mar 2023
Dear Francesca, Thank you for being our guest at Extended Stay America. We are glad you had a pleasant stay with us and appreciate you sharing the review with fellow travelers. We are dedicated to providing guests with a clean, comfortable, and home-like stay. We hope you will choose us again the next time you visit this area; we are confident we can replace this experience with a much more positive memory!Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Tom

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Never replace bed sheet
bed sheet smell very bad
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 11 feb 2023
Dear Tom, Thank you for staying with us and sharing your review. We apologize for the cleanliness issue; our Housekeeping team usually does a great job maintaining a clean and fresh suite for every guest. Regrettably, we overlooked this during your stay. We take our guest’s feedback seriously and look forward to having you with us again so we can provide you with the flawless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

jeremiah

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Customer service not the best!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 feb 2023
Dear Jeremiah, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We strive to provide excellent hospitality to all our guests; therefore, we truly regret that this was not your experience. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our services. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Jenessa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Adriana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing stay!
Amazing stay!! Made a new friend ! Ebany is very nice and professional and made me feel so welcomed !! Love it !
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 7 feb 2023
Dear Adriana, Thank you for choosing Extended Stay America for your recent stay in the city. Reading your comments acknowledging Ebany and her excellent service during your stay was a pleasure. We are devoted to making every guest's stay exceptional, and we will enjoy passing along your kind words to her. Thank you again, and please come back soon. Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Lisa

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

6/10 Soddisfacente

Debbie

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Bakari

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Bakari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Bakari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Stay at your own risk.
Unsafe for family, children, pets, young adults, vehicles. Would not recommend. Stay at your own risk.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

4/10 Scarso

Norma

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice Stay
I enjoyed my stay and was very comfortable. Room was bare bones but that's what I expected it to be. Room was clean and tidy. Would have liked a hand towel but bath towels and wash cloths were adequate. Overall a pleasant one night stay.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

4/10 Scarso

Jermaine, Navarre

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Broken stove knob, non smoking room, smelled like cigarettes and marijuana. Hallway full of marijuana smell.Didnt want to try to get a new room, because front desk attendant took 15 minutes trying to figure out how to assign us a room, and didnt think any other room would be that much better. Thankfully, it was only 1 night. Over $100 for this room is a shame. I definitely will find something else next time, because surely Atlanta has something better.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Gytonne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Adanna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best stay ever!
This hotel is amazing! The room was was so clean you would think this is a new hotel. I love that it included a fridge, microwave, and stove top burner. There is a laundry facility on-site with a dollar changing machine that included 5 washers and 8 dryers. The elevator worked well, the cable was great. This was a great find, and I would recommend this hotel to anyone. Fast food restaurants are less than a 5 minute walk away.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

Nixlot

Soggiorno di 9 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Danilo

Soggiorno di 7 notti a luglio 2022

4/10 Scarso

Claudia

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Only liked that rhe property was close by the event that i was stying to attend and it was quiet. I did not like the conditions of the room and that they did not let mr know that there was only a full bed available when i had 2 adults staying, know there was a no refund policy. We we re uncomfortable and dis not rest well.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 2 set 2022
Thank you for your detailed review, Claudia. Please accept our apologies that the stay was not the one you expected. We will speak to our team regarding your experience for proper resolve.

8/10 Buono

Jeff

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and reasonable
Soggiorno di 9 notti a giugno 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 6 lug 2022
Thank you so much, Jeff! Please come back to see us!

8/10 Buono

Chastity

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022

8/10 Buono

Karen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a maggio 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 6 lug 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us, Karen. We would love to welcome you back the next time your travels bring you this way!

2/10 Terribile

TONYA

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bug infested
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 6 lug 2022
We sincerely apologize for the problems that you encountered with the pest sightings as we know the inconvenience that this creates, Tonya. We will work with our pest control provider to service the property as well as our housekeeping team to make sure the proper procedures are being followed to prevent these problems in the future. We know that your time is valuable, and we truly apologize for the inconveniences that you experienced during your time with us. We wish you the best in your travels.

2/10 Terribile

South

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
My room was infested with cockroaches and I stayed 1 day the left the property. I am still waiting on my refund in which no one seems to be making an effort to give back.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2022
Risposta di Mike - Guest Engagement Specialist - WoodSpring , il giorno 5 mag 2022
Hello. Thank you for taking the review and rate your stay with us. Please accept our sincerest apologies for the issues that you encountered with the pest sightings. This is never the type of experience that we want you to have and will make sure that we speak with our pest control provider for immediate action and resolve. Thank you for allowing us to host you, and we wish you all the best in your future travels.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very pleasant, economical, felt safe. Prefer tget maitainmochbettercareoftheoutsideenvironscleanuplitterdogfecesontgeirproperyIhaveadogwasgratefultohaveheralongMetseveraldogstheirownerswhichisslwaysfunbutthegroundshadrealexcessofdogfecesdespitethepick-upbagsavailablepeoplearenot"trainedt"pickupaftertheirdogsortheirownlitterYUKstaffmostguestswereverypleasantcordial
Soggiorno di 12 notti a marzo 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 5 mag 2022
Thank you so much for your thoughtful and constructive feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay, and appreciate your feedback regarding the areas of opportunities.

2/10 Terribile

xiaofei

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022

2/10 Terribile

Stephanie

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I booked a stay after on 8/11 close to midnight and paid in full for 2days, 8/11-8/12, because their policy stated that this would guarantee the room. I get there on 8/11 at 5am to check-in and I’m told that I was entered as a no show and the room was no longer available. They said they would cancel the reservation because they didn’t know why I was entered as a no show. I was fully charged for the entire 2 day stay and they will not refund my money. They do not go by their own rules on the Expedia site. I was guaranteed the room because I paid in full and that did not happen plus worst of all they charged me for a room they cancelled!! Expedia should be ashamed. Especially since I found another hotel and booked with them for 8/11-8/12 through Expedia. I’m disputing with my bank now. This felt like such a scam. I’ve used Expedia for years and this experience has end the relationship on a poor note.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 24 feb 2022
Thank you for sharing your comments, Stephanie. I’m so sorry to hear about your reservation issues and that we were not able to welcome you for this visit. The last thing we want to do is come across in a way that makes guests feel anything but valued and treasured. I hope your future travels are always smooth and truly wonderful.

8/10 Buono

Angela

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was convenient and reasonably priced. The bed was lumpy.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, il giorno 1 feb 2022
Hello Angela. Thank you for sharing your experience with us. We are happy that you were happy overall with your stay and appreciate your feedback on how we can improve. We do hope that you give us another opportunity to host you the next time your travels bring you this way.