Esterni

Recensioni per Studio 6 Atlanta, GA - Chamblee

2 out of 5
Studio 6 Atlanta, GA - Chamblee
5280 Peachtree Industrial Blvd, Chamblee, GA

Recensioni

5,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 151 su 737 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 125 su 737 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 126 su 737 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 94 su 737 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 241 su 737 recensioni" "

5,8/10

Pulizia

6,2/10

Personale e servizio

5,4/10

Servizi

5,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

4,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posto da dimenticare
Camere non spaziose e sporche, mancanza di pulizia assoluta. personale non gradevole

4/10 Scarso

Daniel

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Run down
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 mag 2024
Hi Daniel, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Francismar

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 mag 2024
Hi Francismar,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

4/10 Scarso

Tyrone

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
It was cheap. So I got what I paid for. The TV didn't have a remote. There was no cable. There was a empty beer bottle in the room when we arrived along other trash in the bathroom. The walls are paper thin. We could hear the person in the room next to us snoring so loudly that he might as well been in the room with us. We were in town for 2 days luckily I only booked the room for a night.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 mag 2024
Hi Tyrone,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Ernest

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Angelika A

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Front desk staff was very friendly, once I found the office. Rooms in ill repair, door was obviously broken into and jam was not fixed properly. Deadbolt would not lock. Room floor sticky and covered in dead bugs, kitchen area a sticky mess. All walls covered with undescribable filth.i needed 4-5 hours of sleep before continuing my trip, otherwise I would just have left. Never again will I stay at a motel 6.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 mag 2024
Hi Angelika,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

Rosanna, Austell

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 mag 2024
Hi Rosanna, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

6/10 Soddisfacente

Nemanja

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Ernest

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Need new tv but overall a decent stay for your dollar
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Ernest,Thank you for the positive review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Chanell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location but the large hole in the entrance makes it hard to enter. They can't help that it got so bad though.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 apr 2024
Hi Channell, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Daniel

Viaggio con animali domestici
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
When I got to the room, the door was open. The bed was “made” but looked like someone had sat on it and didn’t have a blanket, just white sheets. There was a very strange smell that I can’t quite place, but a vague musty vomit. I stayed in this same room a few days ago and it did not smell unusual. When I went to the desk, the only other room was smoking. I asked it I could look at it before switching. The smoke was worse than the vague vomit. After I unpacked, I realized the remote for the TV was missing. I didn’t want to get dressed and walk down to the office without knowing they could correct the problem so I picked up the phone. It was dead. I discovered that I could get the light to turn on by adjusting the plug but only for about a tenth of a second. I videoed this behavior. I spoke with a man who said he was the owner this morning. He said he’d look into it without apologizing. This hotel has geographic advantages that mean I might rent again despite this experience but it is pretty disgusting even for extended stays in this price range.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 apr 2024
Hi Daniel, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Blossom

2/10 Terribile

Elisa

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 mag 2024
Hi Elisa,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Blossom

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It’s a dump. Property needs URGENT RENOVATIONS. DO NOT STAY HERE.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 apr 2024
Hi Blossom,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Harmony

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 4 apr 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Harmony

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I for got to mention this place is also pet friendly and they also have a place for your pets to do there private duties.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 apr 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Harmony

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 4 apr 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

MICHAEL

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A dump with trash piled up all around dumpster. Dangerous collapsed stairs.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 mar 2024
Hi Michael. Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Luis

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Luis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Buono

Deborah, Brooklyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I really like it and would stay there again in the future, my only problem is the heater was very noise when i turned it on and the temperature in the room was cold due to how i could not get it to work.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Chanell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff Joyce i believe is wonderful. She was so polite and just a breath of fresh air.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Leah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have stayed in many low end hotels, and have never stayed anywhere this filthy. And even though I requested a non-smoking room, and it was marked as such, it REEKED of stale smoke.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Leah,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

8/10 Buono

Ernest

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Over all ok place to stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Ernest,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Ervin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 15 mar 2024
Hi Ervin,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Sandy L

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024

4/10 Scarso

allen

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Noisy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 feb 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Ernest

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The water wasn’t getting hot but other then that property was fine
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 feb 2024
Hi Ernest,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jennifer

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Jennifer,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Ervin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Harmony

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 feb 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Johnnie

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 feb 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Wanda

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 feb 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Tracey

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Sarah, conyers

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi Sarah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Antoine

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The place had roaches and also the elevator stop working and didn't go to the 5th floor
Soggiorno di 13 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 feb 2024
Hi Antoine,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Luis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 gen 2024
Hi Luis,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

juan carlos

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Realmente les aviso no vayan a este sitio, es inadecuado para cualquier tipo de persona o familia, nisiquiera debería anunciarse en expedia, realmente no vayan , realmente parece la escena de un crimen, hagan caso a mis palabras no se lleven una mala experiencia, un basurero peligroso, no nos quedamos , había hasta sangre en los baños y paredes , mugre sobre mugre, olía a crack y marihuana, pasillos llenos de basura, asquerosamente desaseado, expedia debe retirar este sitio de su pagina
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 feb 2024
Hola Juan,Lamentamos que haya tenido una mala experiencia recientemente en una de nuestras propiedades. Tomamos en serio sus comentarios y nos disculpamos por las molestias. Como nuestro huésped, usted es muy importante para nosotros y nuestra principal prioridad es su satisfacción. Gracias por tomarse el tiempo para brindar estos valiosos comentarios.Lilith#Equipo6

10/10 Eccellente

Dominque

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Luis

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Muy mal servicio. Realize mi reservacion y cuando llegue la oficina estava cerrada, habia un numero para llamar. Llame y nadie contestó a media noche tuve que buscar otro lugar para quedarme. Pesima experiencia
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

JUAN

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio

2/10 Terribile

Jason

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dirty room, horrible paknt jobs
First room we were given had a messed up bed and food on table. 2nd room was better but definitely a one time stay. There is cheaper rooms near by that are better than this place. I wouldnt recommend either place.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 gen 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Marvin

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Juan Carlos

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room they gave me already had other guests so they gave me another room and the next day they offered room service and when I denied they called the cops, when they knocked on my door they told me nobody was supposed to be in that room and asked if i had any proof that i had rented the room once i showed them they left me alone and the shower takes about 30-40 minutes to be able to get hot water and i found roaches!!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 gen 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Teryn

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Carl, Valdosta

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Brittany

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel is disgusting and the people that work there have horrible attitudes as well.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Jeremy

Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
the heat didn’t work and there is no one to call after nine so i left early cause it was too cold in the room
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Ashley

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Elevators were not working. Had to climb five flights of stairs. Bags full of trash lined the hallways. Feces in hallways. Roaches in the room. Pubic hair in the bed. Window curtain did not block out the parking lots lamps. Abandoned cars in the parking lot.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Sanquilla

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
It was OK the floor was real dirty like they mopped it with dirty mop water, and the hot water wasn’t hot and I seen roaches
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hi Sanquilla,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Sanquilla

It was ok but the hot water didn’t work and it had roaches in the room
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hi Sanquilla,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6