Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 822 su 1005 recensioni" "
10 - Eccellente
822
Valutazione di 8 - Buono. 151 su 1005 recensioni" "
8 - Buono
151
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 13 su 1005 recensioni" "
6 - Soddisfacente
13
Valutazione di 4 - Scarso. 11 su 1005 recensioni" "
4 - Scarso
11
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 1005 recensioni" "
2 - Terribile
8
9,8/10
Pulizia
9,6/10
Personale e servizio
9,4/10
Servizi
9,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
9,2/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Antonio
Viaggio di lavoro
20 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel, palestra poco fornita
Ottimo hotel, datato ma servizio eccezionale.. unica pecca la palestra che ha pochissime cose
Antonio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Els Van Overloop , il giorno 21 nov 2023
Dear AntonioThank you for staying with us and for sharing your feedback.We are happy to read that you did appreciate our service and you did like our hotel. Sorry to read that you were disappointed in the sportsarea and we note with great interest your remark concerning the fitnessequipment. Wewill not fail to give it our full attention as your feedback is essential to the constant improvement of our services. Sincerely and wishing you a lovely day!
10/10 Eccellente
silvia
8 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Location perfetta
silvia
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Els Van Overloop , il giorno 10 lug 2023
Dear Mrs SilviaThank you for taking the time to share your opinion following your stay at Grand Hotel Casselbergh. We are delighted to read that you did appreciate our location!Indeed, the hotel offers an ideal location close to the various points of interest of Bruges, while enjoying the calm. We do hope that you will allow us another opportunity of playing host to you again in the not so distant future. Very kind regards and wishing you a nice day, Els
10/10 Eccellente
Silvia
Viaggio con la famiglia
3 gen 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione perfetta. Struttura curata. Camere e bagno spaziosi. Colazione ok
Silvia
Risposta di Els Van Overloop, il giorno 5 gen 2023
Dear Mrs SilviaThank you for taking the time to share your opinion following your stay at Grand Hotel Casselbergh We are delighted to read that you enjoyed our breakfast, our spacious rooms and our location!Indeed, the hotel offers an ideal location close to the various points of interest of Bruges, while enjoying the calm. We hope to welcome you again in our establishment and our best wishes for 2023. Sincerely, Els, Sales & Marketing
10/10 Eccellente
gaudenzio
Viaggio di coppia
20 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Personale molto gentile si sono attivati per farci restare in notte in più a causa di un disguido da me causato ottima posizione ottimo tutto
gaudenzio
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Els Van Overloop, il giorno 22 ago 2022
Dear Gaudenzio Thank you very much for this beautiful score. Very pleased to read that you have noticed our friendly staff and our strategic location. We certainly hope to welcome you again in our nice city! Kindest regards and wishing you a lovely day, Els, Sales & Marketing
8/10 Buono
maria michela
Viaggio di coppia
14 lug 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un elegante hotel vicinissimo al Burg e al Markt. Molto varia e ricca la colazione. Un po’ caro il parcheggio…
maria michela
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Els Van Overloop, il giorno 26 lug 2022
Thank you very much for this positive score. It's great to hear that Grand Hotel Casselbergh was the perfect base for you in the center to explore our beautiful city. Also pleased that you did like our breakfast. Parking can indeed be an issue in the historical heart of Bruges but already happy that we can provide some places. We look forward to welcoming you again in the future and wishing you a lovely day, Els, Sales & Marketing
10/10 Eccellente
Andrea, Isola di Capo Rizzuto
Viaggio di coppia
7 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Cosa dire, tutto perfetto! A partire dalla colazione dove praticamente c’è l’impossibile tra salato e dolce, assaggiate i waffles ve li consiglio. La mia camera affacciava su un canale spaziosa e aveva un letto king. La posizione è perfetta dove si può vedere tutta la città a piedi. Se dovessi ritornare di sicuro sceglierei di nuovo questo albergo
Andrea
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Egon Lagrou, il giorno 13 giu 2022
Good Day Andrea,
Thank you very much for the excellent score you give to our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us with all that it entailed.
We would be very happy to welcome you back next time!
Kind regards,
Egon Lagrou
Assistant General Manager
10/10 Eccellente
Francesco
18 ago 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A spectacular hotel in the heart of Bruges
Everything was simple and smooth: I had really few chances to deal with the staff due to Covid restrictions but I could enjoy the hotel.
It’s an historic building with many rooms in a modern wing, so room comfort is high.
The room had the view on the canal as expected.
The hotel is few steps from one of the main squares of the of town.
Francesco
Soggiorno di 2 notti a luglio 2020
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
2 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
12 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
10 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
1 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
10/10 Eccellente
susanna
10 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sublime
Un’esperienza sublime in un incantevole borgo!
susanna
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
10/10 Eccellente
Maria Enrica
3 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima posizione,
Ottimo rapporto qualità prezzo.
Maria Enrica
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019
10/10 Eccellente
Albert
2 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient to everywhere in Bruges. Best restaurant in town across the street. Breakfast with great choices and above average in preparation. Highly recommended
Albert
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Susan
Viaggio di coppia
26 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This may be one of the best hotels I have ever stayed. First of all, I love history and so you are staying where King Charles II had his castle. Secondly, the breakfast was amazing. Third, the rooms had beautiful chandeliers with high ceilings. And finally the wellness area had a lovely sauna room. The hotel was so close to all the picturesque spots. We will be back!
Susan
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 28 apr 2024
Dear Susan, Thank you for taking the time to write such a positive and hartwarming review. We highly appreciate your kind words and the perfect score. We hope we may welcome you back in the future for another wonderful stay! Warm RegardsMorgan Co-Front Office Manager Grand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Thomas, La Center
Viaggio di coppia
25 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Top of the line property, should be a 4 and 1/2 stars. Beautiful lobby and bar, and so close to the central area of town. We really enjoyed our stay here.
Thomas
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 28 apr 2024
Dear Thomas, Thank you for the perfect score and lovely review! We're pleased to hear that you've enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh and that our beautiful interior contributed to the overall exeprience. We hope to welcome you back soon! Best RegardsMorgan Grand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Kimberly
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
21 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
An absolutely beautiful property. I can’t wait to go back.
Kimberly
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 23 apr 2024
Dear Kimberly,Thank you for the perfect score and the kind words. We're absolutely pleased to hear that you've enjoyed your visit to Bruges and that our hotel contributed to that. We can't wait to welcome you back in the future! Warm RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Gregory, Falls Church
20 apr 2024
Gregory
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 23 apr 2024
Dear Gregory, Thank you very much for the perfect score! We hope we may welcome you back in the future. Kind RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
4/10 Scarso
Maritza, Miami
15 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Maritza
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 20 apr 2024
Dear Maritza, We're very sorry to read that you've rated us a 2/5. Would it be possible to reach out to us and explain why we've received such a low score? Your feedback is extremely valuable for the constant improvement of our services. Kind RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
James
Viaggio di coppia
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The location was perfect - easy access to all the sites and tons of restaurants. The staff was great, the room was huge by European standards and the breakfast was very impressive. I would stay here again and would recommend to others.
James
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 8 apr 2024
Dear James, We sincerely thank you for your kind words and perfect score. We're thrilled to hear that you've enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh and that our team, the room and the breakfast were stay enhancing. We would love to welcome you back in the (near) future! Best RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Howard
Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A fantastic hotel in the heart of Brugge. We loved our stay, very walkable to all the sites and dining options. Convenient and secure underground parking, HOWEVER... there are no EV chargers at all. The listing mentions EV chargers but there are none. It's a little surprising considering this is Europe and a very nice hotel. We had to find alternate charging after driving all the way from Bonn. This is an easilly fixable situation, and I hope the fix it soon.
Howard
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 8 apr 2024
Dear Howard, Thank you very much for your kind words and lovely score. We're absolutely pleased to read that you've loved your stay with us. We're very sorry for any inconvenience caused with the parking, since we indeed do't have EV chargers we don't advertise them so we'll definetly find out where this is advertised and change this. We'll definitley take your feedback into careful consideration so we can constantly improve our services. We wish you a very nice day and hope you'll be able to visit us again soon. Warm RegardsMorgan Co-Front Office Manager Grand Hotel Casselbergh
8/10 Buono
Leslie, Cedar Point
4 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Leslie
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Morgan , il giorno 5 apr 2024
Dear Leslie, Thank you for the amazing score. We hope we may welcome you back in the future! Kindest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
DAW
Viaggio con la famiglia
2 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was so beautiful, clean large rooms with a beautiful bathroom. The loft with beds was so comfortable and unique to any hotel. The architecture in the hotel and decor was exceptional! One of the nicest hotels I have stayed at. The breakfast was amazing.
DAW
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 5 apr 2024
Dear DAW, We sincerely want to thank you for the perfect score and for taking the time to write such a positive review. We're thrilled to read that you've enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh and that it's beauty contributed to your overall experience and making it even 'one of the nicest hotels' for you does gives us great pleasure. We hope we may welcome you back some time soon. Warmest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
8/10 Buono
Alexandria
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Alexandria
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 5 apr 2024
Dear Alexandria, Thank you for the lovely score. We hope we may welcome you again on your next trip to Bruges! Kindest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Julie
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved our stay! Great location, breakfast and amenities
Julie
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 1 apr 2024
Dear Julie, Thank you for the wonderful score and your kind words. Everyday we aim to provide our guests with a relaxing and comfortable stay so we're very thrilled to read that we've succeeded. If you're ever visiting Bruges again, it would be our pleasure to welcoming you back at Grand Hotel Casselbergh. Best RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Sarah-Maude
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good hotel. Personnel is polite and very nice. The spa is great with a ham man and a sauna. The breakfast was excellent and had many choices.
Sarah-Maude
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 1 apr 2024
Dear Sarah-Maude, Thank you for the perfect score and your lovely feedback. We're very pleased to hear that you enjoyed a relaxing stay at Grand Hotel Casselbergh and that our entire team, the wellness facilities and our extended breakfast buffet contributed to that. We hope we may welcome you some time again soon! Warmest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Amanda C.
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amanda C.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan, il giorno 5 apr 2024
Dear Amanda, Thank you for the perfect score! We hope we may welcome you back some time soon. Kindest RergardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Scott
Viaggio con la famiglia
29 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel in great location. The wellness area is very nice touch.
Scott
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 30 mar 2024
Dear Scott, Thank you for the wonderful score and for the lovely feedback. We're pleased to hear that you've enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh and that our prime location and wellness center contributed to that experience. We hope we may welcome you back some time in the near future. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office Manager Grand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Mario
24 mar 2024
OK
Mario
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 30 mar 2024
Dear Mario,Thank you for choosing Grand Hotel Casselbergh and for the perfect score! We wish you a lovely day and hope we may welcome you back sometime in the future. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office Manager Grand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Steve
Viaggio con la famiglia
22 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel, right by the centre and easy walking to all the sights of Bruges.
Steve
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 24 mar 2024
Dear Steve, Thank you for taking the time to write such a positive review. Hopefully we may welcome you back some time soon. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
JOANNA
Viaggio di coppia
19 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service, lovely hotel ⭐️
JOANNA
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan, il giorno 24 mar 2024
Dear Joanna, Thank you very much for your kind words and the perfect score! We hope we may welcome you back in the future. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Mackenzie
Viaggio di coppia
15 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is not only gorgeous but so comfortable & inviting. Every single amenity was amazing including the staff. Absolutely would stay there again.
Mackenzie
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 16 mar 2024
Dear Mackenzie,Thank you for taking the time to write such a lovely review and for the excellent score!We're thrilled to read that you've appreciated the gorgeousness of Grand Hotel Casselbergh and felt invited and welcomed. Every day, our entire staff does their absolute best to provide top-notch service, so we're very pleased to hear that we've succeeded in that aspect.We'd love to welcome you back sometime soon.Warmest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
Merritt
10 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice to have both a shower stall and a bathtub!
Merritt
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Morgan , il giorno 16 mar 2024
Dear Merritt,Thank you for the wonderful score. We're pleased to hear that you enjoyed our bathroom with both shower and baththub. Should you ever visit the lovely city of Bruges again, we hope we may welcome you back at Grand Hotel Casselbergh. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
SUSAN, BORDON
23 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
SUSAN
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Morgan, il giorno 25 feb 2024
Dear Susan,Thank you for the perfect score! We wish you a very enjoyable day and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regardsMorgan Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Sara
Viaggio con la famiglia
21 feb 2024
We were very pleased with this property! It was clean and beautiful and felt much more high end than the cost would have implied! I would recommend this hotel to anyone!
Sara
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 21 feb 2024
Dear Sara, Thank you very much for your praising feedback. Every day we strive to ensure that we provide all our guests with a pleasant and comfortable stay. We are therefore extremely pleased to hear that you enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh. We wish you a very enjoyable day and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regardsMorgan //Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Deirdre
21 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Deirdre
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 25 feb 2024
Dear Deirdre, We would like to thank you for the amazing score! We hope to welcome you again soon at Grand Hotel Casselbergh. Kind regardsMorgan Co-Front Office Manager Grand Hotel Casselbergh
10/10 Eccellente
James
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic location ! Just 3 minute walking distance from town square
James
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 17 feb 2024
Dear Mr James, Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our fantastic location, just a 3-minute walk from the town square. It's great to know that our proximity to the heart of the city added to the positive experience of your stay.We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another fantastic visit in the future. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office ManagerGrand Hotel Casselbergh
8/10 Buono
Marc
5 feb 2024
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Marc
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Morgan // Co-Front Office Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Mr Marc, Thank you very much for this nice review. We certainly hope to welcome you again in the future!Best RegardsMorgan
10/10 Eccellente
HECTOR, Guadalajara
1 feb 2024
HECTOR
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Morgan, il giorno 24 mar 2024
Dear Hector, Thank you for the wonderful score! We hope we may have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kindest RegardsMorgan Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan // Co-Front Office Manager, il giorno 31 gen 2024
Dear, We would like to thank you for the perfect score given! We hope to welcome you again soon at Grand Hotel Casselbergh. Kindest regardsMorgan
10/10 Eccellente
Amy
Viaggio con la famiglia
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We returned to Bruges for the holidays. We decided to have rooms for our adult children here, and they were quite pleased. A bit "fancy" for young adults, but they enjoyed the superb service, food, access to the lounge for evening nightcaps, and the breakfast was phenomenal! We plan to add this Hotel to our list of recommendations!
Thank you!!
Amy
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Morgan //Co-Front Office Manager, il giorno 31 gen 2024
Dear Amy, Thank you very much for your praising feedback and the perfect score. How lovely to hear that the service as well as the food was much enjoyed. We wish you a very wonderful day and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regardsMorgan //Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Sarah
Viaggio di coppia
28 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Easy to find, great location, very quiet, lovely toiletries.
Felt very relaxed when we left.
Sarah
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan //Co-Front Office Manager, il giorno 31 gen 2024
Dear Sarah, Thank you very much for this wonderful review and the perfect score. How nice to hear that you highly appreciated the central location of our hotel as a base from which to enjoy the beautiful city of Bruges along with all the numerous sights the city has to offer. We hope we will be able to welcome you at our hotel again during your next visit to Bruges. Kind regardsMorgan //Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Edward
Viaggio di coppia
21 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best hotel we stayed in during our entire European vacation. Besides being the only one furnished with two comfortable chairs and a refrigerator, the hotel was elegant without being stuffy and the staff cheery and real.
Edward
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan R., il giorno 22 gen 2024
Dear Edward, Thank you very much for your praising feedback. Every day we strive to ensure that we provide all our guests with a pleasant and comfortable stay. We are therefore extremely pleased to hear that you've enjoyed your stay at Grand Hotel Casselbergh to the fullest. We wish you a very enjoyable day and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regardsMorgan //Co-Front Office Manager
10/10 Eccellente
Tom
Viaggio di coppia
19 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This place is a wow. It's so convenient, clean and impressive. Decor is spot on and opulent. But the best part was the staff. Everyone was so nice. Shout out to the fantastic lady in the bar who gave us so much advice on the local beers (her dad's favourite is Duvel and it's mine too now)!
Tom
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan // Co-Front Office Manager, il giorno 20 gen 2024
Thank you for taking the time to write such a lovely review and for the kind words. Every member of our staff goes out of their way to ensure that our guests have an unforgettable stay, so we are very happy to hear that we succeeded in this and that you were able to get your hands on a new favourite beer along the way. We will definitely pass on your kind words. We would love to welcome you back in the future!
10/10 Eccellente
ANTONY
15 gen 2024
ANTONY
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Egon Lagrou, il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this positive score. We hope to welcome you again in the future!
10/10 Eccellente
Ivo
14 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ivo
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this excellent review. We certainly hope to welcome you again in the future!
10/10 Eccellente
Wil
Viaggio di coppia
14 gen 2024
Mi è piaciuto: Servizi
Mooi hotel gastvrij personeel, in het centrum, super ontbijt
Wil
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this amazing review. We certainly hope to welcome you again in the future!
8/10 Buono
Linda
13 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Linda
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this good review. We certainly hope to welcome you again in the future!
10/10 Eccellente
Lien
9 gen 2024
Lien
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Morgan , il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this wonderful review. We certainly hope to welcome you again in the future!
10/10 Eccellente
Lisa
Viaggio con la famiglia
6 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Breakfast was amazing! Will be visiting again in the future!
Lisa
Risposta di Morgan , il giorno 19 gen 2024
Thank you very much for this excellent review. We are delighted to hear that you've enjoyed our American style breakfast buffet. We are already looking forward to welcoming you back in the future!