Esterni

Recensioni per Radisson Collection Grand Place Brussels

4 out of 5
Radisson Collection Grand Place Brussels
47 Rue Du Fosse Aux Loups, Brussels

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 95 su 177 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 48 su 177 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 19 su 177 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 9 su 177 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 177 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

maurizio

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Guest Relations Desk , il giorno 29 ott 2022
Dear Maurizio ,First of all, we would like to thank you for having taken the time to share your feedback about your stay. Your comments gives us the opportunity to taken action where needed in order to meet and even exceed our guest's expectations. I am very sorry to hear about the problems you experienced.Hoping that you will give us the opportunity to reinstate ourselves by visiting us again when travel brings you back in town.Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Mathilda, il giorno 17 ago 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Terribile

Tanveer

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel staff were incredibly rude and unfriendly and refused to refund us 1 night stay as we had to leave one night early due to death in the family. Would never recommend this hotel. Hotel manager told me he doesn’t care if I leave a bad review.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Atoussa

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La chambre manquait de propreté réellement Très déçue
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Anna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful room and so close to the market.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Yan

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Not accept VIP member
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Gerardo Antonio Siqueff

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Spacious, beautiful decoration, personnel very kind, very nice place
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Martina , il giorno 6 apr 2024
Dear Gerardo, Thank you for such a great review.It pleases us to hear you found your room spacious and beautifully decorated, reflecting the effort our team puts into creating an inviting atmosphere. Furthermore, our kind personnel are always eager to ensure guests like yourself enjoy every aspect of Radisson Collection Grand Place Brussels, from the comfort to the service provided. Your appreciation for our dedication to room cleanliness and the overall hotel condition is also very encouraging.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Eccellente

??

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
フロントの方々の対応が優しかった。ロビーにお菓子や飲み物のサービスがあり、部屋は綺麗に清掃が行き届いていた。グランプラスや中央駅まで数分とアクセスも良かったです
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Martina , il giorno 2 apr 2024
Hello, thank you for your review. We are also very happy to hear that the kind reception of our front staff touched the hearts of our customers. We are happy that the drinks and sweets service in the lobby and the clean rooms made your stay more comfortable. We would also like to thank you for your feedback regarding the convenient location of Radisson Collection Grand Place Brussels for your stay in Brussels. looking forward to seeing you coming again.

10/10 Eccellente

Midiam Conrado

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is excellent and offered perfect saty conditions.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di martina, il giorno 26 mar 2024
Dear Midiam Thank you for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be excellent and that the conditions of your stay were perfect.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Martina Front Office Manager

10/10 Eccellente

TAKASHI

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Arran, London

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location and recommend this hotel. Rooms are large and very enjoyable stay.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Tomas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Jennifer

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

isabelle

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di martina, il giorno 19 mar 2024
Dear Isabelle, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Martina Front Office Manager

10/10 Eccellente

Pablo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Recomendado para presupuestos altos
Es un hotel 5 estrellas y se nota en los detalles. Desayuno completo buffet con platos hechos al momento, alquiler de paraguas, amenities, etc... La habitación viene bien completa, agua de cortesía, snacks, cafés, bebidas, etc. (Los snacks y bebidas se pagan). Instalaciones muy limpias, cuidadas y completas. Nada que objetar a nivel negativo, salvo que no es para todos los presupuestos.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Yvonne

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di martina, il giorno 19 mar 2024
Dear Yvonne, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Martina Front Office Manager

8/10 Buono

Meteb, Dammam

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di martina, il giorno 15 gen 2024
Cher Meteb, Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Eccellente

Anastacio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Adel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
An ordinary room Nothing vip or gold about it I would prefer a shower room It’s called club but it’s ordinary Very small storage space Wardrobe is tiny. And no promised upgrade. Poor breakfast buffet
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di martina, il giorno 12 gen 2024
Dear Adel, Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While our rooms are thoughtfully designed to provide comfort and convenience, we understand that preferences in room features, such as storage space, can vary. Our hotel offers different room categories, and we strive to accommodate our guests' needs within the design constraints. As for your experience with the breakfast buffet, we aim to offer a variety of quality options and are continually reviewing our offerings to ensure guest satisfaction. We also note your expectation of a VIP experience and would like to mention that our hotel provides executive lounge access to guests staying in certain room categories, which may enhance the feeling of exclusivity during your stay.We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a stay that exceeds your expectations.Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

4/10 Scarso

Malkia

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The property is definitely over priced for what is offered. The towels are old and the bed is not the most comfortable. Breakfast was a disaster, they ran out of food. Thankfully the stay was only one night.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

gilles

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Gordon

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Jozsef

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Naif

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel in a good location close to shopping and dining area.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

khalid

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
When i reached the hotel i asked the receptionist to send someone to help me with my luggage from the taxi. I was shocked when they told me that i have to wait 45 minutes for that ! Nevertheless, during check in the receptionist was very rude with me. I booked a premium room. I was shocked to found how bad conditions the room is! There is a lot of marks on the wall plus the furniture looks not very clean ! The mixer in the toilet rusted!! Shame to call this place a 5 star hotel ! Definitely not coming to this hotel again & strongly not advising anyone to stay here !

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Location was great
A great location close all public transport and city sites. Friendly and helpful staff.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Steven

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 18 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Soddisfacente

matthieu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, il giorno 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

6/10 Soddisfacente

Yokoyama

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
ジュニアスイートのソファーがエキストラベッドになっていたので、しまってくれる様にフロントに頼んでもダメ、夜に帰ってきてもまだそのまま。 コンシェルジュに電話してハウスキーピングに来てもらい、やっと片付いたのが夜9時でした。せっかくのソファースペースを使えなくて残念!チェックインの時間と人数も予め伝えておいたのに。 ホテル入り口に中国語でホテル名が書いてあり、中国人のお客さんが多いのだなーと思いました。 VIP access なのだからアップグレードして欲しい旨をフロントで言いましたが、スパークリングワイン1本と言われアップグレードして貰えませんでした。予約時空室ある場合はアップグレードとの記載があったのに齟齬がありました。
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Dear Yokoyama, First of all, we would like to thank you for your feedback. We would also like to sincerely apologize for your dissatisfaction regarding the sofa bed being open. The necessary measures have been taken with our members.Concerning the upgrade, they are subjected to availability and therefore not confirm.Thank you for taking the time to share your thoughts and dissatisfaction. This allows us to constantly improve in order to be able to excel in our field. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

10/10 Eccellente

Friedrich

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Soddisfacente

PABLO FERNANDEZ

Viaggio con la famiglia
Normal
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, il giorno 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.

8/10 Buono

Nicolás

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good option when in Brussels
Very well located. It is comfortable but the rooms are a bit small. We stayed 3 nights and they forgot to clean our room on our second day.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Dear Nicolás,Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. Sorry to hear about the issue during your second day with us. We hope to receive the opportunity to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

10/10 Eccellente

Jeronimo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excelente ubicación y la cama matrimonial muy cómoda. El internet funcionaba bien
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di martina, il giorno 18 ott 2023
Estimado Jerónimo, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la cama matrimonial muy cómoda. También nos complace que el internet haya funcionado bien durante su estancia.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Buono

Yolchi

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
コロナ以前も良く利用いていたが変わらず良かった
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di martina, il giorno 18 ott 2023
Yolchi 様。 この度もRadisson Collection Grand Place Brusselsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたコロナ以前と変わらずご利用いただけたことに、大変嬉しく思っております。今後も変わらずご滞在いただけますよう、より良いサービスの向上に努めてまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Buono

Wendy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di martina, il giorno 17 ott 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Buono

Cristina

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Muy buen hotel sin embargo el staff podria ser mas amable.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di martina, il giorno 16 ott 2023
Estimada Cristina, Muchas gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y la limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que haya tenido inconvenientes con el ruido y el servicio de nuestro personal. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en estos aspectos. Para futuras ocasiones, le recomendamos utilizar nuestra biblioteca, que cuenta con una mesa de trabajo y un ambiente tranquilo para trabajar. Esperamos tener la oportunidad de volver a hospedarla en futuras visitas a Bruselas. Un cordial saludo,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, il giorno 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

8/10 Buono

Kevin, Lewes

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a handicap accessible room - the bathroom was not convenient for us - the toilet was too low and there weren’t any hooks to hang toilet bags and towels.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Alejandro

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mediocrity at its finest
Hotel is decent. The service received from front desk was fantastic but maid entered the room to do turn down service when do not disturb was on. Bed was extremely hard and overall just had mediocre vibe.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di martina, il giorno 5 ott 2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that you found our front desk service to be fantastic. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. However, we apologize for the inconvenience caused by the maid entering your room during the 'do not disturb' period. We will address this issue with our housekeeping team to ensure better communication in the future. We also understand that you found the bed to be hard and the overall vibe of the hotel to be mediocre. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our guest experience. Our rooms have been designed with comfort and serenity in mind, and we are sorry that we did not meet your expectations in this regard. We hope to see you again in the future. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Eccellente

Hilla

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

10/10 Eccellente

Edward

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

6/10 Soddisfacente

M

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, il giorno 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 Eccellente

Estibaliz

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy conveniente para 1-2 dias perfecto todo
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 1 nov 2023
Gracias por su comentario sobre su estancia en el Radisson Collection Grand Place Brussels. Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro próximo.

8/10 Buono

Araceli

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buenisima opción por la ubicación
En general bien, buena ubicación, buen desayuno con variedad, habitaciones comodas y excelente servicio del personal.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 23 set 2023
Dear Araceli, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Soddisfacente

Ebert

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di martina, il giorno 25 set 2023
Caro Ebert, agradecemos o tempo dispensado na sua avaliação.Entendemos que nem tudo foi ao encontro das suas expetativas, mas teríamos de saber com maior detalhe aquilo que não foi ao encontro das suas preferências.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar para uma experiência renovada.Atenciosamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

2/10 Terribile

Moad

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Worst staff attitude they let you feel like you are on there own home. I didn’t get my benefit as i am a platinum member. Even for late check out they charged me. Worst experience among all the hotels I’ve been in around the world
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di martina, il giorno 25 set 2023
Dear Moad, Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and the condition of our recently renovated property. However, we regret to learn about your dissatisfaction with our staff's attitude and not receiving your Platinum member benefits. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we apologize if we fell short during your stay. Regarding the late check-out fee, as a VIP member via Expedia, late check-out and room upgrades are subject to availability. Unfortunately, during your stay, our occupancy was high, and we were unable to offer these benefits. We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience in the future. Kind regards,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 23 set 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

6/10 Soddisfacente

Hong

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
In General the hotel is clean, staff is friendly. The the shower was awful, the shower water went all over the floor, made the whole washroom floor wet and not safe to walk on!!! We had to mopped out the floor ourselves after every shower!!!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Manuel

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
For a trip to Brussels was it good.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Radisson Collection Team, il giorno 23 set 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future