Esterni

Recensioni per The Hotel

4 out of 5
The Hotel
38 Boulevard de Waterloo, Brussels

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 606 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 267 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 74 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 33 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 24 su 1004 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

piercristiano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A little bit noise in the room from outside. Need better insulation
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 12 nov 2023
Dear Cristian,Thanks for taking the time to share your views about your visit to our hotel.We are delighted to know that you appreciated our hotel's condition and the service provided by our team. However, we regret to hear that you experienced some noise in your room. We apologize if this did not meet your expectations and we will take your feedback into consideration for future improvements.We hope that we have the pleasure of welcoming you back. With very best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

6/10 Soddisfacente

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Ho soggiornato più volte in questo albergo nell’ultimo anno, considerandolo affidabile per qualità del servizio e delle camere. Purtroppo la mia ultima esperienza non è stata positiva. Un albergo di questa categoria e con queste tariffe non dovrebbe tollerare approssimazione o difetti anche nei più piccoli dettagli, soprattutto soprattutto nelle camere di livello e prezzo superiore come le superior vista. Anzitutto la mia camera era priva delle persiane scorrevoli di cui sono dotate le camere in cui avevo soggiornato in precedenza: c’era esclusivamente la persiana elettrica esterna per schermare la luce di notte. In sostanza non ho potuto beneficiare della luce naturale e quindi della vista sulla città se non rinunciando completamente alla mia riservatezza. Avrei gradito che questo problema mi fosse segnalato. Peraltro, in assenza di persiane scorrevoli nel corso della notte il vento molto forte ha fatto addirittura oscillare i lumi sospesi nell’area sofà, oltre a creare fastidiose correnti d’aria: il risultato è che mi sono molto raffreddato. Inoltre la porta della toilette non si chiudeva bene, come del resto mi era già capitato in altra camera..aggiungo che mi è stata disattivata, dopo essere già entrato in camera, la chiave dicendomi che mi era stata assegnata altra camera per errore…ed infine ho notato una certa maleducazione del personale, addirittura non hanno risposto al mio saluto quando ho ritirato il bagaglio. Inaccettabile, ripeto,per un albergo di questo livello
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 25 ott 2023
Gentile Antonio,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti che abbia apprezzato la qualità del servizio e delle camere nelle sue precedenti visite. Tuttavia, ci dispiace molto che la sua ultima esperienza non sia stata all'altezza delle aspettative. Riguardo alla mancanza delle persiane scorrevoli nella sua camera, ci scusiamo per l'inconveniente e terremo in considerazione il suo feedback per migliorare la nostra offerta. Per quanto riguarda la porta della toilette, ci dispiace che abbia riscontrato problemi nel chiuderla e ci assicureremo che venga controllata e riparata. Infine, ci dispiace sentire che il personale non è stato cortese come avrebbe dovuto essere. Prendiamo molto sul serio il suo feedback e ci impegneremo a migliorare la formazione del nostro personale per garantire un servizio eccellente in futuro.Speriamo davvero di poterla ospitare di nuovo presso il The Hotel Brussels in futuro. Nel frattempo, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.Ben, Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Il mio soggiorno, in una camera superior vista, è stato ottimo. Oltre al panorama, la camera è abbastanza silenziosa ed ampia. Ottima la connessione Wi-Fi, buona la pulizia con qualche sorprendente pecca (ho trovato all’arrivo una tazzina sporca). Unico punto negativo, per il quale non do una valutazione di eccellenza alla struttura, è il bagno a vista, non separato dalla camera da letto. È una soluzione oramai sempre più diffusa in alberghi di fascia alta e media che non riesco ad apprezzare per gli evidenti inconvenienti, in termini di riservatezza e di disturbo per gli eventuali altri ospiti della camera. Peraltro, la porta della toilette non si chiudeva neanche bene. Sono preferibili i bagni ‘tradizionali’ delle camere di livello inferiore.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 27 set 2023
Gentile Antonio,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci fa piacere che abbia sottolineato la silenziosità della camera e la splendida vista di cui ha potuto godere, aspetti che contribuiscono a rendere la permanenza piacevole e rilassante.Ci dispiace, invece, che la disposizione del bagno non abbia soddisfatto le sue esigenze, nonostante l'ambiente sia pensato in maniera funzionale e dotato di tutti i comfort necessari.Speriamo davvero di poterla ospitare di nuovo presso il The Hotel Brussels in futuro. Nel frattempo, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.Ben, Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Nina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 27 set 2023
Gentile Nina,Grazie per aver recensito il nostro hotel.Ci fa molto piacere sapere che il suo soggiorno sia stato ottimo da ogni punto di vista. Lavoriamo con grande impegno per raggiungere questo obiettivo e le sue parole ci incoraggiano a proseguire su questa strada.La ringraziamo, inoltre, per aver sottolineato la qualità del servizio svolto dal nostro staff, il cui lavoro rappresenta uno dei principali punti di forza dell'hotel.Con la speranza di averla ancora come nostra gradita ospite, le porgiamo i più cordiali saluti.Ben, Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Alessandra

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice experience. Good sleep. Room was not super clean. Overall good
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Boris, Front office, il giorno 10 lug 2023
Dear Nathalie,Thank you for taking the time to share your review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.It would be a pleasure to welcome you back.Kind regards,Boris, Front office

10/10 Eccellente

stefano

Risposta di Boris, Front office, il giorno 7 mar 2023
Gentile Stefano,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Dal rating massimo che ha assegnato alla nostra struttura, riteniamo che la sua permanenza sia stata positiva sotto ogni aspetto. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e la sua valutazione, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggia a proseguire su questa strada.Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite presso il The Hotel Brussels, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.Boris, Front office

8/10 Buono

Nadia

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Boris, Front office, il giorno 7 mar 2023
Gentile Nadia,La ringraziamo per questa recensione positiva.Siamo molto lieti che il suo soggiorno sia stato piacevole e tranquillo, nonostante la stanza non fosse in condizioni del tutto ottimale. Ci scusiamo e la ringraziamo per la segnalazione: faremo immediatamente i dovuti controlli.Ci auguriamo di poter riceverla di nuovo in futuro. Cordiali saluti,Boris, Front office

8/10 Buono

angelo

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Restaurant food not so good
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Boris, Front office, il giorno 17 ott 2022
Dear Angelo,Thanks for taking the time to share your views of your stay at our hotel.We apologize regarding your dining experience and that it could not fully meet your needs and expectations. However, do not hesitate to contact us to let us know of your experience in detail which might help us undertake corrective action to improve our offering.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes.Boris, Front office

10/10 Eccellente

Mario

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022
Risposta di Frederik, Rooms Operation Manager, il giorno 3 mag 2022
Gentile Mario, La ringraziamo per la sua recensione. Ci fa molto piacere che il suo soggiorno sia stato bello e che abbia apprezzato i comfort della nostra struttura. Siamo felici che abbia gradito il nostro servizio cortese ed efficace; ci impegniamo molto per dare ai nostri ospiti un'esperienza unica ed è sempre molto bello quando riusciamo nel nostro intento. Grazie inoltre per l'accenno alla pulizia: un aspetto per noi fondamentale nel servizio ai nostri ospiti. Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite, porgiamo i nostri più cordiali saluti. Frederik, Rooms Operation Manager

6/10 Soddisfacente

Riccardo, Bergamo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Fantastica vista dalla stanza! Ci hanno fornito una camera con sistema di riscaldamento rotto (usciva aria gelida) e solo dopo 3 o 4 solleciti ce l’hanno cambiata
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Laurice, Digital Experience Manager, il giorno 7 lug 2020
Gentile Riccardo, La ringraziamo per aver condiviso la sua opinione sul nostro hotel. Apprezziamo la sua menzione riguardo la vista di cui ha potuto godere dalla sua stanza, un aspetto che contribuisce a rendere ancora più piacevole il soggiorno. Ci dispiace dell'inconveniente avuto con il sistema di riscaldamento, ma allo stesso tempo siamo felici che il nostro personale abbia risolto il problema assicurandole un sereno proseguo della permanenza. Saremo lieti di poterla accogliere ancora al The Hotel - Brussels in futuro, Le porgiamo i nostri cordiali saluti. Laurice, Digital Experience Manager

10/10 Eccellente

Marcello

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super
Hotel moderno, ottima vista sulla città
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Yvonne, Digital Experience Manager, il giorno 13 mar 2020
Gentile Marcello, La ringraziamo per averci fatto conoscere la sua opinione. Ci fa piacere il fatto che abbia evidenziato la modernità della struttura, la quale contribuisce a rendere pratico e confortevole il soggiorno dei nostri ospiti. Apprezziamo poi la sua menzione riguardo la bellissima vista sulla città che si può godere dall'hotel, un dettaglio che rende indimenticabile il soggiorno da noi. Saremo felici di poterla accogliere ancora al The Hotel - Brussels in futuro. Le porgiamo i nostri cordiali saluti. Yvonne, Digital Experience Manager

8/10 Buono

Fabio, milano

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Per i primi due giorni non hanno resettato la camera. Ho chiesto alla cameriera la quale mi ha risposto che non era previsto. Dopo averne fatto espressa richiesta in reception hanno provveduto nei giorni successivi. Strana anomalia per un hotel di questa categoria. Per il resto tutto ok, hotel centrale e ben tenuto. Un po’ piccola la spa per il numero di ospiti presenti in struttura.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019
Risposta di Yvonne, Digital Experience Manager, il giorno 8 gen 2020
Gentile Fabio, La ringraziamo per aver recensito la nostra struttura. Ci dispiace del disguido avuto i primi due giorni, ma siamo comunque felici che il problema sia stato risolto. Apprezziamo la sua menzione per quanto riguarda la posizione dell'hotel, a pochi passi dal centro città e in una zona ricca di attrazioni turistiche. Ci fa piacere anche il fatto che abbia evidenziato l'ottimo stato della struttura, un aspetto molto importante per una permanenza piacevole e accogliente. Saremo felici di poterla ospitare ancora al The Hotel - Brussels in futuro. Le porgiamo i nostri auguri per un felice anno nuovo. Yvonne, Digital Experience Manager

10/10 Eccellente

Jean-Pol, Dion-Valmont

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nous avons eu la chance d’être surclassés et nous nous sommes retrouvés dans un véritable palace a la vue époustouflante !
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, Front Office Supervisor, il giorno 1 mag 2024
Cher hôte,Merci pour ce superbe commentaire.Il est gratifiant de savoir que vous avez apprécié l'amélioration apportée à votre réservation, vous permettant d'expérimenter le luxe de notre palace ainsi que la vue imprenable qu'offre The Hotel Brussels.Nous sommes fiers que la propreté de nos chambres et l'état impeccable de notre établissement aient contribué positivement à votre expérience globale.Nous prenons note de votre retour concernant le service et regrettons que vous n'ayez pas été entièrement satisfait. Sachez que nous sommes engagés à offrir un service d'excellence et restons attentifs à vos impressions pour constamment nous améliorer.La qualité des équipements de nos chambres est un aspect que nous chérissons et il nous réjouit qu'ils aient répondu à vos attentes, complétant ainsi la sensation de bien-être ressentie lors de votre séjour.Au plaisir de vous revoir,Michelle, Front Office Supervisor

8/10 Buono

Mark, Davie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Nice Hotel prices are reasonable for the location Lots of nice features in the room Access to trains and metro super easy Needs: newer towels and better lighting in bathroom area, rather dim. Aside from that, Excellent
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Boris Pérez, Front Office Manager, il giorno 29 apr 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We are delighted to hear that you found our prices reasonable for our prime location, and that the features of our room met your expectations. Accessibility to trains and metros is indeed one of our key advantages, and we are glad this aspect of your stay was convenient.However, we apologize for any inconvenience experienced with the towels and the bathroom lighting. We continuously strive to improve our guest experience and your comments are invaluable to us. Rest assured, we are exploring ways to ensure all aspects of our accommodation are nothing short of excellent.The Hotel Brussels remains committed to providing a memorable and comfortable experience for all our guests, and we are pleased that the overall conditions and service met your satisfaction.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Boris Pérez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Mariia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Enjoyed my stay. Large modern room, exceptional view over the city, perfect sauna which has also incredible view!!! Breakfast and bat were great. And service is perfect. Staff is friendly. Area is walkable and uptown location is much better than being in city center. They also offered free walking tour for uptown, which was very nice. Mark is doing great job as a guide, learned a lot about architecture of the city.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, Front Office Supervisor, il giorno 29 apr 2024
Dear Mariia,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It is truly rewarding to know that our modern accommodations and the exceptional views over the city met your expectations and contributed to a pleasant stay. Your appreciation of our sauna's incredible view, the variety and quality of our breakfast offerings, as well as the service at our bar, fill us with great pride.We are also pleased to hear that our staff's friendliness and the walkable uptown location of The Hotel Brussels added to the allure of your visit. It is wonderful to learn that you took advantage of our complimentary walking tour and found Mark's guidance and knowledge about the city's architecture to be insightful.Thank you for choosing us for your stay in Brussels, and for recognizing our commitment to providing a perfect service experience. Your gracious comments are a testament to our team's dedication to excellence.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Michelle, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

Albert, Quincy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Prime location
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, Front Office Supervisor, il giorno 25 apr 2024
Dear Albert,Thank you very much for this kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Michelle, Front Office Supervisor

8/10 Buono

Arkadi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
excellent rooms, great location, good breakfast
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 25 apr 2024
Dear Arkadi,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to hear that you enjoyed the excellent rooms, which are a testament to our dedication to comfort and design, as well as our prime location that offers convenience and enhances our guests' experience.It is gratifying to know that the quality and variety of our breakfast offerings made a positive start to your day, and that the cleanliness and condition of our hotel added to the enjoyment of your stay. At The Hotel Brussels, we take pride in maintaining our high standards across all areas of service.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Michele, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

CHRYSTALLA

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
2nd time staying here. Lovely hotel that smells divine.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 25 apr 2024
Dear Chrystalla,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It is a pleasure to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you found the overall condition of our hotel to be of the highest standard. We take pride in maintaining a welcoming and vibrant atmosphere for all our guests. Additionally, we are thrilled that the unique scent of our hotel contributed positively to your experience, enhancing the ambiance of your visit.We are also grateful for your compliments on our service; our team is committed to providing exceptional service to ensure a memorable stay for each guest. Your appreciation is a wonderful testament to their dedication.Thank you once again for choosing The Hotel Brussels, and for your gracious feedback.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Michele, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

Gregory, Chicago

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great overall Hotel, clean, comfy beds, nice rooms, great gym and nice restaurant.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, Front Office Supervisor, il giorno 25 apr 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to learn that the cleanliness of our rooms met your impeccable standards, and that you found comfort in our beds, designed for a restful sleep experience.It is also gratifying to hear that you enjoyed the facilities at our gym, ensuring a rejuvenating visit for wellness enthusiasts like yourself.Furthermore, your commendation of The Iris, our in-house restaurant, fills us with pride as we strive to offer culinary delights that complement the overall guest experience.We are delighted to have delivered the high level of service we are known for, contributing to the overall positive impression of your stay.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Michelle, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

Mathew

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good Hotel. Nothing bad to report! Breakfast was Excellent!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Valerie, Front desk Supervisor, il giorno 22 apr 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. Our dedicated team always aim to deliver the best experience to all of our guests and your kind words are truly rewarding.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Valerie, Front desk Supervisor

8/10 Buono

Veronica

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El hotel está muy bien ubicado y el personal muy amable.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 16 apr 2024
Apreciada Veronica, Ha sido un placer recibir su última visita y su excelente valoración.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación conveniente y que el trato recibido por nuestro equipo estuvo a la altura de sus expectativas. La limpieza es una de nuestras máximas prioridades y su reconocimiento hacia este aspecto nos llena de orgullo.Lamentamos si hubo algún aspecto de nuestro servicio o de las amenidades de su habitación que no haya cumplido completamente con sus deseos. Continuamos esforzándonos diariamente para ofrecer instalaciones y servicios de alta calidad. Por favor, tenga en cuenta que en The Hotel Brussels, estamos comprometidos con la mejora continua y valoramos enormemente los comentarios de nuestros huéspedes.Es reconfortante saber que ha disfrutado de aspectos clave de su experiencia con nosotros. Nos esforzamos por brindar un servicio de excelencia y esperamos que estos detalles positivos sean los que prevalezcan en su memoria.Muchas gracias por su reseña y esperamos verle pronto de regreso. Un cordial saludo,Michele, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

ANDREW

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Outstanding
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Valerie, Front Desk Supervisor, il giorno 15 apr 2024
Dear Sir,It's a real reward to receive such a great review.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Valerie, Front Desk Supervisor

8/10 Buono

Sathyender

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centrally located. No major complaints.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 15 apr 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to review your recent stay.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards. It's a pleasure to know that you found our location convenient.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Michele, Front Office Supervisor

8/10 Buono

Gisela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Für einen Kurzurlaub gute zentrale Lage. In den oberen Etagen hat man einen tollen Ausblick auf Brüssel.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

ANDREW

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff members were extremely courteous and helpful.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 12 apr 2024
Dear Sir,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted to learn that our staff's courteous and helpful nature contributed to a memorable stay at The Hotel Brussels. It is gratifying to hear that the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel met your expectations.Our team strives to deliver impeccable service, and your commendation serves as a wonderful affirmation of their efforts.We are committed to ensuring that each guest's experience is nothing short of spectacular, and your review motivates us to continue to maintain the high standards that The Hotel Brussels is known for.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,MichelleFront Office Supervisor

6/10 Soddisfacente

katriana

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Had a great stay. Nothing special. The restaurant is amazing though for a dinner in after a long day exploring.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 10 apr 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are delighted to hear that you enjoyed dining at our restaurant and found it to be a highlight after exploring the city. The culinary experience at The Hotel Brussels is something we take great pride in.We hope to see you again in the future.Best regards,Michele, Front Office Supervisor

8/10 Buono

SUNIL

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel, with spacious rooms. I had a lovely view of the Palace of Justice (currently with scaffolding) and the big wheel from the 15th floor. The room was well appointed and the bed was very comfortable. The rain shower was great, too! The highlight was the breakfast buffet. Good ingredients, lots of variety and set me up nicely for a day in Ghent. The only downside is that it is a bit of a walk (15 mins) from the historic centre, but wasn't a problem with the lovely weather!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 8 apr 2024
Dear Sunil,Thank you for taking the time to review your recent stay.We are delighted to learn that the views from your room provided a lovely backdrop to your stay and that the room's spaciousness met your expectations. We are also pleased that the room's amenities and the comfort of the bed contributed positively to your experience. It is always a joy to hear when our guests have had an opportunity to relax and enjoy the quality of our facilities, including the refreshing rain shower. The breakfast at The Hotel Brussels is indeed designed to offer a variety of high-quality options to start the day right, and we are glad it set you up for an enjoyable day in Ghent. We appreciate your comment regarding our location. While we are a short stroll from the historic center, we hope that the vibrant atmosphere of our uptown location added to the charm of your visit.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,MichelleFront Office Supervisor

10/10 Eccellente

Markus

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, Front Office Supervisor, il giorno 25 apr 2024
Beste Markus,Bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Michelle, Front Office Supervisor

6/10 Soddisfacente

Eric

Ordinary
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 4 apr 2024
Dear Sir, We appreciate the time you have taken to provide us with your opinion of your stay.We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations in certain aspects such as room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities. We strive to maintain high standards in all areas and regret that we did not achieve this during your stay. We are pleased to hear that you found some aspects of your stay satisfactory, and we would like to assure you that we will continue to work diligently to ensure our guests' comfort and satisfaction. We would appreciate the opportunity to discuss your experience in more detail, please feel free to reach out to us directly.We hope that we may have the pleasure of seeing you again in the future. Kindest regards,MichelleFront Office Supervisor

10/10 Eccellente

Rene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Everything was super nice! Great location for both shopping and eating.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Valerie, Front Desk Supervisor, il giorno 4 apr 2024
Dear Sir,It's a real reward to receive such a great review.We are thrilled to hear that our prime location provided the perfect setting for your shopping and dining endeavors, and that the impeccable state of your room made for a pleasant stay. It is gratifying to know that our commitment to maintaining a clean and well-conditioned environment has resonated with you. Moreover, your compliments on the service are particularly appreciated, as our team strives to deliver exceptional experiences to all of our guests.Your feedback is invaluable and serves as a testament to the efforts we make to ensure that every stay is memorable. Be assured that your positive comments have been shared with the team, who join me in expressing our collective joy in having contributed to such a positive experience.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Valerie, Front Desk Supervisor

8/10 Buono

Mounia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Agréable séjour
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Valerie, Front Desk Supervisor, il giorno 30 mar 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes ravis que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Valerie, Front Desk Supervisor

10/10 Eccellente

Iurii

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Hotel ist sehr bequem, sauber, wohlbedacht und bietet leckeres Frühstück. - Die Schalldämmung könnte besser sein.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 24 mar 2024
Sehr geehrter Herr, Wir danken Ihnen herzlich für die Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Es freut uns zu hören, dass Sie die Bequemlichkeit und Sauberkeit unseres Hotels sowie unser Frühstücksangebot positiv hervorheben. Wir sind bestrebt, unseren Gästen ein angenehmes Erlebnis zu bieten und schätzen Ihre Anerkennung sehr. Bezüglich Ihrer Anmerkung zur Schalldämmung bedauern wir, dass diese nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir sind uns bewusst, dass einige Gäste die Geräuschisolierung in den Zimmern und Korridoren als verbesserungswürdig empfinden und nehmen Ihr Feedback ernst. Wir möchten Ihnen versichern, dass wir kontinuierlich daran arbeiten, den Komfort unserer Gäste zu verbessern und lösungsorientiert zu handeln.Vielleicht geben Sie uns ja die Chance Ihre Meinung zu revidieren. Freundliche Grüße,MichelleFront Office Supervisor

10/10 Eccellente

Anna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay!! Thank you!
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 23 mar 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,MichelleFront Office Supervisor

8/10 Buono

Nicholas

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice room with excellent shower (and electric blinds). Great view. Breakfast very good but dinner menu pretty weird. Nice staff. Area is near the smart Louise shops but not far to walk (downhill) to old town. Next to metro.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Valerie, Front Desk Supervisor, il giorno 20 mar 2024
Dear Sir, We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed the excellent shower with its electric blinds and the great view from your room. It is also wonderful to know that our breakfast met your expectations and that you found our staff to be pleasant. We appreciate your feedback on the dinner menu and understand that our unique offerings may not align with everyone's tastes. Rest assured that we are committed to providing high-quality culinary experiences and will take your comments into consideration. We are glad that our location served you well, being in close proximity to the fashionable Louise shops and within walking distance to the historic old town, as well as the convenience of the nearby metro.We hope to welcome you back. Best wishes,Valerie, Front Desk Supervisor

2/10 Terribile

Zaher

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Ali

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was perfect. Thanks
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Jack

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff were so lovely and accomodating
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 9 mar 2024
Dear Sir,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

2/10 Terribile

Arno

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 27 mar 2024
Geachte Arno,We betreuren het ten zeerste te horen over uw recente ervaring in ons hotel. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk en we vinden het spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan tijdens uw verblijf.Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat u vanwege hoge bezettingsgraad in het hotel moest uitwijken naar een andere accommodatie. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt.Wees ervan verzekerd dat we uw feedback serieus nemen en onze procedures zullen herzien om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.We zouden graag de kans krijgen om het goed te maken en uw perceptie van ons hotel te verbeteren. We hopen op een nieuwe kans om u weer te mogen verwelkomen en u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Michelle Front Office Supervisor

6/10 Soddisfacente

Kameron

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Points positifs : - Bon emplacement - Belle vue - chambre correcte - zone commerciale dans le secteur - accès aux transports à 5 minutes à pied des 2 côtés possibles - accès au parking facile Points négatifs : - le prix d'une nuit par rapport au m² de chambre et au type de chambre choisi : seulement 2 m² de différence avec une chambre classique et pourtant il ne semble pas y avoir de différence notable - le chauffage : il semblerait qu'il fonctionne à des heures précises ou bien dans la nuit - Le lit : Bien que confortable, le lit est tout juste grand pour les personnes de grandes tailles Conclusion : Pour les personnes ayant le budget et souhaitant une chambre simple avec belle vue en hauteur, je recommande cette chambre mais pour les petits budgets, je ne recommande pas cette chambre, à des prix équivalent, des chambres plus grandes non loin du centre sont beaucoup plus intéressantes avec la vue en moins bien évidemment
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Boris Pérez Front Office Manager, il giorno 5 mar 2024
Cher Kameron,Merci pour ce commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement stratégique ainsi que la vue imprenable qu'offrent nos chambres. Il est également réconfortant de savoir que l'accès à notre parking et aux transports en commun a été pratique pour vous.Nous prenons note de vos remarques concernant la taille de la chambre et le chauffage. Sachez que la taille de nos chambres est conçue pour maximiser le confort et l'espace, tout en offrant une vue spectaculaire sur la ville. Nous regrettons que la température de la chambre n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous restons ouverts pour discuter plus en détail de cette expérience. En ce qui concerne le lit, nos chambres sont équipées de lits king-size ou twin pour assurer une qualité de sommeil optimale, et nous sommes attentifs à l'expérience de nos clients de grande taille pour leur offrir le meilleur confort possible.Nous sommes également fiers de notre engagement envers l'environnement en tant qu'hôtel labellisé Green Key, et nous tenons à rassurer nos clients que chaque décision prise s'inscrit dans cette démarche de développement durable.Nous espérons vous accueillir à nouveau,Boris PérezFront Office Manager

10/10 Eccellente

Bailo

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Valerie, Front Desk Supervisor, il giorno 22 mar 2024
Chère Madame, Cher Monsieur,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement dans notre établissement,Valerie, Front Desk Supervisor

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was amazing, the view from the top is really nice. I would definitely come back to this hotel
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Michelle Front Office Supervisor, il giorno 1 mar 2024
Dear Michael,It's a real reward to receive such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,MichelleFront Office Supervisor

10/10 Eccellente

Marc

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff and all very efficient! The Panorama Lounge for those who stay in deluxe/panorama rooms is brilliant, constantly refreshed and with stunning views over Brussels. Would highly recommend!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 19 feb 2024
Dear Marc,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that you found our staff to be great and efficient. It is gratifying to know that the Panorama Lounge provided you with stunning views and an experience worth recommending. The inclusion of refreshments and hot snacks as part of the room's amenities is something we take pride in, and we're glad you enjoyed it.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Michele, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

Bernd

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Hotel with very good breakfast. If the other guests would'nd have been so noisy, comming home heavily drunk AT 3 in the morning and turning on danceflor music, my sta would have been a very good experience. But like this i'll try another Hotel the next time.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 12 feb 2024
Dear Bernd,We thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay.We are delighted to hear that you found our breakfast to be very good and were pleased with the cleanliness of our rooms, along with the overall condition of our hotel and the amenities provided. It is rewarding to know when our efforts in offering a variety of fresh, tasty breakfast options and well-maintained facilities resonate positively with our guests.We truly regret to learn that your stay was disrupted by noise from other guests during the night. Although we strive to ensure a peaceful environment for all our guests, it is challenging to control the behavior of every individual, especially when incidents occur outside of our immediate areas of supervision.Please rest assured that we value your comfort and satisfaction, and we are committed to providing a serene atmosphere for all our visitors. We regret that this isolated incident influenced your overall impression and would like to extend an invitation to discuss your experience in more detail. We would be grateful for the opportunity to restore your confidence in our hotel.We look forward to welcoming you back.Best regards,Michele, Front Office Supervisor

10/10 Eccellente

BANNA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 6 feb 2024
Cher hôte,Merci pour votre sympathique commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour dans notre établissement se soit parfaitement bien déroulé. Merci de mentionner le confort et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement dans notre établissement,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Jacqueline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 1 feb 2024
Chère Jacqueline,Nous nous réjouissons que votre séjour dans notre établissement se soit parfaitement bien déroulé. Merci de mentionner le confort et la propreté de votre chambre.À bientôt pour une expérience tout aussi agréable. Bien à vous,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Alice

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

valerie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 29 gen 2024
Dear Valerie,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to seeing you again on your next stay.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Niilo

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 1 feb 2024
Dear Niilo,Thank you for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Tracy

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ben, Guest Experience Specialist, il giorno 8 feb 2024
Dear Tracy, Thank you so much for these kind comments about your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Aneeka

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Michele, Front Office Supervisor, il giorno 22 gen 2024
Cher hôte,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Michele, Front Office Supervisor