2 piscine all'aperto, lettini

Recensioni per Coin de Mire Attitude

3 out of 5
Coin de Mire Attitude
Royal Road, Bain Boeuf, Cap Malheureux

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 73 su 196 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 86 su 196 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 30 su 196 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 196 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 196 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

MANUEL

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
nice and clean property. the pool was very nice. the beach was across the road
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2023
Risposta di Ravi Venkanna, General Manager, il giorno 5 set 2023
Dear Manuel,Thank you for the beautifully worded review for us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and it gives us great pleasure to read your kind words about our lovely hotel, beautiful room, and the friendliness and dedication of our staff, especially Vish.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tutto fantastico. Dalla strutura al personale.. la spiaggia davanti all'albergo non é un granché a confronto di quelle che si possono vedere sull'isola
Soggiorno di 9 notti a novembre 2019
Risposta di Ravi Venkanna General Manager, il giorno 2 dic 2019
Thank you for your feedback and wishing you a great stay.

6/10 Soddisfacente

sabgab

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel bello ma un po' grande.
Abbiamo sogiornato al Coin De Mire Attitude per tre notti, durante il nostro viaggio itinerante attraverso l'isola Mauritius. L'albergo è piuttosto grande e non ha nulla a che vedre con un Bed & Brekfast (che poi è quello che noi stavamo cercando). Ha più l'aspetto di un villaggio turistico con tanto di animazione, bimbi urlanti in piscina e pasti a buffet. Nonostante non corrisponda assolutamente a ciò che cercavamo mi sento di consigliarlo perché è un posto bello, ben tenuto e pulito. Le camere sono molto spaziose e, quando si entra, c'è un gradevole profumo di pulito. Il personale, come in tutte le grandi strutture, è cortese. Esiste una Spa all'interno della struttura e, anche se non ne abbiamo usufruito, mi ha fatto una buona impressione. Unico neo è la spiaggia, davvero poco invitante ma, volendo fare il bagno si può sempre utilizzare una delle due piscine delll'albergo.

8/10 Buono

harmonie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Charles

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
3star hotel ??? really
This is definitely not a 3 star hotel. The room is dated and could do with a makeover. The pool was dirty and the plastic tumbler we were given to have our drinks at the poolside had a rancid smell. Although the dinner buffet had a large variety of dishes, none of them were great, just ok. Our pool towel had a gaping hole. Terrible
Torn pool towel
Bathroom window
Dirty pool
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ravi Venkanna, General Manager, il giorno 18 gen 2024
Dear Charles,I thank you very much for sharing your constructive review and sincerely apologise for the inconvenience.We always encourage our guest to share their feedback during their stay, so we can assist with any request and improve their holiday experience! Rest assured that appropriate measures will be taken accordingly.I thank you again for sharing your feedback which will help us better understand your expectations and also improve our services.I hope for another chance to make your new experience a better one and I thank you once again for your understanding.Kind regards,

10/10 Eccellente

Jean Marie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel qualitatif , propre ,joliment aménagé a dimension humaine loin des ''monstres 4 et 5 étoiles '' qualité de l'accueil , amabilité et gentillesse du personnel cuisine gouteuse et variée ( nous étions en demi pension pendant 10 j ) , pour notre part chambre tranquille car a l'opposé de la piscine et du bar , bien que le passage des bus se ressentent, mais on s'habitue très vite jolie petite plage et décor de rêve en traversant la rue en face de l'hôtel , mais difficile de s'y baigner ( pas de fonds , algues , rochers ) , préférez Péreibere ,Grand Baie ou mieux la plage de Mont Choisy , 130 roupie par personne en Bus ( 15mn ) bref , que du plaisir facile et extrêmement apaisant Taxi pour GBaie , entre 300 et 400 roupies , 600 a 700 pour MChoisy , parfois 800 pour Goodman le change a l'aeroport est le plus interressant , actuellement 1 € = 48 roupies
Soggiorno di 12 notti a dicembre 2023
Risposta di Ravi Venkanna, General Manager, il giorno 1 gen 2024
Bonjour,Je vous remercie d’avoir partagé vos impressions suite a votre séjour recent.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et les petits soins de nos Family Members.L'équipe et moi sommes ravis d’apprendre que nos prestations ont été a la hauteur de vos attentes et que vous gardez des beaux souvenirs dans l’ensemble.C’est avec un grand plaisir que nous avons partagé vos avis élogieux à l’ensemble de nos équipes et tout spécialement à ceux que vous avez mentionnés.J'espère pouvoir vous accueillir tres bientot.Bien cordialement,

6/10 Soddisfacente

Gaetree

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Amelie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bonjour, Nous avons passé notre voyage de noce dans cet hôtel durant 8 jours. Accueil parfait, digne d’un palace! la chambre est très grande et propre. L’hôtel est magnifique de la piscine, au bar en passant par la zone de restauration. Un grand merci à Nitin pour les conseils donnés pour bien visiter l’île, toutes les attentions apportées et le temps qu’il a passé avec nous. Merci a Vish pour les fruits de mer 😉. Merci aussi à l ensemble du personnel pour ce séjour parfait. Amelie et Simon
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2023
Risposta di Damini, il giorno 14 ott 2023
Bonjour Amelie et Simon,Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience et d’avoir choisi Coin de Mire Attitude.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et le service offert par nos Family Members.Merci beaucoup pour vos commentaires positifs que j’ai eu le plaisir de transmettre à tous les Family Members.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

6/10 Soddisfacente

Georgia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The MOST fantastic band: Born to Be Music. The highlight of our stay.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Damini, il giorno 8 ott 2023
Thank you for your stay with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Meike

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Ravi Venkanna, General Manager, il giorno 8 set 2023
Hello Meike,Thank you for your rating on your stay at Coin de Mire Attitude! It’s a great encouragement for all of us to keep up the good work till your next visit.Thank you very much, and hoping to welcome you again very soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

piéric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 12 notti ad agosto 2023
Risposta di Ravi Venkanna, General Manager, il giorno 25 ago 2023
Hello,Thank you for sharing your experience with us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire Attitude for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

10/10 Eccellente

Gael

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

SEBASTIEN

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Vous serez aux petits soins dans ce charmant hôtel de la Chaîne attitude. Gentillesse, sourire, services. Je recommande vivement.
Soggiorno di 10 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Signe Søgaard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Virkelig et dejligt hotel!
Uforglemmelig uge! Vi følte os meget velkomne, intet problem var for småt - vi blev hjulpet med et smil, og følte os aldrig til besvær. Vildt lækker mad! God pool og rigtig fine aktiviteter. Dejligt at der var gratis udlån af strandhåndklæder. Pænt og hyggeligt hotel. Meget familievenligt og hotellet skaber rammerne for en dejlig og afslappet ferie.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023

8/10 Buono

NICOLE YVETTE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 14 notti a maggio 2023
Risposta di R VENKANNA - GENERAL MANAGER, il giorno 24 mag 2023
Thank you for your feedback and for your stay

6/10 Soddisfacente

Cédric

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Etape de 3 jours au nord de l'ile
Hôtel bien situé pour visiter le nord de l'ile. Les chambres sont agréables et bien tenues. La plage de l'autre côté de la route n'est pas la meilleure de l'ile, il faudra aller vers mont choisy pour avoir un cadre paradisiaque. Le buffet du restaurant n'est pas à la hauteur de ce que l'on pourrait espérer pour ce type d'hôtel.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di RV, il giorno 18 mag 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience et pour vos commentaires constructifs suite a votre recent séjour J’encourage tous nos hôtes de nous faire part de leur ressentis durant leur séjour, nous permettant de réagir rapidement et de leur offrir un séjour agréable.Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience,Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

10/10 Eccellente

Kim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2023
Risposta di RV, il giorno 18 mag 2023
Thank you for your stay and feedback

10/10 Eccellente

Letitia

Soggiorno di 7 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Erin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful stay at Coin de mire attitude
The hotel and it's staff were very friendly and helpful. They planned a special dinner for us one evening and treated us to a free couples massage as it was our honeymoon trip. They also set the table nicely and made a special cake for my husband as it was his birthday during our stay. The free activities also kept us entertained. The glass bottom boat rides and snorkeling trips are amazing. The paid catamaran trip is also completely worth it. I would definitely recommend this hotel!
Soggiorno di 7 notti a settembre 2022
Risposta di Ravi Venkana - General Manager, il giorno 12 set 2022
Dear Erin,Greetings from Coin de Mire Attitude!I thank you very much for choosing our hotel for your holiday and for sharing your appreciation for us on this forum. We are pleased to read how every aspect of the hotel has caught your attention to detail and being an eco-friendly hotel, we have been able to make a difference in your holiday from your first experience with us! Each word from you describes Coin de Mire Attitude to its best level. Thank you for your compliments on the whole Family Members and I have passed on your message.Looking forward to welcome you back for another experience.Best regards,

8/10 Buono

Audrey

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bel hôtel familial
Super hôtel familial. Merci à Dina et Nancy pour le club enfant. Merci à tout le personnel. Personnes extrêmement gentil. Je conseille vivement cet hôtel pour les familles
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Ravi, il giorno 23 lug 2022
Un grand merci pour votre sejour. Au plaisir de vous accuellir dans le futur. Bien cordialement Ravi Venkanna

8/10 Buono

Peter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dejligt sted og fantastisk personale. Eneste minus er at der findes bedre strande på Mauritius end ved dette hotel
Soggiorno di 4 notti a marzo 2022

10/10 Eccellente

Frank

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
An fantastic experience with a local touch !
Coin de Mire was a surprisingly amazing hotel. We didn't expected that much of a service, when we booked our 3 nights stay. They had 2 beautiful pools, one of them is surrounded by too many palm trees, swimming in it feels magical. Next to the pool the have a food truck that sells delicious local food like roti or bajis for 1-2$. We prefered the streets food over the main restaurant at the entrance. Thanks Leena for the introduction to street food! Next to the Food-Truck, they offer a dining experience where they only serve a local food fusion with a fine dining experience. Looks very cosy, tastes delicious. It was the best dining experience we had in Mauritius for our 2 weeks stay. The rooms are big, cosy, and felt luxurious compared to the other hotels way stayed at. They offer various activities through out the day on site ...cooking classes, rum tasting, stand up paddling, yoga..depending on the weekday. The location is great enough to discover the island by car. the beach is right across the hotel, it's not a nice one, but it gives you a great view. Coin de Mire is a hotel we would book again any day! We felt like getting spoilt. Thanks Vishal for making us feel special.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 16 dic 2021
Dear Frank Thank you for your stay and we are happy to read that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back.

10/10 Eccellente

Janine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fabulous hotel
Trip was awesome, hotel was lovely, clean and staff were brilliant. The only thing we didn’t realise was that the hotel was across the road from the beach, this wasn’t really an issue as it was only a very short walk over the road, it was just was surprise it wasn’t within the grounds of the hotel.
Soggiorno di 7 notti a novembre 2021
Risposta di Ravi, il giorno 7 dic 2021
Thank you for your stay and feedback. Looking forward to welcome you back in the future. Best regards, Ravi Venkanna

4/10 Scarso

Jean

Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Ravi, il giorno 7 dic 2021
Thank you for your constructive feedback and hope to welcome you back in the future.Best regards Ravi Venkanna

8/10 Buono

Boris

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent mais bruyant
Excellent hôtel avec un service de qualité. Seul hic le bruit de la route le soir! Mal insonorisé.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 24 nov 2021
Merci pour votre commentaire et au plaisir de vous accuellir a nouveau.

8/10 Buono

Evelyn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2021
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 24 nov 2021
Un grand merci pour votre sejour et pour votre commentaire.Bien cordialement

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff at reception extremely unfriendly and not willing or motivated to help you in any possible way. But if you don't have to deal too much with them, I can definitely recommend the hotel. The GM is amazing and doing all he can to assist the guests. Also Yash at the restaurant offered exceptional service!
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Ravi Venkanna - General Manager, il giorno 31 mar 2020
Thank you for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back for another memorable stay. Best regards Ravi Venkanna - General Manager

4/10 Scarso

Marie

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Seul point positif le checking de départ et d'arrivée. Sinon très surprise mais dans le mauvais sens du terme. Premièrement la chambre, très
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Ravi Venkanna -General Manager, il giorno 29 mar 2020
Bonjour Marie. Merci pour votre commentaire et nous sommes a lécoute pour toutes les suggestions et recommandations. Merci de bien vouloir completer votre message. Bien cordialement

10/10 Eccellente

Stéphanie, St tropez

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel de petite taille mais avec tous les avantages d’un grand complexe .On a fait de belles rencontres , on s’échangeait les bon plans : bus, taxis , excursions .... On s’y sent tellement bien . Convivialité et zen attitude font de cet hôtel une belle adresse à Maurice . Tout le monde est aux petits soins et si gentil que nous avons regretté de changer d’hôtel pour la 2eme semaine . nous sommes actuellement dans un très grand complexe mais trop Impersonnel à notre goût ! Nous allons revenir dans cet hôtel car en plus très pratique au niveau localisation . Nous sommes sur la côte est et dans la pampa depuis aujourd’hui, nous avons le Blues d’avoir quitté Le coin de mire
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Ravi Venkanna General Manager, il giorno 26 feb 2020
Chère Stéphanie, Merci d'avoir choisi Coin de Mire Attitude pour vos vacances et de nous laisser ce si chaleureux commentaire qui nous donne le sourire. C’est un plaisir de lire que vous ayez pleinement profité de vos vacances parmi nous et que vous ayez apprécié l’hôtel, l’ambiance à l’hôtel ainsi que les petits soins de nos Family Members. Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires élogieux qui nous touchent énormément. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Bien cordialement, Ravi Venkanna Directeur Général

8/10 Buono

Patrick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tolles Hotel um einen fairen Preis!
Es waren 4 schöne Tage im Coin de Mire Attitude. Obwohl nur ein 3 Sterne Hotel ist es ein sehr schön eingerichtets Hotel. Das Servicepersonal ist auch super bemüht und sehr Kinderfreundlich. Die bereits in vielen Bewertungen angesprochene Straße hat uns überhaupt nicht gestört. Ich hab darauf gar nicht groß geachtet. Außerdem weiß man ja bereits beim Buchen das es dort eine Straße gibt. Negativ: - Die Hotel-Taxipreise sind leider eine Frechheit. Uns wurde ein Airport Pickup um 60€ pro Person angeboten was ich abgelehnt habe und um 40€ Gesamtpreis auf mytransfer online ein Taxi gebucht habe. Eine Fahrt hin und retour zum Supermarkt (2km) wurde mir um 400 Rupien (~10€) angeboten. Ein lokales Taxi nimmt die Hälfte dafür. Nehmt lieber den Bus um viel weniger Geld - Das Essen! Die ersten 2 Tage war das Essen wirklich schrecklich. Alles richtig tot gekocht. Null Geschmack. Nicht einmal ein Seafood Gericht konnte als solches ausgemacht werden. Die letzten 2 Tage war das Essen dann annehmbar. Scheinbar wurde der Koch getauscht :) Alles in allem, jederzeit wieder!
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 19 feb 2020
Thank you for your stay and your feedback. I have taken good note regarding our food selection as well. Hope to welcome you back again. Best regards , Ravi Venkanna General Manager

8/10 Buono

Carin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful hotel area
Coin the mire was a truly paradise, the hotel area was so nice and there was alot of activities. The food (dinner buffé) was amazing with different dishes every day. We stayed 7 nights and we never got bored over the food, delicious! The staff is so kind and friendly and we really enjoyed our stay. There is some minus though: -Location is a bit off and there is not so many things to do in the area. The nearest supermarket is 30 min walk away. -The bottom of the sea/sunbed is very clayey so dont forget bathing shoes! #Tropicalcucumber
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Ravi Venkanna - General Manager, il giorno 31 dic 2019
Thank you for your feedback and looking forward to welcome you back. Wishing you a happy new year 2020

8/10 Buono

Joanna, Schweiz

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Zimmer sauber, angenehm, gesamte Anlage sehr schmal und eng, Restaurants sehr dunkel mit wenig Licht, Personal sehr nett und besorgt. Es stört doch über die Strasse zu gehen um den Strand zu benutzen. Unter dem fest eingebauten Sonnenschirme stehen die Strandliegen, aber nicht nur für die Gäste, die Kajaks dürfen auch unter den Sonnenschirmen stehen, sobald man keine Liege unter dem Schirmen nicht erwischt, werden die Kajaks nicht verschobenen, sondern die Gäste. Das ist die Organisation noch nicht soweit 😂😂😂, sehr schlimm. Aber in grossen und ganzen darf man nicht so viel meckern, das Personal hat doch ausschliesslich wie ein Urlaub dort, nur Unterschiede sind gross, sie werden dafür bezahlt von unsrem Geld.
Soggiorno di 14 notti a dicembre 2019
Risposta di Ravi Venkanna - General Manager, il giorno 23 dic 2019
Thank you for your stay and for your constructive feedback. We hope to welcome you back in a near future. Wishing you a merry Christmas.

10/10 Eccellente

Iker

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buen hotel con buen servicio.muy buen desayuno y buen bar. Las habitaciones quizas son un poco simples, pero son comodas y están hechas con detalle.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 25 nov 2019
Thank you and looking forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Schöne Anlage, kleine Mängel bei der Sauberkeit
Insgesamt war das Hotel sehr gut. Die Anlage ist ansprechend gemacht und sauber. Es wird sehr viel lokales Essen angeboten, was ich persönlich sehr gut finde. Es gab jedoch auch immer internationales Essen für jeden Geschmack. Insgesamt war das Essen auch fast immer gut. Unser Zimmer war sehr ansprechend, aber auch nur für Paare (das Bad war nicht abgetrennt). Wir hatten leider Ameisen auf dem Zimmer. Nach mehrmaligem Nachfragen haben wir ein Spray bekommen, das wir regelmäßig anwenden mussten. Das war es allerdings. Außerdem waren die Handtücher für den Pool Mangelware und wurden ab 16:00 nicht mehr aufgefüllt, obwohl der Pool bis 19:30 geöffnet war. Leider waren die wenigen Handtücher, die vorhanden waren öfter auch nicht richtig sauber.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Ravi Venkanna - General Manager, il giorno 12 nov 2019
Thank you for your great feedback.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Heel vriendelijk personeel, zeer ruime drinkkaart, veel keuze in het menu (gaande van authentiek tot zeer toeristisch). Echt in de watten gelegd
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 29 ott 2019
Thank you for your stay and your kind words. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a great experience to stay at Coin de Mire! Very helpful people. They would do everything for you. Nothing is too much, that’s how every hotel should be! Also the Hotelmanager, he is verg kind and you will see him a lot. He has also very much time for his guests, it’s very nice to see!
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 29 ott 2019
Thank you for your stay and for your kind words. Best regards Ravi Venkanna.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 10 notti a ottobre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 29 ott 2019
Thank you for choosing Coin de Mire and looking forward to welcome you back. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 Eccellente

Saeed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastic
We have stayed for 4 nights at Coin De Mire. Our stay was fantastic, the staff and the service were amazing. We really recommend other people to visit this hotel as we had great time there.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 29 ott 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you. Best regards Ravi Venkanna -General Manager

8/10 Buono

Abdur Rahman

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent service.
Excellent service and staff. Beautiful environment and setting.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 29 ott 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

10/10 Eccellente

Patricia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Séjour reposant
Une expérience écologique et naturelle bien agencée pour un ultime confort - exemple hamac sur le balcon en bamboo- dans un cadre enchanteur en face de l’îlot Coin de Mire - plage de Bain Boeuf juste de l’autre côté de la rue, ambiance très sympa, service et petit déjeuner succulent et varié, aux saveurs tropicales...
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

10/10 Eccellente

Huguette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super bien personnel très aimable buffet beaucoup choix que ce soit petit déjeuner déjeuner ou diner, personnel serviable
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Branishka, Nassau

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Check in took a bit longer than I felt it should, but maybe that was not the hotel's fault. The provided a gift upon check in which was a pleasant surprise. The hotel grounds are simply beautiful and the wifi was good. The rooms have an "islandy, tropical" vibe to them, One downside was the towels were dingy and clearly had seen better days. The beach was across the road but it provided excellent views. The hotel also provides kayaking, glass bottom cruise and other perks with your room. There was entertainment at dinner almost every night. The buffet had a great variety and even catered to persons with food restrictions. The hotel is about a 5 minute drive from Notre Dame, the red roofed church. My only complaint was I felt I was slighted at dinner by the wait staff. They were not rude, but I feel I got less attention versus french speaking guests. But the other hotel staff were amazing!
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Ravi Venkanna - General Manager, il giorno 24 lug 2019
Thank you for choosing Coin de Mire Attitude for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back again. Best Regards,Ravi

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely, friendly hotel, not to big, excellent staff, especially the bar man, Phil berthaud
Soggiorno di 8 notti a maggio 2019
Risposta di Ravi Venkanna - GM, il giorno 13 lug 2019
Thank you for staying with us and wishing you a great stay. Should you require any particular assistance, please fee free to contact us.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rien à redire. Le personnel et les prestations sont exceptionnelles.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 26 mag 2019
Thank you for your feedback.

10/10 Eccellente

Katie, London

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A great little hotel, the rooms are big and really lovely. The food is great and has a lot of variety each night. There is a beach right across the road with free sunbeds and water sports for hotel guests. The staff are amazing and couldn't do enough.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 26 mag 2019
Thank you for your feedback and hope to welcome you back again.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
子連れで気軽に泊まれるホテル
低学年の子供と家族で泊まりました。部屋は少し古い様ですが、充分な広さがありセンスの良いインテリアで、使い勝手の良い作りになっています。ポット・冷蔵庫があります。オープンバスのため、シャワーカーテンやドアはありません。一応部屋とバスルームに仕切りはありますが、高学年以上のお子さんがいる場合にはファミリールームの方がいいかもしれません。朝夕はビュッフェで、メニューは毎日変わります。デザートがピンクや緑でカラフルなのですが、甘さ控え目で美味しいです。バーではハッピーアワーもあり、リーズナブルです。小さな子連れ家族が多かったですが、若いカップルや年配の方も多く、プールなどで子供の行動に気を使いましたが、高級ホテルほどではないので子供がいてもリラックスして楽しめます。歩いて行ける所に小さな商店があり、飲み物やお菓子も購入できます。また、バスで15分くらいの所に街の中心地があります。スタッフも何かと気にかけてくれ、居心地のよいホテルでした。24時レセプション対応なので、子連れには何かと安心です。
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Ravi Venkanna, il giorno 26 mag 2019
Thank you for your stay and hope to welcome you back

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019

6/10 Soddisfacente

Laurence

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Je ne recommanderais pas cet hôtel
Hôtel à taille humaine et rénové Accueil très chaleureux Par contre service très moyen : nous avons fait deux commandes au pool bar et les deux fois nous avons’ ete oubliés La piscine est beaucoup trop petite pour l’hotel Jamais de place de libre Plage moyenne de l’autre coté de la route Mais surtout hôtel très bruyant Route à 50 m de la chambre avec du bruit +++ dès 5h du matin impossible de dormir De plus le personnel n’est pas respectueux : entretien des espaces verts avec coupe haie électrique à 7h du matin et parfois le personnel qui s’enguele devant les clients Petit déjeuner moyen A noter personnel du kids club très sympathique Nous avons fait part de nos soucis à la réception résultat nous avons reçu 2 tshirts en cadeau au moment du Check out !!!
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2019
Risposta di General Manager, il giorno 3 mar 2019
Bonjour Laurence, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience suite à vos vacances au Coin de Mire Attitude. Je suis heureux que vous ayez apprécié le cadre ainsi que notre accueil. Je suis sincèrement désolé pour l’inconvénient concernant le bruit de la route qui est malheureusement hors de notre control. Comme mentionné sur notre site web et dans tous nos communications, notre hôtel est séparé de la plage par la route côtière. Après avoir réçu votre commentaire, notre équipe vous a proposé de changer de chambre mais vous avez malheureusement refusé. J’ai lu avec attention votre commentaire sur notre équipe et je m’excuse pour les manquements que vous avez ressentis. Nous renforçons nos sessions de formation afin d’éviter ce genre de situation dans le futur. J’espère vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience, Bien cordialement, Ravi Venkanna Directeur Général

8/10 Buono

Anais

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Séjour sympathique mais menu a faire évoluer
Court séjour en couple. Une équipe professionnelle, souriant et au petit soin! Un hôtel a taille humaine. Petit bémol: le choix et la qualité du buffet... un peu limité! On revient toujours un peu au même chose
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019