Esterni

Recensioni per Cape Royale Luxury Suites

4 out of 5
Cape Royale Luxury Suites
47 Main Road, Green Point, Cape Town, Western Cape

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 348 su 534 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 132 su 534 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 27 su 534 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 15 su 534 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 534 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

10/10 Eccellente

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Alberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful hotel and staff
Hotel wonderful and staff very helpful and kind. Strongly recommended
Soggiorno di 2 notti a giugno 2017
Thank you for your great review Alberto. Be sure to visit us in the future again.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottimo per una vacanza in Cape Town
Ottima posizione, suite fantastica, personale gentilissimo. Il ristorante dell'albergo è ottimo ed è stato in grado di organizzare un menu gluten free per nostra figlia.

10/10 Eccellente

Fabrizio, Firenze, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
difficile trovare di meglio !!
non ho nessuna problema ad affermare che, ad oggi, è il miglior hotel dove sono stato sia come hotel in sé, che come rapporto qualità prezzo prendendo come riferimento strutture equivalenti in ambito europeo/USA

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Se condicionado só desliga na chave geral Seria melhor poder desligar por cômodo Assim quem quer liga
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

6/10 Soddisfacente

Mark

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
The couch, carpet and chair in the lounge were filthy. The place also smelled like it was standing closed for months. We kept the door open constantly for fresh air. The bathrooms can also do with extractor fans. Coffee machine missing, as well as docking station, but there was a used (dirty) espresso cup on the counter when we arrived. Some towels had holes from old age. Only 2 teaspoons in the drawer, and when you needed a normal glass, you had to get one from the bed- or bathroom. The bar is now closed, and you couldn’t even buy a bottle of water at the hotel. All the staff that we dealt with were very friendly and helpful though.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

sergio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
7.5
Apartamento muito bom,espaço genial,mas o hotel não oferece nada de lazer uma piscina ruim sem um bar adequado,não tinha um restaurante e nem uma bar .
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Gillian, il giorno 6 gen 2020
Thank you for taking the time to review our property. We are sorry that you felt that the pool deck did not meet your expectation. We have many restaurants with bars on the property in the vicinity and hope that those met your expectations. Warm regards, Gillian

4/10 Scarso

John

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
So disappointed I cried
Not the room we booked, it was a massive New Years treat for us. Waited ages after check in for an alternative, expected more given that the penthouse we booked was ‘unavailable’ . Not impressed with trying to get us to sign for the alternative rooms with NO explanation. Still waiting to hear back from hotels.com!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Gillian, il giorno 6 gen 2020
Dear John, We are so sorry that we did not meet your expectations and that your experience with us was not what you expected. This is not our standard of service and we appreciate the time taken to provide a review so we can make the improvements we need to. We are notifying all departments and implementing changes needed to ensure that this does not happen again. Warm regards, Gillian

2/10 Terribile

Travel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Overpriced with maintenance issues
Not great. This apartment was over priced. We had to move rooms because there were so many things wrong with it. They were quite happy to move us we looked at 2 rooms which also not in good repair. We finally moved to one which we thought was in good working order, which was not. Air conditioning didn’t work, TV you could not watch, WiFi was shocking. Overall I would not come back again.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Gillian, il giorno 24 dic 2019
Good Afternoon, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are so sorry that you had a negative experience and we would like to assure you that this is not our standard. Your feedback helps us to constantly strive to improve our excellence and our service to you, our guests. We are taking steps to revise the process of room checks to ensure that this does not happen again. Once again, thank you for the valuable feedback that allows us to improve. Warm regards, Gillian

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location. Terrible housekeeping: cleaners hung wet towel back onto rack, when we requested for change. For any request from housekeeping, one need to call several times. The only good housekeeper is Natalie.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 16 dic 2019
Good Evening Thank you for taking the time to write a review. We take all reviews as critical to how we are measuring up to our standards. We clearly did not do a great job during your stay and this I sincerely apologize this is not our standard. Thank you for letting us know that Natalie did a great job in rectifying the problems you encountered. I do hope that this experience did not put you off your visit to Cape Town and I do hope you will come back and I can assure you that we can get it right. Kind Regards

8/10 Buono

Nuo-Hua

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 16 dic 2019
Greetings from Cape Royale. Thank you for taking the time to review the property. We do hope you will come back and visit us again soon. Kind Regards

8/10 Buono

Andreas

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Bra ställe, bra service men några missar
Bra rum, men det låter mycket från korridoren och då sovrummet låt mot korridoren blev vi lite störda. Annars trevlig personal och snygg hotell. Miss inte heller deras grymma bageri.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 9 dic 2019
Thank you for taking the time to review the Cape Royale Luxury Suites. We are pleased you found your room to your liking. We are sorry you found the noise from the corridor uncomfortable we will reiterate to our staff and security to monitor the noise levels of guests after hours. We will share your review with Bica the independent Bakery in the building and I can assure you they will be delighted. We do hope that you will come back to Cape Town and will choose the Cape Royale Luxury Suites for your stay. Kind Regards

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Good location, with good restaurants within walking distance and a nearby supermarket. Amenities in room are never complete. Need to keep calling housekeeping to get what you need, and sometimes have to call many times to remind
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 6 dic 2019
Greetings from the Cape Royale Luxury Suites. Thank you for taking the time to leave us a review. We value this information as it goes a long way in assisting us with training and to ensure that we do keep improving. We are delighted that you found our location and the fact that there are great restaurants near by. We have discussed with Housekeeping your concerns re the amenities and the inconvenience this caused. I can assure you this is not our standard and for this we apologize for our short comings in our service delivery to you. We do hope this does not deter you from coming to stay with us again in the near future. Kind Regards

10/10 Eccellente

Carmen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 3 dic 2019
Greetings from the Cape Royale Luxury Suites. Thank you for taking the time to write a review for the Cape Royale Luxury Suites and thank you for our WONDERFUL score. Please come and see us again soon. Kind Regards Linda

10/10 Eccellente

FUZAIL

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Linda, il giorno 9 ott 2019
Thank you for our wonderful Score. We really appreciate it.

10/10 Eccellente

Delva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
EXCEPTIONAL HOTEL
60 birthday preview was amazing and hotel is Excellent especially Philemon who booked us in will come again and again
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 4 ott 2019
Greetings from the Cape Royale Luxury Suites. Thank you for taking time to do a marvelous review on our property and we are so delighted that you enjoyed your stay and your birthday. Philemon has a bigger smile than normal when we showed him your review. Thank you again. We definitely hope to see you back soon .! Kind Regards Linda

10/10 Eccellente

Alexander

Soggiorno di 3 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and spacious. Near v&a harbour, dining near by.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 28 set 2019
Thank you for taking the time to review our property the Cape Royale Luxury Suites. Thank you for the great score too which we will share with the team. We hope to welcome you back in the not too distant future. Kind Regards Linda

10/10 Eccellente

celeida

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfeito sob todos os aspectos! Limpeza, localização, Servicos, cama excelente, espaço top !
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Linda, il giorno 16 set 2019
Thank you so much for taking the time to give us the awesome review. We are delighted that you had a fabulous stay with us. Come and see us soon.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Großes Zimmer (2 Bedroom Suite), sehr empfehlenswert. Gute Lage
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di linda, il giorno 8 ago 2019
Thank you for taking the time to write a review. We are delighted you enjoyed your stay and Yes we think our location is one of the best !! Do come and see us again soon.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
No WIFI and phone connectivity and we had to physically go downstairs to reception to make numerous complaints. We were given a room that must have received a fresh coat of paint recently as there was a strong pungent smell. One of the bedside reading lamps was broken and so was the wardrobe railing. The security personnel was very unfriendly with the parking and made us park in specific lots, which changed each time we entered. It seemed to depend on the mood of the person in charge at that time. Somehow, he/she always chooses to emerge only after we have parked the car, switched off the engine and got out of the vehicle. It seemed to be timed to deliberately inconvenience us, to make us go back and move the car to the lot just next to the one we were in when there was plenty of room. There was no manager on duty that we could speak to and an email feedback to the Rooms Division went unanswered.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Linda for Cape Royale, il giorno 19 lug 2019
Thank you for taking the time to write a review. Unfortunately your experience was not good and for this we must apologise. Your comments have been shared with Management and they have since rectified the room issues. The security issues were taken up with the revelevant Company so that no other guests have the same experience. We do hope that you will consider this an isolated incident and will still give the property a try again. Kind Regards Linda

8/10 Buono

JANA

recent business trip
Hotel was good place to stay for getting to waterfront,
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Linda, il giorno 3 lug 2019
Greetings from Cape Royale. We are delighted you enjoyed your stay with us - and as you say it is indeed in an ideal location to the Waterfront. We do hope to welcome you back in the near future. Kind Regards Linda- Cape Royale Reservations

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a maggio 2019
Risposta di Linda, il giorno 11 giu 2019
Thank you so much for our 5 out of 5 review . We really appreciate that you took time to complete the review and to score us. Thank you Come and see us again soon. Kind Regards Linda Cape Royale Luxury Suites

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent spot to stay. 10 minute walk from the waterfront. Staff were fantastic and just so helpful. Only negative was maybe location wasn't tge best to be walking by night. Beautiful rooms...could not fault the hotel itself. Thank you so so much for such a lovely stay x
Soggiorno di 4 notti a maggio 2019
Risposta di Kim, il giorno 10 giu 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate the positive comments. Regards Kim

10/10 Eccellente

Winston

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel Cape Town
Great location Great price Great rooms for family two bedroom Needs a better bar and limited food choices
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Kim, il giorno 3 giu 2019
Dear Winston Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to hear that you've had a good time at Cape Royale Luxury Suites. Regards Kim

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location for walking to V and A. Appreciated having a washing machine. Would have liked more info regarding room amenaties.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Kim, il giorno 6 mag 2019
Dear Anonymous Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are so happy to hear that you have enjoyed the location as well as the space (suite) allocated during your stay. With regards to the room amenities - I will address the issue with our Housekeeper in order to have this be made more visible. Regards Kim

10/10 Eccellente

Zoran

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tolle Unterkunft in der Nähe der V&A Waterfront
Hotel/Apartmenthaus im etwas älteren Stil. Wir mögen zwar eher das moderne...es war aber erstaunlich schön :-) Das Apartment (2 Zimmer, Küche, Wohnzimmer, Essbereich) war sehr geräumig mit zwei Bädern und sauber. Es ist gut gelegen, da in wenigen Minuten zu Fuss die V&A Waterfront zu erreichen ist. Diese kann auch im Dunkeln zu Fuss besucht werden (mit Kindern). Wir hatten zu keiner Zeit in dieser Gegend irgendwelche Probleme. Die Mitarbeiter des Hotels sind jederzeit sehr hilfsbereit und zuvorkommend. Eine Bar im Hotel wäre wünschenswert!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Kim, il giorno 3 mag 2019
Dear Zoran Thank you for sharing your feedback with us. We are happy to hear that you have enjoyed the space in the Suite while you stayed with us at Cape Royale Luxury Suites. Regards Kim

8/10 Buono

Reginald

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Kim, il giorno 3 mag 2019
Dear Reginald Thank you for your review score. If there is anything that you wish to bring to our attention regarding your stay and how it was impacted we would love to hear. Regards Kim

10/10 Eccellente

Borah, Belfast

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good points - lovely staff, clean, handy location, good sized rooms, spa, rooftop pool, great breakfast & dinner places next door. Bad points - no bar or music at pool.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Kim, il giorno 14 apr 2019
Dear Borah Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to hear that you had a good time staying at Cape Royale Luxury Suites. We will take your points brought to our attention and work on improving. Regards Kim

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Kim, il giorno 14 apr 2019
Dear Anonymous Thank you for your high score. Regards Kim

10/10 Eccellente

Wing Yi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
LOVED IT!
Cape Royale staff, amenities, and location were all amazingly beyond expectations. The hotel was conveniently located near supermarkets, bakeries, and within walking distance to the waterfront. The rooms were spacious and clean, and packed with all kinds of kitchen appliances (even a washer/dryer!). It was (my husband and I) our first time to South Africa, and it certainly wouldn't be our last. We will definitely stay at Cape Royale again when we visit Cape Town.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 29 gen 2019
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Pool closed, no water in pool Poor breakfast No water in minibar
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 27 dic 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We always strive to provide the best service to our guests and especially to regular guests such as yourself and on this occasion we did not exceed your basic expectation. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 24 dic 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

4/10 Scarso

Michael

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
My third visit, clear deterioration of quality of staff, breakfast and services. Will not return.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 4 dic 2018
Good Day Michael. Thank you for taking the time to review our hotel. We always strive to provide the best service to our guests and especially to regular guests such as yourself and on this occasion we did not exceed your basic expectation. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cape royale luxury hotel Cape Town
Bra, stora rum med sköna sängar
Soggiorno di 6 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 3 dic 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Saskia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Schönes Hotel mit super Lage - allerdings natürlich überhaupt nicht mit einem 5 Sterne-Hotel in Deutschland zu vergleichen ;) es ist schon etwas in die Jahre gekommen, wird aber gerade renoviert und die Zimmer im ersten Stock sind sehr dunkel, die oberen aber groß und schön. Wenn es windet, zieht es hier allerdings auch ziemlich. Preis-Leistungsvergältnis passt daher leider nicht ganz
Soggiorno di 3 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 27 nov 2018
Good Day Saskia. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Ulrich

Die Cape Town Region bietet eine Vielzahl von Attraktionen. Waterfront nah am Hotel. Das Cape Royale bietet große sehr saubere Zimmer mit sehr guten Betten. Appartement mit Küche und Sofaecke. Sehr gute Klimatisierung. Guter Empfang. Es fehlt eine schöne Bar als Treffpunkt und für die Atmosphäre.
Soggiorno di 8 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 26 nov 2018
Good Day Ulrich. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Alain

Nice hotel well located. Correct room but lacking windows (only 1 window in a “suite”...) Very nice and helping staff Breakfast disappointing
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 22 nov 2018
Good Day Alain. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Lara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful hotel, wonderful staff
nicest hotel staff I have ever encountered. Rooms have plenty of room and made our 2 week stay wonderful. Lots of local restaurants and sights. I will return someday for sure!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 14 nov 2018
Good Day Lara. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

8/10 Buono

Andy, Rosmalen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Super mooi hotel dicht bij alle bezienswaardigheden jammer dat het zwembad leeg was !! Zeker voor herhaling vatbaar
Soggiorno di 4 notti a novembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 13 nov 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Jacqueline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 5 nov 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 25 ott 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place to stay in Cape Town
Really enjoyed our stay here. Beautifully appointed and pin drop quiet. Would stay here again.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 25 ott 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 25 ott 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Luxury
Friendly accommodating staff. Great food. Excellent room service.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di The Cape Royale, il giorno 1 ott 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Raimundo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A nossa estada no Cape Royale luxury Hotel foi exc
Soggiorno di 6 notti a settembre 2018
Risposta di Gerhard, il giorno 25 ott 2018
Good Day. Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Ana Luisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente hotel
Ótimo hotel com funcionários extremamente educados e cordiais. O quarto é enorme, além de ter uma bela vista para a Table Mountain. Possui uma cozinha completa com fogão, geladeira, micro-ondas, torradeira, máquina de café expresso, lava e seca, etc. Você se sente em um apartamento. Tudo muito limpo. A cama é grande e confortável e a roupa de cama e toalhas são de qualidade. Como era nossa lua de mel, eles prepararam uma decoração especial com pétalas de rosas na cama, além de chocolates e uma garrafa de espumante. Foi ótimo. O hotel fica a 10 minutos andando até o Waterfront e tem bons restaurantes e um supermercado bem pertinho também. Ótimo custo-benefício. Indico.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2018
Risposta di The Cape Royale, il giorno 1 ott 2018
Good Day Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Melisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di The Cape Royale, il giorno 1 ott 2018
Good Day Melisa Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel in a walk-able area with good restaurants nearby and quick shuttle ride to V&A Waterfront. The suites are very spacious with modern amenities.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di The Cape Royale, il giorno 1 ott 2018
Good Day Thank you for taking the time to review our hotel. We are always happy to receive positive feedback and glad you enjoyed your stay with us. We hope to have you back in the near future!