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Valutazione di 10 - Eccellente. 26 su 170 recensioni" "
10 - Eccellente
26
Valutazione di 8 - Buono. 27 su 170 recensioni" "
8 - Buono
27
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 30 su 170 recensioni" "
6 - Soddisfacente
30
Valutazione di 4 - Scarso. 27 su 170 recensioni" "
4 - Scarso
27
Valutazione di 2 - Terribile. 60 su 170 recensioni" "
2 - Terribile
60
5,4/10
Pulizia
6,6/10
Personale e servizio
5,6/10
Servizi
5,2/10
Condizioni e dotazioni della struttura
5,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
2/10 Terribile
Andrew, Long Beach
30 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Worst hotel I’ve ever stayed at. Dirty, crackheads everywhere, and lots of cockroaches in the room.
I actually left in the middle of the night and went t loop another hotel when I saw the cockroaches scurrying everywhere. Gross.
Bulldoze this building. There’s no hope for it.
And Expedia…shame on you with your atrocious policy of no refunds after check in. I checked out two days early and should get a refund.
Andrew
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Andrew,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Terribile
Maria del Rocio, Edinburg
18 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia
Maria del Rocio
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 mar 2024
Hi Maria del Rocio,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Scarso
fabian
Viaggio di lavoro
5 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
My room was dirty. Stove took too long to heat up, made cooking slow and sink to small to was dishes. Beds uncomfortable. Drawers would not close. Alarm clock was broken. Walls and ceiling dirty. Not a good experience.
fabian
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Eccellente
Luis
23 gen 2024
Luis
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Ashley, il giorno 1 feb 2024
Thank you for your response. We hope to see you soon.
10/10 Eccellente
Angelica
6 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Angelica
Soggiorno di 14 notti a novembre 2023
Risposta di Ashley, il giorno 1 feb 2024
Thank you for responding.We hpoe to see you soon.
6/10 Soddisfacente
Mauricio
Viaggio di lavoro
12 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
They never fixed the frig
Mauricio
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 nov 2023
Hi Mauricio, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Buono
Robert
Viaggio con la famiglia
10 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Robert
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
6/10 Soddisfacente
fernando
31 ott 2023
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
fernando
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
10/10 Eccellente
Javier, Bethlehem
23 set 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Most thing I like was the pool really clean
Javier
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 set 2023
Hi Javier,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Scarso
Tavis
30 ago 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Katy at front desk was very kind. She lent me a frying pan and spatula. The leaking toilet and air conditioner required many towels, but in the week I was there it was not fixed.
Tavis
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 set 2023
Hi Tavis,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Scarso
Tommy
Viaggio con la famiglia
9 ago 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
So so
Had a couple roaches smelled like mildew other then that was ok
Tommy
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Tommy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
Elizabeth
Viaggio di lavoro
2 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I enjoyed the pool and staff always willing to help
Elizabeth
Soggiorno di 7 notti a maggio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 15 ago 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 Eccellente
Crystal
30 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Crystal
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
10/10 Eccellente
EDALMI
Viaggio con la famiglia
24 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
EDALMI
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
2/10 Terribile
Gabriel
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
10 lug 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Just a overall terrible experience even for a motel 6
Gabriel
Soggiorno di 6 notti a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 lug 2023
Hi Gabriel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 Soddisfacente
OKSANA
Viaggio con la famiglia
6 lug 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Convenient location, comfortable beds. Beds could be bigger. Chipped paint all over in the room, cocroaches in the room
OKSANA
Soggiorno di 5 notti a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 lug 2023
Hi Oksana,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Terribile
Esmiralda
30 giu 2023
Esmiralda
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
10/10 Eccellente
linda
Viaggio con la famiglia
28 giu 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
We had a good stay. The hotel was good. Beds were nice and comfortable. Service was fine
linda
Soggiorno di 5 notti a giugno 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 4 lug 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Soddisfacente
Mary
Viaggio con la famiglia
25 giu 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The floor in our room was sandy (no carpet) upon arrival. We had to ask for a broom and sweep the floor. The kitchenette doesn't have dishes, utensils, pans, nothing. The outside was dirty and smelled like urine. Says it's pet friendly, but no place to walk your pets really.
Mary
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 4 lug 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Terribile
Monica
10 mag 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Don’t stay here
Gum stuck on the bathroom floor. Everything was sticky from not being cleaned, third floor room no elevator bad back and knees was told my room could be traded waited all day two days for nothing to be told I had dropped the ball. Got two remotes on check in neither one was for the Direct TV box. I was told I needed to change input, At least the guy that gave me the right remote was nice, Highly do not recommend.
Monica
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 22 mag 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Terribile
juan
5 dic 2022
juan
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 gen 2023
Hi Juan,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
4/10 Scarso
Goy
28 ott 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
missing bedspread broken toilet seat filthy dirty tub & floors outside even! Probably the dirtiest hotel I have ever stayed in
Goy
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 gen 2023
Hi Goy,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
6/10 Soddisfacente
Barney
Viaggio di lavoro
5 ott 2022
Comfy
Barney
Soggiorno di 7 notti a settembre 2022
Risposta di April , il giorno 10 ott 2022
Thank you so much for the feedback ! And thanks again for choosing Motel 6 Studio 6 for your lodging needs.
10/10 Eccellente
Asuncion
10 set 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Estuvo bien en general. Solo que deben mejorar la limpieza y el mantenimiento pues las puertas estaban algo duras para abrir y cerrar.
Asuncion
Soggiorno di 12 notti ad agosto 2022
Risposta di April , il giorno 26 set 2022
Gracias por el informacion. ohala en la otra que regresses va estar mucho mas mejor.
6/10 Soddisfacente
Alan
30 ago 2022
Alan
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
10/10 Eccellente
Cindy
Viaggio con la famiglia
15 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place
Stayed there 6mo ago and it was even better this time will be back
Cindy
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 ago 2022
Hi Cindy, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
8/10 Buono
Felecia
Viaggio con la famiglia
9 ago 2022
B johnson
Felecia
Soggiorno di 10 notti a luglio 2022
6/10 Soddisfacente
Sahra
4 ago 2022
Sahra
Soggiorno di 6 notti a luglio 2022
4/10 Scarso
Donny
Viaggio di lavoro
3 ago 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Place is dirty my room had flies and smelled like cats, parking lot is rough a whole bunch of pot holes, overall didn’t like it at all
Donny
Soggiorno di 28 notti a luglio 2022
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 27 ago 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Terribile
Julia
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
2 ago 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Over all this property was bad. Room bad pool bad people bad everything had a problem there beds bad door did not open had to have staff open doors all 4 days we were there ask for thang never got what I ask for real can't even see how there in business stell. The only thing it had going was the price
Julia
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 27 ago 2022
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Terribile
Toni
Viaggio con la famiglia
26 lug 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I reserved a 2 Queen bed and when I went to check in, they had gave away my room. I was place in a room with a king (which I had a party of 4). It took a long time the next day to get the right room. When I was able to move in at 5pm, the room wasn’t finish. They never told us we had to come down and get our own towels. It took hours before I could get new towels. Bad service ALL around.
Toni
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 ago 2022
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
10/10 Eccellente
Myriah
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
6 lug 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Best Bang for your Buck in Corpus
Wonderful great place to stay but they need to invest in some new mattresses those they have now have been well slept in.
Myriah
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 27 ago 2022
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Eccellente
Laura
Viaggio di coppia
20 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Reasonably priced and great location
Laura
Soggiorno di 8 notti a giugno 2022
2/10 Terribile
Ali
2 giu 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Ali
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
6/10 Soddisfacente
Carolyn
1 giu 2022
Carolyn
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
8/10 Buono
Brenda
31 mag 2022
Brenda
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
8/10 Buono
Valerie
24 mag 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Valerie
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
4/10 Scarso
Kaelin
Viaggio con la famiglia
22 mag 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Kaelin
Soggiorno di 5 notti a maggio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mag 2022
Dear Kaelin,
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
2/10 Terribile
Gerardo
12 mag 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Gerardo
Soggiorno di 7 notti a maggio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mag 2022
Dear Gerardo,
From everyone at Motel 6, we’d like to apologize for any error on our part that may have led to reservation issues or a less than perfect stay.
8/10 Buono
Stephen
6 mag 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Great bang for your buck
I had a 10 stay. Was in town for a convention. Had some me time before and after the convention. Got a better stay than ones i paid a lot more money. General Manager April was super accommodating.
Stephen
Soggiorno di 10 notti ad aprile 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mag 2022
Dear Stephen,
Gee, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.
4/10 Scarso
Kimberly
8 apr 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
This hotel was dirty and had people there that would check cars and smoke weed. It was not a good place. The pool was dirty. The only good thing about this hotel was the restaurant next door and the weekend manager. He was kind and you could clearly see he was clean.
Kimberly
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 apr 2022
Hi Kimberly,
Here at Studio 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
Lilith
#Team6
10/10 Eccellente
Nadia
Viaggio con la famiglia
26 mar 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love the staff
Nadia
Soggiorno di 11 notti a marzo 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 apr 2022
Hi Nadia,
Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!
Lilith
#Team6
6/10 Soddisfacente
Courtney
Viaggio con la famiglia
21 mar 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Just kind of sketchy. Things werent working properly.
Courtney
Soggiorno di 7 notti a marzo 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 mar 2022
Dear Courtney,
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.
In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon
2/10 Terribile
Jose G
6 feb 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jose G
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 mar 2022
Dear Jose,
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
2/10 Terribile
Alejandra
12 gen 2022
Alejandra
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 gen 2022
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
Nancy Y.
#Team6
2/10 Terribile
Jesus
10 gen 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
No housekeeping
I got to re active the key every day and I am at the third floor
Jesus
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 gen 2022
We’re very sorry to hear your expectations weren’t met. COVID-19 has placed constraints on our services; however, we are working hard to overcome these challenges. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
2/10 Terribile
Remy, Walnut Shade
Viaggio con la famiglia
3 gen 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Do not stay in this place, we check the room before we stay and we walk out of it right out way because the room floors were black I check the mattress and it felt the wires so we walk out to the lobby and I told the lady in the front desk that we are not staying so we walk out and try to find an other place and it was getting dark and specially when you don't know the area we found an other one it was perfect place and we love it.
Remy
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2021
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 gen 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
8/10 Buono
Robert
Viaggio di lavoro
12 dic 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
like large rooms.The price was economical.I stay here while working.
Robert
Soggiorno di 8 notti a novembre 2021
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 gen 2022
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
Nancy Y.
#Team6
10/10 Eccellente
Deborah L
Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
23 nov 2021
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It was pet friendly. Big room, nice and clean. Give it a try.
Deborah L
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
2/10 Terribile
Andy
Viaggio con la famiglia
16 nov 2021
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was really disappointing for what we paid!
No icebox in room at all, no microwave at all, the bed was terrible and sloped in the meddle, and the shower was really unusable.
Andy
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 nov 2021
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6