Esterni

Recensioni per Hilton Orange County/Costa Mesa

3.5 out of 5
Hilton Orange County/Costa Mesa
3050 Bristol St, Costa Mesa, CA

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 493 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 176 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 118 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 99 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 116 su 1002 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Irene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoy staying at this Hilton. Rooms are comfortable. Dining options are great. This property has a pizza oven and has a variety of food options. Food is good. The bar and dining area is very nice. Good service. We stay here as often as possible when in the area.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Thank you for being our guest. We hope to see you again soon.

6/10 Soddisfacente

Satoshi

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 23 mag 2024
Thank you for being our guest this month. We regret we did not meet your expectations. We hope you will give us another chance to show you the True Hilton way

10/10 Eccellente

Anna, Santa ana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Awesome
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 23 mag 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We love seeing our guests smile. We look forward to seeing you again in the near future

4/10 Scarso

masaki

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. I regret that we failed to meet your expectations. Please give us opportunity in the future to show the True Hilton way

10/10 Eccellente

Mark Wayne, Howe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was just what i needed. I will stay there next trip to Costa Mesa.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Thank you, Mark. We especially appreciate our returning guests.

10/10 Eccellente

Maria Teresa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Relaxing, friendly staff...I like the bed most, I sleep well.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Thank you Maria, we love making our guest happy. Thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you again.

6/10 Soddisfacente

Fazel, Saratoga

Viaggio con la famiglia
We had stayed in this property many years ago. We decided that my wife and my son would stay here for a couple of nights before joining us on a college campus visit. when they arrived, they were given a room that was near swimming pool generators/water treatment/etc. and room was extremely noisy. My wife called reception and asked to get a different room, the lady said no way. My wife went downstairs again and there was some other gentleman at the desk, my wife asked for a different room and the gentleman gladly obliged and gave her a different room. She was happy with the new room. Later she told me that the hotel has run down a lot since we stayed there last time (years ago), that there have been no updates to things there, and hotel looks outdated and old everywhere. I don't think we will stay in this hotel again (which sucks because this is my favorite location, near everything for us.)
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Fazel, Thank you for taking the time to share your experience with we regret that we failed to exceed your expectations. There are upgrades in the process. We hope in the future we get a chance to show you the True Hilton Experience.

4/10 Scarso

Jennifer

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Power washed the front drive at 9pm at night. Couldn’t sleep and had very early meeting. Main areas are nice. Rooms are terrible, old dark and musty.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Jennifer, thank you for taking the time to share your experience with us. We regret that it was less that positive. Management has taken your comments seriously and has alerted the scheduling of such services. we are excited about the upgrades that have begun. Right now, it is infrastructure improvements. the rooms will come in the future.

10/10 Eccellente

Edward

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Thank you for being our guest and taking the time let us know ou enjoyed your stay. We hope to see you again.

10/10 Eccellente

Samantha, Vancouver

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful customer service!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Yukkuen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Parking was crowded and a bit flooded.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Yukkuen, thank you for taking the time to share your experience here at the Hilton Costa Mesa. The March rains did create some challenges. We hope to see you again and earn the 5 out of 5

10/10 Eccellente

Yasha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very comfortable bedding, great staff
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Yashia, thank you for taking the time to share your experience with us during your March stay. We look forward to having you back.

2/10 Terribile

jesus, arvada

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I highly don’t recommend I left some boots and they went to go clean my room next thing I find out my boots were gone so don’t leave nothing behind or else it’ll get stolen
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
thank you for taking the time to share your thoughts with us. Please note that all incidences for loss are thoroughly investigated. It is unfortunate your books were not located.

10/10 Eccellente

Juliana

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Augustine Buelna,

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

kristen

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 23 mag 2024
Kristen,Thank you for taking the time to share your experience with us during your April stay here at the Hilton Costa Mesa. We regret to that we failed to meet your expectations. We hope we will get another opportunity to show you the True Hilton Way

10/10 Eccellente

Patricia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
N/a
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Ashley

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, il giorno 21 mag 2024
Ashely, thank you for your feedback regarding your March stay with us. We hope to see you again and earn the 5 out of 5 rating.

10/10 Eccellente

Sarah

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
There was fecal matter in the toilet in my room. Some areas of the parking garage were flooded. Other than that, all seemed great!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 7 mar 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. My apologies for the issue you encountered. I hope you will come back again and let us show you the true Hilton Way.

10/10 Eccellente

Kathryn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 22 feb 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We love to see our guest enjoy their stay. We look forward to having your our guest again.

8/10 Buono

Deny

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 21 feb 2024
Thank you taking the time to share your comments on your recent stay. We are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again, and this time will make it a 5 out 5 experience.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 13 feb 2024
Thank you for taking the time to let us know that you had a great stay. We work hard to make every guest feel special. So it's great when we get the feedback. We hope when your travels bring you back to Costa Mesa you will be our guest again.

10/10 Eccellente

Enrique

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 12 feb 2024
Thank you for taking the time to provide feedback. We love to hear we exceeded your expectations. We look forward to having you back.

10/10 Eccellente

Ariston

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall nice hotel to stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 7 feb 2024
Ariston, Thank you for the positive feedback. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 Eccellente

Bailee

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 7 feb 2024
Thank you for the positive feedback. Our mission is to make every stay the best. We hope to have you as our guest again in the future.

8/10 Buono

Dennis, Washougal

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The parking situation is inconvenient and expensive.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Thank you for your feedback. This information will be shared with the management Team.

4/10 Scarso

Marisol

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 6 feb 2024
Thank you for taking the time to share your experience. Management takes all input positive and negative as training opportunities. We hope you will be our guest again, and let us show you the Hilton WOW.

10/10 Eccellente

Melinda

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

CHAU

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Will not stay here again.
booked under hotels.com and found it went through expedia. wanted to avoid booking through expedia and hotel staff did not know why. asked for hotel fee paid and staff didn't know or provide receipt. needed for expense. was giving room right by elevator. asked for away from elevator. had to walk through parking lot to get to hotel to get to room on 3rd floor. parked on top floor. inconvenient. parking was expensive. was not told of parking fee.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Thank you for your feedback.

10/10 Eccellente

Jen

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Jen.Thank for sharing the positive feedback. We live to make our guest smile. We hope to see you again in the future.

10/10 Eccellente

Kathleen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel. Close to everything. Beautiful lobby
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Thank you Kathleen, we hope you be our guest again soon.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Thank you for your feedback.

6/10 Soddisfacente

Trevor James

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 23 gen 2024
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay with us at the Hilton Costa Mesa. We hope you will in the future give us the opportunity to ensure you have a 5 out of 5 level stay

8/10 Buono

Jaqueline

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 23 gen 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay here at the Hilton Costa Mesa. We hope we have the opportunity to improve your stay.

10/10 Eccellente

Mario

Muy bien
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 23 gen 2024
Thank you for sharing information on your recent stay here are the Hilton Costa Mesa. We hope to see you again.

10/10 Eccellente

Adrian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 29 gen 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to having you as our guest in the future.

10/10 Eccellente

Justino

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordin, il giorno 8 gen 2024
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Justino

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 8 gen 2024
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Lois

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 8 gen 2024
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

4/10 Scarso

Amy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Deceiving situations
I was not explained that I have to pay extra $36/ day for the garage fees. Its cery expensive for 4 days. The refrigerator does not get cold enough
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 gen 2024
Amy,We regret your stay did not meet your expectations. The parking fee is in line with the hotels in the area and is charged to every guest. The information is on our website and is also included in the information that we provide to Expedia. I do apologize that the refrigerator in your rooms was not immediately replaced.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and clean hotel, convenient location, friendly and professional staffs
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordin, il giorno 5 feb 2024
Thank you for the positive feedback. Our staff works hard to make your stay great one. We look forward to having you as our guest again, soon.

4/10 Scarso

ROBERT

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 23 gen 2024
Thank you for taking the time to share your experience regarding your recent stay with us. I would like to see how we can improve your next stay.

2/10 Terribile

HECTOR

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Property is good. Unfortunately my room seemed infested with bed bugs that the managers here seemed to either not care about or not believe me. I didn’t realize the bites until that night when I really looked down at my ankles and legs which is where most of the bites were. I looked like I was attached by mosquitos for the next week. I called and told them. They questioned me like I was crazy. I don’t know if they ever checked it out. They said they would and then be in contact but no one ever called me back. Not sure if they did but certainly hope they checked this out. Hoping no one else stayed in that room after me.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 3 gen 2024
Sir, I apologize for the inconvenience. With a report such as this we immediately have the room inspected by an outside specialist. Can you please give me your room number and arrival date so I can review the report.

10/10 Eccellente

Arshia

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 3 gen 2024
Thank you for being our guest. We look forward to your next stay here at the Hilton Costa Mesa

10/10 Eccellente

Kathryn

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Always a wonderful Hotel, staff is awesome!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 5 feb 2024
Kathryn,Thank you for the positive feedback. Our Team loves making guest smile. We look forward to having you as our guest again, soon!

10/10 Eccellente

Doreen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
This is our second time staying here. We will definitely return again.
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 30 dic 2023
We love our returning guest. Look forward to seeing you again soo.

10/10 Eccellente

SHERI

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had our holiday party at the hotel. Rey festive location
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 27 dic 2023
Thank you for sharing your holiday with the Team here at the Hilton Costa Mesa. Hope to see you in the New Year

8/10 Buono

Samuel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 27 dic 2023
Thank you for spending part of your holiday season with us here at the Hilton Costa Mesa. May the new year bring joy and we hope to see you again.

10/10 Eccellente

Gabriel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 27 dic 2023
Thank you for being out guest during this holiday season. We hope to see you again in the New Year

6/10 Soddisfacente

Theresa

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Coordinator, il giorno 23 gen 2024
Thank you for taking the time to share your experience here at the Hilton Costa Mesa, I am sorry we did not meet your expectations. We hope you will give us another opportunity to serve you and live up to the Hilton Brand