Monolocale, 2 letti queen, non fumatori | Una scrivania, ferro/asse da stiro, letti aggiuntivi (a pagamento)

Recensioni per Extended Stay America Suites Orange County Cypress

2.5 out of 5

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 241 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 228 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 198 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 168 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 166 su 1001 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

chalie, Roma, Italia

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Mai più
Il riordino delle camere viene effettuato all'ottavo giorno di permanenza. Ci soggiorna meno di otto giorni deve provvedere personalmente alle pulizie. Per quanto riguarda la mia permanenza nella struttura: il condizionatore non poteva essere regolato poichò una delle due chiavi di comamdo era inefficiente; il forno microonde non funzionava perfettamente; Per una permanenza di tre giorni e per una camera che poteva ospitare anche due persone vi era solo una cialda di caffè eniente bicchieri; in bagno, oltre agli asciugamani, soltanto due saponettine. Per tre notti consecutive un rumore continuo, proveniente dal pianop superiore, ha disturbato il mio sonno. Il personale di servizio è stato interessato due volte ma non ha saputo risolvere il problema. La seconda volta, la persona interpellata, prima ha negato l'esistenza del rumore; Poi , quando , dietro mia insistenza ne ha constatata l'esistenza, si è limitato ad infilare sotto la soglia della porta un foglio nel quale si diceva che il 18 maggio (io partivo il 15) tutte le persone del 2° piano avrebbero dovuto traslocare al terzo. Al momento ho apprezzato la sollecitudine della persona coinvolta a scrivermi una lettera alle 21,30. Il giorno dopo ho visto che lo stesso foglio era appeso alle porte di tutte le stanze del mio piano, compresa quella della mia stanza. Mi aveva preso in giro !

6/10 Soddisfacente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Need better pastries and coffee, also no half and half only a couple flavored creamers. On their website it says free breakfast which is miss leading considering it just coffee and cheap packaged muffins.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 23 apr 2024
Dear James, We appreciate you being our guest and leaving valuable comments. We know how important it is to start your day with a good breakfast; therefore, we are sorry our selections at our complimentary grab-and-go breakfast didn't meet your expectations. We will certainly pass along your feedback to the appropriate team members, as we are always grateful to hear how we can improve a guest's experience. Thank you again for your feedback, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Ikuko

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Ikuko

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff members was helpful and kind.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 mar 2024
Dear Ikuko, We are flattered by your lovely review of Extended Stay America. It is very kind of you to recognize our associates for their gracious service, and we’re glad this was the highlight of your stay. We’ll be sure to share your compliments with our team, and we look forward to having you as our guest again whenever your travels bring you back to Orange County.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

YOLANDA, Anaheim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff is very friendly. However, our 1st night we saw roaches. Needless to say, we left the next day. We luckily found another hotel available very close. The staff is very friendly. The hotel is in need of updates and roach control.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 18 mar 2024
Dear YOLANDA, On behalf of our team, we appreciate your choosing to stay with us and that you enjoyed our staff's thoughtful hospitality and attentive service. However, we are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. We value our guest's feedback and are grateful for comments that help us identify areas where we may need additional attention. We will take proper action, and we hope you will revisit and allow us to give you the outstanding experience we are known for providing.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Dustin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Old, worn and very plain. No value for the nightly cost.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 15 mar 2024
Dear Dustin, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Karina

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Moved my room 3 times less than a week there. Smelled. Stove didnt work most of the time. Shower head was busted and flooded the floor
Soggiorno di 9 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 15 mar 2024
Dear Karina, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring that every guest receives the highest level of service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. We genuinely hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with the stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Carlo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
First, the front desk staff was friendly, attentive. However, the room key provided worked erratically (several attempts to unlock/enter). Our room was dirty. There was foreign residue on the interior door handles, the sofa bed was stained, the wooden floors were sticky and the cleaning staff left their cleaning products (spray cleaners) on the bathroom counter. I did not even trust that the towels were clean. Fortunately, we stayed one night only. Would not recommend this place overall. Will not be back again and would not consider Extended Stay in the future if this poorly rated visit is reflective of the accommodations.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 10 mar 2024
Dear Carlo, We sincerely apologize for the substandard experience you encountered during your stay. We take your concerns regarding cleanliness and room functionality seriously and are actively addressing these issues to ensure they are resolved. Your feedback is invaluable, and we appreciate your understanding. We hope to regain your trust and provide a much-improved experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Karina

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Samantha

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Not choice.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 7 mar 2024
Dear Samantha, Thank you for reviewing your recent stay. Our goal is to provide every guest with an outstanding stay. Therefore, we sincerely apologize for any difficulties you may have experienced while a guest at our hotel. We hope you will give us another chance to provide you with the hospitality and service you should always expect from us. We hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Maria

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Michaela

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
If you love the smell of mildew and sharing the room with some cockroaches then this is the place for you!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 24 feb 2024
Dear Michaela, Thank you for choosing us and bringing the cleanliness and room condition to our attention. We apologize for any inconvenience you faced during your visit. Our guests' satisfaction and comfort are paramount, and we understand the importance of a flawless accommodation. Your feedback is instrumental in helping us enhance our services, and we hope you'll give us another opportunity to exceed your expectations. Please give us another chance to exceed your expectations.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Christine

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled bad (we had to purchase air fresheners); there was no kitchen set, so we had to ask front desk repeatedly for the equipment that should’ve been in the room - we never did get all the equipment, only the bare basics. We checked out a day early because of the poor conditions.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 24 feb 2024
Dear Christine, Thank you for selecting us during your visit to the city for an event and taking the time to write a review. It is always our priority to serve with excellent hospitality and service. However, we are sorry for the cleanliness and condition of the room you received. We will discuss it with our housekeeping and maintenance team for review and action on a priority basis. Also, we will instruct our team to keep the stock of supplies so that guests are not uncomfortable. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon with a better experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

THANH

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
I don't feel safe when I see a homeless guy sitting at the back door. Also, they don't clean the room until you check out and you have to pay extra for cleaning. Then, at 2 a.m., I heard the alarm ringing in the hallway for two hours without anyone turning it off.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 feb 2024
Dear THANH, Thank you for staying with us and posting a review. We always aim to provide an exceptional experience and exceed our guests' expectations on every visit. However, we apologize for not doing so in your outlined areas. We are sorry these issues left you with an unpleasant impression of our property. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve better in the future, and we hope you will accept our apologies.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Ronald

Viaggio con animali domestici, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A little outdated, could definitely use a face lift on the rooms, staff was super chill and helpful, cops patrol fairly often which gave me a little sense of security as far as my car being safe..All and All it was definitely a decent spot and if you have a doggo it’s even better
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Julie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was what it was supposed to be. Staff was great.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 31 gen 2024
Dear John, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially about our staff. We make every effort to provide service above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Raquel

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Richard

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Never stay here
Worst shower I’ve ever seen in a hotel. The shower head was completely useless.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 26 gen 2024
Dear Richard, Thank you for your feedback. We are disappointed that you had issues with the shower in your room. We welcome another opportunity to show you this does not meet our high standards. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

shane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
nice
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Vienna Rose, King city

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Problem with cleanliness
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 26 gen 2024
Dear Vienna Rose, Thank you for your feedback. On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you and welcome you back again soon.Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Lyanne

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This was our first time with this brand. Very impressed. Ana, Luz and Mira were all amazingly welcoming. This will become a regular location for us.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 gen 2024
Dear Lyanne, Thank you for the positive review and for taking the time to recognize our hotel. We are delighted to know how much you enjoyed the exceptional service by our staff particularly Ana, Luz and Mira. Thank you for being our guest. We look forward to welcoming you back to Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Seth

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

julie

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

4/10 Scarso

Manuel

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
the room look like a hotel 6 there was not smoke detector broke off the bathroom tub was cracking when you take a shower it felt like it was going to break through we also found a toothbrush on top of the mirror like the bathrooms were never cleaned. never staying there again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 gen 2024
Dear Manuel, Thank you for taking the time to share about your stay. It was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a beautiful experience. Thank you again for your candid feedback, as this helps us to improve the experience for future guests. We truly appreciate your feedback.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Jhourdan

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

John

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good place for business traveler.
Check in was easy. The coffee for breakfast was really good. It is difficult to distinguish a hotel that has simple breakfast and eggs, pancakes, etc. So the breakfast was okay. The room was very comfortable. I did not realize there was a full refrigerator and a stove top. The refrigerator made some noise now and again which woke me up a few times but I am a light sleeper. I'd stay again.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

Jim

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

johnson

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Alot of Dog poop around the property, nasty
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 gen 2024
Dear johnson, Thank you for choosing us. We sincerely apologize for the inconvenience caused due to our housekeeping oversights. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We are committed to making sure this does not happen again. Thank you once more, and we hope to see you in the near future.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Regina

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

J, Anaheim

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Front desk was by far the rudest personal I've even had to deal with. Would definitely not go back there if she was still working there, very rude.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 10 gen 2024
Dear J, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We appreciate your business and value you as a guest. We are sorry for your experience and hope to have an opportunity in the future to provide you with the hospitality for which we are known.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Paola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

4/10 Scarso

Laurine Anne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled. There were roaches. The are didn't seem safe.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 6 gen 2024
Dear Laurine Anne, Thank you for this valuable review. We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you better during your next stay. Thank you again for your candid feedback.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Lisa

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Abel

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Stephanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Family time
Had fun and we always stay here
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 19 dic 2023
Dear Stephanie, Thank you for choosing Extended Stay America for your recent stay. We are delighted you were impressed with our exceptional hospitality and accommodations. Our top priority is providing a memorable experience for our guests, and your positive review is truly appreciated. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

tranisha

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Sandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Theodore

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
great staff
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Atuche

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Meghan

10/10 Eccellente

LuAnn

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Doug

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Stephanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great value for money
It was a great value and the staff was great.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 7 dic 2023
Dear Stephanie, We appreciate you choosing Extended Stay America and are thrilled to know how much you enjoyed your stay. Our team works hard to make our hotel the best place to stay in the area, so thank you for recognizing our efforts. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

HENRIQUE, Lakewood

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The first level room was noisy, my elderly mother was unable to rest overnight. The first front desk attendant was unable to locate another room, understood that the booking was done by a “third party vendor”. Second front desk attendant was helpful and had empathy towards my mother’s needs.

4/10 Scarso

Kenneth J

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Inside of hotel dirty, room run-down. People loitering about at front desk and out front in drive. Felt very uncomfortable. Some strange guy at front desk just standing there listening in to information given such as my telephone # when asked for it by counter person. Weird
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 28 nov 2023
Dear Kenneth J, Thank you for your feedback. We apologize for our housekeeping staff overlooking some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you and welcome you back again soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Joann

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
This hotel room was convenient, clean, hospitable and decked with a mini kitchen that would be perfect for someone looking to stay for a week. Will return
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 23 nov 2023
Dear Joann, We're thrilled to hear about your positive experience at Extended Stay America! Thank you for highlighting our convenient, clean, and hospitable accommodations, complete with a mini kitchen. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another excellent stay. If there's anything specific you enjoyed or if there are ways we can further enhance your experience, please let us know. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Erick La Nard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Alysha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Food stuck to the stove burner, hair on the comforter, roaches on the wall. However staff was very friendly and personable. I do know they said they were running with one maid.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 22 nov 2023
Dear Alysha, Thank you for staying with us and sharing your review. While we are pleased that you appreciate our associate's hospitable service, we apologize for your suite not being up to your expectations and for the inconvenience this undoubtedly caused. Please know that we take our property's cleanliness and pest control very seriously and do our best to prevent insects' entrance into our suites. However, we understand your concern and will arrange for a professional inspection and treatment of your room as a precautionary measure. We sincerely apologize for any inconvenience caused and hope this unfortunate situation will not deter you from staying with us again. We hope you will reconsider staying with us again when you return to our area.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Angela

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023