Vista dalla struttura

Recensioni per Gulfstream Manor

2 out of 5
Gulfstream Manor
3901 N Ocean Blvd, Delray Beach, FL

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 1 su 3 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1 su 3 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 0 su 3 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 0 su 3 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 3 recensioni" "

7,4/10

Pulizia

6,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Ailice

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It could be said that it is very good, only one big problem, the pool, with mold and the green jacuzzy is a real shame, because the facility is very cozy and the rooms are very comfortable
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di luis, il giorno 15 ago 2023
Thank you for sharing your review, Ailice . We are so happy to hear you enjoyed your vacation at our Gulfstream resort. We would be glad to have you stay with us again!

10/10 Eccellente

David

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Reasonably priced, lovely, clean accommodations, and friendly staff and visitors.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di luis, il giorno 6 mar 2023
Thank you for sharing your 5-star review, David! We are thrilled to learn you enjoyed your vacation at our Gulfstream resort. We would be honored to have you stay with us again!

2/10 Terribile

Shirley

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
NOT A HOTEL
Terrible! A. NOT A HOTEL old run down condo building!!! B. Cant log into free wifi, system forces you to select pay version! C. Very loud fire alarm went off every other night for 2hrs and nobody came! D. Office hours 10-5 and phone is never answered!!
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di luis, il giorno 3 ott 2022
Thank you for taking the time to share your review, Shirley. We would like to extend a sincere apology regarding the issues you experienced. We will be sharing your insight with our team.