Piscina all'aperto, cabine incluse nel prezzo, ombrelloni da piscina

Recensioni per Radisson Blu Hotel, Ajman

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Ajman
Off Al Ittihad Street (E11), Behind Ajman City Centre, Al Jurf, Ajman

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 100 su 150 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 35 su 150 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 8 su 150 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 150 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 4 su 150 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Nabil

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 29 apr 2024
Dear Nabil,Thank you for your feedback. It is always a pleasure to know that our guests had a good stay and bring home with them good memories.We look forward to welcoming you again soon.SincerelyIbrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

William, Erie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The entire staff went above and beyond in innumerable ways to make my stay comfortable. The food is outstanding and the people are so kind. Thank you! I will be back as soon as life permits it. Thank you all again!
Soggiorno di 14 notti a marzo 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 1 apr 2024
Dear William Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to RB Ajman City.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at RB Ajman City, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager RB Ajman City

4/10 Scarso

Mohamed

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room was very dirty, specially the carpet. It had stains and that is not the only room that had these stains. The towels were very old and not clean.
Soggiorno di 9 notti a marzo 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 25 mar 2024
Dear Mr. Mohamed,Thank you for your feedback. We could not impress you on your visit to Radisson Blu Ajman. We have noted your feedback and rest assured will be discussed with the team. I apologize for the inconvenience caused and for not meeting your expectations. Would like to ask you for an opportunity to serve you again and to make it up to you. I assure you that given a chance; you won't be disappointed. We look forward to having you back with us.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

Chee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 4 mar 2024
Dear Guest,We appreciate the fantastic feedback! we look forward to welcoming you back at Radisson Blu Ajman soon.Best RegardsIbrahim AtwaFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Samer, Frederick

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Too many night clubs
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 13 feb 2024
Dear SamerThank you for your recent stay with us at Radisson Blu Hotel Ajman.We sincerely appreciate that you took the time to share the feedback on your recent stay with us. We are deeply sorry to hear about the feedback and I do understand your concern However, the nightclubs are not part of our hotel. your feedback is well noted, and I will share it with the management We apologize for the shortfalls.Our team certainly looks forward to the opportunity to re-establish your trust in our standards of quality and have many more opportunities to serve you.Warm Regards,Ibrahim AtwaFront Office Manager

8/10 Buono

Stefan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Phantastisch zuvorkommendes Servicepersonal in wirklich jedem Bereich. Preis-Leistungsverhältnis top. Abzug gibt es für den verschmutzten Teppichboden im Zimmer und stellenweise auf dem Flur.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 18 gen 2024
Dear Stefan,Your positive comments brought smiles to everyone’s faces.Thank you so much for sharing your kind thoughts and sending good vibes.I am glad to hear that our team’s performance exceeded your expectations, and I will make sure that they receive the recognition they deserve.At Radisson Blu Ajman Hotel, we believe our guests deserve more, and it’s always been our mission to provide our guests with a different, distinct experience.your comments regarding the carpet are well noted and we are working on it to get this issue solved soon.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

Mukhtar

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 18 gen 2024
Dear Mukhtar,Thank you very much for your full score. We look forward to welcoming you back. Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

Therese Thu

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 18 gen 2024
Dear Guest,Thank you very much for your full score. We look forward to welcoming you back. Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

stellla

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 20 dic 2023
Dear Vijay Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Ajman.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Ajman, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager Radisson Blu Hotel Ajman

10/10 Eccellente

Vijay

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Service ! great hotel
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 18 dic 2023
Dear Vijay Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Ajman.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Ajman, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager Radisson Blu Hotel Ajman

4/10 Scarso

Hibo

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 13 dic 2023
Dear Hibo,Thank you for your feedback. We understand that you were not impressed with your stay with us. Perhaps if you provide us with more detailed feedback on where we need to improve, this will help us in focusing on the right areas. I look forward to your feedback and I assure you that it will be discussed with the team for improvement. I would also like to apologize for the inconvenience caused and allow us to make it up to you. Looking forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

YIcheng

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I am on a business trip, even though it is far from Dubai. but it's a good stay, will recommend.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 20 nov 2023
Dear YIcheng, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Ajman.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Ajman, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager Radisson Blu Hotel Ajman

4/10 Scarso

suhail

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Less than what i expected
Less than what i expected for five star hotel
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 4 ott 2023
Dear Mr. SuhailThank you for your feedback. We understand that you were not impressed with your stay with us. Perhaps if you provide us with more detailed feedback on where we need to improve, this will help us in focusing on the right areas. We look forward to your feedback and I assure you that it will be discussed with the team for improvement. I would also like to apologize for the inconvenience caused and allow us to make it up to you. Looking forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

2/10 Terribile

john

Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 4 ott 2023
Dear Mr. John,Thank you for your feedback. We understand that you were not impressed with your stay with us. Perhaps if you provide us with more detailed feedback on where we need to improve, this will help us in focusing on the right areas. We look forward to your feedback and I assure you that it will be discussed with the team for improvement. I would also like to apologize for the inconvenience caused and allow us to make it up to you. Looking forward to welcoming you back.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

10/10 Eccellente

FAHAD

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 21 ago 2023
Dear Mr. Fahad,Thank you for your feedback. It is always a pleasure to know that our guests had a good stay and bring home with them good memories.we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

8/10 Buono

Ibrahim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 4 ago 2023
Dear Mr. IbrahimI would like to take this opportunity to thank you on behalf of the Radisson Blu Ajman Team for choosing our property as your home away from home and for the wonderful ratings that you shared with us. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. We certainly hope that you will have the opportunity of visiting us again shortly where we will have the pleasure of serving you once more. Best RegardsIbrahim AtwaFront Office Manager

8/10 Buono

Bob

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property looks like it is half finished. Other than that it is fine.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 22 mag 2023
Dear Mr. Bob,We would like to take this opportunity to thank you for taking the time to give your feedback and for choosing Radisson Blu Ajman, HotelI am surprised at the comment that the building is half-finished. I assure you the hotel is fully built. It may contain some other buildings near the hotel.We look forward to welcoming you back in the near future, where we can have the pleasure of serving you once again.Sincerely, Ibrahim AtwaFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

jomy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Shortage of staff was noticeable at least during checkin .
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 8 mag 2023
Dear Mr. Jomy,First of all, thank you for choosing to stay with us recently here at Radisson Blu Ajman Hotel and for sharing your experiences. Your opinions are very valuable in helping us maintain a high level of service to guests and in ensuring that your expectations are met on your visit. We certainly hope that your future plans to Ajman include The Radisson Blu Hotel and that we will have the opportunity to welcome you back with warm and gracious hospitality. Best RegardsIbrahim AtwaFront Office Manager

8/10 Buono

Mohammad A.

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a family visit for eight days in Ajman. First of all, we liked the professional employee at the hotel, especially in the breakfast area. When we were staying in room 325, my wife had a little accident while she was using the bathroom when the bathroom door slammed into her face because the bathroom door is so heavy and it is close to the toilet bowl. Even the door broke holder and we had to spend five hours at the nearest hospital emergency room. I would like the management to take care of the issues as soon as possible
Soggiorno di 8 notti a marzo 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 14 mar 2023
Dear Mr. Mohammad, Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey.On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel Ajman, I apologize for the concerns you have shared about your experience at our hotel. I have addressed the bathroom door issue with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not reoccur.Your praise for the service of our staff is very much appreciated. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Sincerely, Ibrahim AtwaAssistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

Ibrahim

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice staff and good service
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 6 mar 2023
Dear Guest,We really appreciate the fantastic feedback! we look forward to welcoming you back at Radisson Blu Ajman soon.

10/10 Eccellente

Ann

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 6 mar 2023
Dear Guest,We really appreciate the fantastic feedback! we look forward to welcoming you back at Radisson Blu Ajman soon.

10/10 Eccellente

SAMI

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 6 mar 2023
Dear Guest,We really appreciate the fantastic feedback! we look forward to welcoming you back at Radisson Blu Ajman soon.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim, il giorno 6 mar 2023
Dear Guest,We really appreciate the fantastic feedback! we look forward to welcoming you back at Radisson Blu Ajman soon.

10/10 Eccellente

Tania

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent experience. Hotel was amazing. Best in class customer service. Very friendly and helpful staff. Loved the place.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 20 feb 2023
Dear Ms. Tania,We would really like to take this opportunity to thank you on behalf of the Radisson Blu Ajman Team for choosing our property as your home away from home and for the wonderful ratings that you shared with us, and for your commendation. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. We certainly hope that you will have the opportunity of visiting us again in the near future where we will have the pleasure of serving you once more. Best RegardsIbrahim AtwaAssistant Front Office Manage

6/10 Soddisfacente

mohamed

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia
Propreté des chambres relatives, personnel aimable mais loin d etre pro-actif
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2023
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 15 feb 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you so much for your valuable feedback! We look forward to welcoming you back soon again.Best wishes,Radisson Blu Hotel Ajman team

6/10 Soddisfacente

Kibrom

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Not bad
Risposta di Ibrahim Atwa, il giorno 23 gen 2023
Dear Mr. Kibrom,First of all, thank you for choosing to stay with us recently here at Radisson Blu Ajman Hotel and for sharing your experiences. We certainly hope that your plans to Ajman include The Radisson Blu hotel and that we will have the opportunity to welcome you back with warm and gracious hospitality.Best RegardsIbrahim AtwaAssistant Front Office Manager

2/10 Terribile

May

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 28 dic 2022
Dear Ms. May,Thank you very much for your review and for being our loyal and regular guest.Apologies for not being able to live up to your expectations on this stay and we will definitely keep in mind in regards to your room allocation for the future. We look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 23 dic 2022
Dear Guest,Thank you very much for your review.Look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

10/10 Eccellente

Zenetta

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 28 dic 2022
Dear Ms. Zenetta,Thank you very much for your full score.We look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

10/10 Eccellente

farzana

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 12 dic 2022
Dear Ms. Farzana,Thank you very much for your staying with us and giving us a full score.We look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 2 dic 2022
Dear Guest,We are disappointed to see that you have not had a very pleasant stay with us.We are trying to get in touch with you to resolve the situation; however, we are not successful to contact you.Look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

10/10 Eccellente

Munshi

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 31 ott 2022
Dear Mr. Munshi,Thank you very much for your review.Look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

8/10 Buono

Ramesh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cleanliness was good enough
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 13 ott 2022
Dear Mr. Ramesh,Thank you for your comment and score.Look forward to welcome you back.Warm Regards,Eric MasalawalaDirector of Rooms

10/10 Eccellente

Rashed

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 18 lug 2022
Dear Mr. Rashed, Thank you for your review and full score. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

6/10 Soddisfacente

ROSHAN PRAVEEN, SHARJAH UAE

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Property is really good. But surrounding not so good.
Soggiorno di 9 notti a giugno 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 20 giu 2022
Dear Mr. Praveen, Thank you for your feedback. We are glad that you like our property in Ajman. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Amein

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 24 mag 2022
Dear Mr. Amein, Thank you very much for your full score. We are glad that you enjoyed your overall experience at our hotel. We look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

8/10 Buono

Das

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 1 apr 2022
Dear Mr. Das, Thank you for the review and comment. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

WALID

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastic
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2022
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 23 feb 2022
Dear Mr. Walid, Thank you very much for your review and full score. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

6/10 Soddisfacente

Siamak

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Stylish business hotel with no beach access
We enjoyed everything about radisson blu ajman except the fact that it does not have access to pool. We checked the photos of the hotel which clearly shows a beach-front pool and sun-beds but what they mean is that you can “purchase” discounted vouchers for using the private beach at another hotel in Sharjah. That was quite a disappointment for us given that it was one of the main reasons we booked this hotel and we felt the information provided at booking is misleading at best and deceitful at worst. Otherwise, the hotel is freshly maintained and the staff are really helpful. It’s more suited for business travelers and won’t a good choice for families.
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 13 dic 2021
Dear Mr. Siamak, Thank you very much for your detailed review in regards to your most recent stay with us. We are glad that you enjoyed your stay with us overall; however, apologize for the mis-leading information in regards to the beach facility information. We have reached out to the booking company once again to remove the old pictures of the partner beach property and hopefully this should reflect on their website very soon. Thank you for the above information which we will resolve immediately. We look forward to welcome you back in the near future. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

8/10 Buono

Craig, Abu Dhabi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was great. Very friendly and courteous.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 28 nov 2021
Dear Mr. Craig, Thank you very much for your comment in regards to the team members. We will definitely pass on to the team. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Hanan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean hotel. Service desks was great help . . Checking in was so fast . Very friendly . I will definitely stay there again
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 1 dic 2021
Dear Ms. Hanan, Thank you very much indeed for your positive comments and full score. It has been our pleasure to have you staying with us. As promised by yourself, we look forward to welcome you back on your next visit. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

VIAJES

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gracias por la atención
Personal muy atento, un hotel agradable y tranquilo, cosa que se agradece cuando vas por trabajo.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 1 nov 2021
Dear Guest, Thank you for your review and full score. Look forward to welcome you back in our hotel. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Rosalie, Kitchener

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and friendly staff, very clean and comfortable room. I look forward to staying here again!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 26 ott 2021
Dear Ms. Rosalie, Thank you very much for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

8/10 Buono

Hasan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
فندق ممتاز
الفندق بشكل عام ممتاز ونظيف والمطعم الايطالي رائع والاكل لذيذ وخدمة الغرف ممتازة
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di ibrahim, il giorno 23 ago 2021
عزيزى السيد/ حسن شكرًا لك على الوقت الذي أمضيته في كتابة تعليق عنا وإظهار الفندق بصوره جميله عن طريق الصور التى التقطها يسعدنا أن نقرأ أنك استمتعت بإقامتك معنا ونتطلع إلى فرصة الترحيب بك مرة أخرى في المستقبل مع أطيب التحيات ابراهيم عطوة مدير قسم الاستقبال

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very friendly and helpful
Soggiorno di 6 notti a luglio 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 21 lug 2021
Dear Guest, Thank you very much for appreciating our staff on this stay. We look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Benjamin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Ibrahim, il giorno 15 giu 2021
Dear Mr. Benjamin, Thank you for your full score. Look forward to welcome you back. Sincerely, Ibrahim Atwa Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di Ibrahim, il giorno 25 mag 2021
Dear Mr. Mohammed, Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Ajman. It was a pleasure to have you stay with us. Looking forward to welcome you back. Regards Ibrahim Atwa Assistant Front Office manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 28 apr 2021
Dear Guest, Thank you for your full score. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Jayson

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Golf stay
Executive room stay. Nice staff, clean etc
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 25 apr 2021
Dear Mr. Jayson, Thank you very much indeed for your positive comment and a full score in regards to your most recent golf stay with us. We appreciate your feedback and are glad that we could provide a great stay in our Executive Rooms. The Radisson Blu Hotel in Ajman is the preferred choice for a golf staycation due to our partnership with the golf course and the proximity to it. Look forward to welcome you back for yet another relaxing stay. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms

10/10 Eccellente

Leo Isaksen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Eric Masalawala, Director of Rooms, il giorno 4 mar 2021
Dear Mr. Leo Isaksen, Thank you very much for a full score. Look forward to welcome you back. Warm Regards, Eric Masalawala Director of Rooms