Hall

Recensioni per Extended Stay America Suites Providence  West Warwick

2.5 out of 5
Extended Stay America Suites Providence  West Warwick
1235 Division Rd, East Greenwich, RI

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 261 su 889 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 305 su 889 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 175 su 889 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 83 su 889 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 65 su 889 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

LUCIANO

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

Domenica, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo rapporto/prezzo
Struttura molto curata, la nostra camera era molto spaziosa,pulita e accogliente.Il personale gentile e intorno all'albergo ci sono diverse pharmacy,fast food ecc,per cui qualche servizio é disponibile.

10/10 Eccellente

Haykuhi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Thx
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Susan

Very comfortable, clean, spacious room.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 apr 2024
Dear Susan, We're thrilled you found your stay at Extended Stay America comfortable, clean, and spacious. Providing a relaxing and pleasant experience for our guests is our top priority. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Rayane

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Mark, Antibes

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
All the staff at the property were albsolutely fab!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 23 mar 2024
Dear Mark, It is wonderful to read your review of your recent stay at Extended Stay America. Our goal is to provide our guests with exceptional service, so we are thrilled we succeeded during your stay. Your comments will be shared with our team, and we appreciate your recognition of their dedication to outstanding hospitality. Thank you for being our guest, and we look forward to your next stay! Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Dean

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The "breakfast included" means they serve terrible coffee and 2 year old granola bars; not breakfast. The wifi doesn't work, when I told the front desk they made me call a 3rd party company that took over an hour and fixed nothing. The place smells musty and moldy. The room is no better than a $40 roadside motel with a larger fridge. Constant banging and squeaky floor boards keep you up ALL night. This place is a joke, save your money and sleep in the car. You'd be more comfortable than this dump.
Risposta di Hotel Management, il giorno 10 mar 2024
Dear Dean, Thank you for being our guest. We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring that every guest receives the highest level of service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. We genuinely hope you will consider giving us another chance to provide you with the stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

BABAR, Branford

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good value.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Joe

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Paul

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Wilhelm

Viaggio di lavoro
Clean and kitchen area.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 1 feb 2024
Dear Wilhelm, Thank you for choosing Extended Stay America and for your fantastic review. We take pride in offering outstanding service to all our guests, and we are glad you were pleased with the cleanliness and inbuilt kitchen. We appreciate all of your feedback and look forward to your next visit. All the best.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

kimkberly

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Edward

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Loud people
Had a event away from home booked a room at extended stay. The stay was pleasant and room/hotel was very clean. The only issue I had was that the people above me were making lots of noises all night. Other than that stay was good.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 gen 2024
Dear Edward, It is wonderful to hear how much you enjoyed your stay at Extended Stay America. We will use your feedback as a guide for improvement as we are always looking for ways to make our guest experience the best that it can be. We are thrilled that your overall experience was positive, and we hope to welcome you back shortly!Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Kristy

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Everyone was very attentive.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Carol

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
Staff was horrible and place was guilty!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 30 dic 2023
Dear Carol, Please accept our apologies for your disappointment during your stay. We always aim to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for our guests, so we apologize that we could not make that happen for you. We are meeting with staff members to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Kristy

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My husband and I loved our stay here! Very quiet and safe feeling. Victoria was great and so professional at check in. We were so surprised to find out they have pots, pans and dishes upon request.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Douglas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice rooms and great price!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 28 dic 2023
Dear Douglas, Thank you for staying with us and posting your review. We are glad you enjoyed your stay and found us to be of great value. Our goal is to provide an exceptional experience for our guests, and we’re pleased to know that you loved our suite. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Stephen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Craig

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

mike

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Jose

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Por
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 dic 2023
Dear Jose, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Hailey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Jamie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Room and hallway smelt bad. I had to wipe down the desk and the cloth was brown after wiping. The headrest on the bed had very noticeable cat scratches. The air conditioner/heater had broken parts and the window would not stay open. Microwave was dirty and fridge was very old and worn out. For a lower price I wouldn't be as dissatisfied, but for almost $100 a night that is just unacceptable.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 17 dic 2023
Dear Jamie, We sincerely apologize for the subpar experience during your recent stay. Your feedback is crucial to our improvement efforts, and we're committed to promptly addressing the issues you've highlighted. Our team will thoroughly investigate and address the cleanliness and maintenance concerns to ensure a more pleasant stay for our guests. We appreciate your understanding and hope you reconsider providing us with another opportunity to offer you a better experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Luis

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Daria

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Nathan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Didn’t care for it
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 10 dic 2023
Dear Nathan, We are sorry we did not meet your expectations regarding our service, and we hope you will accept our apologies for what transpired. We are looking into the matter to see what went wrong because our team is well-trained to treat our guests courteously and attend responsively to their needs. Please be assured that we will discuss this situation with our team and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us a second chance to provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Taimoor

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Wallace

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was well clean and comfortable. Also the frontdesk person was very nice.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Thomas

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

David

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

cuihua

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Acceptable but 2 star at best
Are they housing homeless people in this hotel? The hotel was nothing special and supported the axiom that you get what you pay for.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 nov 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our brand and for sharing your comments. It is very understandable how these events detracted from a relaxing and seamless visit. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Our front desk team is there to help you 24/7. We hope to have another occasion to host you and provide you with the seamless stay you deserve!Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Luis

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Rachel

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
We could hear running for hours above us. The hall smelling like trash and smoking. Things in the room look over used (fridge, tub and night stand). People were standing right at the front door smoking, not great to walk through on the way in.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 nov 2023
Dear Rachel, We sincerely apologize for the disturbances you encountered during your stay. Your feedback is valuable, and we regret any inconvenience caused by the noise and the unpleasant odors. We'll address these issues promptly to enhance our guests' experience. Our team is committed to providing a comfortable and enjoyable stay, and we appreciate your understanding. If your travels bring you back to the area, we would be grateful for the opportunity to make amends and ensure a more pleasant experience.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Walt

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

James

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Kurt

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Property and room were clean and in very good shape. Staff at check in was v very good. This hotel had many "permanent" residents. Gab and go "breakfast" was lacking. This hotel has no ice machine and all vending machines were out of order.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 10 ott 2023
Dear Kurt, Thank you for being our guest at Extended Stay America and reviewing your hotel experience. Your kind words noting your satisfaction with our clean property and our associates' gracious hospitality are much appreciated. However, we apologize for the concerns that kept your stay from being perfect. Your feedback is invaluable and allows us to address areas that could have made your stay more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Janet

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Charles

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good clean place
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Pamela

Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Andrew

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
The hotel is on-par with what I expected for the price point. The staff was friendly. The room was clean but not new. It was odd there wasn't any shampoo, but they said they didn't get a shipment. Internet was fast and they had a nice desk to work from.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Susan

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property was clean and staff was very friendly and helpful
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 set 2023
Dear Paul, Thank you for your kind words about Extended Stay America! We're thrilled that you found our hotel exceptionally clean during your stay. Our dedicated team works hard to ensure a pristine environment for all our guests. Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another spotless experience.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

matthew

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This place is nothing like advertised. You get a stovetop, no cups or anything. Not clean, beds are horrible, the shower was extremely slippery, almost fell in it. I believe its a welfare hotel
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 11 set 2023
Dear matthew, We are sincerely sorry to hear about your disappointing experience. We strive to provide comfortable accommodations for all our guests, and it's concerning to learn that we fell short during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address the issues you mentioned and make necessary improvements. We hope to have the opportunity to serve you better in the future and provide you with a more enjoyable stay that reflects the high standards we aim to upholdSincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Konstantin

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Emily, Wilmington

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I brought my dog and the walking area was perfect for us.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

Scott

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023