Facciata della struttura

Recensioni per Hotel 81 El Reno

2.5 out of 5
Hotel 81 El Reno
2851 S U.S. 81 Service Rd, El Reno, OK

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 2 su 8 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 3 su 8 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 0 su 8 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 2 su 8 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 8 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Comfortable stay at good, decent hotel
Great service. Staff clearly want guests to enjoy their stay. Hotel is in average condition and could use some upgrades.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Carol

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
I thought the front desk employee was very accommodating. Thechoel is definitely a older one, but had no issue with cleanliness. Also there were many security cameras which added extra safety.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Randall

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The smell was horrible. Filthy dirty. Worst place to stay
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

8/10 Buono

CYNTHIA or DEVIN

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Laura

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Granted, this was a roadside trucker hotel, so the low cost should already be the red flag that you are getting what you pay for and normally, we do not mind that,, but we do at least expect cleaner and more well-kept areas. The motel was close enough to highway to hear the traffic all night, The lobby was being used as a makeshift storage area. Looks like at one time it was set up for continental breakfast, but no more. The front desk clerk was kind and quick but the smell of curry was wafting through the lobby. Now I love curry, and was hoping they would share, but I imagine that smell may have been off-putting for others. The rooms were dressed to look ok, but underneath, there was lots of improvements needed. including a freezer that needed defrosting and a bathroom that needed roof repairs. Was disappointed and would not stay there again.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pillows were thin and hard as rocks. Shower was so low even at 5'6 I had to squat down to wash my hair. No coffee pot in the room. Furnishings were old and worn.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 26 feb 2024
Dear Guest, It was a pleasure hosting you at Hotel 81 El Reno, Oklahoma! We see that we did not meet your expectations and have disappointed you. We appreciate you bringing this to our attention. We are committed to working hard to improve our shortcomings and look forward to welcoming you back at the earliest. We are confident that during your next visit you will see a better version of us.Thank you for staying with us.Sincerely,General Manager

10/10 Eccellente

Alisha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 21 gen 2024
Dear Alisha,It was a pleasure hosting you at Hotel 81 El Reno, Oklahoma! Thank you for the wonderful review. Please come see us again soon.Thank you for staying with us. Sincerely,General Manager

10/10 Eccellente

Dennis

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 21 gen 2024
Dear Dennis, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.Thank you for staying with us. Sincerely,General Manager