Sala giochi

Recensioni per Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels

3 out of 5

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 374 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 305 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 169 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 99 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 56 su 1003 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Jesse

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Older establishment. Saw rodent in the hall on our way back to the room.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 2 mag 2024
Jesse, thank you for letting us know about this. Your valuable feedback helps us improve the level of service we are able to provide in the future. We are looking into this matter and hope to resolve it promptly and accurately.

6/10 Soddisfacente

Jennifer, Rock Springs

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Outdated. The bed was absolutely amazing though! Stayed here passing through and hands down was the comfiest bed and pillows. I stayed in my room all night. Didn’t venture to casino but that bed was definitely comfortable
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 1 mag 2024
Thank you, Jennifer, for the positive review! We hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Jennifer

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lots of transients
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 29 apr 2024
Thank you, Jennifer, for the perfect rating!

8/10 Buono

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Outdated. Hotel was 4 separate buildings. Walk to casino was long.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 22 apr 2024
Thank you, David for the nice rating! We hope to see you again.

10/10 Eccellente

josh

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great place to stay!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 16 apr 2024
Thank you so much Josh for the perfect rating and review!

8/10 Buono

Lacey

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
This was a nice place to stay. Staff was friendly and attentive. It felt clean and only had some minor repairs that could have been done
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 25 mar 2024
Thank you Lacey!

10/10 Eccellente

GEORGE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
PRO: Everything was there; Starbucks 24/7, restaurants, bar, gym, etc. Chairs and bed were very comfortable. Keurig coffee maker in the room was nice. CON: The toilet didn't flush unless we held the handle down for a very long time.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 21 mar 2024
Thank you, for the great rating George, and letting us know about this issue! We have our maintenance team taking a look at this right now.

6/10 Soddisfacente

Patricia

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia
It did not seem very clean. My pillow smelled of urine. The refrigerator cabinet was warm. Seems like a pretty worn out place.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 20 mar 2024
We are sorry your experience didn’t match your expectations. We tried to give you a call to tochbase a little on these issues but had no luck getting through. So we have forwarded your valuable comments to the respective department so that we may learn from your feedback. With your help we may improve our services and hopefully have you back in the future.

10/10 Eccellente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed that staff at the customer service desk. They were so friendly and helpful.
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 27 feb 2024
Thank you, Kimberly for leaving such a great rating and review! We look forward to seeing you next time.

10/10 Eccellente

Muriel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 20 feb 2024
Thank you, Muriel, for taking the time to leave us such a positive rating.

10/10 Eccellente

Adam

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 21 mar 2024
Thank you, Adam!

10/10 Eccellente

Kelsey

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The area was very quiet and everyone was very friendly. I would recommend to anyone that is a family(including animals) to stay here and have some fun. Kids arcade was a little small but extremely nice they had something for the kids. The 2 bedroom suite with 3 beds was a huge plus for my big family, very clean and would love to stay again. Table games were great and so was the slots, the food at the cafe was amazing!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 5 feb 2024
We greatly appreciate your feedback, Kelsy. Our mission is to ensure every guest has an outstanding experience, and we are proud we were able to deliver during your time here. We look forward to seeing you and your family again soon.

10/10 Eccellente

Dick and Carleen, Dillon

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Convenience
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 5 feb 2024
Thank you so much!

2/10 Terribile

Jed

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible!!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 31 gen 2024
Based on your rating, we understand we did not meet your expectations. From our lodging to our Food & Beverage or gaming, we strive to deliver an exceptional experience. If you are able to provide some feedback to us that would be greatful.

10/10 Eccellente

Leonard, Lodi

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 29 gen 2024
Thank you so much for the great rating!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Always nice to lay down in a comfortable bed. And sleep well all night.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Shandee

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very pleasant
Was a nice stay and very clean found garhage on the ground in the room but anybody could have missed it it kind of blended in with the floor. Will definitely come back again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 17 gen 2024
Hi Shandee, thank you so much for the awesome rating! We look forward to seeing you again!

8/10 Buono

Doug

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice i go back
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 9 gen 2024
Thank you, Doug!

10/10 Eccellente

Claude

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful hotel and casino.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 9 gen 2024
Thank you Claude!

10/10 Eccellente

Chrissandra

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 2 gen 2024
Thank you Chrissandra for the perfect rating!! We look forward to seeing you again.

2/10 Terribile

Randa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty and outdated. Room was a non-smoking room but the smell of smoke was still very strong, even though we were the farthest away from the casino. Also, lights didn’t work on most of the lamps. TV in the extra room had even more limited channels. Worst of all was there was no wifi. Called the front desk to ask if there was something wrong with it, the person was rude. He response was, “What do you want me to do about it?” Would never stay here and would never recommend, especially for non-smokers and anyone looking for a clean room.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 2 gen 2024
Randa, we are taking your feedback seriously and with your comments we will strive on providing a greater experience to all our guest. We hope you consider visiting us again in the future so we may change your experience.

10/10 Eccellente

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Drop ceiling needs some serious tlc. Otherwise good place and room.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 2 gen 2024
Hi Joseph, thank you for the rating and review!

4/10 Scarso

Kalin

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Broken doorknob on the bathroom, loud neighbors, used to love eating at the cafe. Food now lacks flavor on every part of the plate, very disappointed in it. This isnt the cheapest hotel to stay in when it comes to this area, but they are definitely presenting like it should be the cheapest.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 18 dic 2023
We are sorry your experience didn’t match your expectations. We have forwarded your valuable comments to the respective department so that we may learn from your feedback. With your help we may improve our services and hopefully have you back in the future.

10/10 Eccellente

Eileen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 11 dic 2023
Thank you, Eileen, for taking the time to leave us such a positive rating.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
We made reservations for the steakhouse a couple of weeks ahead of time. When we checked in we were told the restaurant was closed that night. We traveled all the way from Reno for nothing.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 7 dic 2023
Based on your rating, we understand we did not meet your expectations. From our lodging to our Food & Beverage or gaming, we strive to deliver an exceptional experience. Our Aspens Manager will be in touch with you. Again, we sincerely apologize!

8/10 Buono

Pete

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was well kept i felt safe which is very important
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 6 dic 2023
Hi Pete, thank you for the positive ratind and review! We look forward to seeing you again.

2/10 Terribile

Warren

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 30 nov 2023
Based on your rating, we understand we did not meet your expectations. From our lodging to our Food & Beverage or gaming, we strive to deliver an exceptional experience. If you are able to provide some feedback to us we would be greatful.

8/10 Buono

Joseph

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
all good… outlaw smoking in casino
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 29 nov 2023
Thank you, Joseph, for the positive rating!

10/10 Eccellente

Jaylene

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 18 dic 2023
Thank you Jaylene!

6/10 Soddisfacente

Jesse

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 18 dic 2023
Thank you Jesse!

6/10 Soddisfacente

Robert

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 23 nov 2023
Thank you, Robert, for the kind rating!

6/10 Soddisfacente

Julie

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 11 dic 2023
Thank you Julie!

8/10 Buono

Laynie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Clean gambling area and floor staff.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 20 nov 2023
Thank you, Laynie!

10/10 Eccellente

Pat

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 17 nov 2023
Thank you, Pat, for taking the time to leave us such a positive rating.

6/10 Soddisfacente

Monica

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
All the staff looked liked they hated it there. The casino was no fun! Slot machines where horrible. The food selection was very slim. The rooms are surface clean, but they are comfortable. Definitely not worth the price and resort fee.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 13 nov 2023
We greatly appreciate your feedback, Monica. Our mission is to ensure every guest has an outstanding experience, and we are sorry your experience didnt meet your expectations. Our team is in the middle of some changes that will make some of these issues better for you all. We would love to see you again to provide that fun service.

8/10 Buono

Jill

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It has a Starbucks which is always a plus!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 6 nov 2023
Hi Jill, thank you for the positive review!

10/10 Eccellente

Jullie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Have stayed 3 times now on our travels from California to Idaho. Always has been a great experience for us with clean nice rooms!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 6 nov 2023
Thank you, Jullie, for taking the time to leave us such a positive rating and review! We hope to see you again soon.

8/10 Buono

Amy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Ok - when you get stuck in Elko
Hotel is a bit run down. The hallway had a musty smell in the first few days that changed to a dog pee smell that finally dissipated after a couple of days. Great laundry room facility. Attached to the casino with Starbucks and two restaurants. Staff was friendly.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 1 nov 2023
Thank you, Amy, for staying with us and enjoying our amenities! We hope your able to get back on the road safely.

8/10 Buono

Teresa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Housekeeping was way to early with their knocking on the door and waking us up.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 30 ott 2023
Hi Teresa, thank you for letting us know about this. We do apologize and hope to see you again.

10/10 Eccellente

Patricia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 30 ott 2023
Thank you so much Patricia!

10/10 Eccellente

Christophe

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 27 ott 2023
Thnak you for the positive rating! We hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 25 ott 2023
Thank you Eric for the perfect rating!

10/10 Eccellente

Fernando

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 24 ott 2023
Hi Fernando, thank you so much for the great rating and review! We hope to see you again soon.

2/10 Terribile

Chastina, Apopka

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
BEWARE!!! This property should not even be listed as an option from Orbitz. When we walked in to the “hotel” finding the front desk was difficult, asked a casino worker and she said “over there!” And walked away. It was not just over there, it’s hidden in a back corner of the dingy, musty, old casino with no signs. The front desk staff were not anymore helpful than the aforementioned staff. Once we got our room number I asked if they had a cart that we could use to get our stuff inside, he simply said look around. Upon looking, to my surprise, there was not a cart or a helpful worker in site. We decided to look at the room prior to lugging in our bags. The room is very old, terrible lighting, dirty carpet, bed had stains, and smelled musty. At this point we went to the front desk and informed him of our finds and explained that we aren’t willing to try another room given what the rest of the facilities looked like. He said have Orbitz call and we can refund you. Orbitz tried to contact this property for 3 days with no answer! I also tried, no answer. This property is old and run down and so are their employees. To top it all off, all their restaurants and shops on site are closed, so you don’t even get everything that’s mentioned on their “amenities” list. I wouldn’t stay here if someone paid me!!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 24 ott 2023
Chastina, thank you for taking the time to give us a rating. We want every guest to have an outstanding time while at Maverick Hotel & Casino, and we’re very sorry this wasn’t your experience. If possible, will you reach out to the Hotel Manager so we can further address your feedback?

10/10 Eccellente

Thomas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 16 ott 2023
Hi Thomas, thank you so much for the great rating! We look forward to seeing you again.

8/10 Buono

Kathleen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
solar eclipse
Very comfortable.. Stayover to view the Ring of fire!!!!!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 16 ott 2023
Thank you for staying with us Kathleen!

8/10 Buono

GREG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 18 ott 2023
Thank you, Greg, for the positive rating!

10/10 Eccellente

Paul and Betty

Viaggio con la famiglia
I was very pleased with the cleanly of the rooms. Coming from California it was very good!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 16 ott 2023
Thank you for the kind words and rating!

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 16 ott 2023
Thank you so much!

8/10 Buono

Brittany

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The security team was awesome with our dog on the floor!! Thank you
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, il giorno 13 ott 2023
Hi Brittany! Thank you for the kind words, I will let the team know!