Esterni

Recensioni per Motel 6 Fayetteville, AR

2 out of 5
Motel 6 Fayetteville, AR
2980 N College Ave, Fayetteville, AR

Recensioni

5,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 179 su 997 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 201 su 997 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 190 su 997 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 162 su 997 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 265 su 997 recensioni" "

5,8/10

Pulizia

6,8/10

Personale e servizio

5,0/10

Servizi

5,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Kayla

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty, Holes in the walls, paint peeling all throughout the room and shower, shower doesn’t work. For the price, yuck. I have stayed in much nicer rooms for the same price.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Alyssa

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice for a motel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Laurie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in was very easy and the gentleman at the front desk was very courteous.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Charles

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Get what you pay for. This was inexpensive and quality pretty much matched
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Matthew

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Water was hot. Bed was a little worn but served my needs.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Johnnie

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It's always quite here
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

brad

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean and there is good lighting in the parking lot.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Ralph

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The mattresses were like cardboard Very hard and uncomfortable They need to be replaced Bath area had cigarette burns on fixtures in a non smoking room Also two light fixtures would not turn on. overall the condition was bad.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Ralph,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

8/10 Buono

Randy

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Bed was comfortable, but rooms had recently been remodeled and they look like they had done it in a hurry. There were loose floor tiles that kept snagging my socks or pinching my feet. There was spots in the bathroom still not painted, you could see area that were painted over were the caulk hadn’t been completed right. Never heard any of my neighbors. Room was very reasonable for just a one nightvstay.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Randy,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

4/10 Scarso

April

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The fridge was outside the room broken. And there were roaches
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi April,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 apr 2024
Hi Kimberly, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

Charles

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Needs plumbing and electrical updates
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Charles, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

8/10 Buono

Gene

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Was not happy with reservation . Reserved a non smoking room . Called and confirmed we would have nonsmoking but when we arrived was given smoking and smell was terrible . We had booked 2 nights but checked out after 1 night .. staff was very nice and had no problem with a refund . Followed expedias advice about calling to confirm but did no good .. not at all happy with Expedia for that . No need to book and pick what you need if it doesn’t happen
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Gene, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Stephen

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I reserved a room and didn’t get a room
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Stephen, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Lora

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Cigarette smoke was coming in the room from the tub drain from the room below us
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Lora, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Bill

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This is a Motel 6 so it's not the Taj Mahal, but you know that going in. This is clean and well kept...I'd definitely stay here again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Bill, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Florence

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean and stocked and the staff was awesome. We stayed for five days and not a bug in site...paid a great rate.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Florence, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

April

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good improvements since last visit
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi April, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Brandon joseph

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
the staff said last time i stayed i left the room filthy. i always leave a hotel with the linens in 1 pile. the trash by the trash and a tip... if people don't want to clean a room after someone stayed they should find a different job... that is why you pay top dollar to stay in a hotel... i was harrassed and reminded daily that i left the room dirty my last stay. they were speaking to me like a child. i reminded them that i am paying and that i was old enough to be most of thier parents. the management has changed. even tho i have stayed at this hotel for 30 years i will not stay there again
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Brandon,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Jose A.

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Overall Ok but limited entrance
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Jose,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

4/10 Scarso

Dawn

Viaggio con animali domestici
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was dirty, i did not step foot into the shower. Walks had blood and more, i was not given a new room after letting desk know. I felt as if they did not care. . Expedia did credit me $50 in one-key which was great. I was able to use this to find a clean room at the Supoer 8 a shoirt distance away for next night. Only bright spot was the clerk at check in nice. room upon letting dedk knowxthexproblems
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Dawn, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Karl, Grove City

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
End room next to a busy highway no sleep even with air plugs not very soundproof
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Karl, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

8/10 Buono

Jeff

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Good location, but access was difficult at times due to traffic and proximity to a busy intersection. The overall value made the stay enjoyable and I would definitely stay again.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Jeff, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsNatalie #Team6

10/10 Eccellente

kelly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Y
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Kelly,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Steven

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
When I got to my door, there was a mini-frig sitting by the front door. The floor was uneven and soft in some places. There were roaches crawling across the floor. The shower head was about chin height and the water pressure was almost too low to shower well. Also, there was not hot water. I checked out after the first night. I was supposed to stay two nights but after the roaches I wanted to leave.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hi Steven,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Eccellente

Arlene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love thhe staff
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hi Arlene,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Roxana

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Where do i start? Tub fixture was broke, toilot was leveled using cardboard plus it wldnt flush properly, lights didnt work going into the bedroom, someones long hair was all over the side of the shower, beds were yellow stained, roaches were everywhere, bedding did not smell clean, the floor by the tub was sinking in, didnt look like housekeeping had been there, floor was nasty not swept, there was some kind of dirty grease and goo from peoples hands on the light switches, shower obviously wasnt cleaned, there was bugs in the light globes....most disgusting place ive stayed in, then when i tell the people at the front desk about the roach infestation they laugh...until i poured a plastic cup of live roaches out on the counter in front of them and told them some people dont want to take pets home, so they might want to fix their problem. Then the clerk just says....whoops. Definitely not a way to run your business and needs reported to the department of health. I wouldnt even give this place 1 star. If they want 5 stars for health hazards they have it.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 mar 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Dusty

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Amanda

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was the nastiest place i have ever stayed when i checked into my rm the floors were dirty bathrub did not drain properly the bed did not fit on the fram correctly
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 mar 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Cynde

Viaggio con animali domestici, Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Great property good safe area the police ride through completing a safety awareness check and the service is awesome I love Sabin he is very free spirit with the desire to help and go above his title
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Cynde, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Wilson F, Fayetteville

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Greatest customer service ever.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Wilson F,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jesus

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love go back
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 feb 2024
Hi Jesus,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Cary

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I woke up at 5:00 am and the room(135) was infested with cockroaches.i will never stay at this property again
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 gen 2024
Hi Cary,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Tony

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Tony

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

MinaMeltan

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Natalie

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Natalie

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Chris

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Roger

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Andrea

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Jennirer

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was so loud the other guest slam doors yelled outside my window sound like they moved furniture above us my dogs barked up till 3 am from all the noise both nights I was booked I will not be back in was terrible.. the room was drafty cold unless I ran the heat all the way then it was too hot the floors were unlevel really bad my family an I do not get too many opportunities to go away an this was i terrible experience
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hi Jennirer,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Kevin

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Shelby

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Tony

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Love it
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 dic 2023
Hi Tony,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Jessica

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

Charles

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Uneasy, kept looking out window.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 dic 2023
Hi Charles,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Mike

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It was clean,<[but pillows were old.And t better bedspreads and A blanket.he y neede
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 dic 2023
Hi Mike, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6