Camera Standard, 2 letti queen, non fumatori | Una scrivania, ferro/asse da stiro, letti aggiuntivi (a pagamento)

Recensioni per Comfort Inn Watsonville

2.5 out of 5
Comfort Inn Watsonville
112 Airport Blvd, Freedom, CA

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 115 su 464 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 178 su 464 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 79 su 464 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 45 su 464 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 47 su 464 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Locale per la colazione non adeguato alla capirnza dell'albergo

6/10 Soddisfacente

Richard

Viaggio di coppia
Only decaffeinated coffee was available. Juice machine not working
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Freddy

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Masayuki

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Aimee

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Nieves

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

leonel

Mi è piaciuto: Servizi
Comfortable and cleaned
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Guest Services, il giorno 22 mar 2024
Thank you for your feedback. We are glad you found our location comfortable and the staff does make sure to keep the rooms as well as the property in clean and comfortable condition.

8/10 Buono

Stephen

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was very courteous and helpful
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Guest Services, il giorno 22 mar 2024
We are glad that you enjoyed your stay at Comfort Inn and our staff took good care of you. This will encourage our staff to keep doing excellent job.

10/10 Eccellente

Bruce

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff were very polite and attended to customers needs, even when busy.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di up, il giorno 2 mar 2024
Thank you for your positive review that encourage us to improve our service to our customer.

4/10 Scarso

Angelina

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Had a very hard time checking in as owners were saying, I did not pre-pay for booking. It made me late to work. Breakfast was only made if asked.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di up, il giorno 23 feb 2024
sorry for checking but you paid to Hotels.com and they give us their virtual credit card with less amount so what our charges and their authorization don't match and card decline that's why you have to waited for checking this is not property problem this online Hotels.com problem.

2/10 Terribile

Danny

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
As soon as check in you can notice that the hotel is kept clean, but not very homey. The owners of the hotel seemed to want to get you in & out. Didnt get catch breakfast, but only the door in the lobby work. So bringing in all luggage was a long walk & hassle. They tied the lobby doors shut at night so im assuming its a bad area.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di up, il giorno 23 feb 2024
we have short of employee that purpose we close our main door on nighttime, and this is safety concern.This town is not bad town.

8/10 Buono

Franklin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di up, il giorno 14 feb 2024
Thank you for your review.

2/10 Terribile

kent

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Worst weekend ever.
Given a room that wasn’t really clean, horrible stains on the curtains, stains on the bedding. Started a shower and shower head was not really functional but it was late so I continued. Tub would not drain, water was ankle deep the next morning. I asked and was given a different room which was functional but not well kept either. The most disturbing part of the stay was everything was shut down around 9:00 pm and a sign up saying “We be back”, doors were blocked with a luggage cart and a power cable wrapped around the entry doors. There was one other car in the parking lot I assume was another guest but no signs explaining who or how to contact someone of there was a problem of any kind. Nobody there and nobody cared either. We have stayed at the facility at least 8 times and never had this kind of experience, we don’t intend on giving this place ever a 9th visit, there are many other choices and we will go there.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di UP, il giorno 16 gen 2024
WE ARE SORRY FOR YOUR INCOVIENCE AND DOOR WAS CLOSE BECAUSE SLOW SEASON WE CLOSED OUR MAIN DOOR AND CUSTOMER USE YOUR ROOM KEY TO OPEN SIDE DOORSHORT OF EMPLOYEE WE HAVE TO DO.

4/10 Scarso

Victoria

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di mia, il giorno 19 dic 2023
Thank you for your feedback

4/10 Scarso

robert, Yuma

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
No breakfast or coffee
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di mia, il giorno 10 ott 2023
tahnk you for your feedback

6/10 Soddisfacente

Maricela

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di mia, il giorno 10 ott 2023
thank you for your stay

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nope. Don't do it Even for the Price
We were the only visitors there. Pretty sure this was living quarters for a lot of families. Not that that's a bad thing but people kept coming in and out all night. The front door was locked with an extension cord. The bed was very bouncy and you could feel every spring. Most lights didn't work or had to be screwed in to work. The smell was clean but very fragrant it was nauseous. We were going to spend two nights but checked out at 5am the next morning because it was just too much. Would not recommend.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di kp, il giorno 6 ott 2023
sorry for your inconvenienced

10/10 Eccellente

Louella

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Will be back tho
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di mia, il giorno 2 ott 2023
thank you

2/10 Terribile

Kjirsten

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was extremely rude. We rang the bell and called multiple times and nothing. Thankfully we had a friend who stayed was staying here and already checked in let us inside. I had to bang on the staff door just to get someone up front. Then he cared more about the fact that we woke him up vs helping us check in our room. He then said they canceled our reservation and that I should consider myself lucky I can still stay there. We finally get to our room. The shower has no water pressure and the AC will not stay running. Never again will I stay here. Also they do not serve breakfast
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di mia, il giorno 30 set 2023
We are sorry for your stay and problems.

2/10 Terribile

itzhak

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di mia, il giorno 19 set 2023
thank for your comments.

4/10 Scarso

Peishi

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
I was checked in a room with AC that did not work. The manager changed a room for me very quickly. But the new room had very dirty pillow case and towels. The manager was willing to find replacement, but he struggled to find clean ones from the laundry room. I wonder if the hotel just recently changed ownership or something that they are still figuring out how to run a hotel properly. There were people hanging out on the parking lot not sure what they were doing. The hotel has strong detergent smell in the hall way.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di mia, il giorno 3 set 2023
thanks you for your survey. We are sorry about your problems. we will take care of it.

2/10 Terribile

Jose

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
No one was available to check me in with my family when I was there, I waited aver 40 mins to check in. Call the office call around and look for someone to help me!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di up, il giorno 26 ago 2023
your reservation credit card was decline and we have intercom phone outside also we have Ring on front door if you here you should look at sign on door.

6/10 Soddisfacente

David

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di up, il giorno 26 ago 2023
sorry we miss your response

2/10 Terribile

Daniel

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It’s a dump
It’s a dump with no furniture in the room except for a bed
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di up, il giorno 25 lug 2023
Sorry for inconvenienced but we are replacing our new furniture.

2/10 Terribile

Ivan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing works on this property
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di up, il giorno 9 lug 2023
Thank you for let us know your stay we will share with our staff and try to better serve and we are sorry for your inconvenient.

6/10 Soddisfacente

Shoichi

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di up, il giorno 26 ago 2023
sorry we miss your response

8/10 Buono

MERCEDITA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was very friendly, helpful, and provided us with breakfast items. He even shared Indian tea with us.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di mia, il giorno 13 giu 2023
Thank you for your feedback .hope to see you back

8/10 Buono

jorge

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di mia, il giorno 6 giu 2023
Thank you for your satay and feedback

8/10 Buono

Brent

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Property is a bit run down and could use some updating. Our room door could not close to use the dead bolt lock. The staff was very friendly.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di mia, il giorno 30 mag 2023
Thank you for your feedback

4/10 Scarso

Lizeth

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The place needs to be updated. The furniture and bathroom were old and looked dirty! Towels were stained and ripped. Not the best experience!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di mia, il giorno 30 mag 2023
Thank you for your feedback

2/10 Terribile

Muhammad

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Cheap toiletries. Smell in the room. Cleanliness was okish
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di mia, il giorno 15 mag 2023
thank you for your feedback. will try to improve

2/10 Terribile

ROBERTO C VACA

Can’t even offer breakfast only yogurt and coffee with breakfast included
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di mia, il giorno 10 mag 2023
I am sorry you did not get breakfast

2/10 Terribile

Ping

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I would suggest that Comfort Inn needs to inspect the property more regularly. We stayed with other Comfort Inn, but this one is well below on staffing level and other amenities. They may try hard, but extremely low staffing level just cannot keep up the place its reputation.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di up, il giorno 3 mag 2023
we are sorry for your unconvinced we try to hire front desk and housekeeping but no one want to work but we work hard to reach your expectation.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
The toilet was clogged so they gave us a different room. This room had a terrible cigarette smell. The night lights didn’t work or they were missing. There was mold in the bathtub.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di up, il giorno 24 apr 2023
Sorry for inconvenient your stay we will attention to our staff your concern

10/10 Eccellente

Shelly

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di mia, il giorno 17 apr 2023
Thank you for your stay and glad you liked it

2/10 Terribile

Shiloh

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Chech in was easy and fast. The room was not cleaned properly. The sheets on the bed were used and dirty. Found condom rappers on the floor next to the bed. Then on the third night someone tried to break in through the window. Worst stay ever. I will not be staying at comfort inn anymore.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di GM, il giorno 8 apr 2023
sorry about it

2/10 Terribile

Stacey

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di GM, il giorno 8 apr 2023
we are sorry about we will look asap thanks

2/10 Terribile

Tracie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible experience
Hotel was sold and we were turned away. Had to drive around to find another hotel while on the phone with Hotels.com customer service waiting for them to find us a new hotel. Call was disconnected and never received help from Hotels.com. Then spent triple the money for a room because it was car week in Monterey. Why I was sent a reminder on 8/14 about my stay when the hotel wasn't accepting customers is completely unprofessional. Everyone should call the hotel first and not rely on any information provided by hotels.com. I'll have to wait 72 hours to see if they will make this right.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Isidro

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and quiet.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di up, il giorno 23 mar 2022
Thank You

6/10 Soddisfacente

Alex, Los Angeles

Non mi è piaciuto: Pulizia
The only thing I liked was the location since it was close to where I needed to be. Other than that it was NOT worth $150 a night. The towels, couch, and pillows had stains on them.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2020
Risposta di up, il giorno 26 giu 2020
we are sorry for Inconvience we share your review with our staff.

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 5 mag 2020
Hello Richard, It is very nice to see your amazing comment about our hotel. Our team is really delighted with your appreciation. We are privileged to have guests like you. Please come back again and have a fantastic stay. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 19 mar 2020
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Buono

Oneika

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quiet
Comfortable, but the breakfast was meh.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di The Fromt Desk, il giorno 10 mar 2020
Dear Oneika, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Travelodge by Wyndham Angels Camp CA. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found your stay pleasant, I apologize for breakfast not up to par. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Travelodge, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Buono

Peggy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quick stop or short stay!
Owners are very accommodating to your needs and go out of their way to make you feel welcomed.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for indicating that you would stay with us again. That’s the highest compliment possible. Our goal is an excellent experience for every guest, and I’m pleased we completely satisfied. We invite you to stay with us again soon so you can experience the many positive attributes of our hotel again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terribile

Pat

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di up, il giorno 13 feb 2020
Thank You

6/10 Soddisfacente

Jen, Watsonville

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I had called with a question and had the person who answered cut me off and then hang up on me AFTER having to call several times until someone finally answered, too. Once there, I called the front desk as well and got no answer. It's ok, I guess. The room isn't bad just don't go expecting decent customer service.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di up, il giorno 4 feb 2020
we apologize for your Inconvenience we share to our front desk staff

8/10 Buono

Sebastian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 25 gen 2020
Dear Guest, Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 6 dic 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for giving us the opportunity to serve you. Glad to note that you liked the overall stay looking into the 4-star feedback. We are privileged to have you as a guest. We look forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
bedroom was so dirtey, food was poor, price was so high and the service poor
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di up, il giorno 2 dic 2019
We apologies for Inconvenience we will share with our staff.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 26 nov 2019
Dear Guest, We understand your disappointment with us and agree that 1-star is not acceptable. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve any issues immediately. If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will allow us to speak with you to discuss the situation. Please give me a call or meet us at your earliest convenience. Yours sincerely, Hotel Manager