Servizio della struttura

Recensioni per La Quinta Inn & Suites by Wyndham Fremont / Silicon Valley

2.5 out of 5

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 327 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 247 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 178 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 120 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 129 su 1001 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

6,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

10/10 Eccellente

james

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good place at a good price
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Reema, il giorno 14 mag 2024
Dear James ,Thank you so much for taking the time to review our Hotel . We appreciate your feedback and look forward to your next stay Best Reema GM

8/10 Buono

Carlos A

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
No avian tuallas sufientes y la refri no convela bien y el cuarto echaba mal olor
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

hee

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We booked 6 rooms. After finishing the first day of travel, I returned to my accommodation. The room wasn't cleaned. I came down to the front desk and talked, but The front desk clerk was annoyed with us. I asked to change the towel. Towels were given for 3 rooms, but they said they would not provide towels for the rest. There were only two towels in the room, so I used them already. When I asked for a replacement, the front desk staff He started swearing (F...k) at us. We returned to our room scared. About 30 minutes later, I went down to the front desk again. I was so scared that I went back to my room. I reused the towel I had already used. Trust your company (Expedia) and make reservations for a long time I have done this and this issue needs to be handled by your company. I would like to get back the money I paid to the hotel. How can you swear and be scary like this in a hotel? I asked for towels to be replaced because the room wasn't cleaned. I swore terribly. We look forward to seeing how you handle it.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Reema, il giorno 11 mag 2024
Dear Lee , Firstly let me thank you for taking the time to review our Hotel , we appreciate your feedback , We are sorry that the attitude at the front desk was not Hospitable , At La Quinta Rest assured we keep our Hospitality standards high . As the GM I will personally Look into this matter and the concerned Agent will be coached . Once again I apologize for the inconvenience. Best Reema

6/10 Soddisfacente

Maribel

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Alexandra, San Francisco

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We have been going every year and this year we notice carpet dirty and cockroach in both the rooms.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 2 mag 2024
Dear Alexandra , Firstly let me thank you for taking the time to review our Hotel . We appreciate your feedback and will look into the issues you have mentioned . We hope you can give us another chance ,Best Reema

10/10 Eccellente

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 7 mag 2024
Dear Brian , Thank you so much for the wonderful review we appreciate your feedback and look forward to welcoming you back Best Reema

10/10 Eccellente

Kelvin, Treharris

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent quality hotel stay. Good value. Friendly staff. Well pleased.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 29 apr 2024
Dear Kelvin , Thank you so much for taking the time to Review our Hotel , we appreciate your feedback at La Quinta our Staff works Tirelessly to create a Great Customer experience and we are glad you noticed . We look forward to welcoming you back /Kind Regards Reema

2/10 Terribile

Mohammad, Hollywood

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty No refrigerator in room Too bad breakfast No orange juice and no tea
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 29 apr 2024
Dear Mohammed , Thank you so much for taking the time to review our Hotel we appreciate your feedback , We have different Rooms types starting from the base level up the Base type does not have a Fridge . We are happy to give Upgrades per request Thank you once again Reema GM

6/10 Soddisfacente

Mia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
It just outdated, the bathtub that was in our room had rust all over the tubs floor. Other than that, everything else was ok.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Reema, il giorno 29 apr 2024
Dear Mia, Thank you so much for taking the time to review our Hotel . we appreciate your feedback. Best Regards Reema

8/10 Buono

Alejandro

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 21 apr 2024
Dear Alejandro ,Thank you for choosing to stay with us , we appreciate you taking the time to give us a positive feedback and we look forward to your next visit .Best Reema GM

8/10 Buono

Yosup

Mi è piaciuto: Pulizia
Property condition got better. In the past, I found furniture and/or air con unit broken. Towels were not available etc. Got much better.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 21 apr 2024
Dear Yosup ,Thank you for taking the time to review our Hotel , We appreciate that you notice we are trying to do better and keeping our service standards high. We look forward to welcoming you back Best Reema GM

4/10 Scarso

Zhaoan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Abraham

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 13 apr 2024
Dear Abraham, Firstly let me thank you for choosing to stay with us . We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back Sincerely Reema

10/10 Eccellente

SANCHITA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Love the welcome greetings and the welcome bag. Also, it feels good to eat breakfast in the lounge.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 12 apr 2024
Dear Sanchita , Firstly let me thank you for choosing to stay at La Quinta . We appreciate you taking the time to review our Hotel and look forward to welcoming you back.Best Reema

10/10 Eccellente

Fear

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Really nice customer service and well taken care of my reservation
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 11 apr 2024
Dear Fear , Thank you so much for taking the time to give us a positive review, at La Quinta we try and keep our Hospitality standards high and we are elated that you noticed . We cant wait to welcome you back Sincerely Reema

8/10 Buono

c

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The beds are nice and do not make noise. However, the carpet needs a thorough clean up.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 11 apr 2024
Dear C , Thank you so much for taking the time to review our Hotel , we appreciate your feedback and look forward to welcoming you back Best Reema

4/10 Scarso

Jayasimhan, Eden Prairie

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Breakfast was done by 8:20. When requested politely was denied to stock anything additional. Would rate 1 star but I am just too nice.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Reema, il giorno 5 apr 2024
Dear Jayasimhan,Thank you for taking the time to review our Hotel , we appreciate your feedback and look forward to your next visit . We usually have breakfast out till 9 AM Best Reema

8/10 Buono

Steven

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice facilities.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 11 apr 2024
Dear Steven , Thank you so much for giving us a positive review we appreciate you choosing to stay with us and look forward to welcome you back Best Reema

2/10 Terribile

Mary

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
DV incident in the hallway while I was there. No one at front desk answered calls. Room key was super problematic took many trys to work everytime. Ran out of soap and toilet paper, only given one small bar and one roll for 2 night stay. Breakfast left a lot to be desired. Front desk rarely had staff. Only pros were the cost and other than the DV incident relatively safe.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Jordan

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Pool and hut tub are disgusting, entire hotel is dated and in need of a face lift. Breakfast is toast and waffles, they were out of baglea and cream cheese for 6 days. Not even close to continental. Room catds go out every day, i stopped even bothering with them and just had managment make me new keys every time i left my room. Bed was alright, sheets were clean, but that was the only enjoyable part of my stay. Room service is every other day, but they only leave 1 towel
Soggiorno di 11 notti a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 25 mar 2024
Dear Jordan , Thank you so much for taking the time to review our Hotel , We appreciate your feedback .Our Pool and Hot Tub are seasonal and closed at the moment We will look into adding some seasonal fruits to breakfast as well . Thank you Reema GM

2/10 Terribile

Tushar

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I need an alternative
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Fields

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Patricia

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Great location met our basic needs. The breakfast is basic. No daily housekeeping. Only upon request. Dog friendly facility. The room smelled of dog.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good for a day stay
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Carl

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Our room was very quiet. Even being right next to the freeway the double windows worked great blocking the sound. It was nice to be able to open the windows to get a little fresh air. Many places you cannot do that. We were able to enjoy the hot tub even though most of the jets were not working which we were told of beforehand. The bed was super comfortable.We loved it! I thought the price was pretty good as well.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Anita

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed 2 nights.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Daisy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Hallway looks dirty or worn out. Maybe it’s old. Room carpet needs deep cleaning or maybe needs replacement. Bathroom dink and tile has noticeable cracked . Elevator smells smoke as if someone is smoking . Outside looks nice .
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Darlene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The room was very nice but the house keeping was terrible
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 16 mar 2024
Dear Darlene , Thank you so much for taking the time to review our Hotel , we appreciate your business and look forward to welcoming you back Best Reema

10/10 Eccellente

Regina

Soggiorno di 9 notti a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 5 apr 2024
Dear Regina , Thank you for giving us a five star review at La Quinta our Staff works tirelessly to make the Guest experience great and Iam glad you enjoyed your stay with us Best Reema

8/10 Buono

Theresa

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Jose

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Great price. Bathroom could use a better cleaning. Had trouble getting back into the room at the end of the night, door key censor was having issues.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 13 mar 2024
Dear Jose,Thank you so much for taking the time to review our Hotel . We appreciate your feedback and your comments will be shared with the team to help us do better . We look forward to welcoming you back Best Reema GM

2/10 Terribile

Miriah

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I'll upload the photo when I make my Google review. I stayed in a suite my first night it was very basic to pay extra so my second night I change my room to a regular room. On my way to my room I noticed white patches in the carpets of the hallways and it smelled all throughout the halls (that should've been my first clue I'd have an issue.) After I finally got into my room and sanitized all the main areas as I was cleaning the bathroom I noticed medium size patch of black mold on the ceiling. I immediately gathered my belongings to check out. The person who checked me in seemed to be understanding and helped me with a quick checkout. However I don't understand how the hotel employees aren't aware of what's occuring at their hotel, I was a bit upset I wasted my time.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Cyla

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
I loved my visit but the elevator broke the last 2 days and its hard going up and down 5 flights with a child
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Reema, il giorno 12 mar 2024
Dear Cyla , Thank you so much for taking the time to review our Hotel , we appreciate you choosing to stay with us and look forward to welcoming you back Best Reema GM

8/10 Buono

Binesh

Not Good
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 12 mar 2024
Dear Binesh , Thank you so much for taking the time to review our Hotel we appreciate your feedback and look forward to your next visit Best Reema GM

8/10 Buono

Carlos

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The hotel is excellent... to eat you have to go out and it's not close
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Rachelle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in was easy and quick
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Nadine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Only one toilet paper, loud noise from freeway traffic,phone in room for show only,shower was cold. No fruit at breakfast. Not too many choices for breakfast
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Gemma

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very nice. The beds were firm and the room was clean. We were pleasantly surprised that there was a complementary breakfast (which consisted of bagels, oatmeal, coffee, bread for toast, and waffles). Only one elevator was operational during our stay and the hot water and wifi were out at various points during our 4 night stay but they fixed those issues. Overall, it was a good experience and I would definitely stay there again. It was worth it!
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 1 mar 2024
Hey Gemma ,We are glad to have you as our customer. Thank you for sharing your kind words with us. It means a lot to us and our entire team! At La Quinta we constantly strive to bring great service to our Guests and Iam happy you acknowledge this We look forward to improving our elevator over time and look forward to seeing you soon!Best WishesReema GM

6/10 Soddisfacente

Giselle Mayte

No me han hecho la devolución del depósito y estuve hospedada en diciembre 🙁
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Javier

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Was only a Towel at the restroom
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Rocio

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Raquel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love how the staff is very friendly, the room met all of my expectations. I was able to extend my stay with no problems. I definitely recommend this Hotel for future stays everything was just so Wonderful I had no problems at all.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 1 mar 2024
Hey Rachel We are glad to have you as our customer. Thank you for sharing your kind words with us. It means a lot to us and our entire team!Thank you for choosing to stay with us !Best WishesReema

10/10 Eccellente

Betfy

Mi è piaciuto: Servizi
Estuvo bien muy agradable, solo un poco de ruido externo pero en general muy bien
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 24 feb 2024
Dear Betfy , Thank you so much for choosing to stay with us . We appreciate you taking the time to review our Hotel and look forward to welcoming you back .Best Regards Reema

10/10 Eccellente

peter

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Too noisy from outside freeway due to windows is not closed enough (broken).
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Mari-Lyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 23 feb 2024
Dear Mari Lyn , Thank you for choosing to stay with us and give us a review we appreciate your feedback and look forward to welcoming you once againBest Reema

2/10 Terribile

Darlene

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I booked a King suite here due to Expedia's endorsement of GOOD. We checked in and pulled the sofa sleeper out to find it crawling with bugs and covered in stains and bug feces. The sofa bed itself was completely broken. IT WAS DISGUSTING. I immediately reported to front desk where another patron was also reporting issues. We immediately checked into the suite at the Marriot next door which saved my vacation. DO NOT STAY HERE- IT WAS A NIGHTMARE!!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

8/10 Buono

VIOLETA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi
Quiet and clean
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

peter

Mi è piaciuto: Servizi
Close to free way
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

8/10 Buono

Huy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reema, il giorno 16 feb 2024
Dear Huy , Thank you so much for taking the time to review our Hotel , we appreciate your feedback and look forward to your next visit Best Reema