Business center

Recensioni per Mercure Geneva Airport

4 out of 5
Mercure Geneva Airport
Rue de la Bergère 3, Meyrin

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 53 su 77 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 18 su 77 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 4 su 77 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 77 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 77 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Zuzana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Maria

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

8/10 Buono

CARLA

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023

10/10 Eccellente

Priscilla, Jacksonville

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Biao

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Lay Hong

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
No refrigerator.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

8/10 Buono

Adam, Columbia

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

fabrice

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bon accueil, personnel compétent et réponds aux attentes.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Su

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great locatio . Right next to the train station. 8 minutes to city center. Nice staff and nice rooms. Could use better air conditioning.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 25 apr 2024
Dear Su,Thank you for the great review of our hotel !We are looking forward to welcoming you back soon.Kind regards

10/10 Eccellente

Claude, Laval

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Transport to Geneva by train easy and fast directly behind the hotel
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 apr 2024
Dear Claude,Thank you for the great review of our hotel !We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon !Kind regards

10/10 Eccellente

Alicia, Lausanne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Chambre spacieuse; endroit très calme. Parking sur place ä bas prix.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 mar 2024
Chère Alicia,Nous vous remercions pour votre retour suite à votre séjour au Mercure Geneva Airport, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour !

10/10 Eccellente

Yannick

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 mar 2024
Cher Yannick,Nous vous remercions pour votre retour suite à votre séjour au Mercure Geneva Airport.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous !

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ultra modern and beautiful
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 mar 2024
Dear John,Thank you very much for your feedback.We are glad you enjoyed your stay!

8/10 Buono

Francisco

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Bien
El hotel muy moderno y muy bien, pero los servicios como gimnasio hay que pagarlos a parte. No hay minibar en la habitación.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 10 feb 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback.The gym does not belong to our hotel, therefore we cannot include it in our rates. However, we have negociated a special rate for our guests at 15 CHF per day.All of our suites are equipped with a minibar, do not hesitate to book one for your next stay.Kind regards

8/10 Buono

Joao Otavio

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 10 feb 2024
Dear Joao Otavio,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad you enjoyed your stay at our hotel and we are looking forward to welcoming you next time.Kind regards

10/10 Eccellente

Robert, Pembroke Pines

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very convenient if you are staying a night or two close to the airport. The staff was very helpful and went out of their way to assist us when we had a travel issue. There was limited but very good (and pricey) food options during the winter but they were incredibly accommodating. Breakfast was very good. Only downside was that there was no mini-fridge in the room which I thought was odd. Regardless, I would highly recommend this hotel for any travelers needing a hotel conveniently located next to the airport.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 17 gen 2024
Dear Robert,Thank you very much for the great review of our hotel !We hope to welcome you back soon.Kind regards

2/10 Terribile

Minerva

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Unreliable service, inefficient, terrible
Terrible service. I booked the shuttle service twice- in October upon booking and a few hours before arrival. Both were confirmed, they even got my mobile number. It was the hotel that emailed us that we were booked for the 11:15 pm shuttle service only to wait in the cold on a snowy winter night for more than 30 minutes and find out they did not send their driver to fetch us. When we called the hotel, we expected them to rectify their mistake and send the driver to fetch us but no, we just had to fend for ourselves. I could never comprehend the incompetence and inefficiency of the people in charge of this. Why would you schedule to pick up a client at an agreed date and time when you don’t intend to carry it out? It was scheduled since October or 3 months ahead, followed up on check in day. What was equally alarming was the way the managers handled the problem. They did not even bother to know what went wrong the following morning regarding this incident because they still did not know what happened and just attributed it to human error. A human error it is, but whose? How? No wonder there seems to be no other guests in the hotel if this is the kind of service they provide. They are unreliable. I will never stay here again and I will tell my friends to stay away, not wanting them to experience the unjust vexation and stress of waiting for an agreed upon booking they did not honor, a service they should have provided. They took away some time and joy from my vacation.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 13 gen 2024
Dear Minerva,Thank you for taking the time to share your feedback.Indeed, we made a mistake, that’s a fact. You had booked the shuttle, which never came to pick you up at the airport.But it seems to me that my assistant Jennifer spent 15 minutes sitting with you in the lobby explaining it to you and apologizing on behalf of the hotel. She also offered to refund you the amount paid for the taxi you had to take, which you refused.In addition, you wanted to come back to reception the same evening to discuss with the person in charge the day before so she could explain to you what had happened when you arrived and so she could also apologize to you, which you didn't do.I understand your disappointement but be sure that we have done our best to rectify this error and ensure you had a pleasant stay.Kind regards

8/10 Buono

Robert, Pembroke Pines

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Robert,Thank you for the great review of our hotel, we are glad you enjoyed your stay !Kind regards

10/10 Eccellente

Enoc

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location was ideal to the public transportation right behind it and direct to Cornavin Central Geneva station. Very clean, very nice, very modern everything from the lobby to the room. Staff is very helpful and knowledgeable. Food, especially breakfast was DELICIOUS. Take advantage of their delicious food especially if you’re flying out of GVA that morning
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 27 dic 2023
Dear Enoc,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Eduardo III

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 4 gen 2024
Dear Eduardo,Thank you so much for the great review of our hotel, our guest's satisfaction is our best reward !We hope to welcome you back soon,Kind regards

10/10 Eccellente

Chr

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Awesome Experience at Mercure Hotel Geneva
My experience at Mercure Hotel was awesome. I was in Geneva for a conference and stayed for 5 days. Strongly recommend this hotel
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 4 gen 2024
Dear Chr,Thank you so much for the great review of our hotel, our guest's satisfaction is our best reward !We hope to welcome you back soon,Kind regards

4/10 Scarso

Aurélie

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 22 nov 2023
Bonjour Aurélie,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Néanmoins, ils nous est difficile de mettre en place des axes d'amélioration sans commentaires de votre part.N'hésitez pas à revenir vers nous par mail.Bien cordialement

8/10 Buono

Jean Louis

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 22 nov 2023
Cher Jean-Louis,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Daer Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 Soddisfacente

Lukas

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Reasonable Hotel
Good clean hotel with good access to public transport. Servicing the room was not great - had to ask for towels , cleaning of room not great , run out of shampoo and soap.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Dear Lukas,Thank you for taking the time to share your feedback. Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Geneva Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Eccellente

Fabio

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Dear Fabio,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pretty good
I had a fancy and relax night at this hotel. Used the hotel shuttle and it was great. Couldn't eat at the restaurant because it was Sunday, so it was close, but they had a limited menu in the bar area. In the back of the hotel they have a train station.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Sascha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon Front Office Manager, il giorno 10 ott 2023
Dear Sascha,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely

10/10 Eccellente

Susana T

Excellent Hotel, super breakfast,excellent service. I will definitely come back!
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 ott 2023
Dear Susana,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Buono

Sandor

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Dear Sandor,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Gina

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Couldnt have been happier with our stay here! We just stayed one night before our long hall back to the USA. Our room was clean and comfortable. It was extrememly quiet and the room darkening shades made it pitch black in our room. Slept so good, we woke up late! Great stay and inexpensive. There isn't anywhere to eat around the hotel, and the hotel restaurant was pricey, but it was delicious and totally worth it. You pay $25/night to park, but its convenient to get luggage from garage to your room. Breakfast was included in our stay, and they had a HUGE spread of food. They took a deposit, so, we are waiting on that back. I highly recommend this hotel before or after flights. Its 8min from the Hertz car rental place and airport, so it was perfect for us!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 ott 2023
Dear Susana,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Gale

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
this is a beautiful hotel, very modern and spacious - the convenience of transportation by train to central Geneva was most impressive - 2 minute walk to train- 10 minute train ride! The only inconvenience was no refrigerator in the room, otherwise I recommend, highly.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Gale,Thank you very much for the great review of our hotel!We're looking forward to welcoming back soon.Kind regards

10/10 Eccellente

Martin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Visiting relatives less than half a kilometre away. Not cheap, but Geneva isn't. Great hotel, no dining available on a Sunday evening but found a great place approximately 10mins walk away, so not a big problem. Staff are all very helpful. Hotel is clean. Free transfer between airport and hotel. Not very close to the city centre, but the reception will give you a QR code which gets you free rail transport and the city then becomes much easier. We will book again next time we visit.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Margaux Goumon, il giorno 12 set 2023
Dear Martin,Thank you very much for the great review of our hotel!We are glad you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon !Kind regards

8/10 Buono

edward f

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Dr. William

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Margaux Goumon, il giorno 30 ago 2023
Dear William,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Marwan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean, convenient and free shuttle to the airport.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 8 ott 2023
Dear Susana,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Luis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Arif

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Ronald

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 20 lug 2023
Dear Ronald,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

elaa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Comfortable bed and clean room, I slept like a baby
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

10/10 Eccellente

Easwaran

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hope the staff was a little nicer.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 20 lug 2023
Dear Easwaran,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Buono

Shaidy

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel. Conveniently placed at walking distance from zimeysa train station line. They don’t have transportation/shuttle services to the airport on Saturday which was misleading advertisement so beware before booking. We got to the hotel at noon to leave our bags and got back after 5 pm that’s when they barely told us they had free bus transportation vouchers around the city. Overall not the best service. I would probably not stay here again.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 30 mag 2023
Dear Shaidi,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards

8/10 Buono

Kathleen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
far from city center Train takes about 10 or 15 minutes there not much around hotel but a convenience store Would be nice if the gym was included but it was extra Would be nice if they had some other blanket options The featherbed was pretty heavy! Hard to get comfortable. Staff were very helpful. would have been nice to have been given a detailed info sheet on the train number and instructions how to take the train. Clean hotel though! and new which made it nice
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 20 lug 2023
Dear Kathleen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Alexandre

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

8/10 Buono

Yoshie

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

10/10 Eccellente

Noreen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The area itself is quiet, easy access to the centre because the train station is just behind the hotel. Everything in our room was clean and they serve a variety of breakfast meals as well. Overall, we are satisfied with our experience in Mercure Hotel Geneva, and would gladly recommend it to my family and friends.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 9 mag 2023
Dear Noreen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Anne

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I found the lobby and floor layout and decor relaxing. It was open and uncluttered. Very refreshing.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 9 mag 2023
Dear Anne,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Marie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

DANIEL ALBERTO

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel nuevo, todo impecable. Muy buen servicio de todo el personal, en particular de Manon.
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 27 apr 2023
Dear Mr Alberto,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Geneva Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, I am sure that this feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Kind regards

10/10 Eccellente

Rosel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Five star stay!
Lovely hotel. Very clean and aesthetically well done. Perfect location. Highly recommended. Five star stay. Staff very helpful abd friendly
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Margaux Goumon, Front Office Manager, il giorno 27 apr 2023
Dear Rosel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Geneva Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, I am sure that this feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Kind regards