Piscina all'aperto, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per The Westin Hyderabad Mindspace

5 out of 5
The Westin Hyderabad Mindspace
Mindspace IT Park, Hitech City, Hyderabad, Telangana

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 126 su 191 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 38 su 191 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 15 su 191 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 4 su 191 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 191 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

ASHOK

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Kalyan Chakravarthy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything is good. Good overall experience.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Amarnath

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Susan

Viaggio con la famiglia
Lovely. Everything was great. Spa was amazing!
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Henry Fernando

Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Ninad

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

BALAGOPALAN JAYAGOPAL

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

shilpa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Quality standards have dropped… room facilities were not working properly… kettle, bath tub drainage, curtains were not cleaned. It was showing off that property is not maintained properly. Room services were delayed by 45 mins and towels were not replaced even post mentioning.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Nikolay, Thousand Oaks

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is nicely located in a convenient area close to many technology companies in the area.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

VIKRAM

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Old beaten up building. $250 a night, have had much better experience and options.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Leighton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Nekpal

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
So we have been traveling for almost one month and stayed repeatedly in marriot properties. Tried the westin gurgaon, amazing stay and service thereafter stayed in JW marriot Chandigarh amazing stay and service again. And then lastly Westin Hyderabad mindspace, service here was okay ONE THING I WANT TO HIGHLIGHT OVER HERE IS we are from US and have tried the wine BAD BOY a bunch of times and it costs around $30-40 at the max. The property at hyderabad charged us 20k per bottle which comes to $245 per bottle. I understand as a property you have taxes and stuff but charging like 6.5times more than the original cost and not having the price of bottle listed anywhere was huge disappointment. I have spent almost 20lakhs in last month on marriot properties but because of this experience might not come again. Thanks
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Navdeep

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Kevin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 12 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Vani

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Bagavathy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel held my room from the night before when I arrived at 5:30am. The staff were professional and always helpful, from check-in to concierge, to chauffeurs, to restaurant wait staff. They gave me a 3pm check-out at no charge. Room was immaculate, spacious, and felt new.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

Benjamin Garcia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and clean
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

Samuel, Tigard

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Noah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I was absolutely overwhelmed by the quality of service at Westin. Nothing was too much trouble for the front desk and concierges who were attentive and proactive. Coupled with a great room and breakfast you couldn't ask for anything more. 5 stars*****

10/10 Eccellente

Ramana, Kingston

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Well maintained, service was excellent, friendly staff, excellent breakfast with different options.
Risposta di Faisal Dalvi, il giorno 26 dic 2022
Dear Mr. Ramana,Thank you very much for sharing your feedback about the stay.I am delighted to learn that your stay was excellent and staff service over all in the hotel is friendly.Looking forward to well come you back.Thank you

10/10 Eccellente

Sumanth

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Akshit

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Robert J

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022

10/10 Eccellente

Jeramyn

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di Team Westin Hyderabad, il giorno 28 giu 2022
Thank you and hoping to welcome you back

10/10 Eccellente

Rajandrav

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Management, il giorno 23 giu 2022
Thank you and glad that you enjoyed your stay with us. Look forward to welcome you back soon.

8/10 Buono

Rajesh Kumar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Compared to the other hotels of same level, the vanity and toiletries are not provided as expected.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Biswadeep, il giorno 12 giu 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Westin Hyderabad and we do acknowledge your feedback. Profile has been updated and you will have all toiletries, however if you wish any extra or additional amenities / toiletries we would be happy to provide you. Regards, Team Westin

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022
Risposta di Amitabh Rai, General Manager, il giorno 28 apr 2022
Dear Guest, Thank you for taking your valuable time out to review us on Expedia. Our Ladies and Gentlemen take great pride and effort in delivering outstanding experiences for our guests and I am delighted to know that we left an indelible impression on you! We certainly enjoyed looking after you and look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, Amitabh Rai General Manager

10/10 Eccellente

Sumanth

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

2/10 Terribile

Dheeraj

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Shower did not drain well
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Best Wishes, Deepyayan Ghosh Rooms Division Manag, il giorno 31 gen 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time out to share with us your valuable feedback. We would like to offer our sincerest apologies for the problems you encountered during your stay at the hotel. We have clearly not been able to live up to your expectations. We are deeply disappointed that we were not able to give you the best experience. We have made a note of every single concern highlighted by you and ensure you that corrective measures are being taken. We put guest experience and satisfaction as our top priority and it is really unfortunate that we have fallen short in your case. Please accept our sincere apologies. We reassure you of our co-operation and look forward to a more positive association with you in the future as well. Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future.

6/10 Soddisfacente

Jalaja

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
I liked the breakfast spread but the service for the rooms is not up to the expectations
Soggiorno di 12 notti a dicembre 2021
Risposta di Deepak Verma, Director of Sales & Marketing, il giorno 21 gen 2022
Dear Jalaja, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace!! We want to thank you for sharing your experiences with us and it is always a pleasure to meet and interact with you. We would like to offer our sincere apologies for the disappointment you have experienced. It is certainly not reflective of our usual standards. Thank you once again for your valuable feedback. We hope to see you again very soon and we assure you'd have a wonderful stay! Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

8/10 Buono

Sarat

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff Clean Prompt room service I didn’t like the idea of ordering food to room by an app.it didn’t work and too complicated
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Deepyayan Ghosh (Rooms Division Manager), il giorno 31 gen 2022
Dear Guest, Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! We want to thank you for sharing your experiences with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. We have made a note of your feedback on areas of improvement. We put guest experience and satisfaction as our top priority. Please note your feedback will be shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.

8/10 Buono

Som

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great rooms, excellent staff! Great breakfast buffet!! - Their Italian food is edible, but nothing to write home about. - Their "loaded Nachos" was a miserable joke! - A multitude of options for Indian food, both North and South Indian, plus good food!! - Their bar is open till 3 AM, with a 24-hour room service - a major plus!
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Deepak Verma, Director of Sales & Marketing, il giorno 21 gen 2022
Dear Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace!! Thank you for uplifting our spirits by writing such a beautiful review. It is a joy to know that we were able to cater to your requirements and provide you with a seamless experience with safety and hygienic standards. Thank you for taking the time out to share with us your valuable feedback. It is a pleasure to note you had a wonderful experience at the Westin Hyderabad Mindspace and we would like to take this opportunity to thank you for your continued support. We hope you have the time to drop by at The Heavenly Spa for the ultimate rejuvenation package we offer that will leave you with a sense of well being long after your check out. Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

10/10 Eccellente

Kei

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent business hotel in the IT dominated Hitech City part of Hyderabad. Fantastic staff at front desk especially Arpit and Narinder. Fantastic waiters like Gaurav and Poona. Awesome house keeping and room service person (forgot their names)), and definitely get a massage from Dinh (spelling?). It’s awesome. Location Is excellent to get to the nice, cool parts of town. Excellent breakfast. Many restaurants to choose from for other meals. Beautiful surroundings. But really, excellent staff very, very eager to provide top notch service. Use their car service to go sight seeing. Definitely worth it. Beautiful modern rooms. Did I remember to say “excellent service”?
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
Risposta di Deepak Verma, Director of Sales & Marketing, il giorno 30 nov 2021
Dear Guest, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! I am happy to read your positive feedback and I would like to thank you for taking the time to review your experience at The Westin Hyderabad Mindspace. It gives me a great pleasure that the service by our team of associates has been acknowledged by you and they certainly go to the extra mile to ensure guest delight and I am glad that their efforts have paid off. I will certainly convey your kind words to the whole team especially Arpit, Narinder, Gaurav and Poona. We are extremely proud to have them on our team. I await your next visit to the property and assure you of yet another memorable experience! Best Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

10/10 Eccellente

Muralk

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

6/10 Soddisfacente

Himanshu

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Marriot hotels are struggling, especially /w Food
Check-in was smooth and fast. Rooms are clean and comfortable. And that’s it. Food ordered via in room dinning was very disappointing. Also had dinner at Casbah restaurant, horrible food. Large non veg platter … all items were bad and the humus + pita was unbelievably bad! At the check out no one bothered to even ask how the stay was. Just collected the money and moved on. When I did provide feedback I was sheepishly offered a packed breakfast as compensation for ₹10k charger for the bad food they served. I chose to just walk away and will take my business else where. I feel Marriot is struggling as a brand… this is twice in a row on marriot properties in Hyderabad. My earlier stay at Sheraton Hyderbad was worse than this… so maybe it’s improving but still not good enough.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2021

6/10 Soddisfacente

Vishesh

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di Team Westin Hyderabad Mindspace , il giorno 28 giu 2021
Dear Vishesh, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! Thank you for choosing to stay with us during these unusual times. We regret the inconvenience if any caused to you. We look forward to welcoming you back to your home. Best Wishes, Team The Westin Hyderabad Mindspace

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It was good couple years back but surely not close to 5 star hotel anymore with dirty pillows, linen, bed and the room itself seems so old with creaking wood floor. Chefs and waiters touch food with bare hands .. omg..Will not recommend or stay there again.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2021
Risposta di Team Westin Hyderabad Mindspace , il giorno 28 giu 2021
Dear Guest, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! Thank you for choosing to stay with us during these unusual times. We regret the inconvenience caused to you and we assure you that we have taken all necessary measures to take corrective action about the same. We look forward to welcoming you back to your home. Best Wishes, Team The Westin Hyderabad Mindspace

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2021

10/10 Eccellente

Ramakrishna

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Marketing Manager, il giorno 31 mar 2021
Thank you for the rating. We look forward to welcoming you soon.

10/10 Eccellente

Sudhir

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A beautiful hotel in a great Location
It's a fabulous place to stay. The food is delicious with luxurious rooms and the property is incomparable. Good hospitality, we were warmly welcomed by Priya she is very friendly, cooperative and courteous. Will surely come back again.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2021
Risposta di Marketing Manager, il giorno 31 mar 2021
Thank you for the amazing feedback. We look forward to welcoming you soon.

10/10 Eccellente

KEERTHI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best in Hyderabad
Have been to this place they are really good
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020

10/10 Eccellente

Prashant

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020

10/10 Eccellente

Prakash

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best Hotel Ever
Abusolutely loved it
Soggiorno di 2 notti a novembre 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a novembre 2020

10/10 Eccellente

Sk, Gulbarga

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
WESTIN.....!!!! Loved it.. planning for the next weekend again
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a settembre 2020