Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 198 su 1001 recensioni" "
10 - Eccellente
198
Valutazione di 8 - Buono. 270 su 1001 recensioni" "
8 - Buono
270
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 188 su 1001 recensioni" "
6 - Soddisfacente
188
Valutazione di 4 - Scarso. 149 su 1001 recensioni" "
4 - Scarso
149
Valutazione di 2 - Terribile. 196 su 1001 recensioni" "
2 - Terribile
196
7,0/10
Pulizia
7,6/10
Personale e servizio
5,6/10
Servizi
6,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
6,6/10
Ecosostenibilità
Recensioni
2/10 Terribile
Freddie M Solano
Viaggio di lavoro
8 mag 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
When i got to my room it was not even clean it was the last room and they said i can not check in because the only room they have was dirty? So how am i soposto sleep if i booked it he said u can try tomorrow and i got mad and then he said i can clean it and then u can sleep in the room so not cool not happy!!!!!
Freddie M Solano
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
2/10 Terribile
Raelene
5 mag 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was WORST experience ever!!!! Air conditioning didn't work and staff told me the AC was non functional during the winter and they couldn't fix it
Raelene
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
8/10 Buono
Aj
30 apr 2024
Overall good stay
Aj
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mag 2024
Hi Aj,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
6/10 Soddisfacente
Mario, Ellensburg
Viaggio di coppia
28 apr 2024
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
People around doors open playing music until 2am
Mario
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mag 2024
Hi Mario, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
8/10 Buono
Edith
25 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia
Edith
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 mag 2024
Hi Edith,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2/10 Terribile
Linda
Viaggio di lavoro
21 apr 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Roaches dirty rooms lots of homeless people the county is housing there toilets that won’t flush showers that you can’t turn on homeless peoples bikes and garbage at the stairs
Linda
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi Linda, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest. This is not our standard, and we take reports of multiple services issues very seriously. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 Eccellente
Gary
Viaggio di lavoro
20 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It is close to the freeway. The only thing lacking was kleenex. I will definitely stay here again.
Gary
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi Gary, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
2/10 Terribile
James
Viaggio di coppia
19 apr 2024
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Unsafe, never stayed, the room was gagging from the smell. They were renting by thehour.
James
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi James, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Scarso
Rhonda
18 apr 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Rhonda
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 3 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Buono
Dawn
15 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the ada room
Dawn
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Dawn,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
Sim
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice and quiet place. Short drive away to amenities
Sim
Soggiorno di 14 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Sim,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Buono
Tracy
8 apr 2024
Tracy
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
8/10 Buono
Maria
7 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Maria
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hi Maria, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 Buono
Jaren
Viaggio di coppia
7 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Room was nice and clean. Shower head was a bit broken. Other than that nice stay and very good motel.
Jaren
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Buono
Sean
3 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Sean,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 Terribile
Camille
Viaggio di gruppo
30 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean, however our ac was not working. We tried turning it down and seeing if it would cool off while we were gone. We came back 5ish hours later and it went up to 86 degrees. We went to the front office to ask for help or to switch us rooms. A guy came and looked at it and claimed to “fix it” the heater kept going up and it sounded like all the rooms were full so we decided to pack up and find a new hotel. After we dropped the keys, one of the employees was trying to catch us as we were driving away. I do not recommend this hotel because of the fact that the employees were not helpful and did not seem to care and did not fix the issue.
Camille
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 apr 2024
Hi Camille,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
6/10 Soddisfacente
Jason
29 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Jason
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi JasonThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
8/10 Buono
Ana
28 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ana
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Ana,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
6/10 Soddisfacente
Nicholas
27 mar 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The a/c blew hot air. The refrigerator was iced over and did nothing until i thawed it(with a blowtorch) and the dog poop everywhere is rediculous. Everywhere not concrete was covered in it.
Nicholas
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 apr 2024
Hi Nicholas,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
6/10 Soddisfacente
Carl, Wenatchee
Viaggio di gruppo
26 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Staff was nice, location was good for a quick rest off of I90 after a long travel day. Room smelled like it used to be a smoking room. Shower (rv type) sprays on floor. But the worst was the broken thermostat hvac. We turned it down to 65 degrees and woke up to 85 degrees, and shut it off. Had to open our door, which is open to the outside.
Carl
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 apr 2024
Hi Carl, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
8/10 Buono
Ertan
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overall ok. Had several issues with their room cards requiring them to issue me a new card.
Ertan
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 apr 2024
Hi Ertan, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
10/10 Eccellente
Adrián
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Adrián
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 apr 2024
Hi Adrian,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Eccellente
Enrique
22 mar 2024
Enrique
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 4 apr 2024
Hi Enrique, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Eccellente
Thomas
21 mar 2024
Thomas
Soggiorno di 14 notti a marzo 2024
10/10 Eccellente
David
18 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff and nice clean rooms at a great price. They also allow pets which is a plus at a very affordable rate. Definitely will stay there again!
David
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi David,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
6/10 Soddisfacente
Gregory
16 mar 2024
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Gregory
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 mar 2024
Hi GregoryThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Eccellente
Joanna
14 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely
Joanna
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Joanna,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
David
10 mar 2024
David
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi David,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Terribile
Madison
9 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Squatters in my room
Madison
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Terribile
Sue
6 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Thermostat wasn't working. Called the front desk to look at it but no show. It was 75F deg in my room! I ask for housekeeping but also did not show up. I checked out early and spent my 2nd night somewhere else.
Sue
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Sue,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
Jingyu
3 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
good
Jingyu
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Jingyu,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
2/10 Terribile
timothy
2 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice room
timothy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
Ian
Viaggio di lavoro
27 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Good enough
Ian
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Ian, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
2/10 Terribile
George
26 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Beds both syained, one blood, the other not sure, no TV, no heating as fan was like a freight train.
very disapointed, Staff were good, but this was the last room, would like a discount Please
George
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi George, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 Eccellente
Yuan
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
24 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is located in very convenient place for business travel
Yuan
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Yuan,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
2/10 Terribile
Billy
23 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Billy
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mar 2024
Hi Billy,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Eccellente
Stacy
21 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Stacy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
2/10 Terribile
James
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
There were cockroaches in the room
James
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi James,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Eccellente
Yuan, Portland
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
16 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I rated 5 star based on the cost and value I received. It is good for short stay.
Yuan
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Yuan,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Eccellente
Joel González
Viaggio di lavoro
13 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
👍
Joel González
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 feb 2024
Hi Joel González,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 Terribile
Yadi
9 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Yikes
Yadi
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 feb 2024
Hi Yadi,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Buono
ilia
Viaggio con la famiglia
6 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Good costumer service.
ilia
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 feb 2024
Hi Ilia,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
4 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Muh
Definitely a dive motel. Lots of shady characters roaming the property at all hours of the night. Appeared to be a gunshot hole on the floor that also coincided to a hole in the ceiling. Cheap stay before a surgery.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 feb 2024
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Buono
Karen
1 feb 2024
Karen
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
8/10 Buono
Maria
31 gen 2024
Maria
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
2/10 Terribile
Holly
30 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Holly
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Soddisfacente
Minae
30 gen 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
We had changed room 2 times
Because 2 rooms was not clean yet.
Front desk person trying to find clean room
I think not good communicated between
Front and house keeper.
Minae
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 feb 2024
Hi Minae, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
4/10 Scarso
Cindy
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
28 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
This place had Cockroaches. When got to our room the heat was set to 95 degrees.The AC didn't work. Unable to sleep due to room to hot... Very disappointed. We traveled 5.5 to 6 hours.
Cindy
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 feb 2024
Hi Cindy,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
2/10 Terribile
Edward
22 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
La cama sin fundas la calefacción no servía. Y cucarachas por toda la habitación y la atención al cliente desagradable
Edward
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hola Edward,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6