Jalan Niaga Raya Kav. AA-2 Jababeka, Cikarang, West Java
Recensioni
8,0
Ottimo
Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 8 su 52 recensioni" "
10 - Eccellente
8
Valutazione di 8 - Buono. 33 su 52 recensioni" "
8 - Buono
33
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 10 su 52 recensioni" "
6 - Soddisfacente
10
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 52 recensioni" "
4 - Scarso
1
Valutazione di 2 - Terribile. 0 su 52 recensioni" "
2 - Terribile
0
8,0/10
Pulizia
7,6/10
Personale e servizio
6,8/10
Servizi
7,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
6,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
8/10 Buono
Chia
Viaggio di lavoro
28 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nil
Chia
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Buditama Setiawan, General Manager, il giorno 6 dic 2023
Dear Mr./Mrs. Chia,Thank you in advance for sharing your experience of recently staying with us.Hopefully, you had a wonderful day.Look forward to welcoming you back again.Best Regards
6/10 Soddisfacente
Shingo
21 nov 2022
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Ceprianda Lesmana, General Manager, il giorno 8 nov 2021
Dear Mr. Kenta,
Thank you so much for taking your time to give us great score. It's been a pleasure to have you as our valuable guest. Hope you have a wonderful moment with us, as we always strive to give the best for all of our guests.
Look forward to welcome you back at our Hotel.
Best Regards,
8/10 Buono
JASON LEE
18 ago 2021
JASON LEE
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
31 lug 2021
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
good condition
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Ceprianda Lesmana, General Manager, il giorno 10 ago 2021
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your time to give us review and rank us in Expedia. Hopefully, you could enjoy your day with us.
Look forward to welcome you back at Grand Zuri Jababeka Hotel Cikarang.
Best Regards,
6/10 Soddisfacente
Shota
13 apr 2020
Mi è piaciuto: Pulizia
Shota
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2020
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
30 gen 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Manager Umum, il giorno 25 feb 2020
Dear Anonymous
Terima kasih atas ulasan yang telah diberikan kepada Hotel kami dan kami sangat senang mengetahui bahwa anda merasa nyaman dengan fasilitas dan pelayanan kami. Kami sangat berharap kami dapat melayani kembali pada kunjungan anda berikutnya.
Warmest regards,
Devi Soviani.
General Manager..
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
3 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the attitude of the receptionists has been improved.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Manager , il giorno 6 dic 2019
Dear Anonymous
Terima kasih atas bintang 4 yang diberikan. Mohon maaf atas kesalahan staff kami, kami akan selalu menginformasikan kepada semua staff untuk memberikan pelayanan yang bagus, karena pelayanan adalah konsen dari Grand Zuri Hotel Jababeka,
kami juga senang sekali anda memilih Grand zuri Jababeka sebagai tempat untuk beristirahat anda, Kami juga mempunyai fasilitas kolam renang anak dan dewasa, serta kita juga mempunyi fitness center Spa dan sauna, begitu juga dengan makanan di grand zuri jababeka kita punya menu Bento Box yang bisa anda bawa pulang sebagai buah tangan untuk keluarga dirumah.
kami juga senang di mana posisi hotel kami berdekatan dengan Living Plaza dan stadion Wibawa mukti yang mana menjadi stadion terbesar di kota cikarang. kami nantikan kunjugan anda selanjutnya dan kami akan senantiasa memberikan pelayanan yang terbaik.
Salam Hangat
Devi S
General Manager
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
27 nov 2019
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 6 notti a novembre 2019
Risposta di Manager, il giorno 8 dic 2019
Dear Anonymous
Terima kasih atas bintang 3 yang diberikan. kami senang sekali anda memilih Grand zuri Jababeka sebagai tempat untuk beristirahat anda, Kami juga mempunyai fasilitas kolam renang anak dan dewasa, serta kita juga mempunyi fitness center Spa dan sauna, begitu juga dengan makanan di grand zuri jababeka kita punya menu Bento Box yang bisa anda bawa pulang sebagai buah tangan untuk keluarga dirumah.
kami juga senang di mana posisi hotel kami berdekatan dengan Living Plaza dan stadion Wibawa mukti yang mana menjadi stadion terbesar di kota cikarang. kami nantikan kunjugan anda selanjutnya dan kami akan senantiasa memberikan pelayanan yang terbaik.
Salam Hangat
Devi S
General Manager
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
5 nov 2019
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I sometimes use this hotel, but every time I get frustrated with the attitude of the hotel reception.I think that it is the constitution of this hotel because everyone is a little arrogant.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Devi S, il giorno 22 nov 2019
Dear Anonymous
Thank you for choosing Hotel Grand Zuri Cikarang Jababeka and for your comment we really appreciated. We always improve our service quality to serve you better. Looking forward for your stay at our Hotel.
Warmest regards,
Devi S.
General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
21 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Manager, il giorno 8 dic 2019
Dear Anonymous
Terima kasih atas bintang 8 yang diberikan. kami senang sekali anda memilih Grand zuri Jababeka sebagai tempat untuk beristirahat anda, Kami juga mempunyai fasilitas kolam renang anak dan dewasa, serta kita juga mempunyi fitness center Spa dan sauna, begitu juga dengan makanan di grand zuri jababeka kita punya menu Bento Box yang bisa anda bawa pulang sebagai buah tangan untuk keluarga dirumah.
kami juga senang di mana posisi hotel kami berdekatan dengan Living Plaza dan stadion Wibawa mukti yang mana menjadi stadion terbesar di kota cikarang. kami nantikan kunjugan anda selanjutnya dan kami akan senantiasa memberikan pelayanan yang terbaik.
Salam Hangat
Devi S
General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
19 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
ゴミ箱がキレイに片付けていなかった。
コーヒーカップが汚かった。
スタッフの対応は良かった!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Devi S, il giorno 23 ago 2019
Dear Mr. Anonymous, Thank you for your visit at our Hotel and your review we really appreciated. We feel sorry to know you had unpleasant stay with us and deep apologize for inconvenient arise. We do share your experience stay to each head of department to improve our sequence of service and we promise all your unpleasant experience will not happen again. We noted your happy stay is our responsible, please allow us to make your next stay more enjoyable. Warmest regards, Devi S. General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
3 lug 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
いいホテルです。出張利用していました。お客様近いホテルです。今度また利用したいです。
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Devi S, il giorno 9 lug 2019
Dear Sir
Thank you for your glowing star for Hotel Grand Zuri Jababeka Cikarang. I am thrilled that you had such a enjoyable stay with us and left with fond memories of your visit. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
Warmest regards,
Devi S.
General Manager
10/10 Eccellente
Kang
16 feb 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
가성비 좋습니다
좋습니다
Kang
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di 엘리 , il giorno 18 feb 2019
좋은 댓글을 남겨주셔서 감사합니다
강성비님의 다시 오시는거를 기다리고있을겁니다.
뜨리빠드비서에서도 좋은 댓글을 남겨주시면 좋겠습니다. 정말 감사합니다 ^^
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
4 feb 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
A gentle man who is a middle aged receptionist was arrogant.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Devi, il giorno 20 feb 2019
Dear Mr. Anonymous,
Thank you for your visit at our Hotel and your review we really appreciated.
We feel sorry to know you had unpleasant stay with us and deep apologize for inconvenient arise. We do share your experience stay to each head of department to improve our sequence of service and we promise all your unpleasant experience will not happen again. We noted your happy stay is our responsible, please allow us to make your next stay more enjoyable.
Warmest regards,
Devi S.
General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
28 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
so far so good.
but every when we check in at this hotel, this hotel provide the tooth brash for one person only.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Devi, il giorno 1 feb 2019
Dear Mr. Anonymous
Thank you for choosing Hotel Grand Zuri Cikarang Jababeka and for your comment we really appreciated. We always improve our service quality to serve you better. Looking forward for your stay at our Hotel.
Warmest regards,
Devi S.
General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
14 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
so far so good.
I can recomend this hotel to my friends.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Devi, il giorno 22 gen 2019
Dear Sir / Madam
Thank you for choosing Hotel Grand Zuri Cikarang Jababeka and for your comment we really appreciated. We always improve our service quality to serve you better. Looking forward for your stay at our Hotel.
Warmest regards,
Devi S.
General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
12 ago 2018
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
친애하는 소중한 손님,
다른 여행자들과 멋진 경험을 공유 할 수있는 시간을내어 주셔서 감사합니다.
우리의 음식 제공, 위치, 직원이 제공하는 탁월한 서비스 및 열정적 인 추천을 강조해 주셔서 감사합니다.
귀하의 친절한 말은 손님을위한 최고의 서비스 수준을 제공하기위한 더 많은 격려의 역할을하므로 귀하의 의견은 우리에게 매우 중요합니다.
더 기억에 남는 Grand Zuri Jababeka Experience를 만들기 위해 곧 다시 오실 수 있기를 고대합니다.
따뜻한 안부,
Yudi R.
총 관리인
10/10 Eccellente
TAEWON
5 ago 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
리뽀 찌까랑 그랜드 주리 ,,,
아주 편안하고 즐거운 숙박 이었습니다.
수영장 헬스장등도 좋고 직원들도 친절해서 아주 편안하게 쉬고 왔습니다.
TAEWON
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018
Risposta di Yudi, il giorno 20 ago 2018
친애하는 Mr. Taewon,
호텔에서의 귀하의 최근 경험에 대한 훌륭한 평가를 읽으려는 우리의 마음을 진정으로 따뜻하게합니다.
우리는 당신의 친절한 말로 겸손하며 우리의 우물 시설을 즐겼다는 사실을 알게되어 기뻤습니다. 그리고 우리의 개인화 된 서비스는 당신의 경험을 잊을 수 없게 만들었습니다.
다음 방문을 계획하고 싶으 시다면 장래의 예약을 위해 저희에게 연락 주저하지 마십시오.
따뜻한 안부,
Yudi R.
총 관리인
8/10 Buono
Toshiomi
31 lug 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Toshiomi
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018
Risposta di Yudi, il giorno 18 ago 2018
Dear Mr. Toshiomi,
Thank you for your glowing star for Hotel Grand Zuri Jababeka Cikarang. I am thrilled that you had such a enjoyable stay with us and left with fond memories of your visit. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
Warmest regards,
Yudi R.
General Manager
8/10 Buono
Ann
30 apr 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ann
Risposta di Yudi, il giorno 18 ago 2018
Dear Ms. Ann,
Thank you for choosing Hotel Grand Zuri Cikarang Jababeka and for your 5 star rating we really appreciated. We always improve our service quality to serve you better. Looking forward for your stay at our Hotel.
Warmest regards,
Yudi R.
General Manager
8/10 Buono
Candy
27 gen 2018
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
酒店很舊,很多東西房間內都沒有,又連接另一間房門,晚上睡得很不放心。有一晚更停電3秒,但都很嚇人
Candy
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2018
Risposta di Yudi, il giorno 5 feb 2018
亲爱的Candy,
非常感谢您入住Hotel Grand Zuri Jababeka Cikarang酒店。我们深表歉意。我们总是改善我们的设施和服务,使所有的经验都很好。我们将注意到您的所有评论,并将在未来改善。期待您的未来留下来,我们希望这件事不会再发生。
温馨问候,
Yudi R.
总经理
8/10 Buono
Jeongse
22 gen 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
방음이 조금 미흡함
Jeongse
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2018
Risposta di Yudi, il giorno 4 feb 2018
정세 Jeongse,
Hotel Grand Zuri Jababeka Cikarang에서의 숙박에 진심으로 감사드립니다. 귀하의 체류가 예상을 충족시키지 못했다는 사실을 알고 유감입니다. 우리는 분명히 적은 것을 개선하고 앞으로 더 잘 봉사 할 수 있습니다.
우리 호텔에 머물기 위해 다시 당신을 환영합니다.
따뜻한 안부,
Yudi R.
총 관리인
8/10 Buono
Manuel
17 dic 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Manuel
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2017
Risposta di Yudi, il giorno 3 feb 2018
Dear Sir / Mam,
Thank you so much for your stay at Hotel Grand Zuri Jababeka Cikarang. We really appreciated for you time to review our Hotel. We always improve our service and facility to serve you better. Looking forward for your stay at our Hotel.
Warmest regards,
Yudi R.
General Manager
8/10 Buono
Tan
12 nov 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tan
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
3 nov 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
18 set 2017
There is no particular problem。We stayed together, but it was all for one person
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
16 lug 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel !
Reasonable price and very friendly staff
Viaggiatore verificato
Dear Sir/Madam,
Warmest greeting from Grand Zuri Hotel Jababeka,
Thank you very much for your comment, that is really important for us
as a reference to be better in the next future
See you on your next stay.
Thank you & Regards,
Yudi Junaeri
General Manager
8/10 Buono
Wee Hoe
19 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
OK
Lobby and corridors were warm. Room was OK. For the price paid, no complaints.
Wee Hoe
Dear Mr. Wee Hoe,
Warmest greeting from Grand Zuri Hotel Jababeka,
Thank you very much for your comment, that is really important for us
as a reference to be better in the next future
See you on your next stay.
Thank you & Regards,
Yudi Junaeri
General Manager
8/10 Buono
Seungcheol
17 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Seungcheol
8/10 Buono
rissa, jakarta
15 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
nice stay
menyenangkan.. ada pool, sauna, jacuzzi, fitness centre. sayangnya di informasi website online, dicantumkan deluxe room (non smoking) sudah ada fasilitas bathub. ternyata hanya yang smoking roomnya saja yang ada bathub nya, dan itu pun sepertinya tidak semua
rissa
Dear Ibu Rissa...
Terima kasih telah memilih Grand Zuri Hotels Jababeka sebagai akomodasi anda
Sebelumnya kami meminta maaf karena kamar yang anda pesan tidak sesuai dengan keinginan ibu dan dapat kami informasikan untuk semua kamar dengan fasilitas bathtub di hotel kami semuanya smoking room.
Semoga informasi ini bisa membantu ibu kedepannya bila ingin menginap lagi di Grand Zuri Hotels Jababeka.
Sekali lagi kami meminta maaf atas ketidaknyamanan ini.
Terima Kasih dan Salam Hangat,
Yudi Junaeri
General Manager
Dear Sir/Madam,
Warmest greeting from Grand Zuri Jababeka,
Regarding the smell in the room, we already forward this message to our department related to be follow up and thank you very much for your comments.
we are waiting for your next stay
Regards,
Yudi Junaeri
General Manager
Dear Sir/Madam,
Warmest greetings from Grand Zuri Hotels Jababeka…
We would like to thank you for choosing Grand Zuri Hotels Jababeka as your accommodation choice during your recent stay with us. We are most concerned with the satisfaction of our guests and your feedback is of great value to us.
Once more we thank you for your comments it will become a reference for the better in the future and look forward to welcoming you back at the Grand Zuri Hotel Jababeka in the near future.
Thank You & Regards,
Yudi Junaeri
General Manager
8/10 Buono
太陽, 日本
21 mar 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dear Sir/Madam,
Warmest greetings from Grand Zuri Hotels Jababeka…
We would like to thank you for choosing Grand Zuri Hotels Jababeka as your accommodation choice during your recent stay with us. We are most concerned with the satisfaction of our guests and your feedback is of great value to us.
Once more we thank you for your comments it will become a reference for the better in the future and look forward to welcoming you back at the Grand Zuri Hotel Jababeka in the near future.
Thank You & Regards,
Yudi Junaeri
General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
3 mar 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
29 dic 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
交通方便
Viaggiatore verificato
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
27 nov 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera