Esterni

Recensioni per Mercure Tangerang Centre

3.5 out of 5
Mercure Tangerang Centre
Ji Mh Thamrin No 5 Cikokol, Tangerang

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 3 su 5 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 0 su 5 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1 su 5 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 5 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 0 su 5 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alvin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Jongwoo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Ema Larantukan , il giorno 22 set 2023
Dear Jongwoo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Tangerang Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Ema Larantukan General Manager

4/10 Scarso

Pilien

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
隔音太差
飯店房間及建築隔音太差太差了! 很可惜, 那麼新的飯店, 位置也不錯.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Ema Larantukan , il giorno 22 set 2023
Dear Pilien,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Tangerang Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer. Therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Ema Larantukan General Manager

10/10 Eccellente

Koji

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Ema Larantukan , il giorno 22 set 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Tangerang Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and we always strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Ema Larantukan General Manager

10/10 Eccellente

Wee Keong, Singapore

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like the design and the layout of the hotel. The roof-top swimming pool and the fitness room is really nice with a good view of the area surrounding the hotel. Things are new and clean in the hotel and I hope that the hotel will continue its effort to good maintenance. The breakfast spread is good and staff are friendly.
Risposta di Afif Khairi, General Manager, il giorno 18 gen 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Tangerang Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and we always strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,