Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 280 su 1003 recensioni" "
10 - Eccellente
280
Valutazione di 8 - Buono. 481 su 1003 recensioni" "
8 - Buono
481
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 177 su 1003 recensioni" "
6 - Soddisfacente
177
Valutazione di 4 - Scarso. 43 su 1003 recensioni" "
4 - Scarso
43
Valutazione di 2 - Terribile. 22 su 1003 recensioni" "
2 - Terribile
22
8,0/10
Pulizia
8,0/10
Personale e servizio
7,6/10
Servizi
7,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,0/10
Ecosostenibilità
Recensioni
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
15 giu 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vicino la stazione della metro, ottima posizione. Però essendo in centro la sera è un poco rumorosa.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2018
Risposta di AK, il giorno 8 ago 2018
Gentile ospite, grazie per il tuo feedback. Speriamo di rivederti presto!
8/10 Buono
guido, bra cuneo
5 gen 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
buon hotel in posizione eccellente nel centro.
posizione invidiabile,durante il soggiorno erano in corso dei lavori di restauro che non hanno infastidito la tranquillità generale. La prima colazione era appena sufficiente sia per il posto che per la quantità forse a causa dei restauri in corso.
Hotel da consigliare in tutti i sensi per un soggiorno di turismo e di visita per la notevole posizione centrale a due passi dalla monorotaia collegata alla stazione centrale e quindi alla metropolitana. Alla sera ti ritrovi ne centro della vita notturna e di tutti i ristorantini e bancarelle di street food. Dovessi tornare a Kuala Lumpur tornerei in questo hotel sicuramente.
guido
6/10 Soddisfacente
Lore, Verbania
1 dic 2013
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Lore
8/10 Buono
francesca, b
21 nov 2013
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Moderno e confortevole hotel in bukit bintang
Sono stata in questo hotel per 5 notti la camera spaziosa e pulita tutto molto moderno ogni comfort in camera wi fi gratuito nel pieno di bukit bintang le camere sono silenziose ci ritornerei
francesca
8/10 Buono
Wee Wee
Viaggio con la famiglia
11 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is excellent for shopping. Would be better if more rooms for 3 adults are available. I only manage to get 2 single beds so it's not so comfortable.
Wee Wee
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 12 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We will take your feedback seriously and our rooms come with king or twin beds subject to availability. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing
10/10 Eccellente
Maihan, Dallas
Viaggio con la famiglia
5 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Maihan
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 6 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing
2/10 Terribile
Susan
Viaggio con la famiglia
9 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Room is dirty , ants everywhere including the bed and closet, you could see lots of flies and ants on the bed. Very disappointed and will NOT recommended.
Susan
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 13 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. Regarding your comment, after an investigation; we noticed that your room was under DND sign throughout your stay.As per hotel policy, we called your room 3 times to double-check your request if required. However, there are no answers. For your kind info, should there be any coffee/tea consumption and it is not being cleaned on daily basis, it might invite ants and fliesWe will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing
6/10 Soddisfacente
Peter
Viaggio di gruppo
5 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
This hotel is not a place to stay for 5 nights like we did- more 1 night stays. There is no pool and if you don’t mind loud rock bands playing music not far from the hotel in the street until 1am and fireworks at 2 am then the hotel is great. It is right in the heart of the very busy area of Bukit Bintang. The room was clean and modern though not especially large. I don’t think I will be staying again.
Peter
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 6 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing
8/10 Buono
Robert Cheng-Kang
11 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Very good location. Rooms need to be updated for the pricing.
Robert Cheng-Kang
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 12 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to inform you that we are doing our best to upkeep our rooms and do necessary refurbishments for the comfort of our guests.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
25 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ansa Hotel KL
If you are looking at doorstep accessibility with your family, shops and can walk conveniently to Pavillion, Fahrenheit, Lot 10 mall, Ansa Hotel KL will be è one 👍👍 at affordable rates & not too small room too. Overall 7/10 from check in till check out.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 26 dic 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing
10/10 Eccellente
Minho
15 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Minho
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 18 dic 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
6 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 9 ott 2023
Dear Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback on your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.Email to: synthia@ansahotels.comYours sincerely,Sales & Marketing
8/10 Buono
CHIAKI
19 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hair dryer was broken twice.Except that, l was satisfied.
CHIAKI
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 22 ago 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing
10/10 Eccellente
KOOK WAH, singapore
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
6 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean room with parking slot. Shopping centre just around the corner and the Starbucks Coffee just at ground floor
KOOK WAH
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 7 apr 2023
Dear Kook Wah,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing
4/10 Scarso
Daniel L, Surrey
Viaggio di coppia
12 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I was required to pay tourism tax upon checkout.
Daniel L
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 13 mar 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that this matter; is beyond our control due to the requirements of the Malaysian government. We will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing
8/10 Buono
Lee
Viaggio di gruppo
22 nov 2022
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Overall it’s ok but need to maintain the bathroom and toilet
Lee
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 23 nov 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing
4/10 Scarso
mohamed Firdaus
9 set 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
mohamed Firdaus
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
10/10 Eccellente
Marlyana
Viaggio di coppia
19 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in and out was a breeze. The staff are very attentive and friendly. Amazing short stay.
Marlyana
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di HM, il giorno 20 giu 2022
Dear Marlyana,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and will be sure to let our staff know how much of an impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when you're at the area.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
8/10 Buono
LIH FONG
3 gen 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
LIH FONG
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Min, il giorno 4 gen 2022
Dear Lih Fong,
Thank you for your rating. Hope to see you again soon.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
8/10 Buono
Azlan
Viaggio di lavoro
18 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Azlan
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Min, il giorno 18 nov 2021
Dear Azlan,
Thank you for your rating and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
29 apr 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great value for Bukit Bintang area. Location is unbeatable, right in the middle of everything with mrt just accross the hotel. Excellent service from the staff. Arrived early on a Saturday and they allowed me to check in early and even gave me a room upgrade. I requested for a late check out the next day and they were happy to comply. Very happy with the overall service. Even their house keeping staff greated us with a smile when they saw us. Aircon in room wasn't cold enough though but it was still bearable. Parking on site was limited and tight and a bit dark. Overall very pleasant stay and I would definitely recommend.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Min, il giorno 30 apr 2021
Dear Guest,
Wow! What a wonderful review, we truly appreciate your business and your trust in us.We are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations.
We had also noted on the little unpleasant issues occurred and it been shared with department concerned for immediate rectification.
We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
13 apr 2021
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Min, il giorno 26 apr 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for your rating. We hope you have a pleasant stay with us and we will love to hear more for us to improve further.
Hope to see you again soon.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
10 apr 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst hotel service ever
The room was not prepared five and a half hours after the check-in time. The staff just told me to wait. I couldn't even go to dinner and just waited nearby. As for the room, the bathtub was not cleaned, room service did not answer the phone, and the last order time had passed and I could not eat. And the hotel says it doesn't guarantee anything. The worst hotel ever.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Min, il giorno 11 apr 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing your constructive feedback. We're extremely sorry that you had to face such difficulties, problems in customer service is not something we are known for. All the issues been brought up to all departments concerned and rectification to be look into it immediately. We may not be able to change the past and we hope to resolve this to your benefit and earn you back as our guest soon.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
2 apr 2021
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Bed not made up next day, cups etc remain dirty and unwashed. No coffee, tea, sugar etc provided and response S are lackadaisical and indifferent despite informing them of issues.
Will not stay here again and warning to others. No wonder I did not see any other gust in lobby or roims
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a marzo 2021
Risposta di M, il giorno 2 apr 2021
Thank you for giving us on your feedback and we truly appreciate it. We have investigated all the concerns that you have raised. We are truly sorry that you have disappointed with our housekeeping nor room which was courtesy upgraded to the newly refurbished floor.
We have addressed all your concerned to Management and Housekeeping Team for immediate improvising on the shortfall areas, to ensure same incident nor be happened again and information been attention to
detailed as well.
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
10 gen 2021
Mi è piaciuto: Personale e servizio
My staycation
I chose this hotel because of location very convenient. I got some problem during my stay about the A/C, even already checked with maintenance but still warm. Not to much facilities provided. The hotel will be awesome if have a swimming pool or bathtub for relaxing in the room and cafe or f&b.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Min, il giorno 10 gen 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient.
We have sent your feedback to the personnel concerned on the air-cond issue for immediate rectification. I do apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
Mohamad ridzwan
15 dic 2020
Mohamad ridzwan
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Min, il giorno 25 dic 2020
Dear Mohamad Ridzwan,
Thank you for your great ratings. We are happy to hear that you have a pleasant stay with us. Looking forward to welcome you back again soon.
Regards,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
Dear Guest,
Thank you for rating us highly. We hope to see you again soon.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
8/10 Buono
Amirnin, Perak
Viaggio con la famiglia
9 set 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Nice hotel good environment and so comfortable for relaxing
Amirnin
Soggiorno di 2 notti a settembre 2020
Risposta di AK, il giorno 10 set 2020
Dear Amirnin,
Thank you for your positive review. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you soon.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
8/10 Buono
Wan Sadida
8 set 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
near shopping malls
Condition and location is good. Walking distance to pavillion mall. However parking spots are limited.
Wan Sadida
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di AK, il giorno 9 set 2020
Dear Wan Sadida,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
10/10 Eccellente
Noor Azlan
Viaggio con la famiglia
31 ago 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Noor Azlan
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di AK, il giorno 1 set 2020
Dear Noor Azlan,
Thank you for rating us 10 out of 10. We are glad you enjoyed your stay at ANSA and we look forward to welcoming you again.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
19 ago 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di AK, il giorno 21 ago 2020
Dear Guest,
Thank you for rating us highly. We look forward to seeing you again soon.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
11 lug 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di AK, il giorno 13 lug 2020
Dear Guest,
Thank you for your excellent rating of ANSA Kuala Lumpur. We look forward to seeing you again.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
4/10 Scarso
Paul, Hong Kong
Viaggio di gruppo
13 giu 2020
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Room cleanliness not good, there is ant around the table in the room
Paul
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di AK, il giorno 15 giu 2020
Dear Paul,
Thank you for your feedback. We deeply apologise that you found ants in your room. We pride ourselves on the cleanliness of our rooms and in this case we fell short. Since receiving your review, pest control have disinfected the room and we hope you and future guests do not experience the same thing.
We would love to have you stay with us again.
Regards,
Alana Kirby
Guest Relations Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
11 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 8 notti a marzo 2020
Risposta di HM, il giorno 13 mar 2020
Dear Guest,
Thank you for your rating. Kindly share with us how we can improve better.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
6/10 Soddisfacente
ASLAM
Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
7 mar 2020
ASLAM
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 9 mar 2020
Dear ASLAM,
Thank you for your rating. Please kindly share with us how we can improve better.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
Lina
Viaggio di lavoro
3 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Lina
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 3 mar 2020
Dear Lina,
Thank you for giving us a perfect rating. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to welcome you back again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
6/10 Soddisfacente
Inuzuka
Viaggio di coppia
25 feb 2020
The Hotel location is very convinience for shopping.
Inuzuka
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 25 feb 2020
Dear Inuzuka,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient. Looking forward to welcome you back again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
4/10 Scarso
Sau Yu
Viaggio con la famiglia
21 feb 2020
Sau Yu
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2020
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
15 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 17 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for the perfect rating. We hope to see you again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
Lina, Singapore
Viaggio con la famiglia
14 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here a few times and simply loved the location and how clean and spacious the rooms are.
Lina
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 17 feb 2020
Dear Lina,
We are deeply elated that we have been your constant hotel of choice when you're in Kuala Lumpur. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our staff are always ready to help you with anything. Thank you and take care.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
mohanad
Viaggio con la famiglia
12 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
mohanad
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 14 feb 2020
Dear Mohanad,
Thank you for your prefect rating. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Looking forward to welcome you back again.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
7 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like the location,so convenient to move around,near to shopping mall,
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 10 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. I'm glad that you found our location convenient. Hope to see you again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
4 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfy hotel, great location.
Room 1111 was offered to me as a newly renovated which I accepted despite the high floor. Room was good, but unfortunately the space between the kettle/fridge cabinet and the sharp squared corner of the end of the bed was narrow. I ended up scrapping my calf multiple times, needing precautionary antisepsis. The desk lamp failed and the light above the desk was too dim to work under.
The LED strip lighting above the kettle fell off as it was not secured into the recessed edge of the shelf. One of the power point and cover on the kettle cabinet wall was loose and failed.
There needed quite a lot of trial and error to work out the multitude of light switches, but the lighting in the amenities area is pleasantly effective. Overall, the room was comfy and on the compact side.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 5 feb 2020
Dear Guest,
We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations as well as the sharp bed edges that hurt your good-self. Please note that all electrical issues that highlighted been shared with our Engineering Team for better improvement. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Front Office Manager
8/10 Buono
Stanley S C
Viaggio con la famiglia
1 feb 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Good locat
Stanley S C
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 3 feb 2020
Dear Stanley S C,
We are glad that you loved our hotel location. Looking forward to see you again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Assistant Front Office Manager
10/10 Eccellente
Akira
Viaggio di lavoro
27 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
立地がとて
Akira
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 31 gen 2020
お客様、
ありがとうございました
8/10 Buono
Arne
27 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and clean
Definitely not as bad as some reviewers here claim. In our opinion, rather the contrary: no ants and no street noise to be heard during night nor day. If street noise bothers you, it’s safer to ask for a room facing the back lane. The hotel is well designed, with bathroom and toilet separate. From the ventilation system you could hear a rumbling, vibrating noise that became more apparent during night time. Checking in and out was trouble free.
Arne
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 31 gen 2020
Dear Arne,
Thank you for your detailed comments. Your comfort is our priority and we are happy to cater all of our guest' needs. We are glad that you like our room design as well as the bathroom layout. Despite feel regret that the ventilation system not met your expectation and been shared with Engineering Department for improvement. Hope your next visit will be around the corner soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Assistant Front Office Manager
10/10 Eccellente
avico, Japan
Viaggio con la famiglia
25 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great location - it is in the heart of everything. The rooms are very nice but the towels are very old. The staff is not there to make you comfortable and happy. They are there to guard the place. Anything we asked the common answer was “No.”. I think they are trying to cut costs by saying “No” to everything.
I would stay her again because the location is great and just not expect anything from the staff.
Mundo
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 20 gen 2020
Dear Mundo,
Thank you for your positive comments we are pleased that you had a good stay overall. However, we apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to share more information by contacting us and we will try the best to rectify the situation. Looking forward to welcome you back again soon.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Assistant Front Office Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
20 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
the hotel is in a great location very close to everything you need, transport, food, shopping, markets, free bus service, trams, trains.
The room set up could be improved as the shower and toilet are right next to the bed so you can hear and smell everything that is going on. This is the same with the sink so there is no privacy.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 20 gen 2020
Dear Guest,
We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are sorry that you are not pleased on the bathroom layout in your recent room. Be informed that on-going floor renovation by stages will be started soon which there is separated bathroom against with bedroom. We do hope you give us another chance by try out our newly renovated ANSA Floor in your future stay.
Sincerely,
Lim Hwai Min
Assistant Front Office Manager