Esterni

Recensioni per ANSA Kuala Lumpur

4 out of 5
ANSA Kuala Lumpur
101 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 280 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 481 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 177 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 43 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 22 su 1003 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vicino la stazione della metro, ottima posizione. Però essendo in centro la sera è un poco rumorosa.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2018
Risposta di AK, il giorno 8 ago 2018
Gentile ospite, grazie per il tuo feedback. Speriamo di rivederti presto!

8/10 Buono

guido, bra cuneo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
buon hotel in posizione eccellente nel centro.
posizione invidiabile,durante il soggiorno erano in corso dei lavori di restauro che non hanno infastidito la tranquillità generale. La prima colazione era appena sufficiente sia per il posto che per la quantità forse a causa dei restauri in corso. Hotel da consigliare in tutti i sensi per un soggiorno di turismo e di visita per la notevole posizione centrale a due passi dalla monorotaia collegata alla stazione centrale e quindi alla metropolitana. Alla sera ti ritrovi ne centro della vita notturna e di tutti i ristorantini e bancarelle di street food. Dovessi tornare a Kuala Lumpur tornerei in questo hotel sicuramente.

6/10 Soddisfacente

Lore, Verbania

Mi è piaciuto: Personale e servizio

8/10 Buono

francesca, b

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Moderno e confortevole hotel in bukit bintang
Sono stata in questo hotel per 5 notti la camera spaziosa e pulita tutto molto moderno ogni comfort in camera wi fi gratuito nel pieno di bukit bintang le camere sono silenziose ci ritornerei

8/10 Buono

Wee Wee

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is excellent for shopping. Would be better if more rooms for 3 adults are available. I only manage to get 2 single beds so it's not so comfortable.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 12 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We will take your feedback seriously and our rooms come with king or twin beds subject to availability. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing

10/10 Eccellente

Maihan, Dallas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 6 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

2/10 Terribile

Susan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Room is dirty , ants everywhere including the bed and closet, you could see lots of flies and ants on the bed. Very disappointed and will NOT recommended.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 13 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. Regarding your comment, after an investigation; we noticed that your room was under DND sign throughout your stay.As per hotel policy, we called your room 3 times to double-check your request if required. However, there are no answers. For your kind info, should there be any coffee/tea consumption and it is not being cleaned on daily basis, it might invite ants and fliesWe will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

6/10 Soddisfacente

Peter

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
This hotel is not a place to stay for 5 nights like we did- more 1 night stays. There is no pool and if you don’t mind loud rock bands playing music not far from the hotel in the street until 1am and fireworks at 2 am then the hotel is great. It is right in the heart of the very busy area of Bukit Bintang. The room was clean and modern though not especially large. I don’t think I will be staying again.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 6 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing

8/10 Buono

Robert Cheng-Kang

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Very good location. Rooms need to be updated for the pricing.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 12 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to inform you that we are doing our best to upkeep our rooms and do necessary refurbishments for the comfort of our guests.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ansa Hotel KL
If you are looking at doorstep accessibility with your family, shops and can walk conveniently to Pavillion, Fahrenheit, Lot 10 mall, Ansa Hotel KL will be è one 👍👍 at affordable rates & not too small room too. Overall 7/10 from check in till check out.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 26 dic 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

10/10 Eccellente

Minho

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 18 dic 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 9 ott 2023
Dear Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback on your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.Email to: synthia@ansahotels.comYours sincerely,Sales & Marketing

8/10 Buono

CHIAKI

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hair dryer was broken twice.Except that, l was satisfied.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 22 ago 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

10/10 Eccellente

KOOK WAH, singapore

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean room with parking slot. Shopping centre just around the corner and the Starbucks Coffee just at ground floor
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 7 apr 2023
Dear Kook Wah,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

4/10 Scarso

Daniel L, Surrey

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I was required to pay tourism tax upon checkout.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 13 mar 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that this matter; is beyond our control due to the requirements of the Malaysian government. We will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

8/10 Buono

Lee

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Overall it’s ok but need to maintain the bathroom and toilet
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
Risposta di Sales & Marketing, il giorno 23 nov 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

4/10 Scarso

mohamed Firdaus

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Marlyana

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in and out was a breeze. The staff are very attentive and friendly. Amazing short stay.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di HM, il giorno 20 giu 2022
Dear Marlyana, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and will be sure to let our staff know how much of an impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when you're at the area. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

LIH FONG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Min, il giorno 4 gen 2022
Dear Lih Fong, Thank you for your rating. Hope to see you again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

Azlan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Min, il giorno 18 nov 2021
Dear Azlan, Thank you for your rating and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great value for Bukit Bintang area. Location is unbeatable, right in the middle of everything with mrt just accross the hotel. Excellent service from the staff. Arrived early on a Saturday and they allowed me to check in early and even gave me a room upgrade. I requested for a late check out the next day and they were happy to comply. Very happy with the overall service. Even their house keeping staff greated us with a smile when they saw us. Aircon in room wasn't cold enough though but it was still bearable. Parking on site was limited and tight and a bit dark. Overall very pleasant stay and I would definitely recommend.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Min, il giorno 30 apr 2021
Dear Guest, Wow! What a wonderful review, we truly appreciate your business and your trust in us.We are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We had also noted on the little unpleasant issues occurred and it been shared with department concerned for immediate rectification. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Min, il giorno 26 apr 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. We hope you have a pleasant stay with us and we will love to hear more for us to improve further. Hope to see you again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst hotel service ever
The room was not prepared five and a half hours after the check-in time. The staff just told me to wait. I couldn't even go to dinner and just waited nearby. As for the room, the bathtub was not cleaned, room service did not answer the phone, and the last order time had passed and I could not eat. And the hotel says it doesn't guarantee anything. The worst hotel ever.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Min, il giorno 11 apr 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your constructive feedback. We're extremely sorry that you had to face such difficulties, problems in customer service is not something we are known for. All the issues been brought up to all departments concerned and rectification to be look into it immediately. We may not be able to change the past and we hope to resolve this to your benefit and earn you back as our guest soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Bed not made up next day, cups etc remain dirty and unwashed. No coffee, tea, sugar etc provided and response S are lackadaisical and indifferent despite informing them of issues. Will not stay here again and warning to others. No wonder I did not see any other gust in lobby or roims
Soggiorno di 2 notti a marzo 2021
Risposta di M, il giorno 2 apr 2021
Thank you for giving us on your feedback and we truly appreciate it. We have investigated all the concerns that you have raised. We are truly sorry that you have disappointed with our housekeeping nor room which was courtesy upgraded to the newly refurbished floor. We have addressed all your concerned to Management and Housekeeping Team for immediate improvising on the shortfall areas, to ensure same incident nor be happened again and information been attention to detailed as well.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
My staycation
I chose this hotel because of location very convenient. I got some problem during my stay about the A/C, even already checked with maintenance but still warm. Not to much facilities provided. The hotel will be awesome if have a swimming pool or bathtub for relaxing in the room and cafe or f&b.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Min, il giorno 10 gen 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient. We have sent your feedback to the personnel concerned on the air-cond issue for immediate rectification. I do apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

Mohamad ridzwan

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Min, il giorno 25 dic 2020
Dear Mohamad Ridzwan, Thank you for your great ratings. We are happy to hear that you have a pleasant stay with us. Looking forward to welcome you back again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
房間太細 不太整潔
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Min, il giorno 11 dic 2020
尊敬的客人, 感謝您對近期住宿的評論。 我們很遺憾聽到房間的清潔度達不到您的期望。 我們對此表示歉意,並引起了客房服務負責人的注意。 下次嘗試使用32平方米的豪華房時,可以有更多舒適的空間。 希望能再次見到你

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a settembre 2020
Risposta di AK, il giorno 11 set 2020
Dear Guest, Thank you for rating us highly. We hope to see you again soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 Buono

Amirnin, Perak

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Nice hotel good environment and so comfortable for relaxing
Soggiorno di 2 notti a settembre 2020
Risposta di AK, il giorno 10 set 2020
Dear Amirnin, Thank you for your positive review. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 Buono

Wan Sadida

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
near shopping malls
Condition and location is good. Walking distance to pavillion mall. However parking spots are limited.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di AK, il giorno 9 set 2020
Dear Wan Sadida, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Noor Azlan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di AK, il giorno 1 set 2020
Dear Noor Azlan, Thank you for rating us 10 out of 10. We are glad you enjoyed your stay at ANSA and we look forward to welcoming you again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di AK, il giorno 21 ago 2020
Dear Guest, Thank you for rating us highly. We look forward to seeing you again soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di AK, il giorno 13 lug 2020
Dear Guest, Thank you for your excellent rating of ANSA Kuala Lumpur. We look forward to seeing you again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

4/10 Scarso

Paul, Hong Kong

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Room cleanliness not good, there is ant around the table in the room
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di AK, il giorno 15 giu 2020
Dear Paul, Thank you for your feedback. We deeply apologise that you found ants in your room. We pride ourselves on the cleanliness of our rooms and in this case we fell short. Since receiving your review, pest control have disinfected the room and we hope you and future guests do not experience the same thing. We would love to have you stay with us again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a marzo 2020
Risposta di HM, il giorno 13 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your rating. Kindly share with us how we can improve better. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

ASLAM

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 9 mar 2020
Dear ASLAM, Thank you for your rating. Please kindly share with us how we can improve better. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

Lina

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 3 mar 2020
Dear Lina, Thank you for giving us a perfect rating. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to welcome you back again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Inuzuka

Viaggio di coppia
The Hotel location is very convinience for shopping.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 25 feb 2020
Dear Inuzuka, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient. Looking forward to welcome you back again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

4/10 Scarso

Sau Yu

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 17 feb 2020
Dear Guest, Thank you for the perfect rating. We hope to see you again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

Lina, Singapore

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here a few times and simply loved the location and how clean and spacious the rooms are.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 17 feb 2020
Dear Lina, We are deeply elated that we have been your constant hotel of choice when you're in Kuala Lumpur. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our staff are always ready to help you with anything. Thank you and take care. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

mohanad

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 14 feb 2020
Dear Mohanad, Thank you for your prefect rating. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Looking forward to welcome you back again. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like the location,so convenient to move around,near to shopping mall,
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di HM, il giorno 10 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. I'm glad that you found our location convenient. Hope to see you again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfy hotel, great location.
Room 1111 was offered to me as a newly renovated which I accepted despite the high floor. Room was good, but unfortunately the space between the kettle/fridge cabinet and the sharp squared corner of the end of the bed was narrow. I ended up scrapping my calf multiple times, needing precautionary antisepsis. The desk lamp failed and the light above the desk was too dim to work under. The LED strip lighting above the kettle fell off as it was not secured into the recessed edge of the shelf. One of the power point and cover on the kettle cabinet wall was loose and failed. There needed quite a lot of trial and error to work out the multitude of light switches, but the lighting in the amenities area is pleasantly effective. Overall, the room was comfy and on the compact side.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 5 feb 2020
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations as well as the sharp bed edges that hurt your good-self. Please note that all electrical issues that highlighted been shared with our Engineering Team for better improvement. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. Sincerely, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 Buono

Stanley S C

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Good locat
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 3 feb 2020
Dear Stanley S C, We are glad that you loved our hotel location. Looking forward to see you again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

Akira

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
立地がとて
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 31 gen 2020
お客様、 ありがとうございました

8/10 Buono

Arne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and clean
Definitely not as bad as some reviewers here claim. In our opinion, rather the contrary: no ants and no street noise to be heard during night nor day. If street noise bothers you, it’s safer to ask for a room facing the back lane. The hotel is well designed, with bathroom and toilet separate. From the ventilation system you could hear a rumbling, vibrating noise that became more apparent during night time. Checking in and out was trouble free.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 31 gen 2020
Dear Arne, Thank you for your detailed comments. Your comfort is our priority and we are happy to cater all of our guest' needs. We are glad that you like our room design as well as the bathroom layout. Despite feel regret that the ventilation system not met your expectation and been shared with Engineering Department for improvement. Hope your next visit will be around the corner soon. Sincerely, Lim Hwai Min Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

avico, Japan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
場所が最高に良く、MRTなどの交通機関や買い物、屋台のあるアロー通りなどにも歩いて直ぐに行けるので非常に便利でした。 ホテルはとても清潔感があり、広さも十分で、スタッフの方達も本当に親切で気持ち良く過ごす事が出来ました。 気になった点は、シャワールームの戸に少し隙間があり、水が若干外に漏れる事があったのと、施設内にコインランドリーが無く、ホテルのクリーニングサービスは高いので、近くにあるコインランドリー屋さんへ行きました。 それと、部屋にホテルの内線番号の案内が見当たらず、少し困りました。 しかし気になったのはそれくらいで、再びクアラルンプールへ行くことがあれば、是非また利用させて頂きたいです。
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 31 gen 2020
お客様、 コメントありがとうございます。 部屋の状態が期待通りではなかったことが残念です。 改善のためにハウスキーピング部門と共有されていました。 私たちに心からの感謝の意を表し、機会が与えられた場合は再びお迎えしたいと思います

8/10 Buono

Mundo, San Francisco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great location - it is in the heart of everything. The rooms are very nice but the towels are very old. The staff is not there to make you comfortable and happy. They are there to guard the place. Anything we asked the common answer was “No.”. I think they are trying to cut costs by saying “No” to everything. I would stay her again because the location is great and just not expect anything from the staff.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 20 gen 2020
Dear Mundo, Thank you for your positive comments we are pleased that you had a good stay overall. However, we apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to share more information by contacting us and we will try the best to rectify the situation. Looking forward to welcome you back again soon. Sincerely, Lim Hwai Min Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
the hotel is in a great location very close to everything you need, transport, food, shopping, markets, free bus service, trams, trains. The room set up could be improved as the shower and toilet are right next to the bed so you can hear and smell everything that is going on. This is the same with the sink so there is no privacy.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2020
Risposta di HM, il giorno 20 gen 2020
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are sorry that you are not pleased on the bathroom layout in your recent room. Be informed that on-going floor renovation by stages will be started soon which there is separated bathroom against with bedroom. We do hope you give us another chance by try out our newly renovated ANSA Floor in your future stay. Sincerely, Lim Hwai Min Assistant Front Office Manager