Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 208 su 249 recensioni" "
10 - Eccellente
208
Valutazione di 8 - Buono. 28 su 249 recensioni" "
8 - Buono
28
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 6 su 249 recensioni" "
6 - Soddisfacente
6
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 249 recensioni" "
4 - Scarso
3
Valutazione di 2 - Terribile. 4 su 249 recensioni" "
2 - Terribile
4
9,8/10
Pulizia
9,6/10
Personale e servizio
9,4/10
Servizi
9,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
9,6/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Alexandra, Hershey
21 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
👍
Alexandra
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 21 mag 2024
Good morning Alexandra. We're glad to hear it was a good experience and hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Crystal
Viaggio con la famiglia
20 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very modern and fun hotel.
Crystal
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 20 mag 2024
Good afternoon Crystal and thank you for staying with us! We're glad to hear is was a fun experience and hope to host you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Atef, Leawood
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Atef
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 20 mag 2024
Good morning Atef, thank you for your feedback. We're glad to hear it was a great experience for you and hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Leann
Viaggio con la famiglia
14 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Hotel
Leann
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 14 mag 2024
Good afternoon Leann and thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Karen
Viaggio con la famiglia
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great rooftop bar
Karen
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 13 mag 2024
Good morning Karen and thank you for staying with us! We're glad to hear that you enjoyed the Barred Owl, it's a great venue and rooftop patio. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Cody
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Cody
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 14 mag 2024
Good morning Cody and thank you for staying with us. We're glad to hear it was a good experience and hope to host you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Vanessa
Viaggio con la famiglia
12 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel, close and conveniently located to the Haymarket.
Vanessa
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 13 mag 2024
Good morning Vanessa and thank you for staying with us! We're glad to hear that you enjoyed the experience and our proximately to Haymarket and Downtown. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Tamela
Viaggio di coppia
10 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
New hotel with Husker theme! Gorgeous rooftop bar. Awesome!
Tamela
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 10 mag 2024
Good afternoon Tamela and thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Deanna
Viaggio con la famiglia
9 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Super clean with roof top bar
Deanna
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 9 mag 2024
Good morning Deanna and thank you for your feedback! We're glad to hear it was a great experience for you and that you enjoyed the Barred Owl. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Miranda
5 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Miranda
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ken, il giorno 7 mag 2024
Good afternoon Miranda. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Samantha
29 apr 2024
Samantha
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 20 mag 2024
Good morning Samantha, thank you for your feedback. We're glad to hear it was a great experience for you and hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Kent A
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was excellent
Kent A
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 1 mag 2024
Good morning Kent A and thank you for staying with us. We're glad to hear it was a good experience and hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
XIAOQIAN
Viaggio di lavoro
26 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The breakfast is not included or prpvided. But the good life cafe makes great food and coffee and cocktails.
XIAOQIAN
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 1 mag 2024
Good morning XIAOQIAN and thank you for staying with us. Our apologies breakfast is not included in all rates, we do have packages including breakfast available and available 7 days a week. We're glad to hear it was a good experience in the Good Life and hope to host you again soon.KenGeneral Manager
8/10 Buono
Kimberley
26 apr 2024
Kimberley
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 17 mag 2024
Good morning Kimberley and thank you for staying with us! When you have a moment, can you please let us know how we could have made it a better experience for you? Thank you for the feedback, we hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
John
Viaggio con la famiglia
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Such a nice little find! Staff so friendly and helpful!! Room decorated so diverse and clean
John
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 24 apr 2024
Good evening John. We're glad to hear you enjoyed your stay, the staff and the room! Thank you for taking the time to let us know about your stay. We hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Carla
Viaggio di coppia
21 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel. Staff is very friendly. Service is excellent. Food in the restaurant outstanding.
Carla
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 22 apr 2024
Good afternoon Carla. Thank you for staying with us and for letting us know about your experience. We're glad to hear you enjoyed your stay, the staff and excellent food in the outlets. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Amelia
17 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Such a charming upscale Lincoln hotel!
Amelia
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 18 apr 2024
Good afternoon Amelia. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay and the kind words. We certainly agree! We hope to see you again soon.KenGeneral Manager
8/10 Buono
Alan
15 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great quiet location away from the activity of the Haymarket. The property was noisy in the corridors especially of the 6th floor. Shower head and pillows were old and due for an upgrade.
Generally a nice option and will probably return.
Alan
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 15 apr 2024
Good afternoon Alan. Thank you for staying with us and completing this review. When you have a moment, can you please provide us with some additional information about the pillows and shower head? We opened 2 years ago yesterday, April 14th. We'll have the Housekeeping and Engineering teams test both to ensure they function as intended. Thank you again, we hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Stephen
Viaggio di coppia
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
King bed was very comfortable. Could not hear neighbors and hallways were also quiet. The only thing that had a problem with was the parking. Huge lot but I did not see any security. A parking garage would have been nice.
I still guve it a 5 star rating.
Stephen
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ken, il giorno 10 apr 2024
Good afternoon Stephen and thank you for staying with us! We appreciate your feedback, thank you for taking the time to do so. The lot is operated by the University and there is an officer patrolling the Nebraska Innovation Campus (where we are located). The parking garage is a future enhancement the campus will be completing. Thank you again, hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Kevin
Viaggio con la famiglia
31 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
-Friendly and helpful staff
-Sparkling clean rooms
-Free shuttle
-Clean and well appointed exercise center
Kevin
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 1 apr 2024
Good morning Kevin and thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay with us. The team has created the #1 Tribute hotel in North America right here in Lincoln, very proud of their excellent service and effort. We hope to host you again soon!KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Debra
31 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Debra
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 2 apr 2024
Good morning Debra, thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon. KenGeneral Manager
8/10 Buono
Eric
28 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The hotel was great, clean, and newly updated. Very very Cornhusker themed. It’s location is a little odd, in the middle of the Nebraska Innovation Campus, and the parking lot is off and down a hill, so spring for the valet.
Eric
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 29 mar 2024
Good morning Eric and thank you for staying with us. We appreciate your feedback, we do offer a shuttle within 3 miles to ensure our guests can get to any destination within downtown quickly. We hope to host you again when your travels back to the area again. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
gyujin
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
gyujin
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 25 mar 2024
Good morning gyujin and thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to host you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Scott
22 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Scott
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 25 mar 2024
Good morning Scott and thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to host you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Bradly
9 mar 2024
This property and staff are amazing! I can’t remember a better stay! Will definitely return!!!
Bradly
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ken, il giorno 11 mar 2024
Good morning Bradley and thank you for staying with us. We're glad to hear you couldn't think of a better stay and the amazing staff service. We'll be sure to thank share your comments with everyone. We hope to host you again soon. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Peggy, Schaumburg
Viaggio con la famiglia
27 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful
Peggy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 27 feb 2024
Good morning Peggy and thank you for staying with us! We're glad to hear it was a beautiful stay and hope to host you again soon!KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Jack
Viaggio con la famiglia
26 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All the people on staff were friendly and informative. The young people on staff had impressive customer skills.
Our bathroom was not completely clean.
Jack
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 26 feb 2024
Good afternoon Jack. Thank you for staying with us! We're glad to hear that you mostly enjoyed your stay, our apologies for the inconvenience in the bathroom. When you have a moment, can you please provide us with additional details so we may meet with the Room Attendant and ensure it is not repeated? Thank you again, we hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Carol
19 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super comfortable and great customer service.
Carol
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 19 feb 2024
Good morning Carol. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay in the comfortable rooms and great service. The team is currently #2 within the Tribute brand. Very proud of their success.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Sheri
18 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sheri
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 19 feb 2024
Good morning Sheri. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
ANGIE
Viaggio di gruppo
18 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ANGIE
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 19 feb 2024
Good morning Angie. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Geri
Viaggio con la famiglia
18 feb 2024
Geri
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 19 feb 2024
Good morning Geri. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Lynn
Viaggio di gruppo
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lynn
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 19 feb 2024
Good morning Lynn. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Juli
Viaggio con la famiglia
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Hotel!
This is a wonderful place to stay! Great service!!
Juli
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 12 feb 2024
Good afternoon Juli. Thank you for choosing to stay with us. We're glad to hear it was wonderful with great service! The team has been doing a fantastic job and are currently 4th in the brand. We'll be sure to thank them on your behalf.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Tom
Viaggio di coppia
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great accommodations. Great hotel for sporting events, which includes shuttle for guests. Would definitely stay again.
Tom
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 12 feb 2024
Good afternoon Tom. Great to you enjoyed the hotel and shuttle. We're just a short ride away from nearly all attractions and businesses downtown. We hope to host you again soon.Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
Cheryl
Viaggio di coppia
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent property! Will stay there sgain
Cheryl
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ken, il giorno 12 feb 2024
Good morning Cheryl. Thank you for staying with us! We're glad to hear you'll be back, certainly the ultimate compliment in the industry. See you soon!KenGeneral Manger
10/10 Eccellente
Dave, Sioux Falls
Viaggio con la famiglia
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We have stayed several times and love the facility.
Dave
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ken, il giorno 12 feb 2024
Good morning Dave and thank you for staying with us! We're glad to hear that you love the hotel. We look forward to seeing you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Kaitlin
Viaggio di lavoro
10 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel
Great stay! One of the best hotels I’ve ever stayed in. Super dog friendly and the gym was well equipped!
Kaitlin
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Ken, il giorno 12 feb 2024
Good afternoon Kaitlin. Thank you for staying with us! We're glad to hear we're one of the best, we certainly agree with you and the team is #4 in Tributes at the moment. We hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Mia
Viaggio di lavoro
4 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean and quiet
Mia
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ken, il giorno 5 feb 2024
Good morning Milaand thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed the clean and quite hotel. We hope to host you again soon!Ken PeckGeneral Manager
8/10 Buono
Karen
1 feb 2024
Merriott product. Always good. Nice bar.
Karen
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ken, il giorno 5 feb 2024
Good morning Karen and thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed the hotel and bar. We hope to host you again soon!Ken PeckGeneral Manager
10/10 Eccellente
John
5 gen 2024
John
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ken, il giorno 8 gen 2024
Good morning John and thank you for staying with us! We're glad to hear it was a perfect 5. We appreciate your time. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Lance
29 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lance
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 29 dic 2023
Good afternoon Lance. Thank you for choosing to stay with us! We're glad to hear it was a great experience. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Christine
26 dic 2023
Christine
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 28 dic 2023
Good morning Cristine and thank you for staying with us! We're glad to hear it was a great stay. We hope to see you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Christopher
Viaggio di coppia
26 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean, wonderful staff, great dining options.
Christopher
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 27 dic 2023
Good afternoon Christopher and thank you for staying with us! We're glad to hear it was a great experience for you. We hope to see you again soon!Ken General Manager
8/10 Buono
Anneka, evanston
21 dic 2023
Anneka
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 22 dic 2023
Good morning Anneka. Thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay, if there is anything we can do to make it a perfect 5, we'd love to hear the feedback. We hope to see you again soon.Ken General Manager
10/10 Eccellente
Randy
18 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Randy
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 18 dic 2023
Good morning Randy, thank you for staying with us! We're glad to hear it was a great experience. We hope to host you again soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
sarah
17 dic 2023
sarah
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 18 dic 2023
Good afternoon sarah and thank you for staying with us! We're glad to hear it was a great experience for you. See you soon.KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Jack
Viaggio con la famiglia
10 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice facilities and great atmosphere for a husker volleyball game.
Jack
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 11 dic 2023
Good afternoon Jack. We're glad to hear you enjoyed the hotel. We love that we're very close the Devaney Sports Complex, the fans who stay, eat and drink are phenomenal! We enjoy hosting watch parties while the games are happening home or away. We hope to host you again next season (or sooner!).KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
Celina, Spring Hill
Viaggio con la famiglia
30 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent Thank You
Celina
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 4 dic 2023
Good afternoon Celina and thank you for staying with us! We're glad to hear you enjoyed your stay and hope to host you again soon.KenGeneral Manager
8/10 Buono
Tyler
29 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Only bad thing I can say is the policy for incidental damages. They take $50 from your account just to get the room then takes 5 days to put that money back in. I understand needing a card on file but not taking money for no reason.
Tyler
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 29 nov 2023
Good afternoon Tyler. Thank you for staying with us. The Incidental hold is an industry standard each hotel will hold to cover parking, meals, drinks, etc. Upon checkout we release the funds immediately, the additional day(s) are from your lender. When using a debit card, the funds are removed from your account and will take longer for your lender to place back in the account. We hope to host you again when your travels bring you back to the area. KenGeneral Manager
10/10 Eccellente
daniel
Viaggio con la famiglia
27 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Safe clean
daniel
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Ken, il giorno 29 nov 2023
Good afternoon daniel, thank you for staying with us! We're glad to hear it was a safe and clean stay. We hope to host you again when your travels bring you back to the area. KenGeneral Manager