Sala per riunioni

Recensioni per Myriad by SANA Hotels

5 out of 5
Myriad by SANA Hotels
Cais das Naus, Lote 2.21.01, Parque Das Nacoes, Lisbon

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 794 su 943 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 117 su 943 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 18 su 943 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 943 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 9 su 943 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Top hotel in parco das nacoas
Very good experience, modern hotel. I always loved the location and with this hotel is even more enjoyable
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 15 apr 2023
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed (our location, services and found our staff friendly.)Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Moderna, con bella vista sul fiume e ben collegata al centro città. Colazione super e camere pulite e dotate di tutti i confort, asse e ferro da stiro, ombrello, fono, Nespresso gratuita etc.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Décio António Guest Relations, il giorno 23 ago 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Myriad by SANA Hotels for your recent stay here in Lisbon and for taking the time to share your feedback with us. I am delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here in the hotel . Our main goal is to exceed our Guests’ expectations making each stay a memorable experience. It was a pleasure to have you as our Guest and we look forward to welcoming you again in a near future. Yours sincerely, Kai Hoffmeister General Manager – Myriad By SANA Hotels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di Director Geral - MYRIAD by SANA Hotels, il giorno 22 ago 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels. We are delighted to acknowledge that you had a fabulous stay with us and how highly you rated your experience here. Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad. Kind regards, Kai Hoffmeister General Manager – Myriad By SANA Hotels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel elegante molto scenografico. Si trova lontano dal centro citta (ca. 30 min in metro) ma in zona molto tranquilla e ben servita. Le camere hanno vista mozzafiato sul fiume. Ottima la colazione. Personale gentile e disponibile
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Director Geral - MYRIAD by SANA Hotels, il giorno 1 mag 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels. We are delighted to acknowledge that you had a fabulous stay with us and how highly you rated your experience here. Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad. Kind regards, Kai Hoffmeister General Manager – Myriad by SANA Hotels

10/10 Eccellente

G, Reggio Emilia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastico!
Personale qualificato. Hotel pazzesco. Vista mozzafiato.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 28 giu 2018
Dear G, Thank you for taking the time to share your review. We are very pleased to know that you had a great experience with us. We truly hope to welcome you again in the future. Kind Regards

10/10 Eccellente

anders

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ultramoderna
Un albergo futuristico vicino a restaurant e shopping center
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2017
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 25 lug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Kind Regards,

10/10 Eccellente

Rosie, Capalbio Italy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lobster supper and smiling staff!!! Excellent
Lovely lobster supper with my friend!! And the staff were fantastic so catering to our every wishes!!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 25 lug 2018
Dear Rosie, Thank you for taking the time to share your review. Kind Regards,

10/10 Eccellente

Sergio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 25 lug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Kind Regards,

10/10 Eccellente

Sergio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 25 lug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Kind Regards,

8/10 Buono

Guido, Biella

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel molto originale.
Soggiornato nella suite 1909. Perfetta. Spaziosa. Silenziosa. Mancava un bollitore. A Disposizione macchina caffe nespresso. Vasca idromassaggio. 2 tv grandi. Solo rai news 24 canale italiano.

10/10 Eccellente

Bellomo, palermo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lisbona sul Tago
Festeggiare un compleanno importante nel mogliore dei modi ... ti viene voglia do non uscire mai dall'hotel. Atmosfera e comfort generale super!!!

10/10 Eccellente

mauro, roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottimo hotel, servizio doc, ristorante per cena no
ho trascorso 7 notti, camera eccellente al 14 piano, vista sul tago, pulitissima, silenziosa

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo tranquillo e di lusso
L albergo si trova nella zona ex expo di Lisbona. È servito dalla metropolitana che in 20 minuti porta in centro. È in una zona tranquilla quindi per noi preferibile rispetto al centro caotico. Ha un grosso centro commerciale vicino e quindi troverete qualsiasi genere di acquisto o cibo. Albergo molto bello. Lo consiglio

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Alla Tuzyk, Guest Relations, il giorno 25 lug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Kind Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great if you need to go to FIL congress centre
The overall experience was very good, but for a 5 stars hotel you would expect a more beautiful room and a richer breakfast buffet.

10/10 Eccellente

Charlene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The modern decor and the way the structure is built over the river offered great views and had a fun vibe.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 20 mag 2024
Dear Mrs. Charlene,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our hotel.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

10/10 Eccellente

Maurice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is super modern and provides outstanding customer service. We will definitely return for another visit.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 16 mag 2024
Dear Guest Maurice,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed the hotel and found our staff very friendly and helpful.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

10/10 Eccellente

DAMON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a wonderful stay to celebrate our 25th wedding anniversary. The top of the tower connected to the hotel provided a romantic eve on Saturday night before we went downtown for dinner. The hotel staff was gracious and responsive to all our needs/requests, without exception. We had dinner there after we arrived…try the octopus! Breakfasts were above our expectations and the service was impeccable! Try the cappuccino! Make sure you spend some time in the high floor pool (clean!), sauna (enclosed on one side with water views!) and steam room. Beautiful view of the water and bridge. Uber in Lisbon was our main mode of transportation to the area’s “must see”sites….every ride was in a clean car with very good drivers.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 14 mag 2024
Dear Mr. Damon,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our dinner, breakfast service, spa, our amazing view to the Tagus River and found our staff very friendly and helpful.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

10/10 Eccellente

Olga, boynton beach

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great view, very clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 30 apr 2024
Dear Mrs. Olga,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our hotel with an amazing view to the Tagus River.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Sara, Chicago

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 18 mag 2024
Dear Mrs.Sara, Thank you for sharing your stay with us, the comments of the guests are really important,so that we can improve the servicewe provid to the guests, We hope to have another opportunity to welcome you again in our Hotel.Best Regards,

10/10 Eccellente

Oscar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is very well kept. I really enjoyed the attention and hospitality. The suite is amazing with a great view from the 19th floor. 5 stars all the way.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 19 apr 2024
Dear Mr. Oscar, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our location, services and found our staff friendly.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service.Our best regards

10/10 Eccellente

Thomas, Atlanta

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the view of the ocean from the room. The ocean water pool will be fantastic when it's repaired and reopened in May. Ride the tran to Sintra while you're there.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 17 apr 2024
Dear Mr. Thomas, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed the view.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. We are looking forward to welcome you back soon at our hotel.Our best regards,

10/10 Eccellente

Willing

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Dora Chis - Guest Relations Team, il giorno 7 mag 2024
Dear Mr. Willing, Thank you very much for taking the time to share your review regarding your experience with us.We hope to welcome you back for your next stay in Lisbon.Yours sincerely,

10/10 Eccellente

Kiran

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sanjiv

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

SOOK HAR

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nous sommes venu dans cette hôtel il y a dix ans... c'était vraiment sympa d'y retourner 10 ans apres. Nostalgic.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Dora Chis - Guest Relations Team, il giorno 15 apr 2024
Dear M. Sook Har, Thank you very much for your excellent feedback and for returning to Myriad after all these years.We are committed to providing excellent service to our guests, so we were very pleased to know that you chosed us once again. We are delighted to hear that your experience at Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.With best regards,

8/10 Buono

Thomas

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sensationelles Personal immer freundlich und hilfsbereit. Cooles aber kleines Zimmer.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 10 apr 2024
Dear Mr. Thomas,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our hotel, room and found our staff very friendly and helpful.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service. Kind regards,

10/10 Eccellente

Marco

Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 5 apr 2024
Exmo. Senhor Marco, Agradecemos a preferência pelo Myriad by SANA durante a sua estadia em Lisboa! Ficamos encantados que tenha avaliado a sua estadia na nossa companhia como 5/5. A opinião dos nossos hóspedes é muito importante para nós, e por isso, agradecemos tempo que dispendeu em avaliar a sua estadia. Ficaremos a aguardar pela sua próxima visita ao nosso Hotel! Melhores cumprimentos,

10/10 Eccellente

gilvandro

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 20 feb 2024
Estimado Sr. Gilvandro Guedes, Muito obrigado por reservar um tempo para compartilhar a sua avaliação sobre a sua experiência connosco. Esperamos recebê-la de volta na sua próxima estadia em Lisboa.

8/10 Buono

Diogenes

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 13 feb 2024
Dear Guest Diogenes,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provided to make your stay a memorable one.We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Salvador

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
El hotel es muy moderno, habitaciones amplias y vista increíbles. Lo peor el restaurante. Tuve una experiencia muy negativa. Me realizaron un regalo de una botella de vino y por el descorche me querían cobrar 75€. Un robo. No estuvieron muy bien en recepción ni en el restaurante cuando les reclamé que me parecía un disparate. Una lástima que esa política comercial arruine la estancia.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 8 feb 2024
Estimado Señor Salvador, Gracias por elegir Myriad by SANA durante su estancia en Lisboa y por tomarse el tiempo de escribir sobre su más reciente estancia con nosotros. Sentimos que todo no haya ido según lo previsto. Le informamos de que nuestro restaurante cobra una tasa de descorche para los vinos que no son de nuestro hotel. Estaremos encantados de recibirle de nuevo en otra ocasión. Un cordial saludo,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 7 feb 2024
Dear Guest, Dear, MitankshWe hope to get the opportunity to welcome you in the future. Best Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 7 feb 2024
Dear Guest, Dear, MitankshWe hope to get the opportunity to welcome you in the future. Best Regards,

10/10 Eccellente

Mitanksh

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Outstanding Staff . They were doing their best to make us feel comfortable and happy. As it was our anniversary they even made a very kind gesture of sweets and stuff in the room as a surprise. Even their Spa is very good. Highly recommend this hotel .
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 7 feb 2024
Dear Mr. Mitanksh,We would like to thank you for choosing Myriad by SANA for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

10/10 Eccellente

Levent

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 28 gen 2024
Dear Guest Levent,We would like to thank you for taking the time to share your experience at Myriad by SANA.It fills us with pride to know that you enjoyed our hotel and service.Your feedback is most welcome and will be shared amongst the team, so we continue to seek an excellency of service.Kind regards,

10/10 Eccellente

regina

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 8 gen 2024
Exma. Senhora Rergina, Esperamos que tenha feito um agradável regresso a casa.O nosso muito obrigado por ter escolhido o Myriad by SANA e pelos comentários tão positivos no nosso questionário de satisfação. Foi um enorme prazer servi-lo enquanto nosso hóspede. Na expectativa de voltarmos a merecer a vossa preferência, estaremos ao vosso inteiro dispor para qualquer informação adicional.Subscrevemo-nos assim com elevada estima e consideração,

10/10 Eccellente

Myriad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 8 gen 2024
Dear Myriad, We hope you had a pleasant return home.Thank you very much for choosing the Myriad by SANA and for your very positive comments in our satisfaction questionnaire. It was a great pleasure to serve you as our guest. In the hope that we will once again deserve your preference, we will be at your entire disposal for any further information.We sign off with the highest esteem and consideration,

10/10 Eccellente

juan

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 8 gen 2024
Dear Mr. Juan, We hope you had a pleasant return home.Thank you very much for choosing the Myriad by SANA and for your very positive comments in our satisfaction questionnaire. It was a great pleasure to serve you as our guest. In the hope that we will once again deserve your preference, we will be at your entire disposal for any further information.We sign off with the highest esteem and consideration,

10/10 Eccellente

Gisele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Maravilhosa
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 7 gen 2024
Exma. Senhora Gisela, Agradecemos a preferência pelo Myriad by SANA durante a sua estadia em Lisboa! Ficamos encantados em saber que a sua experiência na nossa companhia foi maravilhosa! Teremos todo o gosto em recebe-la numa outra ocasião! Melhores cumprimentos,

10/10 Eccellente

Thomas, Wilnsdorf

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 8 gen 2024
Dear Mr. Thomas, We hope you had a pleasant return home.Thank you very much for choosing the Myriad by SANA and for your very positive comments in our satisfaction questionnaire. It was a great pleasure to serve you as our guest. In the hope that we will once again deserve your preference, we will be at your entire disposal for any further information.We sign off with the highest esteem and consideration,

10/10 Eccellente

Leon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Modern Hotel with a formidable staff that goes the extra distance to anticipate any desire. The breakfast spread is delicious with impeccable attention to detail in relation to food selection, appearance and flavor.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 1 gen 2024
Dear Mr. Leon,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provide to make your stay a memorable one..We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Elisete

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 22 dic 2023
Estimada Sra. Elisete,Muito obrigado pelo seu excelente feedback.(situações específicas referidas)Estamos empenhados em prestar um serviço de excelência aos nossos hóspedes, pelo que foi com muito agrado que registámos o seu comentário positivo sobre toda envolvente que proporcionamos para que a sua estadia tornar-se memorável.Ficamos encantados por saber que a sua experiência no Myriad foi de encontro às suas expectativas e esperamos voltar a recebê-lo em breve.Com os melhores cumprimentos,

10/10 Eccellente

Vincent Luis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best hotel i have ever stayed at and i am picky.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Beatriz Margarido | Guest Relations Team , il giorno 16 dic 2023
Dear Mr. Vincent Luis, Thank you for choosing Myriad by SANA during your stay in Lisbon and for taking the time to write about your recent stay with us. We're very proud and happy to read your comments, and that's why we work hard every day. We are delighted that you enjoyed your stay with us and that we managed to exceed your expectations. We would be delighted to welcome you back to our hotel. Best Regards,

10/10 Eccellente

Juan, miramar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 27 dic 2023
Dear Mr. Juan,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provided to make your stay a memorable one.We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Christine Elizabeth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The drink special only allows beer or wine when we first arrived. We wanted a different drink. The room was spacious and quiet, but needed information Chanel in the TV, what was the menu service in room? What time did does breakfast begin? The shower wall leaked and did not allow us to turn the water until in the tub, so we took freezing cold water showers. The light bulbs in lamps were not working. Please do pre-check on room before offering to guests. We loved the daily bottles of water, coffee capsules and nightly chocolates, as well as the view. Great selection of foods in the breakfast every day. We did not know we could special order anything, until the last day. Young server during breakfast was very informative and helpful.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 5 dic 2023
Dear Mrs. Christine Elizabeth,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provide to make your stay a memorable one.We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 5 dic 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your review regarding your experience with us.We hope to welcome you back for your next stay in Lisbon.Yours sincerely,

10/10 Eccellente

Tiago

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel maravilhoso funcionário atenciosos . Cafe da manha mais que especial
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 12 nov 2023
Estimado Sr. Tiago,Muito obrigado pelo seu excelente feedback.Estamos empenhados em prestar um serviço de excelência aos nossos hóspedes, pelo que foi com muito agrado que registámos o seu comentário positivo sobre toda envolvente que proporcionamos para que a sua estadia tornar-se memorável.Gostaria de acrescentar que as suas palavras sobre o serviço foram partilhadas com todos os colaboradores.Ficamos encantados por saber que a sua experiência no Myriad foi de encontro às suas expectativas e esperamos voltar a recebê-lo em breve.Com os melhores cumprimentos,

10/10 Eccellente

Claudia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Alla Berghii Guest Relations, il giorno 11 nov 2023
Dear Mrs. Claudia, Thank you for taking the time to write about your most recent stay with us, our customers' feedback is very important so that we can always improve the service we provide to our customers. We're delighted that you enjoyed your stay with us and that our reception was different from the decor. Thank you for your kind comments and we will pass them on to the departments concerned. It was a pleasure to have you as our guest, and we will be looking forward to your next stay. Best Regards,

10/10 Eccellente

Torben

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 5 nov 2023
Dear Mr. Torben,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provided to make your stay a memorable one.We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

JANET

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Luxury in Lisbon
Contemporary, lovely pool, friendly, welcoming stuff. One of the lights in the room was not working and the sauna in the spa was not operational. The shuttle pick up didnt happen due to an error, but they made up for it by upgrading my room and offering me a free drink. The music in the lounge OK, so good… All in all, a OK lovely stay in a great location.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Chloe Neves Guest Relations, il giorno 31 ott 2023
Dear Ms. Janet,Thank you very much for your excellent feedback.We are committed to providing our guests with excellent service, so we were very pleased to note your positive comment about all the surroundings we provide to make your stay a memorable one.We are delighted to hear that your experience at the Myriad met your expectations and we hope to welcome you back again soon.Best regards,