Camera Standard con 2 letti singoli | Insonorizzazione, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Mehfil Hotel

3 out of 5
Mehfil Hotel
45 The Green, Southall, England

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 56 su 254 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 98 su 254 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 54 su 254 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 20 su 254 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 26 su 254 recensioni" "

7,4/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Overall the stay was nice. Close to the train station convenient to get to places. It would have been nice to have had the breakfast downstairs in the restaurant rather than in bedroom. Had the same breakfast for 2 days cold and managed to go into the restaurant on the last day of checkout.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021

8/10 Buono

Zahoor

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Yasir

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Bishwajit

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
It’s ok!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Mirena

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

6/10 Soddisfacente

Shui Ping Kitty

Soggiorno di 28 notti a luglio 2021

10/10 Eccellente

Gurbaj

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Mir Zia-ud

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
likes:friendly staff(very helpful),good size room, comfort, location (convenient to visit London),parking.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021

10/10 Eccellente

David

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2021

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Not very clean, the room was very hot, didn’t provide me the wifi password, tv was broken and parking was not free, the reception was closed at 11pm, don’t recommend it at all!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

8/10 Buono

Shui Ping Kitty

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Average Service
Sometime there is nobody manned the Reception. Staff in general is vey polite.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
The receptionist was very helpful. Ensure we received breakfast in time before we left for our appointment
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021

10/10 Eccellente

Stephen

Soggiorno di 1 notte a giugno 2021

4/10 Scarso

Osman Ali

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Not my worst hotel experience, but really close
It’s not worth a review
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

8/10 Buono

Biju

Soggiorno di 1 notte a giugno 2021

8/10 Buono

Reena

Soggiorno di 1 notte a maggio 2021

6/10 Soddisfacente

Anthony

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021

6/10 Soddisfacente

Farhaan

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Ammy, il giorno 20 set 2020
Hi, Farhaan! We are sorry to see that our guest is not completely satisfied. We promise to improve the services further and continue to make sure our valued guests are delighted. Regards, Leo

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I was very disappointed in the customer service ( receptionist). Took me about 15 mins before I was giving a key and also to charge me £50 as holding fee after I have made my booking and paid off online was very disappointing
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Ammy, il giorno 17 ago 2020
We are sorry for the inconvenience caused to you. We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Alex

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a maggio 2020
Risposta di Jack, il giorno 6 mag 2020
Hi, Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jack

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 21 mar 2020
Hi, Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Ryan

2/10 Terribile

MS, Troy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
There is no staff till 7:00 AM in the morning. If tou need any help, like calling a cab, you can’t do it if you don’t have a local phone. Lights on bedside tables were not working. The soapholder in bathroom was broken.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 15 mar 2020
We never expect any of our guests to face such issues. We are extremely apologetic after knowing this kind of hassle faced by our guests. We have shared this with our team to take the necessary action to ensure it does not repeat. Regards, Oliver

10/10 Eccellente

M.S., Troy, MI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The location is very convenient as it is close to the tube station. The in-house restaurant is also very convenient.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 9 mar 2020
Thank you for your appreciation. We hope to give you a consistent service every time. Regards, Oliver

6/10 Soddisfacente

Mohamed Abdallah

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
To noise
It’s to noisy the windows are not sound proof
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 3 mar 2020
Apologies for the inconvenience caused, Abdallah! We have marked a note for the experience you had with us and we will put in our best efforts to ensure your next stay is pleasant with us. Wish you a wonderful day ahead :) Regards, Ammy

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There was a parking space. Receptionist was very helpful. But did not mentioned that there are daily fire alarms check. I got scared as I was on my own in the room while my partner went to see the receptionist for some advice. I was very about to evacuate the building till my partner and told me that it was just a test.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 26 feb 2020
Hi, Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Ammy.

8/10 Buono

BHAPINDER

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 26 feb 2020
Thanks for the positive rating. Bhapinder! Hope to welcome you again soon :) Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 3 feb 2020
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Cheshta

10/10 Eccellente

Charlotte

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Adiya, il giorno 10 gen 2020
Thank you for rating us highly, We are glad to know that services offered by us meet up your expectations and we will endeavour to keep it up. Regards, Adiya!

2/10 Terribile

Saad

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 23 dic 2019
Hi, Saad! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Mohan singh

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Greit hotell, dårlig område. Aldri Hotels.com igje
Oyo mefhil er et koselig lite hotell i Southall. Området er vel og omtales som slitt. Kunne være litt ekkelt å gå ute etter det hadde blitt mørkt. Toget inn til Paddington stasjon ligger ca 4 minutt å gå fra hotellet. Toget tar ca 25 minutt fra Southall til Paddington. Frokosten som var inkludert var helt ok. Sengene litt harde. Toalettet tok 10 minutter å fylle seg etter man hadde trukket ned, som var litt irriterende. Rommet var fint og hadde grei størrelse. Veldig billig hotell, som altså ligger i et litt slitt området, og et lite stykke fra sentrum. Vi bestilte gjennom hotels.com, og skrev beskjed om at vi ville behøve en sen innsjekk, siden vi landet sent på Luton AirPort. Da vi kom til hotellet, var hotellet stengt(stenger kl.23.00), og vi måtte ringe til kunderservice. Her ble vi møtt av en mann som snakket indisk, og som var utrolig vanskelig å forstå. Vi endte opp med å måtte stå utenfor hotellet i nesten to timer midt på natta. Det var en ubehagelig opplevelse da det var lite gatebelysning og en del narkomane og fulle personer som lurte på hvem vi var. Vi ble nødt til å bestille taxi for å komme oss til et annet hotell i OYO kjeden, men for å få taxi trengte vi et «område-kode». Det var ikke mulig å forstå denne personen fra kundeservice som forsøkte å gi oss områdekoden til hotellet. Etter en lang stund fikk vi bestilt taxi og kom oss til et annet hotelle, men her måtte vi betale 65pund for overnattingen! Bestiller ALDRI gjennom hotell.com igjen!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Susan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 7 dic 2019
Hey, Susan, Delighted by your feedback, it matters a lot to us. Hope to host you soon :) Regards, Ammy.

2/10 Terribile

ebrahim

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
nobody at the rection at time of checking, phone to see i was coming in late .
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 1 dic 2019
Hey, Ebrahim! We are extremely apologetic for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous efforts to ensure better experience further. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

VICTOR

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super recomendo
Foi tudo MARAVILHOSO. Quarto confortável, com aquecedores, banheiro limpo, chuveiro super quente. O restaurante do hotel é muito bacana. O café da manhã delicioso, tem 5 tipos diferentes de queijo. Cada um mais gostoso que o outro. So quarto não ouvia sequer o barulho das ruas. Eu voltaria ao hotel com toda certeza. Check in e check out sem problemas. Recepcionistas atenciosas. Embora fique afastado das atrações turísticas, o metrô fica a 100m do hotel e o transporte publico em Londres é excelente. Nota 10 para vocês!
Soggiorno di 5 notti a novembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muito bom
Hotel confortável, próximo a estação de trem, recepção muito prestativa, recomendo!!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019

2/10 Terribile

Gurjap

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Wer kein Wert auf Service legt, für den preiswert
Frühstück wird komplett aufgeteilt in kontinental interkontinental und indisches Frühstück. Komplett irreführend. Bei meiner Buchung stand Frühstück inbegriffen. Alle Gäste haben sich beschwert im Frühstück. Manager fängt Diskussion an am frühen Morgen. Keine Worte komplette Enttäuschung und nie wieder.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
clean, quiet and good value
Good value for money and comfortable rooms. Rooms had ensuites which are always good. Good TV and wifi kept the kids busy.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Joey, il giorno 31 ott 2019
Thank you for your sweet words, We hope to give you a consistent service every time. Regards, Joey

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 25 ott 2019
Hey, Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Manmohan singh
Was excellent. All staff was very nice & very helpful. Specially Sharma chef,person does room service & front desk people very cooperative to help your need at any time. Love to go again & stay same place. Close to metro rail station only 20 minutes to Heathrow airport. Good breakfast.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Joey, il giorno 20 ott 2019
Loved to hear this, Manmohan! It will be great if you could spread the word amongst your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Joey

10/10 Eccellente

Bogdan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good stay.
Very good customer service and comfortable stay.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Joey, il giorno 20 ott 2019
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Joey

10/10 Eccellente

Joseph Prem

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
very good ,clean and staff very helpful.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 15 ott 2019
Thank you so much for the wonderful rating, Joseph! It gives us immense satisfaction when we see guests loved our services. Keep allowing us to host you and we will put in our continuous efforts to retain this smile forever :) Regards, Ammy.

8/10 Buono

Kamran

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 15 ott 2019
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Kamran! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Gut: günstiger Preis, Frühstück inklusive Schlecht: Tapeten kommen von den Wänden, muffiger Geruch
Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di Barbara , il giorno 11 ott 2019
Entschuldigung für den Discommode. Wir verstehen, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Keine Sorge, wir arbeiten ständig daran, unseren Service zu verbessern, um sicherzustellen, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns angenehm ist. Grüße, Barbara

4/10 Scarso

Sajjad H

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Flott beliggenhet, men aldri mer!
Lite utvalg av frokost. Dessverre elendig service. Vi hadde to rom i fire netter og spurte om vi kunne få utsjekk til klokken 13:00, opprinnelig utsjekk er kl. 11:00 på hotellet. Vi fikk beskjed om at dette kunne vi få mot et tillegg på £30 per rom, men ble tilbudt utsjekk kl. 11:30 og oppbevaring av bagasjen uten tillegg. Dette takket vi ja til. Kl. 11.00 kommer rengjøringsfolka inn på det ene rommet og sier at utsjekking er seinest kl. 11.00. Vi informerer om at vi har utsjekking kl. 11:30. Rengjøringsfolka forlater rommet i sinne. Etter par tre minutter blir vi oppringt av resepsjonen som påpeker at utsjekking er kl. 11:00. Vi forteller om at vi har fått innvilget utsjekking til kl. 11:30. Resepsjonisten svarer at det ikke ligger beskjed om dette i systemet og at vi må forlate rommet så fort som mulig. "Leave the room" var beskjeden.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Barbara, il giorno 10 ott 2019
Hei, Sajjad! Vi er ekstremt unnskyldende for å vite at opplevelsen din med oss ​​ikke har vært hyggelig. Vi vil definitivt jobbe med tilbakemeldingene dine for å gi en best mulig opplevelse neste gang Hilsen, Barbara

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tapetet på ene veggen var revnet, toalettet var ikke rent, og rommet hadde ikke AC, hjalp ikke å ha vinduet oppe heller.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 8 ott 2019
We are sorry to have you disappointed. Hoping to grab the missing stars by working on the feedback shared and ensure your future visits with us nothing less than perfect. Wish you a wonderful day ahead :) Regards, Ammy.

2/10 Terribile

MOHAMUD

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
WORST STAY EVER
It was horrible. We were a couple and the first room that they gave us was room 210 which was stinking of stench. It was horrific especially the toilets. The lights were even dim. Then we were transferred to room 210 which was twin room but we accepted. THERE WAS BUG BEDS! I woke up in the morning and my wife has bites all on her full arm, stomach and back and front of her neck. We found one on the pillow that bited her eye bags which was swollen as heck. We proceeded to the reception. They accepted to refund us. We went up since we didn’t even brush our teeth. Then one of the managers angrily knocked on the bed demanding to see the room and bed as if we were lying. He shoiluted at us and I pointed to my wife’s swollen eye and hands and then he became quite and went down. PLEASE DO NOT STAY.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Barbara , il giorno 6 ott 2019
Sorry for the hassle you faced, Mohamud! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Barbara

8/10 Buono

Inga

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Good location, fair price
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Cheshta, il giorno 18 set 2019
Hi, Inga! Delighted to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Cheshta