Ristorante

Recensioni per Ramada by Wyndham Hounslow - Heathrow East

3 out of 5
Ramada by Wyndham Hounslow - Heathrow East
8-10 Lampton Road, Hounslow, England

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 260 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 409 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 181 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 84 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 68 su 1002 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Albergo molto vicino alla fermata della metro Piccadilly line. Stanze non pulitissime: in diversi angoli c'era polvere e la moquette per terra era sporca.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Shiromi, il giorno 3 mag 2019
Thank you for your comments regarding your stay with us. We take all our guest reviews very seriously as we value our guests opinions and feedback in order to better our services.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Shiromi, il giorno 25 feb 2019
Dear Valued Customer, It was a pleasure to serve you during your recent visit. We thank you for sharing your experiences

8/10 Buono

Francesco, Gravina in Puglia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo Hotel Tra Heathrow e il centro di Londra.
Ho soggiornato diverse volte nei dintorni di Heathrow, ossia i classici raggiunbili con Navetta (assolutamente a pagamento), questa volta sono stato ad Hounslow per motivi di lavoro ed ho scelto di soggiornare nel Ramada Hotel. Veramente mai fatta scelta migliore. A pochi passi dalla fermata della metro di Hounslow central sulla Piccadilly line, hotel non costoso, bello, pulito con servizio gradevole e disponibile. Stanza pulita e confortevole come anche il bagno, non di quelli super piccoli e talvolta un po cosi' che ti puoi imbattere nel centro di Londra. Insomma lo consiglio tantissimo, ovviamente per raggiungere il centro ci vogliono circa 20/30 minuti di tube che ti porta direttamente a Piccadilly, oppure con un cambio ad Acton Town sei sulla district. Hounlsow non e' cosi malvagia come si puo' trovare si internet, è fornita di tutto ed ovviamente un'area della zona 3/4 prevalentemente multietnica, ma non quasi infrequentabile come purtroppo ho visto/vissuto altre zone di Londra. Ovviamente essendo nei dintorni di Heathrow arei in cielo di continuo, ma il comfort è superiore.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2018
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 10 gen 2018
Thanks you very much and we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you on your next stay.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel vicino all'aeroporto e alla metropolitana.
L'hotel è situato nei pressi dell'aeroporto e a due minuti dalla stazione della metropolitana Hounslow Central. Come tutti gli hotel di questo livello e cioè di queste catene internazionali, offre tutti i comfort di base per una piacevole permanenza. Il personale è gentile e disponibile. il parcheggio è piccolo e a pagamento (10 pounds). Unico neo, ma penso sia un problema generale della zona, è il rumore del jet del vicino aeroporto che decollano atterrano senza senza sosta.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017
Risposta di Guest Relations Manager, il giorno 28 nov 2017
Thank you for staying with us at Ramada Hounslow. We are delighted to know that we met your expectations. We look forward to welcome you back on your next trip to London. Best wishes from us all at Ramada Hounslow.

6/10 Soddisfacente

Daniele, Pontoglio

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Consigliato e prezzo non eccessivo
Sono stato all'hotel Ramada per una settimana (dal 9 al 15 febbraio), hotel consigliato, personale discreto e posizione favorevole (a 50 mt. dalla stazione della metropolitana che porta fino al centro della città). Servizio di pulizie da rivedere ma nel complesso accettabile, lo consiglio per coloro che vogliono risparmiare e per coloro che non possono permettersi un alloggio nel centro di Londra.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pulito e tranquillo ma un po' lontano dal centro
Vicino a tutto il necessario (farmacia, centri commerciali ecc.) e anche a due passi dalla metro tuttavia se non funzionasse quella (come è capitato a me) raggiungere il centro di Londra diventa difficoltoso. Per il resto tutto perfetto
Risposta di JM, il giorno 25 ago 2016
Thank you for taking the time to post a review about your experience at the Ramada Hounslow. We read all our reviews in order to improve the services and facilities so that we are able to offer a memorable stay to all our guests. We are delighted to know that we met your expectations. Your extremely kind remarks are a great reward for our efforts. It is always our goal to provide convenient accommodations and an excellent service to our guests. We thank you again for your review and hope to welcome you to the Ramada Hounslow in the near future. Best wishers from all of us at Ramada Hounslow.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un po' troppo scomodo
I letti (nella doppia) erano molto piccoli e scomodi. Comodo per i mezzi, a due passi dalla metro. L'aria condizionata non funzionava e hanno ovviato con un ventilatore che però ha fatto poco.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel vicinissimo alla stazione di Hounslow Central (Piccadilly), con personale alla Reception 24h.

6/10 Soddisfacente

Francesco

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio

8/10 Buono

Mirella, Rivoli TO Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggio di lavoro svoltosi dal giorno 8 al 12 di febbraio 2015 in Inghilterra.

2/10 Terribile

Jill V.

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel was closed when I got there, I was left stranded by your company…….I bought and paid for this so needless to safe I need my money back ASAP, I am 88 years old and to have this happen to me was not acceptable, how did this happen? I decided to take a cab from Heathrow to the Ramada Inn at Hounslow east, cost me £40-, and to find I did not have a room after a long flight from San Diego, was so disappointing.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

2/10 Terribile

Moira-Alena

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wir wurden am Anreisetag mit einer Stornierung überrascht. Angeblich, da die Regierung das Hotel geschlossen hat. Nach Umbuchung durch Zusatzkosten von 140 Euro in ein katastrophales anderes Hotel, hätte ich kurioserweise das gleiche Hotel wieder buchn können, selbstverständlich gegen viel höhere Preise - komisch, oder? Und jetzt werde ich per Mail benachrichtigt, dass ich eine Bewertung abgeben soll, für eine Buchung die garnicht stattgefunden hat? Mal abgesehen davon, dass auf Nachfrage bisher weder das Hotel noch Expedia selbst auch meine Beschwerde Emails reagiert hat - eine absolute Frechheit und an Dreißtigkeit nicht zu überbieten.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Anthony

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Property was ‘closed down’ 4 days before our visit Expedia support has been lacking
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

10/10 Eccellente

A L

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great
Great new modern hotel
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Shayna

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Bad
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Shayna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was friendly. Beds were comfortable. Second time visiting London. We chose this hotel because it's close to transit. We booked for Sep 12 to 18. The carpet in our room looked dirty and seemed to be stained. In the bathroom, the towel rack was rusted and the faucet was covered in something brown that didn't appear to be rust. The hotel advertised laundry services on the Expedia website. The nearest laundromat was roughly 10 blocks away. I'm not sure if that qualifies as the hotel having laundry services or not. The restaurant was opened for breakfast and then closed until 6:30pm. Ate at the restaurant once. 7 people in the dining room. It took 2.5 hours to get through the meal and I had to ask for the cheque twice. No vending machine on-site, no ice available. No fridge in the room so we could buy drinks and bring back. Went to the Travelodge next door to use their vending machine. The lock on the door stopped working on day 2. They were going to send someone to replace the battery. Then they needed to order a new motor. We had to get staff to unlock our door with the master key whenever we returned. On Sep 14, we returned from an outing. We were told that it would be our last night because the hotel was closing permanently the next day. Given what we observed while there, I'm not surprised in the least. I feel sorry for the people who lost their jobs, but very disappointed in the experience. We did get a refund.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Vikas

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very very dirty carpet in the room including hallway. Bathroom door hsd a big hole. A mom and pop hotels are better than this hotel. Avoid avoid. There is a travelodge across the street
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Unterdurchschnittlich
Hatte ein Executive Zimmer, das allerdings alles andere als Executive war. Bad voller Rost, Boden knarzte bei jedem Schritt, uvm. Sehr renovierungsbedürftig. Nachts musste ich mehrmals an die Hotelglastüre klopfen, bis mich endlich jmd hörte, weil abgeschlossen und keine Klingel. War schon in 1-Stern Hotels, die ansprechender waren. Für 1-2 Tage evtl. OK, sonst Finger weg!
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 12 set 2022
Hi Thanks for staying with us and we really appreciate your feedback in order to improve our product and service.We look forward to welcome you back in the near future.

8/10 Buono

helene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 12 set 2022
Hi HeleneThanks for staying with us and we really appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Paul, London

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Quick and efficient check in
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 12 set 2022
Hi PaulThanks for staying with us and we really appreciate your feedback in order to improve our products and services.

2/10 Terribile

Hari Chandan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beds are not comfortable. Carpet inside the room is wet. Bedsheets were not clean.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 12 set 2022
Hi HariThanks for staying with us and we really appreciate your feedback in order to improve our products and services.

4/10 Scarso

Andrew

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Non welcoming without a smile.!!
Non welcoming arrival. Not even a smile or welcome to our hotel!! Paid £15 for a parking space and as we needed car to get nearer to our venue and would be back later at midnight was assured we had a space as paid for...only to come back later and carefully squeeze car in at tiny space near exit....same non welcome for breakfast and departure...Glad only stayed for one night....I've stayed in more welcoming budget hotels so will look elsewhere next time.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 12 set 2022
Hi AndrewThanks for staying with us and we really appreciate your feedback in order to improve our products and services. I hope to welcome you back in the near future.

8/10 Buono

STEPHANIE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
It was a nice place but when we arrived they told us the air conditioning in the rooms was not working and since we went during the heat wave - that kind of mattered. At least we could open the nice large windows though which did help especially at night. The staff was friendly enough and they allowed us to check in early at no additional charge which was very nice!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest,Please accept our apologies and thanks for the feedback and getting my attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

2/10 Terribile

Dominic

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Don't bother
Dirty, horrible, crawling
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest,Thank you for staying with us,Please accept our apologies and thanks for the feedback . I will take action immediately to improve service. Have a great day!

6/10 Soddisfacente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Stayed a few times now tried different rooms , but the beds are awful so uncomfortable, I love how easy it is to travel into London , but Travel Lodge next door may have my bookings back as the beds let hotel down badly.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear Guest,Please accept our apologies and thanks for the feedback and getting my attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

2/10 Terribile

Norbert

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No AC, dirty, falling apart, in need of Reno.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest,Please accept our apologies and thanks for the feedback and getting my attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

4/10 Scarso

Jodi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Salmon that i had was wonderful. Bathroom stinks of mold. No air conditioning to use. They had it, but it was locked and couldn't use it. Had to use a fan. The beds are horrible. Sleeping on springs. Please invest in new mattresses.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest,Thank you for staying with usPlease accept our apologies and thanks for the feedback and getting our attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

10/10 Eccellente

Jose

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
En realidad me gusto todo solo una cuestión se noto la falta de aire acondicionado, pero no lo tienen,esos días hizo mucho calor, deberían hacer algo sobre el tema,hizo mucho calor en Londres.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest thank you for staying with us,Please accept our apologies and thanks for the feedback and getting our attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

10/10 Eccellente

Jafar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mario, il giorno 28 ago 2022
Dear guest,Thank ou for staying with us and hope to see you in the near feature to serve you better.

6/10 Soddisfacente

Keith

Viaggio con la famiglia
I liked the AC, everything was pretty standard. I didnt like that a staff member would not turn off the vacumn when i was trying to check in and spent the entire check in proccess vacuuming one spot behind me which made it difficult to hear and interact with the pwrson at the desk. Also the hallways had housekeeping iteams piled up at all hours of the day tou would have to navigate around.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 16 ago 2022
Hi Keith Please accept our apologies and thanks for the feedback and getting my attention in this matter. I will take action immediately to improve service. Have a great day!

4/10 Scarso

MARTIN

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Disappointed
No air condioning in my room and they wouldn't move me to another.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Sudarshi , il giorno 17 ago 2022
Hi Martin I am sorry that AC is not working in your room and we will work hard to fix the problem.

10/10 Eccellente

Trevor

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great near Heathrow
A good modern Hotel, close to Hounslow Station (and Heathrow) and Shops. Polite Staff. Only issue is I wish the Rooms had a Mini Bar Fridge in them. Aircon was a blessing in this current Heatwave.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 16 ago 2022
Hi Trevor Thanks for staying with us and we appreciate your feedback. See you soon.

2/10 Terribile

Balaji

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Worst Hotel Ever
The worst hotel me and my family ever stayed in. Never again in Ramada. No air conditioning in the room during a heatwave. We were given the top floor and so it was really hot at night. The fans provided did not help at all. The mattresses provided were the worst we ever slept on. I had booked Ramada because I had a good experience with the one in Amritsar in India. But this is the second one I’ve stayed in the UK and honestly its the worst chain ever here. Never ever again will I book into a Ramada
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

2/10 Terribile

ROYER

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Awful!!! No Air conditioning
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Sudarshi Hardoyal, il giorno 16 ago 2022
Hi Royer Thanks for staying with us and we appreciate your feedback in order to improve our service.

4/10 Scarso

Li

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
1, Two hours of delayed checking in due to the room was not ready; 2, Single beds instead of twin beds as advertised (imagine a 6’2” person sleeping on it); 3, Those mattresses should be in dump as many springs are sticking out, and pinching your body all night long; 4, Safe in the room DOES NOT WORK; 5, Hand sanitizers throughout the building are decorative (they’re all EMPTY); 6, We tried to reuse shower towels so didn’t leave them on the floor, but they were taken away by the cleaning staff each day; 7, NO AC. Only fans are provided, and they are NOISY.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 12 ago 2022
Hi Li, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

2/10 Terribile

Henry

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Awful, disgusting hotel
Stay one night in this hotel after a late arrival in London, Heathrow. Will never stay there again! Unbelievebel that Ramada will be associated with this hotel. At arrival first impression after stepping out of the elevator at the room floor was a broken sofa and a floor with big dust balls - seemed as it hadn't been cleared for several months. In the room the air-con didn't work, the carpet on the floor was very dirty, the mattress in the bed was broken, the window was so dirty, that you almost couldn't look out. The breakfast was very poor, and the first hotel ever I have stayed in, where you couldn't get fresh brewed coffee, but was left with Nescoffee made with lukewarm water. One advice: STAY AWAY!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 12 ago 2022
Hi Henry, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback and we take every feedback seriously. We will inform our housekeeping manager to take necessary actions and improve our service. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

6/10 Soddisfacente

SUN MI

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 12 ago 2022
Hi, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

8/10 Buono

Robert J

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Served its purpose
Quite basic and comfortable but super close to the tube station for our early flight the following morning out of Heathrow. Food options are minimal and low-end. Get a takeaway delivered or pop to the Tesco for something. Friendly staff.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 11 ago 2022
Hi Robert, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

8/10 Buono

Arndis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Þægileg staðsetning
Þægilegur staður og myndi velja aftur ef flug yrði í gegnum Heathrow. Beintenging við Piccadilly línuna sem tengist öllum miðjulínum neðanjarðarkerfisins og því fljótlegt að komast hvert sem er.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 11 ago 2022
Hi Arndis, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

6/10 Soddisfacente

Jenny

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great location for Heathrow. Lots of local shops for food and conveniences within walking distance. Nearby tube stations.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 8 ago 2022
Hi Jenny, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

8/10 Buono

Paul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 8 ago 2022
Hi Paul, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

2/10 Terribile

Boris

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We ordered two rooms with air conditioning and three beds. We were given one room with air conditioning and two beds, and one room with NO air conditioning and three beds. This was only after complaining because the first room offered to us smelled like mildew. It was filled with fans as evidence that something was odd in that room. This is unacceptable.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Izana, il giorno 5 ago 2022
Hi Boris, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we take every feedback seriously. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

2/10 Terribile

Panagiotis

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
disappointment
The hotel has nothing to do with the photos. the sheets were changed after 4 days at my request. They asked me 120 pounds more than what was written in the reservation. there is no fridge in the room. the windows didn't open. the room was not cleaned for 5 days. he only had coffee the first day.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 5 ago 2022
Hi, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we take every feedback seriously. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

10/10 Eccellente

James

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 4 ago 2022
Hi James, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay. Have a great day!

10/10 Eccellente

Will

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

4/10 Scarso

Chris, London

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The bed was too low,It was on wheels so it moved. And the floor carpet was from the 1960s other than that it was alright
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 1 ago 2022
Hi Chris, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We take every feedback seriously. We will inform the housekeeping manager of this. We hope to welcome you back on your next stay.

8/10 Buono

Sydney

Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 1 ago 2022
Hi Sydney, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay.

8/10 Buono

Jennifer

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location for Heathrow travellers is good, short walk from tube station. Staff very helpful and welcoming.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 29 lug 2022
Hi Jennifer, Thank you for staying with us & we really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay.

8/10 Buono

Allano

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Ramada Hounslow
Car park tiny. Initial impression, corridor from car park to reception scruffy, but the room was lovely clean comfortable Bathroom excellent Only 13 min from Heathrow
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Izana, il giorno 29 lug 2022
Hi Allano, Thank you for staying with us & we really appreciate your feedback. We hope to welcome you back on your next stay.