Piscina coperta, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per Zafiro Ca'n Picafort

4 out of 5
Zafiro Ca'n Picafort
Camp dAvall, S/N, Santa Margalida, Balearic Islands

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 80 su 157 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 61 su 157 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 10 su 157 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 157 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 157 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

10/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Matthew Densham

Mi è piaciuto: Pulizia

10/10 Eccellente

Jan

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Nadine

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Jens

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Gutes Hotel. Zum Strand ist es etwa 400-500 Meter was gut machbar. Anlage ist sehr gepflegt und Zimmer auch gut. Essen gute Auswahl. Parkmöglichkeit vor dem Hotel gut. Hinterm Hotel ist uns leider der Wagen beschädigt worden in der Nacht. Dort ist es nicht so gut beleuchtet. Also am besten vor dem Eingang an der Straße parken.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 16 ott 2023
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had an overall positive experience.It's great to know that you found our hotel to be of good quality, with well-maintained facilities and comfortable rooms. We're also pleased that you enjoyed the food selection during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future and provide you with an even more enjoyable stay. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services.Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again soon.Sincerely,Juanma F.

8/10 Buono

Karin Næss

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 16 ott 2023
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are pleased to see that you rated your experience an 8 out of 10. Your opinion is valuable to us, and we appreciate your input.We're delighted to know that you had a positive overall experience, but we're always striving to improve. If you have any specific comments or suggestions on how we can make your next stay even better, please don't hesitate to share them with us.Warm regards,Juanma F.

10/10 Eccellente

Amy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was amazing as were the staff, especially the animation team. The kids had a blast and it was also relaxing for the parents. Will definitely go again!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 16 ott 2023
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that you had an amazing stay at our hotel and that our staff, particularly the animation team, left a positive impression on you. It's fantastic to know that your kids had fun, and you found the experience relaxing for the parents. We truly appreciate your kind words and are thrilled to know that you'll be returning. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!Kind regards.Juanma F.

10/10 Eccellente

sebastian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Utmärkt familjehotell med bra pooler
Fina stora rum med alla bekvämligheter, väl städat, mycket bra poolområde för barnen, trevlig personal, litet gym men ändå mycket olika redskap. Utmärkt vistelse med familjen. Gillar att nyckeln (ett armband) fungerar för att betala sådant som kostar extra i hotellområdet, klassiskt all-inclusive. Men man var dock ändå tvungen att bära runt kontanter eftersom många barnaktiviteter (trampolin, små karuseller, biljard osv.) krävde kontanter, så det var ett stort, men ändå ända minuset.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 21 set 2023
Thank you very much for taking the time to share your experience of your stay at our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your spacious room with all the amenities and the well-maintained surroundings. It's also great to hear that you and your family had an excellent stay and that you liked our pool area and the small gym with various equipment.We appreciate your comments about our key bracelet system for paying for extra services in the hotel area. We always strive to make our guests' experience as convenient as possible. We value your feedback and hope that you will choose to stay with us again in the future. If there's anything else you'd like to discuss or if you have any additional comments, please feel free to contact us. Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

8/10 Buono

Davit

Soggiorno di 9 notti ad agosto 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 16 ott 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a positive review about your stay. We are delighted to hear that you had a great experience with us. Our team works hard to provide the best possible service, and your feedback is truly appreciated.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If there's anything more we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for your kind words.Best regards,Juanma F.

10/10 Eccellente

Ko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 16 ott 2023
Thank you for taking the time to leave a review about your stay.We are so grateful that you took the time to share your thoughts and experiences from your stay with us. Your feedback is invaluable to us, and it helps us continuously improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards.Juanma F.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 14 notti a giugno 2023
Risposta di Zafiro Can Picafort, il giorno 17 lug 2023
Muchas gracias por su puntuación. Le agradecemos que haya tomado su tiempo en puntuarnos.Un saludo,Doménica MaitteGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Barry

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Great Hotel
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Zafiro Can Picafort, il giorno 17 lug 2023
Thanks for your review. We appreciate it.Have a lovely night.Doménica Maitte.Guest Relations Manager.

2/10 Terribile

Satyam

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Juanma. Zafiro Can Picafort, il giorno 19 giu 2023
Dear Mr AroraThank you for choosing to stay with us at our hotel. We hope you had a wonderful time during your stay. We appreciate your feedback regarding the issue you experienced while waiting for a taxi.While we strive to provide the best possible service to our guests, we regret that we are unable to control the waiting times of taxis. However, we did our best to assist you with the situation and ensure a smooth resolution, even tho we are not responsable for the taxi services, because they are external services. We regret that this incident affected your experience in our hotel.To avoid any inconvenience in the future, we suggest booking a taxi in advance for your airport transfers. By doing so, you can guarantee that a taxi will be ready and waiting for you at the scheduled time.We value your feedback and continuously work towards improving our services. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future and provide you with an even better experience.If you have any further questions or need assistance with anything else, please don't hesitate to let us know. Best regards,Juanma F.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Good hotel with some improvements
Great hotel with lots of activities and pools to use. The room itself was fine and although there was a kitchen in it, there were very few utensils and nothing to wash or clean dishes. The buffet breakfast and dinner were impressive with the amount of choice, but the quality of the food was not great, and given the price for this I would have expected better. The staff at reception didn't seem to know what was going on at the hotel as I asked a couple of questions throughout the trip (restaurant opening times etc) and they didn't know but told me to look up the app. Overall a good hotel but a few improvements would make the stay even better.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Juanma Zafiro Can Picafort, il giorno 5 giu 2023
Dear guest,We appreciate your kind words about your stay at the Zafiro Can Picafort and are so happy you have arrived home with this beautiful memory of your holiday.We are totally convinced that reviews like yours are the best possible way to convey the Zafiro experience and we are so happy you decided to share it here. We hope to have the opportunity to see you again very soon in one of our Zafiro Hotels.Our warmest regards,Juanma F.

10/10 Eccellente

Sameer

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Amazing place for kids
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Reception Zafiro Can Picafort, il giorno 4 giu 2023
Dear Family Sammer,Thank you very much for your comment. We are happy to hear that our little guests had lots of fun and hope you've created lots of memorable memories. Hope to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 Eccellente

Annika

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Dejligt og meget familievenlig sted, god mad og service
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Joana. Zafiro CanPicafort, il giorno 6 mag 2023
Thank you very much for your nice words.We hope to see you again.

2/10 Terribile

Jeanette

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2023
Risposta di Leonardo, il giorno 20 apr 2023
Dear Mrs. Anjorin;Thank you very much for your feedback.According with the infomation we have from our Manager, we have already compasated the other family that came with you. However we will glad to speak with you personaly. ¿Could you please infom us about your phone number in order to call you?Kind regardsLeonardo Amengual

6/10 Soddisfacente

Nancy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Poolanpage super! Leider sind die Zimmer sehr in die Jahre gekommen. Sauberkeit der Putzfrauen leider sehr schlecht. Dusche stank sehr nach Kanal.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022
Risposta di Antoni J. Flores Zafiro Can Picafort, Hoteldirekt, il giorno 26 ott 2022
Sehr geehrte Nancy,vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel Zafiro Can Picafort.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihren Erwartungen nicht gerecht werden konnte und entschuldigen uns vielmals, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Momentan bieten wir die Zimmerreinigung nur auf Anfrage aN. So können unsere Gäste selber entscheiden, ob unser Reinigungspersonal das Zimmer betreten soll oder nicht. ;)Schade, dass Sie sich nicht direkt bei unserer Rezeption gemeldet haben, gern hätten wir sofort eine zufriedenstellende Lösung für Sie gefunden.Freundliche Grüße,Antoni J. FloresZafiro Can Picafort, Hoteldirektor

10/10 Eccellente

Graham

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Very good.
Enjoyed an 8 night stay as family of 4. Generally excellent. New aircon law in Spain meant that some area were uncomfortably warm. Bedroom also warm at times. Food very good. Pools very good. Staff amazing. Would recommend to any family with young children.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Joanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
A beautifully maintained resort with friendly staff, good food and fun entertainment.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Sandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Great for a family holiday
Great facilities for the kids, pools fantastic, staff very friendly and helpful, entertainment daily and food at the pool bar was lovely
Soggiorno di 10 notti a luglio 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 7 notti a maggio 2022

6/10 Soddisfacente

Christofer

Viaggio con la famiglia
Mycket slitet hotell där majoriteten av aktiviteterna var sönder, ur bruk eller mycket slitet. Maten var riktigt dålig för priset per person. Tog 2 dagar att få upp temperatur på rummet. Söndriga vitvaror.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2022
Risposta di Zafiro Can Picafort Hotel General Manager, il giorno 20 apr 2022
Dear Christofer, Thank you for taking the time to write a review, and I am so sorry that your experience with us was disappointing. We take all guest feedback very seriously, and we're constantly working to improve all aspects of our service and facilities. I hope you will consider staying with us again so that we can demonstrate the level of service that we are known for. If you do plan to be in the area again, please contact me directly by asking for the General Manager and I will personally oversee your stay. Many thanks, Antoni J. Flores

8/10 Buono

Olga

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 8 notti a settembre 2021

8/10 Buono

Afamefuna

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Family holiday
Great property! Will definitely go again.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2021
Risposta di Recepción, il giorno 22 ago 2021
"Dear Afamefuna, Thank you so much for the wonderful review! I am thrilled to read that you had a relaxing break in Mallorca. Hopefully it won’t be too long before you book another few days of rest and relaxation for yourselves. We look forward to welcoming you back in the near future. Warmest regards,

10/10 Eccellente

Emelie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice vacation on a great hotel
Amazing hotel, big pool area, god food (all inclusive) nice rooms, comfy beds, near beach and a little town. Friendly stuff.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Alex

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Royal rooms with hot tub amazing. Loads of entertainment for kids. Recommend it. Staff very helpful. There was literally nothing bad.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Entertainment team were very good. Engaged well with the children and adults. Wide range of activities available also.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Dorit

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super dejligt sted, god atmosfære for både børn og voksne.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019
Risposta di Recepción Zafiro Ca'n Picafort, il giorno 21 ott 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2019
Risposta di Recepción Zafiro Ca'n Picafort, il giorno 21 ott 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 Eccellente

Tom

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019
Risposta di Recepción Zafiro Ca'n Picafort, il giorno 21 ott 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Recepción Zafiro Ca'n Picafort, il giorno 21 ott 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr schöne Ferienanlage mit super Poolanlage, grosszügige Appartements, praktisch eingerichtet, sehr gutes Bett ( jedenfalls für mich) Das Hotel ist extrem Familienfreundlich, dadurch viele Kinder. Animation ist ok, nicht aufdringlich Bei meiner nächsten Reise mit Kind würde ich dieses Hotel wieder wählen! Abraten würde ich vom Sammeltransfer vom Flughafen, Mit 2.5 Stunden war der doch etwas lang, wir waren fast die letzten die abgesetzt wurden
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Hotel Manager, il giorno 20 ott 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Das Hotel mit seiner Poollandschaft ist wirklich total toll. Allerdings muss man wissen, dass die Pools nicht beheizt sind und das war im Oktober schon sehr Grenzwerten.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Hotel Manager, il giorno 20 ott 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel. Although pools very cold. Even the indoor pool and jacuzzi were cold.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Hotel General Manager, il giorno 14 ott 2019
Dear guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. We value your feedback regarding your stay at Zafiro Can Picafort Hotel. Your comments have been passed on to our management team to help improve our service. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Antonio Martí

8/10 Buono

Katja, Sylt

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Es gab leider keine Lüftung im Badezimmer somit roch das Zimmer leider muffig. Die Anlage ist toll, nicht zu groß aber groß genug damit man sich nicht auf die Füße tritt! Die Kinderanimation am Abend könnte etwas abwechslungsreicher sein! Wir hatten ein swimup Zimmer gebucht und es auch viel genutzt mit den Kindern.. gesamt Bewertungen: wir würden wieder kommen!
Soggiorno di 8 notti a settembre 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Hotel Manager, il giorno 20 ott 2019
Liebe Katja, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di Hotel manager, il giorno 2 ott 2019
Thank you very much for a good score for our hotel. We hope to see you son. Best regards The management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Personal amable, buenas instalaciones pero horarios de piscina y comidas para extranjeros
Soggiorno di 9 notti a settembre 2019
Risposta di Director General Zafiro Can Picafort, il giorno 20 ott 2019
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse el tiempo necesario para escribir esta encantadora reseña sobre su estancia con nosotros. Me alegra saber que disfrutó su visita y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Atentamente, Antoni Martí

10/10 Eccellente

Christophe, Aubagne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très large choix d'ambiance piscine, personnel au top très agréable et serviable.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Gérant de l'hôtel, il giorno 13 ott 2019
Cher Christophe, Merci d'avoir pris le temps de laisser une si belle critique concernant votre récent séjour. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous accueillir à nouveau à Majorque bientôt. Bien cordialement, Antoni Martí

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr familienfreundlich, man sollte sich der vielen Kinder bewusst sein, wenn man ohne anreist
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Hotel manager, il giorno 9 ott 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen dank füer Ihre positive Bewertung. Wir wurden uns freuen Sie bald im Hotel begruessen zu dürfen. Mit freundlicehn Grüssen Antonio Martí Hotel Direktor

10/10 Eccellente

anna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di hotel manager, il giorno 6 set 2019
"Dear Anna, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Antonio Martí Zafiro Can Picafort Hotel General Manager"

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Recepción Zafiro Ca'n Picafort, il giorno 21 ott 2019
Dear guest: Thank you very much for your nice review. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 Eccellente

CHRISTINE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastique
Séjour fabuleux en famille ! Je recommande sans hésiter !
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Zafiro Can Picafort Gérant de l'hôtel, il giorno 13 ott 2019
Cher Christine, Merci d'avoir pris le temps de laisser une si belle critique concernant votre récent séjour. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous accueillir à nouveau à Majorque bientôt. Bien cordialement, Antoni Martí

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Está totalmente adaptado para unas vacaciones con niños. Eso fue lo mejor
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Director General Zafiro Can Picafort, il giorno 20 ott 2019
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse el tiempo necesario para escribir esta encantadora reseña sobre su estancia con nosotros. Me alegra saber que disfrutó su visita y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Atentamente, Antoni Martí

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great for children of all ages. Good variety of food on the all inclusive option
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di hotelmanager, il giorno 19 ago 2019
"Dear, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Antonio Martí Antonio Martí Hotel General Manager"

2/10 Terribile

Mark

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
En hotell som stannat i tiden utan renovering
Fick byta kylskåp i rummet då den lät. Fick byta wc stolens knapp då den höll på ramla sönder. Fick be om extra madrass till sängen då den var berg och dalbana, fick byta kuddar då den var 20cm hög och stenhård. Pricken över iet var att personalen i restaurangen sa inte ens hejdå när man gick utan småchattade med varandra. När vi kom för att äta frukost kl 10.20 trots att man kunde äta tills 10.30 tittade de på klockan....
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 7 ago 2019
"Dear Mark, Thank you for taking the time to leave a review. I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Zafiro Can Picafort Hotel. I would like to apologise for the service issues you experienced during your stay. This is not the level of service that we strive to achieve and I have thus taken note of this and passed it on to Senior Management to review this with the members of staff within their teams. I do hope to welcome you back to Zafiro hotel in the future. Many thanks, Antonio Martí Zafiro Can Picafort Hotel Manager"

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Roof terrace room is fabulous, though not perfect due to inability to lock door to terrace. Swim up rooms look ideal for those with young children. Whole hotel is family friendly and the pools, slides and activities are very good. Only ate at hotel once, apart from breakfast (which was fab) the lunch time meals were ok, but nothing special. Good on site supermarket, but big and cheaper one 10 mins walk away. Facilities at the hotel are wonderful and the staff are friendly and helpful. Walk to beach and shops/bars is about 10 mins, need to cross a busy road, but nothing major.The shuttle from the airport to the resort is too long and that is the only reason we would not choose to stay at this hotel again.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 1 ago 2019
"Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Antonio Martí Zafiro Can Picafort Hotel Manager"

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di Hotel manager, il giorno 7 ago 2019
Than you very much!! Best regards