Spiaggia privata, cabine (a pagamento), lettini da mare, ombrelloni

Recensioni per Kamelya Aishen Club

5 out of 5
Kamelya Aishen Club
Kamelya Caddesi Colakli, Manavgat, Antalya

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 134 su 280 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 98 su 280 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 25 su 280 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 9 su 280 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 280 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Carolin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 26 apr 2024
Dear Carolin,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

10/10 Eccellente

Erol

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr zu empfehlen bi zufrieden einfach Klasse
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 25 apr 2024
Sehr geehrter Erol,vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihr nettes Feedback.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Maurice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Riesen Anlage mit allem was man sich vorstellen kann komme gerne wieder. Essen und Getränke auch bestens
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 23 apr 2024
Sehr geehrte/r Maurice,wir bedanken uns ganz herzlichst bei Ihnen für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass wir Sie glücklich und zufrieden nachhause schicken konnten.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen,Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYARCRM Responsible

2/10 Terribile

TUYA

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Beds especially mattresses too old, caused back pain. Bathroom always soaked, cleaning not enough. Service very slow. Foods always the same.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 21 apr 2024
Dear guest,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We are sorry about your comment. We talked with you several times about different issues during your vacation, but you never told us about your dissatisfaction. If you had shared these issues with us while you were at the hotel, we might have had a chance to send you home satisfied. We find it sad that guests only write their problems on internet sites instead of asking to solve the issues at the hotel.Your comment has been shared with the relevant people.We wish the best for you.Best regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Yazid, saint saulve

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ras
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 19 apr 2024
Dear Yazid,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

6/10 Soddisfacente

VEDAT

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
crowded and waiting so much for foods and drinks
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 17 apr 2024
Dear Mr. Vedat,Thank you very much for stayed at our hotel and shared your comment. We wish to welcome you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Natalia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
grest facilities overall, good value for money.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 16 apr 2024
Dear Natalia,Thank you very much for stayed with us and shared your valuable comment. We appreciate your compliment. We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Simon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Insgesamt zu Empfehlen👍
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di CRM Responsible, il giorno 14 apr 2024
Sehr geehrter Simon,Wir danken Ihnen für Ihren Besuch und Ihren Kommentar.Wir freuen uns darauf, Sie wieder in unseren Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Ian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di CRM Responsible, il giorno 8 feb 2024
Dear Ian,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

2/10 Terribile

Sinan

Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

8/10 Buono

fouad

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Definitely it's a very good hotel,
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 28 nov 2023
Dear Mr. Fouad,Thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Kamelya Collection Hotel and shared your feedback. Its nice to read your pleasure. We are looking forward to see you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

8/10 Buono

Silvia

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Die Zimmer sind alle aber ok, die Anlagen sehr schön. Das esse für alle was dabei
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 17 nov 2023
Sehr geehrte Silvia,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden sind.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen,Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYARCRM Responsible

8/10 Buono

Adam

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Everything was great but room was stinks and mold
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di ALİME, il giorno 17 nov 2023
Dear Adam,Thank you for sharing your comments after your stay.We would like you to know that your valuable opinions are shared with our colleagues and hotel management.We will be happy to host you again on your next stay.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

10/10 Eccellente

Bogdan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 12 nov 2023
Dear Bogdan,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We are looking forward to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Adam

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Room services wasn't good enough 😕 all other was great
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 10 nov 2023
Dear Adam,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Mirsad

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A very nice facility. We are very satisfied with the cleanliness and the offer. The staff is always courteous. This is the fifth time we have been here and that says it all. Simply great.
Soggiorno di 10 notti a ottobre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 10 nov 2023
Dear Mirsad,Thank you very much for stayed with us and shared your nice feedback. Its nice to hear that you have satisfied with our cleaning and staff.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Edina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bra prisvärt hotell med mycket utbud. Bra mat men saknar mer utbud för vegetarianer och laktosfritt. Synd att man inte kan äta på alla restauranger, borde finnas möjlighet att boka in sig någon kväll. Men överlag ett av bättre hotellen vi varit på, mycket aktiviteter, inte så kallt i poolerna. Vi kommer nog tillbaka!
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 10 nov 2023
Dear Edina,Thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Hotel and shared your feedback. Your compliments and suggestions has forwarded to relavant department heads. We will be happy to host you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Mateusz

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 5 nov 2023
Dear Mateusz,Thank you very much for stayed at Aishen K Club Hotels and shared your feedback. We will be glad to host you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Michael Eduard

Mi è piaciuto: Personale e servizio
👌
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Alime, il giorno 16 ott 2023
Dear Michael Eduard,Thank you four your feedback.Kind regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 Buono

Lara, Nicole, andrea

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wunderschönes grosses Hotel Super geeignet für Familienferien Die meisten vom Personal sind sehr freundlich , jedoch gibt es 3/4 MA die sehr arrogant und frech sind .
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Alime, il giorno 16 ott 2023
Sehr geehrte Lara,Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub in den Kamelya Collection Exclusive Hotels entschieden haben.Es freut uns sehr, dass Sie mit unseren Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder bei uns zu sehen.Mit freundlichen Grüße,Alime DEVECİ

4/10 Scarso

Vanmechelen

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Almost no cleanig of the room When we arrived the soapdispencer was broken , we mensionded it to the staf three days later stil broken .nimibar not filled up Used papers of sugar still next to koffiepot Reception staf pulled a face after asking someting about the wifi Amost impossible to fi d atable for dinner At the pool towels layd everwher but no guests using them
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 13 ott 2023
Dear Vanmechelen,First of all, thank you very much for taking time to write your comment.We are very sorry that we could not fully meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We are very disappointed that you were not satisfied with your stay in our hotel, as our main goal is the complete satisfaction of our guests during their stay in our hotel.We hope to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

8/10 Buono

Martin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Große Anlage mit sehr vielen Bars, Snackbars und Restaurants Abendshow ist gut, das Programm ist aber nicht sehr einfallsreich (hauptsächlich Tanz-Shows) Sehr große Auswahl an Speisen und Getränken, leider aber wenig Abwechslung Strand und Pools sind sauber und gepflegt Für Kinder gibt es viele Aktivitäten und Möglichkeiten, die Poollandschaft ist für Kinder nicht optimal
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di ALİME, il giorno 2 ott 2023
Sehr geehrte Martin,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und Ihre Meinung mit uns geteilt haben.Wir möchten, dass Sie wissen, dass Ihre Kommentare für uns wichtig sind, um uns zu verbessern, und dass das gesamte Feedback, das Sie diesbezüglich geben, an unser Managementteam weitergegeben wird.Mit freundlichen grüße,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 Buono

Mustafa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di ALİME, il giorno 2 ott 2023
Dear Mustafa,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

2/10 Terribile

Iyad

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very bad hotel not 5 stars , staff treatment especially the costumer care manager has attitude when she treat with customers , the hotel is very poor from all aspects I don’t recommend it
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 25 set 2023
Dear Lyad,First of all, thank you for stayed with us and shared your comment on here.We are very sorry that we could not meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We hope to welcome you again in our other one hotels.Kind regardsLeyla SAYAR

10/10 Eccellente

Akbar, REDMOND

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Everything was perfect
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Alime , il giorno 28 ott 2023
Dear Akbar,Thank you for your feedback.We hope to see you again with us.Stay healthy and happy until we see you on your next holiday.Kind regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

2/10 Terribile

Maxim

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Not 5 star hotel((
1. Terrible cleaning service. We left $20 for the room cleaners every day from the first day of our stay (because we have a young child and wanted it to be very clean), but the cleaning got worse and worse. Not to mention, we checked into a room with sand on the floor. The broken drain in the bathroom wasn't fixed even after several calls and visits to the reception. 2. The rooms are either very old or poorly constructed. Everything is shaky and falling apart. The mattress is simply "alive"; if two people sleep in the bed, you'll bounce every time the other person turns over. 3. There are no elevators in the buildings, so if you have a small child, don't accept the 3rd floor. It'll be tough for you. 4. The service is a whole other story... In the restaurant, they don't care about you. Nobody will ask if you want something to drink with your dinner. We also went to the paid Italian à la carte restaurant, after which we all got food poisoning. We were severely sick with high temperatures and all the symptoms. Did anyone from the hotel apologize? No one! I repeat, they don't care about you at all. 5. The food in the restaurant is not tasty! I've been to various hotels, from 3-star to 5-star, but I've never had such tasteless food. The selection is very limited. Breakfasts are terrible. Nobody will make an omelet to your liking. In summary, the hotel doesn't live up to its claimed 5 stars at all. Paying 4,000 euros for 9 days, we expected some basic respect.
Soggiorno di 9 notti a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 22 set 2023
Dear Maxim,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We are very sorry that we could not fully meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We are very disappointed that you were not satisfied with your stay in our hotel, as our main goal is the complete satisfaction of our guests during their stay in our hotel. We wish you had read our hotel catalogue before coming to our hotel. You would have been less disappointed as it already stated that there is no lift in the buildings and the main restaurant is self-service.Regarding your food poisoning claim, we would like to inform you that all food and beverages served in our hotel are checked daily by the Quality and Food Safety departments in accordance with ISO standards. All foods are analysed in the laboratory by the independent company we have contracted. There is no non-conformity in our controls. We can also share the results with you upon your request. Thank you again for your review and we hope to welcome you again in our hotel.Sincerely,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Lozan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was fantastic, I love the staff specially reception, Mr (Esen) was great to contact with all new reservation. I love Kamelya collection
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 13 set 2023
Dear Lozan,First of all, thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Hotel. We are happy to read your compliments about staff. It will be big honor for us to welcome you again at our hotels.Best regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Rosen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 13 set 2023
Dear Rosen,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Taha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best Hotel in Turkey!
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 11 set 2023
Dear Taha,First of all, thank you very much for taking time to write your nice comment.In the nearest future we hope to welcome you again at our hotels.We wish you and your family all the best.Kindest regards,Leyla SAYAR

6/10 Soddisfacente

Mounir

Viaggio con la famiglia
Moyen dans l’ensemble, plage magnifique,les piscines ,les toboggans top,les personnels sont gentils,les activités,cependant la propreté des chambres n’est pas au top,les transats toujours prises depuis l’aube ,activités pour enfants presque rien à la piscine et à la plage,la nourriture pas trop variée,des maïs et ice crime payant donne une mauvaise image pour un complexe hôtelier 5 étoile,enfin dernière impression pas d’envie d’y retourné.
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2023
Risposta di Alime, il giorno 9 set 2023
Dear Guest,First of all, thank you for choosing Kamelya Collection Exclusive Hotels for your holiday. It is our pleasure to read that you were satisfied with our hotel's beach and our staff. We are sorry that none of the many dishes appealed to your taste. In addition, we would like to point out the following regarding the sunbed reservation; We have enough sunbeds for the guest capacity of our hotel, and all sunbeds booked before 07:00 are processed. We didn't want to make such a bad impression. We hope to welcome you again in our hotel to give you a better experience.We wish the best for you.Kind regards,Alime DEVECIGuest Relationship Responsible

10/10 Eccellente

Leonie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super accomodatie. Eten enorm uitgebreid en goed. Kamers prima.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 8 set 2023
Dear Leonie,Thank you for taking the time to share your review. Its nice to read your satisfaction. We are looking forward to see you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regarsd,Leyla SAYAR

2/10 Terribile

Thomas

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel bei Ankunft total überbucht. Bekamen nach 2 Stunden Wartezeit ein altes abgewohntes Zimmer im Kamelya Selin Hotel. Statt unser gebuchtes,großes Deluxe Zimmer im Kamely Aishen Klub. Beim Essen auch totale Chaos total überfüllt alles. Nie wieder Kamelya
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 11 set 2023
Sehr geehrter Thomas,danke für Ihren Aufenthalt bei uns.Wir bedauern sehr, dass Sie den Urlaub in nicht guter Erinnerung beibehalten haben, würden uns aber freuen wenn Sie wiederkommen würden. Wir sind bereit Ihre Meinung über uns zu ändern!Mit freundlichen Grüße,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Hamza

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2023
Risposta di ALİME, il giorno 2 set 2023
Dear Hamza,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tolles Hotel, nettes Personal schöne Lage- gerne wieder
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 29 ago 2023
Sehr geehrter Andrea,vielen lieben Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass wir Sie zufrieden nachhause schicken konnten.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Olivier

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Séjour très agréable, je recommande +++
Nous avons passé un excellent séjour au Aishen K Club Kamelya Collection. Grand Hôtel agréable pour séjourner en famille. Chambre familiale spacieuse et agréable. Repas diversifié et très bon Un grand nombre de piscine, personnellement nous en avions trouvé une avec beaucoup moins de monde et plus calme que celle centrale Merci pour la séance de Hammam et massage qui nous a été très agréable et surtout le masque au chocolat pour les enfants, bonne expérience. Seul petit bémol, le nettoyage des chambres était juste correct pas vraiment à la hauteur de la qualité de l'hôtel.
Soggiorno di 12 notti a luglio 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 28 ago 2023
Cher Oliver,Merci d'avoir partagé vos commentaires après votre séjour.Nous devons dire que nous sommes heureux d'apprendre que vous avez quitté notre établissement satisfait.Nous aimerions que vous sachiez que vos précieux avis sont si importants pour nous améliorer.Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.Respectueusement,Leyla SAYARL’ équipe de Kamelya Collection Collection Exclusive Hotels.

6/10 Soddisfacente

Ahmet

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Pool and swimming facilities are good. Food quality is bad.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 16 ago 2023
Dear Ahmet,Thnak you for stayed with us and shared your comment. We are happy to read you have enjoyed with pools. We wish to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Mehmet

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 15 ago 2023
Sayın Mehmet bey,Öncelikle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz ve puanlamanız için çok teşekkür ederiz. Sizi ve ailenizi bir kez daha otellerimizde ağırlayabilmek dileğiyle...Saygılarımızla,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Aliaksandr

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ill come back for sure
Soggiorno di 10 notti a luglio 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 11 ago 2023
Dear Aliaksandr,Thank you very much for stayed with us and shared your great feedback. We will be happy to host you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Selin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di alime, il giorno 12 ago 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 Buono

Durmus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Danke
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 26 lug 2023
Sehr geehrte Durmuş,vielen lieben Dank für Ihre positive Bewertung.Wir hoffen, dass Sie sich sehr bald wieder für uns entscheiden werden.Mit freundlichen GrüßenLeyla SAYAR

10/10 Eccellente

Wesam

Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di ALİME, il giorno 17 lug 2023
Dear Wesam,Thank you very much for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 Buono

Aydin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 14 lug 2023
Sayın Aydın bey,Puanlamanız için içtenlikle teşekkür ederiz. Sizi ve ailenizi bir kez daha Kamelya Collection Exclusive Hotels'te ağırlayabilmek dileğiyle...Saygılarımızla,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Hatice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Zimmer Reinigung könnte noch besser sein
Soggiorno di 10 notti a giugno 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 7 lug 2023
Sehr geehrte Hatice,danke für Ihren Aufenthalt bei uns im Kamelya Aishen K Club. Wir haben Ihren Vorschlag mit der Housekeeping-Abteilung geteilt.Wir hoffen, dass Sie sich sehr bald wieder für uns entscheiden werden.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Julia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was great exept for food options, quality needs to be improved a bit. Room was old, but clean and spacious. Good aquapark and kids club. Also the bar areas by the pool smell bad and makes you not want to have a drink! I think for the price paid way overpriced!
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 29 giu 2023
Dear Julia,First of all, thank you very much for taking time to write your comment on Expedia. All your suggestions and compliments has shared with relevant department managers. We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kindest regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Abdoula

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent complexe hôtelier
Très beau complexe en ultra all exclusive. Gros budget animation vue ce qu'il propose. La nourriture est bonne avec un choix diversifié. Je recommande
Soggiorno di 12 notti a giugno 2023
Risposta di ALİME, il giorno 26 giu 2023
Dear Abdoula ,Thank you for choosing Kamelya Collection Exclusive Hotels for your holiday.We are very pleased that you were satisfied with our meals and that you recommended us.We hope to see you again with us as soon as possible.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

10/10 Eccellente

mohammed amine

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 10 lug 2023
Dear Mr. Mohammed,Thank you very much for your feedback. We will be grateful to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Ammar

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was our first visit to Antalya and we really enjoyed our stay at Aishan K Club. Room was very comfortable with all amenities. Staff was very helpful and accommodating. Food was very good, with generous buffet and plenty of options. Pools were very clean and well maintained. Water park was excellent as well. Beach also had plenty of facilities including free snack bars, ice cream corner and drinks. Overall it was very kids friendly and our three year old loved every bit of it. Only suggestion is to include Iron/ Iron board in rooms and arrange facilities for women only pool.
Soggiorno di 5 notti a giugno 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 16 giu 2023
Dear Ammar,Thank you very much for your nice feedback.We are happy to learn you were satisfied with the most services provided. Such positive comments give us an inspiration for the further improvements in hospitality. We wish to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Best regards,Leyla SAYAR

8/10 Buono

Eugenia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wir sind zu viert mit einem kleinkind und einem baby gereist und können das mit kindern nur weiter empfehlen. Große auswahl an essen, genug aktivitäten für Kinder und man ist rundum versorgt. Das personal ist sehr freundlich und kinderlieb, außer in dem gözleme Bistro leider. Ich frage mich auch immer noch warum die Damen dort sandwiches und snacks auf einer buffet platte auslegen und den Gästen nicht erlauben sich an diesem zu bedienen. "Nur gucken" wurde mehrmals gesagt. Wieso legt man essen zum anschauen aus ? Auch dass Gäste weg geschickt wurden hat mich sehr verwundert. Auch die vogelkäfige sind leider grund für einen punktabzug, weil Tiere eben nicht in käfige gehören um tagtäglich von hunderten von Menschen "begafft" zu werden. Alles in einem wäre das hotel unsererseits allerdings zu empfehlen, wir waren zufrieden.
Risposta di CRM Responsible, il giorno 12 giu 2023
Sehr geehrter Eugenia,Wir danken Ihnen sehr für Ihren Kommentar und empfehlen uns weiter. Wir haben Ihren Kommentar übersetzt und an die Management weitergeleitet. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unseren Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 10 notti a maggio 2023
Risposta di CRM Responsible, il giorno 8 giu 2023
Dear Brian,Thank you very much for stayed at Aishen K Club Kamelya Collection. We are so happy for your feedback. We will be glad to host you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 Eccellente

Beata, London

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very good resort for families with kids.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di CRM Manager Elena Tunç, il giorno 7 giu 2023
Dear Guest,Thank you for your rating.Your opinion is very important for us.Hope to see you and your family again.Warm regards from Kamelya Collection Exclusive Hotels.