Hall

Recensioni per Paragon Tower Hotel

2.5 out of 5
Paragon Tower Hotel
531 A FLORES ST ERMITA, Manila, National Capital Region

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 48 su 214 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 88 su 214 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 38 su 214 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 25 su 214 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 15 su 214 recensioni" "

7,4/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like the service and facilities and the securities are all kind
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di James, il giorno 23 feb 2021
Thanks for your kind and lovely words, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, James!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021
Risposta di Mike, il giorno 25 gen 2021
Thank you so much for the charming rating. Your review made our day. Have a great day ahead. Regards, Mike

10/10 Eccellente

Joe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing in Manila
Very helpful and friendly staff. I traveled during the corona virus lock down in Manila, and the staff was very helpful with my concerns with where to get food and necessities.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Daniel , il giorno 19 mar 2020
Hey, Joe! Thank you so much for the wonderful rating. Please share your views in the future as well. Have a nice day! Regards, Daniel

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Close to Saint Lukes WiFi was terrible and useless
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Noor, il giorno 13 mar 2020
Hi, We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvements and we assure that your next stay is awesome with us. Regards, Noor

10/10 Eccellente

Steve, Sheffield UK

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ideal location easy to get a cab or grab robinson mall 3 mins away Would defiantly be booking again
Soggiorno di 21 notti a febbraio 2020
Risposta di Noor, il giorno 12 mar 2020
Hi, Steve, it feels great to see you that you had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve even better. Have an amazing day ahead. Regards, Noor!

10/10 Eccellente

Sharmaine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location. Very accessible.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Daniel, il giorno 2 mar 2020
Hi Sharmaine! Thank you for giving us a shot and even more for leaving us this review. We will feel blessed to serve you soon again with even better, upgraded and improvised services. Have a great day ahead. Regards, Daniel

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Jira , il giorno 29 feb 2020
Hi, Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jira

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent for travellers on budget.. I and my sis had a great stay. THANKS!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di OYO, il giorno 19 feb 2020
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Kevin

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel very clean staff very helpfull good location will be coming back . Downside not room safe
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Zara, il giorno 21 feb 2020
Thank you for your sweet words, We hope to give you a consistent service every time. Regards, Zara

8/10 Buono

Yusuke

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Zara, il giorno 21 feb 2020
Hi, Yusuke! Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you soon with a pleasant experience. Regards, Zara

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
場所は◎でした
ホテル近くにコンビニとスーパーがあり、徒歩5分ほどでショッピングモールもあるため買い物には便利でした。 リザール公園やイントラムロスに徒歩で行けるため、場所は良いと思います。 シャワーのお湯はぬるく、水圧も弱めでした。鍵のかけ方もキーを回すだけでは掛からず、ホテルスタッフに教えてもらいました。
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Zara, il giorno 13 feb 2020
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Zara

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very satisfactory for its price. Quite surprised me.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Zara, il giorno 13 feb 2020
Delighted to hear your words of praise, We will ensure a consistent service in the future as well. Have a pleasant day ahead :) Regards, Zara

4/10 Scarso

Mirasol

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Zara, il giorno 5 feb 2020
Hi, Mirasol! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
オススメのホテル
大変親切で良かったです。
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Zara, il giorno 18 gen 2020
Thanks a ton for the amazing rating, We are glad that we succeeded in matching your experience with your expectations. Regards, Zara

8/10 Buono

Roy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Adiya, il giorno 8 gen 2020
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Adiya!

8/10 Buono

shinichi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
価格次第では、毎回泊まりたいです。
WIFIは受付の方につないで頂きました。TVもSKYケーブルがつながれ満足しました。
ホテル正面、右にミニストップ(コンビニ)があります。そのとなりがスーパーマーケットがあり便利です。
洗面バスタブ付トイレユニットです。シャンプー、ハブラシ、磨き粉、石鹸ついています。
部屋は広くも、狭くもないです。
ドア前で小型冷蔵庫がカウンター下にありました。
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Zara, il giorno 6 gen 2020
Hi, Thanks for your kind words of appreciation. Have a wonderful day! Regards, Zara

8/10 Buono

Anne-Kari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
To dager i Manila.
Fin beliggenhet, i gangavstand til Rizal park og Intromuras. Synd de ikke hadde kartmateriale å tilby. Rent, rolig og bra,- fikk hva vi betalte for.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Adiya, il giorno 24 dic 2019
Hei, tusen takk for den positive vurderingen. Det ser ut til at du ikke er helt fornøyd med tjenestene våre, vi har fremhevet saken for vårt relevante team for å sikre et behagelig og avslappende opphold i fremtiden. Hilsen Adiya!

10/10 Eccellente

Ninfa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Thanks for the positive rating, Ninfa! Hope to host you soon :) Regards, Kevin

4/10 Scarso

Jessy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Plus que moyen
Accueil moyen, nous avons dû attendre 4h car l’heure du d’arrivée était fixe, avec deux enfants en bas âge (1 et 5 ans), pour motif que la chambre n’était pas prête. A l’arrivée dans la chambre : état de propreté précaire, avec miettes sur le cadre de lit, poussière par ci par là, s’il pas clean... Et rencontre avec de multiples cafards le soir venu. Je ne recommande pas cet hôtel.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Kevin

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
みずがでない。wihiが毎日変わる。
Soggiorno di 10 notti a settembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I was cheated out of my money by this hotel. The Expedia app had a glitch and it double-booked my room and they told us so but they told us they would not refund the extra room that was booked buy expedia's malfunction. Even after Expedia contacted them they said they would refund the money but they never did and now Expedia cannot get a hold of them. They are very dishonest and you should never stay here unless you want the same treatment. I would expect that Expedia would give me the refund anyways since it was their websites malfunction and they are supposed to represent me as their customer but I have called them a number of times now and spent over five hours on the phone waiting and still I have gotten nowhere. At this point I realized that Expedia and this hotel have work together to cheat me out of my money. Very dishonest
Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I was cheated out of my money by this hotel. The Expedia app had a glitch and it double-booked my room and they told us so but they told us they would not refund the extra room that was booked buy expedia's malfunction. Even after Expedia contacted them they said they would refund the money but they never did and now Expedia cannot get a hold of them. They are very dishonest and you should never stay here unless you want the same treatment. I would expect that Expedia would give me the refund anyways since it was their websites malfunction and they are supposed to represent me as their customer but I have called them a number of times now and spent over five hours on the phone waiting and still I have gotten nowhere. At this point I realized that Expedia and this hotel have work together to cheat me out of my money. Very dishonest
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Kevin

10/10 Eccellente

Matthew steven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing place
It's amazing to stay that hotel for the very reasonable price, the room is big and the staff are all kind especially diane 😀
Soggiorno di 6 notti a settembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Hi, Matthew! Delighted to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Kevin

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di OYO, il giorno 23 nov 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Kevin

4/10 Scarso

Eva

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room was no water heater, the sink was clogged, filthy with small cockroaches, that’s why we have to move to another room.. No parking for customers “first come first serve.”Staffs do not know how to greet costumers”I said Good morning to them) but no one answered me. Won’t come back anymore.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
mY MOM IS STAYING IN THIS HOTEL ON HER ENTIRE VISA PROCESSING AND SHE SAID STAFF ARE VERY FRIENDLY.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019

8/10 Buono

Alianna Grace

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Cathy, il giorno 5 set 2019
Hi Allianna, Thank you for sharing with us your review. More power! The Management Team

8/10 Buono

June

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di cathy, il giorno 27 ago 2019
Dear Valued Guest, Thanks you for sharing us your review. Best regards, The Management Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The lavatory in our cr has leak but overall it was still a nice experience since it served my purpose of staying in a place near SLEC.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di cathy, il giorno 14 ago 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review with us. On your leak concern, this is well-noted. Hope to see you gain on your next visit to Manila. Best regards, The Management Team

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
That added two nights in different room type. Checked out of old room at 12 , and even though the new room was ready, was told I could not get the room till 2pm. I would understand if the room was not clean, but clerk said it was, just could not check in. Not a good policy. You should accommodate your guest. Especially if they just added two more nights I could’ve stayed somewhere else.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Cathy, il giorno 9 ago 2019
Dear Valued Guest, My apology. I was not informed of this incident. No worries, I will meet them to correct such information. Maybe she just can't explain that our reservation system charges automatically as guests come in earlier than the programmed arrival time that's why. Rest assured, this won't happen again. Sincerely, The Management Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di cathy, il giorno 7 ago 2019
Dear Valued Guest, We appreciate to hear from you and sharing with us your review. See you again on your next travel to manila. More power! The Management Team

8/10 Buono

rowena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Cathy, il giorno 5 ago 2019
Dear Ms. Rowena, Thank you for sharing with us your review as this is important with us . Best regards and see you on your bext visit to Manila,. The Management

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
cleanliness and comfort...excellent location. The staff did a fine job and responded well to the few needs that came up.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di cathy, il giorno 29 lug 2019
Dear Valued Guest, We are so thankful for sharing with us your review. Our staff are grateful that you appreciated their effort in serving guest like you. More power and see you again on your next visit to Manila. Best regards, The Management

4/10 Scarso

Brian

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Great 10 years ago now not good at all.
It was great 10 years ago, but it seems to have not been touched anytime after that.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Cathy, il giorno 21 lug 2019
Hi Brian, Thsnk you for sharing your review.. This is to inform uou that were undegoing room enhancement. We just started. Hopefully, after three (3) months from now, you'll see that all our rooms has a new look. My apology for the inconvenience. Best regards, The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a luglio 2019
Risposta di Cathy, il giorno 21 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a high score on your review. Much appreciated! Our team will be more inspired to serve you better. Best regards & More power! The Management

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di cathy, il giorno 15 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing with us your review as this is very important to us. More power! Best regards, The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
また泊まりたい。
チェックイン、アウトともに受付の女性がとても親切だった。空港に行くのにグラブカーを呼んでくださった。とても助かった、また泊まりたい。
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di cathy, il giorno 5 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Paragon Hotel as your accommodation service while in Manila, Philippines. we're glad to hear from you. Best regards, The New Management

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
Eigentlich ganz ok für den Preis, aber Schimmel in der Dusche
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Cathy, il giorno 2 lug 2019
Dear Valued Guest, We appreciate for sharing with us your review. Item of concern is well-noted. Thank you. The Management

8/10 Buono

Francie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fair
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di cathy, il giorno 1 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us as your accommodation service and for sharing with us your review as well.. Much appreciated! Enjoy your stay! The Management

4/10 Scarso

Josie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Property did not clean our room during our 3 night stay despite multiple requests. At check out, we were charged for additional fee for a stain on their towel. Another guest checking out was charged for a stain on their sheets. Cheap room price but they rip you off at check out.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Cathy, il giorno 14 giu 2019
Dear Josie, Thank you for sharing your review with us. For this incident, I was able to nicely talk to you personally and had explained the minimal charged on the stained towel which our staff tried to wash by themselves to check if it can be removed but the stain was absorbed even at the reverse side of the towel as explained, the amount charged was just fair enough to pay our laundry partner for a possibility that the stain could still be removed. FYI. We have a lot of room attendant to do housekeeping its impossible that you were not served. At any rate, we apologize on this. God bless your heart! The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel staff are accommodating. As to space, we had the family room and it is very spacious at a very reasonable price. The problem is we noticed 3 cockroaches inside our room
Soggiorno di 4 notti a maggio 2019
Risposta di cathy, il giorno 3 giu 2019
Dear Valued Guest, We would like to say thank you for sharing your feedback to us. As for your concerm , this has been addressed already. Best regards, The Management

8/10 Buono

JESSICA, Cagayan de Oro City

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Very convenient to everything. Accessible to the place I want to go just walkable to St Lukes. Big beds. I wish the hot shower was working it would have been perfect for me and my kids. But like the whole place. Near to Robinsons we walked there for dinner.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di cathy, il giorno 27 mag 2019
Thank you Ms. Jessica for sharing your experience of staying with us. On your concern on the hot shower, we already had it checked by our maintenance staff. Rest assured, this won't happen on your next visit. More power! Sincerely, The Management

8/10 Buono

Gf

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It's one of the cheapest room i've found that is very close to SLEC. The room was so spacious, bed was fine it was very comfy to sleep, i couldn't hear so much noise outside which is good. It's very close to st. Luke medical extension too which is i like. Very close to everything robinsons 5mins walk, fastfood, mini stop, puregold and bank. Just they need to impoved maybe they must offer breakfast from their own kitchen, although u can call food for delivery. And also NO bottle water for free. But they have mini ref so u can just buy food outside.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di cathy, il giorno 22 mag 2019
Hi GF, we are grateful to hear fom you. On your breakfast recommendation, we will consider it. For now, we're doing enhancement on our rooms to serve you better. Best regards and more power! The Management

8/10 Buono

Db, Cebu

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Nice hotel and very accessible to St Lukes extension clinic, mall bar and restourants.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Cathy, il giorno 15 mag 2019
DB, We appreciate sharing with us your review. More power to you and your family. Best regards, The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
便利なホテル
チェックインはスムーズに終了しました。コンビニやスーパーマーケットがあり便利です。今回は部屋のWiFiが少し弱かった。
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di cathy, il giorno 14 giu 2019
Dear Valued Guest, We appreciate for sharing with us your expereince staying at Paragon Hotel. also, we would like to apologize if the internet signal is not that good as our TelCo partner are doing repairs on our area. Hope to see you again on your next visit to Manila. More power! The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di Cathy, il giorno 10 mag 2019
Dear Valued Guest, We are grateful to hear from you. Much appreciated! Hope to see you again on your next trip to Manila. Best regards, The Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Cathy, il giorno 9 mag 2019
Dear Valued Guest, We appreciate for sharing with us your review. Thank you very much and see you again! Best regards, The Management