Piscina all'aperto, lettini

Recensioni per The A. Venue Hotel

4 out of 5
The A. Venue Hotel
7829 Makati Avenue, Makati

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 40 su 239 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 100 su 239 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 57 su 239 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 19 su 239 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 23 su 239 recensioni" "

7,4/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Personale scortese, camere sporche con scarafaggi, struttura fatiscente
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 7 mar 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments with us. We are extremely alarmed by your statement regarding the cockroaches.We take this situation very seriously indeed. We have our pesticide control weekly but more so, we will coordinate with them. As for the unfriendly staff, we shall be conducting another guest relation training to all our staff. I appreciate that we cannot get it right all of the time but would hope that when we make a mistake, we really try to rectify it during the guests stay, to ensure that they leave us feeling happy and relaxed. Please do contact us on your next stay so that we can make you feel better regarding you stay with us.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

They never informed us that they cancel our reservation because of ECQ.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

6/10 Soddisfacente

Jaime Rosalio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Water heater is bad! No medium
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 9 set 2019
Dear Valued Guest, Thank you for feedback! Well noted on your concern and we assure that this matter will be looked into. Again, thank you and we look forward on your next visit.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 2 set 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! We look forward on your next visit.

8/10 Buono

Alvin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 9 ago 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you here at the property.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff at A Venue or very profession providing a high level of service. Front desk and Bell Captains were responsive. The restaurant was good. Although they need to replace sterno in the buffet to ensure food at 9:45am is still hot. Many dishes were cold which was unfortunate. The pool is very nice and 5th Corner Bar adjacent to the pool nice place to hang out. Great location in Makati near SM Market across the street, Century Mall is right around the corner, and restaurants and Starbucks 1 block away. I would definitely stay here again.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 5 ago 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you here at the property.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 29 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward on your next visit.

6/10 Soddisfacente

Melvyn Thobias

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
The check-in was fast & fuss free. The room was old & dated & the mattress was not comfortable. It was indented as if overused. The air con unit in the bedroom was the very old window type. It was noisy throughout. Breakfast is typically local with the exception of the egg station. Service is slow & there was no replenishment or the food items despite asking for it at 9am.
Soggiorno di 8 notti a giugno 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 4 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! We will discuss all concerns and we assure you that this will be addressed accordingly. Again, thank you and we look forward on your next visit.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 2 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your email. Looking forward on your next visit.

8/10 Buono

CHRIS, Abbotsford

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great couple of nights in makati
Slow at first - front desk staff a little unresponsive. But once we got checked they were great and upgraded our room
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 10 giu 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward on your next visit.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 4 giu 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your email. Looking forward to welcoming you here at the property.

6/10 Soddisfacente

you-ching

還行
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 7 giu 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you here at the property.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The towels need to be replaced, although it's clean it has discolorated.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 29 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! We taken note of your comment on our towels. We look forward on your next visit.

10/10 Eccellente

Robert T

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good quality
Front desk people so helpful, nice pool , breakfast little over priced . Over all nice pleasant stay
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 26 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. Looking forward on your next visit.

10/10 Eccellente

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you here at the property.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

8/10 Buono

Chad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not bad
great front desk
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

10/10 Eccellente

한혁

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

6/10 Soddisfacente

Rahim

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Far from airport and very busy traffic always
I don’t understand why the take deposit from my visa and the never paid me back my money. And al already Pay every thing the check everything in the room was good why the have to hold my money deposit for weeks I’m back to Canada I don’t trust this guys the give me back my money
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! The money held was for your incidental deposit. If you have no consumption, the money will be returned to your account within two weeks. Again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back here at the property.

8/10 Buono

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Back again!
I've stayed at this property many times over the past 7 years, it's aging well & the hotel staff are very courteous & helpful. The hotel was very busy during this trip. The only thing that really needs improvement is the breakfast buffet......not the worst but not the greatest either. I will return again next year!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for consistently staying with us! We appreciate your highlight on our staff. Well noted on our breakfast spread and we apologize for not meeting your expectations. Looking forward to welcoming you back here at the property.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I liked everything about the hotel. I pool area is great
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di celine, il giorno 14 mag 2019
Thank you for the feedback! Hope to see you soon!

8/10 Buono

albert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Front Office Team, il giorno 21 mag 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back here at the property.

2/10 Terribile

Jefrey

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Aweful experiences
We came at the hotel an hour before the check in time at 2 pm, the front desk told us that the room will be ready at 2 pm but we waited more than an hour to get in our room. Front desk are disorganized and seems like they don’t know what there doing .
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Eden Abella, il giorno 1 apr 2019
Dear Jefrey, Thank you for taking time to share your experience with us.We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. We discussed the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to resolve the problem. We will be conducting training to all our front office staff. Again, thank you very much and I am looking forward to welcoming you again.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Accessible to everything. Good & clean.cant add more.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2019
Risposta di Eden, il giorno 1 apr 2019
Dear Valued Guest, It is a great pleasure reading your review. We are very much delighted that you appreciate the hotel.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice place to stay..
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Eden, il giorno 19 mar 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience with us. We hope to welcome you again here on your next stay.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 9 notti a marzo 2019
Risposta di eden, il giorno 2 apr 2019
Thank you for staying with us

6/10 Soddisfacente

John

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Old building. Nothing fancy but cheap. You get what you pay for
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 4 mar 2019
Dear John, Thank you for staying with us and for sharing your thoughts about the hotel. We are considering renovating the hotel rooms and amenities. Hope you will give us some time to expect renovated rooms. We hope to welcome you again here.

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location with very reasonable rate
Walking distance to great restaurants and bars. Nightly entertainment across the hotel. Nice pool. Small gym.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 4 mar 2019
Dear David, Located at the heart of Makati, we certainly provide all our guests the convenience of everything. Once again, thank you for your continued patronage and we hope to be of service to you again on your next visit here at The A.Venue Hotel.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Not recommended
The rooms is small. They seem to have issues with towels. Towels were never delivered at the time of house keeping. They deliver late in the evening.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 4 mar 2019
Dear Valued Guest, It is important to us that our guests feel welcome and comfortable at our hotel. That requires a helpful, friendly and very obliging service at any time. Our room size depends on the type of accommodation that you booked or availed. As for the towels, we have directed this to the housekeeping manager and rest assured on your next stay, you will not be experiencing any inconvenience. We hope to see you again here on your next stay.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
If it's old is outdated!
I have held accommodations at the property at several times over the previous ten years. The property has continued to deteriorate and remains with the same amenities. Here are a few examples: The 'gym' equipment, specifically the treadmill was slipping. The door locks on the doors had dead batteries which caused the door not to open. The WiFi is intermittent, depending on where you are in the room.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 19 mar 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. Apology for the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade the hotel.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room is dirty, bedsheets smells. Air conditioning unit is dusty
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 27 feb 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for this. I have directly endorsed this to the housekeeping manager. We will work hard to fix the issue you experienced. We hope to see you again in the future.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very old properry and staffs very rude
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 2 mar 2019
Dear Valued Guest, Greetings from The A.Venue Hotel! I would like to personally apologize for the unfortunate incidences that you experienced during your stay with us. We really hope you will give us a second chance to cut a better figure.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
2回目ですがシャワーに切り替えできず残念でした。
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 1 apr 2019
Dear Valued Guest, Greetings! Thank you for staying here at The A.Venue Hotel. It is nice to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 10 notti a dicembre 2018
Risposta di eden, il giorno 2 apr 2019
Thank you for giving us a perfect rate.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 10 notti a dicembre 2018
Risposta di eden, il giorno 2 apr 2019
Thank you for your patronage.

4/10 Scarso

Seungwoo

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Front desk's service is not kind. Little noisy.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 19 feb 2019
Dear Seungwoo, Thank you for sharing your experience with us. I have coordinated with the Front Office Manager to investigate with his staff. Rest assured, this will be corrected. My sincerest apology. Thank you and we hope to see you here again.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di eden, il giorno 2 apr 2019
Thank you for your rating.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very old hotel but ok for the price. Very noisy at night.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di eden, il giorno 6 feb 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. As for the noise, that is the bar at the open parking. We will work hard the fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
None...I will not come back. I will not book again to this hotel ever again
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2019
Risposta di Eden, il giorno 6 feb 2019
Dear Valued Guest, We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 Scarso

Philip, Humboldt, AZ, USA

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The people were friendly, but the condition of the hotel was very poor.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2019
Risposta di Eden, il giorno 6 feb 2019
Dear Mr. Philip, We are happy that you appreciated our hotel staff. Renovation of the hotel is a part of the board's plan.We are considering all comments and suggestions. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Got food poisoning and moved into another hotel day 3
Soggiorno di 24 notti a dicembre 2018
Risposta di eden, il giorno 6 feb 2019
Dear Guest, We appreciate sharing your experience with us. In this manner we will be able to correct and improve those areas that needs improvement. With regards to the food, we have 2 concessionaires here. We will discuss this matter to them as this is a serious situation. Our concessionaires are very keen when it comes to food. Hope to you see again.

8/10 Buono

Emily

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good service
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Eden, il giorno 3 gen 2019
Dear Emily, Thank you for sharing your good experience with us. We hope to see you again soon.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
地點是方便的!房間還可以,算是整潔,不過房間以外的地方令人感到不舒服。 以價格而言不是很差,不過唔會想住多次。
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di eden, il giorno 11 dic 2018
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 Buono

SENTHIL KUMAR

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di eden, il giorno 11 dic 2018
thank you for staying with us.

8/10 Buono

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Compact, but a good value.
The hotel has 3 towers, so be sure which you’re booking. It’s easy to get confused. I stayed in a suite in the Serenity tower, which basically means there’s a separate living area that also includes a small kitchenette area. It was clean and functional and what’s referred to as “compact” - in other words, small. But for the price it was a good value. The location is close to plenty of restaurants and shops and a 7-11 is right next door. Aside from how small the space was my only issue was the elevators. There are only 2 or 3 (one is a service elevator that was only available periodically) servicing 35 floors, so be prepared to wait a bit. Otherwise, I had no complaints and it was a good value.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Eden, il giorno 3 dic 2018
Dear Paul, Thank you for sharing your thoughts during your stay here at The Avenue Hotel.It is great to know that you liked the location and that you found our room rate of great value. It is sad to say though that we have not met all your expectations. It was during your stay that we have several groups having their function/ venue area here at the hotel aside from that we have also residential using the lifts. Apology for the incovenience and we hope to see you back here at The Avenue Hotel.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nothing water for Showerfreezing. Pool water Freezing. Concierge vert unhelpful. Lazy? Hallways stank enough to make me sick and stifling hot. Room stunk Enough to Make Me sick elevators stank. Please refund my money.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di eden, il giorno 13 dic 2018
Dear Guest, We would like to extend our most sincere apologies regarding your recent issues during your stay with us.We continually try to do our very best for all of our guests, but unfortunately, sometimes we do fail.I will discuss this discourtesy of all my staff to the Department Heads and figure out the problems.We really hope you will give us a second chance to cut a better figure.