Suite Executive | Area soggiorno | TV LCD 32 pollici con canali via cavo, TV, docking station per iPod

Recensioni per Row NYC

4 out of 5
Row NYC
700 8th Avenue, New York, NY

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 881 su 3239 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 918 su 3239 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 640 su 3239 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 422 su 3239 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 378 su 3239 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Francesco

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Pulizia inesistente, camera fatiscente, bagno ai limiti della decenza Camera rumorosa
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 3 ott 2022
Apprezziamo il feedback, Francesco.Ci dispiace che il tuo tempo con noi sia stato tutt'altro che ideale poiché per noi è molto importante offrire ai nostri ospiti un'esperienza piacevole. È un peccato che la nostra pulizia, le condizioni della nostra camera e l'insonorizzazione non abbiano soddisfatto le vostre aspettative. Ci atteniamo a uno standard più elevato, quindi affronteremo le tue preoccupazioni con il nostro team di gestione che va avanti.Ci auguriamo che tu ci dia un'altra opportunità per condividere presto un'esperienza più positiva con te.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Una pessima esperienza
Buona la posizione centralissima ma assolutamente inadeguato il comfort della camera. Mi hanno assegnato infatti una camera completamente diversa da quelle mostrate nelle foto, piccolissima, con la moquette per terra, imbarazzante per un hotel a 4 stelle e molto rumorosa. In più lunghe code agli ascensori. Il ristorante era chiuso. Chiuso il ristorante
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022

4/10 Scarso

Andrea

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Posizione buona , camere minuscole è completamente diverse dalle foto
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2021
Risposta di Maurizio, il giorno 4 gen 2022
Apprezziamo il feedback, Andrea. Sebbene sia fantastico che ti sia piaciuta la nostra posizione, ci dispiace sapere che non sei soddisfatto della tua camera. Il nostro obiettivo è fornire ai nostri ospiti l'esperienza più confortevole possibile e ci piacerebbe aiutarvi a prenotare una camera che si adatti meglio alle vostre esigenze individuali di spazio e comfort in futuro. Speriamo di avere presto l'opportunità di condividere un'esperienza più positiva con voi.

4/10 Scarso

Paolo

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Lobby caotica. Pulizia camera che lascia a desiderare
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Maurizio, il giorno 7 dic 2021
Apprezziamo il feedback, Paolo. Siamo delusi dal fatto che il tuo tempo con noi sia stato tutt'altro che ideale. La tua esperienza non è all'altezza del livello di servizio che siamo abituati a fornire. Ci dispiace che i nostri alloggi non abbiano superato le vostre aspettative. Ci atteniamo a uno standard più elevato, quindi affronteremo le tue preoccupazioni con i membri appropriati del nostro team andando avanti. Speriamo che tu ci dia un'altra opportunità per condividere presto un'esperienza più positiva con te.

4/10 Scarso

Fabrizia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La posizione è ottima, ma le camere non sono all’altezza di un 4*. La camera non rispecchia le foto sul sito, è molto piccola (soprattutto il bagno) e il lavandino è intasato. Non ci sono le accortezze tipiche dei 4*, come le ciabatte, il vanity set, gli accappatoi. Non è un 4*
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Maurizio, il giorno 5 dic 2021
Grazie per aver condiviso il tuo feedback, Fabrizio. Siamo lieti di sapere che ti è piaciuta la nostra posizione. Apprezziamo davvero il tuo feedback e affronteremo le tue preoccupazioni con i nostri lavelli e servizi con i membri appropriati del nostro team in modo da poter migliorare per il futuro. Non vediamo l'ora di ospitarti di nuovo la prossima volta che sarai in città. Grazie per aver dedicato del tempo per condividere.

2/10 Terribile

Filippo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Vado in questo albergo dal 2005 quando ancora si chiamava Milford Plaza, non sono una persona che si aspetta chissà che cosa da un Hotel ma devo dire che questa volta sono rimasto veramente deluso. La pulizia è inesistente, polvere e capelli ovunque sia alla consegna della stanza e ancora peggio dopo averla usata e dopo che ipoteticamente è stata pulita. Il personale di servizio dimenticava anche di mettere le asciugamani tanto che più di una volta sono andato a prendermeli da solo dal carrello!! Sono stato al ROW due anni fa e le condizioni non erano quelle che ho trovato quest'anno. mi dispiace perché era uno di quegli hotel che usavo spesso a New York e dove in un certo senso, fino a prima della pandemia mi sentivo a casa
Soggiorno di 6 notti a novembre 2021
Risposta di Maurizio, il giorno 3 dic 2021
Apprezziamo il tuo feedback, Filippo. È scoraggiante sentire che hai avuto tali sfide durante il tuo tempo con noi. Siamo delusi che la nostra pulizia non abbia soddisfatto le tue aspettative e che la tua camera non sia stata rinfrescata adeguatamente. Il comfort e la soddisfazione dei nostri ospiti sono importanti per noi, quindi saremo sicuri di affrontare le tue preoccupazioni con il nostro team andando avanti. Speriamo nella possibilità di dimostrare il servizio di alto livello che siamo abituati a condividere con i nostri ospiti.

10/10 Eccellente

John Owen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
great hotel

6/10 Soddisfacente

Wilfredo

Viaggio di coppia
The interior was dark and old. Very small spaces.

2/10 Terribile

Andres

Soggiorno di 7 notti a maggio 2023

10/10 Eccellente

Darmensly

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura

10/10 Eccellente

Carlos

Risposta di Maurizio, il giorno 6 mar 2023
Thank you for the wonderful rating, Carlos!It's fantastic you enjoyed your time at ROW NYC so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

10/10 Eccellente

Adriano

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
Thanks for the perfect rating, Adriano!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at ROW NYC.

10/10 Eccellente

Wilmers

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best hotel
Love this hotel 😍
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
Thanks for sharing this perfect rating, Wilmers!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at ROW NYC! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

6/10 Soddisfacente

Renee Powell, Morganton

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
First of all, I didn't stay at the Row NYC. They canceled my booking and I had to get other arrangements. Then they canceled and put me in the Millennium on Broadway. This hotel was nice, but had no air. Had to keep the windows open just to keep cool. It was close to the show we were going to so that was a plus. The beds were hard and uncomfortable. Adding a small fridge and microwave would go a long way in adding amenities.
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate you sharing your feedback, Renee.We are disappointed to hear that your experience with us did not meet your expectations. We strive to provide every guest with excellent experience and we regret that yours did not reflect this. Please know that your concerns have been passed on to our management team so they can be properly addressed.We hope to have the pleasure of hosting you soon so we can show you the quality experience we know that we are capable of sharing with our guests.

2/10 Terribile

MARK

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate you taking the time to share your feedback, Mark.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Francis

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nous n'étions pas au Row Hotel, nous avons été relogé au Stewart Hotel. Personne là-bas n'était au courant de notre arrivée, J'ai été chargé à double et attends toujours le remboursement de 3'500.- Hôtel bien placé mais pas du même standing que ma réservation initiale, très déçu de mon expérience!!!

2/10 Terribile

Dexy Joe

Viaggio di coppia
My holiday was cancelled a few weeks before I was due to go. Expedia offered a full refund on cancelllation, but then deducted 348 pounds for a cancellation they made. I’ve tried contacting on serveral different portss as is, but when I prove that they offer me a full refund with recording, they stop responding . Terrible company I will never use them again.
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
Thank you for sharing your feedback, Dexy.We're very disappointed to hear you're dissatisfied. Providing our guests with a great experience is very important to us. We truly value your feedback and we'll address it with the appropriate members of our team so we may improve for the future.Thank you again for taking the time to share your feedback.

2/10 Terribile

Charlotte

Viaggio con la famiglia
Row NYC 2022
Booked this ROW NYC in September for Dec 16-18 through Hotels.com. They were closed for rennovations and booked us at another hotel. I was never contacted or notified in any way! They said they notified Hotels.com. After many calls and frustrations I found out our reservation was transferred to Stewart Hotel. I had prepaid at ROW NYC but Stewart Hotel had not received payment. So disappointed we had to go through this. This was a special trip for my daughter and I to go to a show in NYC and we had paid for tickets, transportation etc. Everything worked out, but will probably not use Hotels.com again!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
Thank you for taking the time to share your feedback, Charlotte.It's unfortunate you had such challenges. We strive to offer quality service and convenience for our guests. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll be sure to discuss your review and concerns moving forward.

2/10 Terribile

Teena

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Received an email stating our hotel will need to be cancelled or we can have Row NYC schedule is a room somewhere else. Call was made numerous times in regards to where we were staying and they could not tell us. We were given 2 different addresses of hotels and finally was able to get the correct address which was the Manhattan hotel. Hotel front lobby was nice but the room was nasty. They put us in room 709 no tv in the room the outlets had no cover and the bathroom ceiling was falling in. Will never use hotel. com again. Very very disappointed.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate the feedback, Teena.It's unfortunate your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We regret you weren't entirely satisfied with our furnishings and accommodations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Gonzalo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Was changed to another hotel.
The row said it can support my reservation, so I was changed to the Manhattan hotel at Times Square. What a terrible experience. Without any maintenance, the hotel was dirty and old. The room size was above average in nyc, but the service was deficient. The bath was with hairs, you hace to ask for towels cause it doesn’t were available and there was an odor in all the building. It’s a pity that the Manhattan had a great location and such a terrible maintenance and also that the row changed me
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022

2/10 Terribile

Jonathan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our room was nothing likebthe picutres was so outdated, curtains absolutely dirty, bed was probably 20 years old, peeling wall paper, dirty walls. Orbitz moved our room 3 tomes and this was what we got stuck with
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate the feedback, Jonathan.It's unfortunate your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We regret you weren't entirely satisfied with our furnishings and accommodations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Nathalie

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate the feedback, Nathalie.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.

2/10 Terribile

Jennifer

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They changed my booking to another hotel, then canceled my room. So i had no hotel to stay in.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022

2/10 Terribile

justina

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
We appreciate your feedback, Justina.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 Buono

Tom

2/10 Terribile

Darren

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Expedia emailed whilst boarding the plane on the day I travel to advise the hotel was not available so despite them keep sending me emails to review the hotel we didn’t actually stay there Expedia believe they do not need to offer me any compensation for the stress caused and the fact that they said I would have no feast day yet had to pay fees at the Crowne Plaza which was a mediocre property and one that I wouldn’t of chose to stay at I would never recommend using expedia again to anybody. As a regular traveller they are the worst travel agent ever and you’re best going with a reputable agent that you can actually speak to Expedia’s packages have lots of hidden extras and from experience are not available
Risposta di Maurizio, il giorno 18 gen 2023
Thank you for taking the time to submit this feedback, Darren.We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's unfortunate to see that we could have done more for you. We will share your concerns with our team moving forward.We hope you will give us another opportunity to provide a better experience for you in the future. We look forward to that chance.

8/10 Buono

Itay

Soggiorno di 10 notti a giugno 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 2 dic 2022
We appreciate you sharing this positive rating, Itay!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at ROW NYC. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

2/10 Terribile

Stephanie

Soggiorno di 5 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 1 dic 2022
Thank you for sharing your feedback, Stephanie.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

2/10 Terribile

Michael, Piarco

Viaggio di gruppo
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 26 nov 2022
We appreciate the feedback, Michael.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.

10/10 Eccellente

Jorge

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 25 nov 2022
Thank you for the wonderful rating, Jorge!It's fantastic you enjoyed your time at ROW NYC so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

2/10 Terribile

Rocio Torres

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nos desviaron por overbooking al Manhattan At Times Square, desde Expedia no nos avisaron, nos enteramos porque contactamos con el hotel para comprobar que todo estaba ok. En el Manhattan At Times Square nos han realizado 5 cobros indebidos por un monto total de 1.081,78 USD más los 350 USD del depósito, lo que hace un total de 1.431,78 USD que aún no he recibido en mi cuenta. Una de las recepcionistas nos confirmó que se trataba de un error y que en 5 días recibiríamos el reintegro del monto, han pasado 30 días y seguimos a la espera. Se han enviado numerosos emails y se han realizado varias llamadas al Manhattan At Times Square pero en ningún momento han respondido. Expedia tampoco ha realizado ninguna gestión del caso después de más de 2 semanas contactando vía email.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2022

6/10 Soddisfacente

Terrence

Soggiorno di 4 notti a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Joshua

Soggiorno di 12 notti a novembre 2022

8/10 Buono

Dawn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel stay
The hotel location was great walked everywhere. The room had no wash cloth had to call fromt desk we got the cloths in no time. Ask for a wake up call and no one called.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 21 nov 2022
Thanks for the review, Dawn!We are glad you had a great experience with us! We are disappointed to see some of your concerns, and we will let our team know about them. We always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay. We look forward to hosting you again for an even better experience.Thanks again.

6/10 Soddisfacente

Bianca

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a novembre 2022

10/10 Eccellente

Luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 16 nov 2022
Thank you for the fantastic rating, Luis!It's outstanding you had such a wonderful experience at ROW NYC. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 Eccellente

Nicole

Soggiorno di 5 notti a novembre 2022

8/10 Buono

Cheryl

Soggiorno di 9 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 15 nov 2022
Thank you for the 4-star rating, Cheryl!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at ROW NYC. Thank you again for sharing!

2/10 Terribile

Brittany

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 15 nov 2022
We appreciate your feedback, Brittany.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Nancy

Soggiorno di 4 notti a novembre 2022

8/10 Buono

Joshua

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location, good price. Room was small but plenty big enough for 2 people. Though it felt like there were always 50 people in the lobby and cops/medics on the street outside the hotel.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 14 nov 2022
Thank you for the fantastic rating, Joshua!We're delighted to hear you enjoyed your stay at ROW NYC! We pride ourselves on providing exceptional service to our guests at all times so it's very pleasing to hear that we were able to accommodate you during your stay. We look forward to hosting you again in the future!Thank you again for taking the time to share your review.

6/10 Soddisfacente

Jorelene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Elevators smells bad, room was pretty small and wasn’t clean. The staff was kind and helpful.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di Maurizio, il giorno 13 nov 2022
We appreciate the feedback, Jorelene.While we're happy you appreciated our kind staff, it's unfortunate your room was not refreshed properly. We regret your challenges and inconvenience so we'll address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 Eccellente

Daniel rodriguez

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super comodo y limpio
Soggiorno di 5 notti a novembre 2021
Risposta di Maurizio, il giorno 12 nov 2022
¡Gracias por la maravillosa reseña, Daniel!¡Estamos encantados de que haya tenido una estadía tan fantástica en ROW NYC! Es excelente que haya renovado su habitación correctamente y que haya apreciado nuestras cómodas y limpias instalaciones. ¡Nos esforzamos por alcanzar la excelencia y sus elogios nos permiten saber que estamos haciendo nuestro trabajo!Esperamos verte pronto de nuevo para otra experiencia fantástica. ¡Gracias nuevamente por compartir sus comentarios!

2/10 Terribile

HEAVEN

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I’ve stayed with this property multiple times now; the first time back in 2019 the hotel was fun, upbeat, and wonderful. This trip was an entirely different story. It’s dirty, the wallpaper is falling, the whole place smells of cigarette. I also came home from my trip to $450 of the xtra charges that no one is able to explain to me!! It is IMPOSSIBLE to connect with anyone. They always take your info, tell you someone will reach out in 24-48 hours, and nothing happens… I still have no idea what the charge is (as it’s not the resort fee since that’s an entirely different charge), and I can’t connect with anyone for information or to have it reversed. Incredibly unimpressed, do not recommend.

8/10 Buono

Alaa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is excellant,staff are friendly and go above and beyond
Risposta di Maurizio, il giorno 9 nov 2022
Thanks for the fantastic review, Alaa!It's excellent you had such an amazing stay at ROW NYC! We're delighted you enjoyed our prime location and that our team made you feel so welcome and valued during your time in our hotel. We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. That's what we like to see!We can't wait until your next visit so we can share another fantastic experience with you soon!

6/10 Soddisfacente

Robert

It is close to theaters. Good enough I would stay again but nothing fancy
Risposta di Maurizio, il giorno 9 nov 2022
Thank you for the feedback, Robert.While it's great you enjoyed your time with us and appreciated our convenient location, we regret that our services didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we'll be sure to discuss your feedback with our team moving forward.We look forward to hosting you again soon for a more positive experience.

4/10 Scarso

Patricia Mary

Viaggio con la famiglia
We had the hotel cancelled on us so was sent to Manhattan Times Square
Risposta di Maurizio, il giorno 21 nov 2022
Hello Patricia,Thank you for contacting Row NYC Hotel. Please note, these cancelations were done due to over sales at the hotel.Please let us know if you need anything further.

10/10 Eccellente

alfredo, san diego

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Thry upgrader ny toom gr3wt view of the ciry
Risposta di Maurizio, il giorno 8 nov 2022
Thank you for the fantastic review, Alfredo!It's outstanding you had such a wonderful experience at ROW NYC! We're delighted you enjoyed our excellent location with its stunning and breathtaking views. That's what we like to see! We can't wait to see you again soon so we can share those beautiful scenes with you once more!

6/10 Soddisfacente

Paul

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No coffee making facilities. For the price I paid for our stay this was not good value.
Risposta di Maurizio, il giorno 7 nov 2022
We appreciate your feedback, Paul.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'll be addressing your concerns regarding the value of our accommodations and in-room amenities with the appropriate members of our management team.We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.

10/10 Eccellente

SUSAN MARIE, Festus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great central location!
Risposta di Maurizio, il giorno 7 nov 2022
Thank you for the fantastic review, Susan!We're delighted your time at ROW NYC was so wonderful! It's fantastic you took advantage of our convenient location in the heart of the city. We endeavor to offer a memorable experience for all of our guests. We look forward to hosting you again soon for another excellent experience!Please come see us again soon!