Reception

Recensioni per Doubletree By Hilton Ningo - Chunxiao

4 out of 5
Doubletree By Hilton Ningo - Chunxiao
No.689 Chunxiao Avenue, Beilun, Ningbo, Zhejiang

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 3 su 7 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1 su 7 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1 su 7 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 7 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 7 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

10/10 Eccellente

James

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Everything is good, clean, good food in restorant qnd cheap. Ni e wiew in ocean
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

CHI MEE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Zimmer und Personal sehr gut. Frühstücksbuffet gute Auswahl und Qualität. Restaurant Abends Qualität und Quantität mäßig und dafür extrem hohe Preise.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Director of Marketing and Communication , il giorno 29 ago 2019
Ehrenwerte Gäste, hallo!Vielen Dank für die Auswahl des Hilton Yilin Hotel in Chunxiao Shimao, Ningbo. Hilton Yilin ist bestrebt, personalisierte Service -Erfahrung für Gäste zu schaffen, die sich an das Service -Konzept von "sorgfältig und rücksichtsvoll" halten.Wir begrüßen Sie herzlich und freuen uns auf Ihren Aufenthalt, wünschen Ihnen ein glückliches Leben!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
很不错的一次住宿,酒店离赛道近,交通方便,这边绿化做的很不错,早上起来空气很新鲜,房间住的很舒服。曲奇很好吃。
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Cherry Zhou 市场传讯总监, il giorno 29 mag 2019
尊敬的客人:您好!非常感谢您在百忙之中抽空向我们反馈您的在店感受,很高兴看到您对酒店的认可。希尔顿逸林秉承“细致入微,体贴入心”的服务理念,致力于为宾客打造个性化的服务体验。我们真诚的欢迎并期待您的再次光临!

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
フロントの対応がクソ過ぎる
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di CZ, il giorno 17 ott 2018
Dear Guest, Thanks very much for your review! We are very sorry for your unpleasant experience in hotel, your comments about the front desk service we will make more training to improve the service skills. Hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Ningbo. Sincerely, Cherry Zhou Director of Marketing and Communications

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Professional hotel with good facilities
Business trip and had no overnight plans and this hotel was very close. Service staff were very good and spoke good English. I had a room with a sea view which was spectacular. Coffee pod machine and plenty of bottled water. Bathroom was very nice with good quality fittings all round. The only negative was that the air conditioning never really got cold enough for my taste and the overall temperature of the hotel was high and combined with the humidity was a little uncomfortable. For sure it would be better when the temperatures temper.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di DoubleTree by Hilton Ningbo-Beilun, il giorno 6 set 2018
Dear Guest: Thanks for your time and comments. We are very sorry you were unhappy with our air-conditioner. We will keep your comments in mind while we work to improve our guest experience. We hope you’ll stay with us again soon and tell us what you think about our improvements.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very far from city with no shops nearby
It's at least 1.5-hour drive from city. When we checked in the room, there was a towel on the sofa and an empty water bottle hidden behind the curtain. No shops nearby and very difficult to ask taxi to pick up. Absolutely did not fulfill the expectation of a Hilton brand. Would never go back again.
Risposta di Marcom Department, il giorno 11 lug 2017
Dear guests, thank you very much to come to DoubleTree by Hilton Ningbo Chunxiao. We are sorry for your feelings of staying and will make every effort to improve the hotel product quality and service levels. Thank you very much for your stay. And look forward to your next visit.