Piscina all'aperto

Recensioni per Motel 6 Orlando, FL - Winter Park

2 out of 5
Motel 6 Orlando, FL - Winter Park
5300 Adanson Road, I-4 at Lee Road, Exit #88, Orlando, FL

Recensioni

5,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 169 su 902 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 158 su 902 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 161 su 902 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 138 su 902 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 276 su 902 recensioni" "

5,8/10

Pulizia

6,6/10

Personale e servizio

5,2/10

Servizi

5,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Louis

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Room I requested last time I was there was not available for me. Even thought I reserved it several weeks ago. Gave me another with no working TV programs, paint in the tub and roaches on the bed. I asked for my money back, so at least she gave me an out.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 apr 2024
Hi Louis, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Keisha

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have been to my hotel room all day I have been locked out and it’s been 5 hours I’m not happy about that because nobody in the office they been gone all damn day this is not what I paid my rent for
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Donny

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
My room is full of roaches. I woke up with a roach on me and all over the other bed with that big bugs underneath the sheets.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Donny, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Maria

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room bathroom bad condition can’t used and. The room had a cockroach too
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Maria, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Jonathan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Louis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Louis,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Louis

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Front desk assistant was great.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

Tiffany, Maitland

Non mi è piaciuto: Servizi
Not clean, no AC and did not stay. Fighting with the hotel to get my money back. This place should be condemned. Uninhabitable.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Roselene

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Robert

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
They didn't have the room type I had reserved available. I had to take lower grade room.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Shivan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Christina

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Mujestic

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very hospitable and clean.
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Mujestic,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

4/10 Scarso

Gloria

Wanted to charge 30 dollars to check in 1 hr early when came back at check in time the room I requested was not available yet but did give me a different room. Ants all over the bathroom and other crawling bugs by the door and saw one in the bed
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 20 feb 2024
Hi Gloria, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Darwin

Viaggio con la famiglia
No suelen satisfacer las inquietudes y necesidades de sus clientes no dan solución no hablan español pésimo la predisposición para solucionar el inconveniente
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 13 feb 2024
Hi Darwin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 Buono

Barbara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have stayed here once before and this time was much better than the last time.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 13 feb 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Richard

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything about this place is wonderful, they've made it very comfortable, dog park area, flowers and all areas clean paunted . . . Very well maintained and kept up, highly recommend
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 feb 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Tabitha

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
When we checked into the room, the toilet would not flush and the handles were broken off of the bathtub so you could not shower. When something was said to staff, they told me it wasn't their problem. They didn't have another room. I physically had to fill up a bucket and dump it down the toilet bowl to get it to flush.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 feb 2024
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

8/10 Buono

Jean

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Jonathan

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Randall

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Don’t stay here
Didn’t even get out of the car. Drove by prositutes and drug dealing going into the hotel property.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 gen 2024
Hi Randall, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 Eccellente

reynier

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Adrian

Mi è piaciuto: Servizi
I was lock out for several hrs!! ( 5 hrs to be exact) no one at front desk. Staff very rude!! They didn’t want to refund my money!! They try to call police on me. Son taxistas si eres latino te tratan mal
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 16 gen 2024
Hi Adrian, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Mandy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I dont kno if it wascthe app or the hotel jut it was 1pm three hrs before check in i tried to cancel and it wouldnt let me . The hotel didnt look as pictured. Not satisfied
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Mandy, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Charlie

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty, house flies, I had more different types of hair on all the towels. Ac down really work.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 9 gen 2024
Hi Charlie, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Thomas

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Took a quick look and ran. Stayed elsewhere.....
Did not even stay. place trashed, saw drugs being sold on the property. would not get out of my car in this motel.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 9 gen 2024
Hi Thomas, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Dandy A

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Horrible stay don’t stay this property.
I’m staying for 3 days no body make My room even change towel. Double lock in door they never fix.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hi Dandy, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

thomas

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Khia

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Marvin

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Dorimel

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
That property it’s nasty!!!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 9 dic 2023
Hi Dorimel, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Fred

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Homeless people on the street around and into property. No on site security. Property like a rooming house or half way dwelling.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Natasha

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was one of the smoothest check-ins ever. Clean comfortable, really nice room.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 1 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Christial

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good staff but just need to tell people don't in the room overall is good
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 1 dic 2023
Hi Christial, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Angel

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Ramsely

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Check before you go.
A two night stay. The outside is like a low income residential living. People outside like they all know each other. The afternoon receptionist was not listening and just kept saying that there was no available rooms when I had a reservation. The lobby smelled like a person bad sweat. The room looked clean, but I walked from the bathroom to the bed and my feet’s were already black because of the dirtiness. Was not able to sleep well because of other rooms that were loud, and like I said before it looked like they knew each other. And the worst part was that there was men at night asking if he could sleep in the room if he paid to us $50 for 2 days in a row. My experience. Not the same at all from the last time in 2009. Everything need to renewed and clean.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 28 nov 2023
Hi Ramsely, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Michael

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
No room was available at check in time. Went to Days Inn and paid more but was able to check in immediately
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

Elaine

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Shamaya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Cameron

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
They Stole My Money
Terrible experience. I arrived after midnight and they would not let me check into my room. They said that after a certain time all reservations were voided, so essentially I paid for a room I was never able to use. I demand and deserve a full refund. I would NEVER recommend this hotel.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 7 nov 2023
Hi Cameron, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Christial

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Juan

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Bien
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 31 ott 2023
Hi Juan, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

10/10 Eccellente

Mark, Little Egg Harbor

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff is extremely professional they care deeply about the guests
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Mark, Little Egg Harbor

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Extremely enjoyable the staff is out of this world and very helpful
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2023
Hi Mark, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

8/10 Buono

Everette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My bathroom sink was stop up no toilet paper
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 24 ott 2023
Hi Everette,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

4/10 Scarso

Jonathan

Viaggio con animali domestici, Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Roaches in room, drains clogged in shower and sink
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 28 set 2023
Hi Jonathan, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Lindsey

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was the nastiest place i ever stayed could not get the room claened they only clean a room if you check out would not give me clean towels
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 26 set 2023
Hi Lindsey, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

William, Red Boiling Springs

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Manager put us in a room that was filthy and the tv did not work. The maintenance man could not fix the tv and told us that we would have to change rooms. I told the manager and he said that he did not have any other rooms available. He acted like it didn’t matter, I went to him 3 times, and still the same attitude, like its not a problem. Finally I talked to the maintenance man, and he got the manager to get us another room. We w
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 set 2023
Hi William, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

6/10 Soddisfacente

Hakeem

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Lila

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023