Piscina coperta, piscina all'aperto

Recensioni per Parker Palm Springs

5 out of 5
Parker Palm Springs
4200 E Palm Canyon Dr, Palm Springs, CA

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 143 su 231 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 43 su 231 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 24 su 231 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 231 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 11 su 231 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Safiya

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Omar T, il giorno 22 apr 2024
Hello Safiya,Please accept our apologies for not meeting your expectations. We sincerely apologize for the inconvenience and hope that we can better serve you in the future. Please feel free to elaborate as we would love to see what we could have done differently.

10/10 Eccellente

PHUONG, SEATTLE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Omar T, il giorno 20 apr 2024
Hello Phuong,We are delighted to have had you as our valued guest and are thrilled to see that you had an amazing time. Please come back and see us again soon.

8/10 Buono

Shelli, Los Angeles

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great property with excellent amenities. Beware of big hidden charges like $50 for valet and high resort taxes.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Omar T, il giorno 20 apr 2024
Dear Shelli,We are delighted to have had you as our valued guest and are thrilled to see that you had an amazing time. Please come back and see us again soon

8/10 Buono

Mark

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Relaxing
Good stay
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Theresa

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Ashley

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was an amazing hotel! Loved walking the grounds and hanging by the pool.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fabulous staff and so helpful! Food was delicious and Herve, the chef, was outstanding.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 17 nov 2020
Dear guest, Thank you, we will share your comments with the team especially Herve who I am sure will be encouraged by your remarks

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 3 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback and your rating. We are sorry hear that you experience was not perfect Please contact us directly if you wish to provide more detailed feedback.

4/10 Scarso

Lisa, Huntington Beach, CA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Old but very cool vibe and grounds are really cute but don’t count on the customer service.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 22 feb 2020
Dear Lisa, We are really sorry to hear that your stay / experience was not up to our brand promise. We would love to hear your detailed feedback and extend our apologies to you , if you would like to contact us directly.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The decor of the Parker Palm Springs is an eclectic mix of Mid Century Modern, Modern, with Southwest textiles thrown in for fun. Loved it! The grounds are gorgeous as are the swimming pools, spa, and restaurants. Our room was spacious, the beds were comfortable, and there was plenty of extra seating. The staff was polite and helpful. We did have a bit of trouble finding our way around the extensive maze of paths, but the grounds are so beautiful that we did not mind retracing our steps. Beautiful hotel!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Management, il giorno 20 feb 2020
Dear guest, Thank you for your review . We are very happy to hear that you have enjoyed your stay. Looking forward to welcome you back for more

10/10 Eccellente

Khoby

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

6/10 Soddisfacente

Yvette, San Diego, CA

Viaggio di coppia
The hotel is over-rated. I would say they gave us the worse room on the property. Our patio faces trash bins. Didn't even clean our room by the time we came back from being out an afternoon. Since we are just staying for 2 nights, we let that go. For the price, it was highly disappointing. Not worth the money.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Management , il giorno 20 feb 2020
Dear Yvette, We are sorry to hear that we were not able to deliver our promise. Please feel free to reach out to us to provide us more details and an opportunity to apologize to you personally

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di Management, il giorno 20 feb 2020
Thank you !

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Customer service was excellent. Espically check in
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Management, il giorno 29 gen 2020
Dear Guest, Thank you for your rating and compliments. Looking forward to welcome you back for more!

2/10 Terribile

Matthew

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Management, il giorno 20 feb 2020
Dear Matthew, We are sorry to see that your stay was below your expectations. Please feel free to contact us to provide more feedback and allow us to apologize personally

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The grounds are gorgeous. Variety of outdoor and indoor seating areas. Room was spacious and the decor was outstanding. Upon check-in, our hostess walked us directly to our room.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Management, il giorno 13 gen 2020
Dear Guest, Thank you for your great feedback . We are glad to hear that you have enjoyed your stay.

10/10 Eccellente

smdiaz097, PDX

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great spot to relax, play some tennis, work out, and spend time with close ones.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Parker Team, il giorno 3 gen 2020
Dear Guest, Thank you for your rating and comments. Looking forward to welcome you back for more

10/10 Eccellente

Nafees

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

2/10 Terribile

Joey, Los Angeles, CA

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
This was my second time returning to this property; this was our two year anniversary that we were celebrating. As always, the grounds were lovely. The food is a bit pricey, but I like to think that’s what comes with this high end experience. Our negative experience was that we were accused of taking two throw pillows from the hotel room and charged 700 dollars without calling to consult us. Management has still not reached out to us after we disputed and reached out to them about this. The management has shown us how flawed they are in resolving conflict. We also had issues with noise at 6am with what seemed like a mechanical issue that woke us up. Additionally, house keeping kept removing our personal dog bowls from the room and we had to keep calling to track down our property. Strongly reconsider this hotel.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Sarah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a novembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This is a hotel of dreams glamour and character. I loved it. My only one complaint would be that my room smelt badly of damp.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 8 dic 2019
Dear guest, While we are very happy to hear that you do like Parker, terribly sorry for the smell you have experienced.

6/10 Soddisfacente

VINCENT

Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

8/10 Buono

Joan, Boston

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The gardens are beautiful and nice to stroll in. There is no signage so it is easy to get lost in the maze of paths but once you figure it out its very easy. Rooms are very eclectic but fun and comfortable. The food at Norma's for breakfast is excellent. And nice bar area with good wine and drinks. Wonderful staff.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 8 dic 2019
Dear Joan, Thank you for your compliments. Looking forward to welcome you back for more.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
es waren Bauarbeiten die uns nicht gesagt wurden. Die Personalräume waren neben unseren Zimmer, da wurde schon laut um 05:30 die Türen auf und zugeschlagen. Das Zimmer hatte kaum Licht.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Hotel manager, il giorno 8 dic 2019
Dear guest, We are very sorry to hear that your experience was not great. Please accept our sincere apologies and do not hesitate to contact us to provide details.

8/10 Buono

Mandy, Manhattan Beach, CA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The grounds are gorgeous & the detail are meticulous however the service was not up to par w/ prices of the rooms. Check in/out was choppy and not good. Drinks & food also over-priced. Not all cocktails need to be $18... we had friends go with us and the room they booked vs. received was much smaller than the pictures and the front desk manager did not help a bit which was super disappointing. Bathrooms need update--- they are one notch above a Holiday Inn & again for the prices of rooms I think you should get more. Gardens & spa were amazing.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Hotel Manager, il giorno 8 dic 2019
Dear Mandy, Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that your experience was not flawless. Please feel free to contact our hotel manager to share the details and hopefully to create a better experience if your travels take you back to Parker

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vintage Chic, Oasis in Palm Springs which has immense character and exceptional service.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management , il giorno 1 nov 2019
Dear Parker Guest, Thank you for your kind comments and rating! Looking forward to create more similar memories for you in the future Parker Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 1 nov 2019
Dear Sabrina, Thank you for your rating!. Looking forward to welcome you back Parker Management

6/10 Soddisfacente

Jamie

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Disappointing sleeping area.. hotel nice
Our room was 80 north. Right up against the service area where all storage and tear down happens. Woken each am by 7:30 to excessively loud chatter amongst employees, banging, furniture moving, gardening, ice and glassware banging around on the only two days I was able to sleep in in the last few years as I have a child at home. When I let the hotel front desk know how disappointed we were, they said, “ oh sorry about that”e spent well over w$1700 in 2 days...
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management , il giorno 1 nov 2019
Dear Ms. Roby, Thank you for taking my call today . Once again while I would like to apologize and assure you that the noise issue is addressed with the related departments. As I have mentioned on our call, I have credited $200 to your account for the inconveniences we have caused which may take a few days to reflect on your account. Also as offered, I would like to remain at your service for your very next return , so we get a chance to create a fresh new Parker memory for you. Sincerely, Yagmur Gursoy Hotel Manager

10/10 Eccellente

Sabrina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 1 nov 2019
Dear Sabrina, Thank you for your rating!. Looking forward to welcome you back Parker Management

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Things have really changed at the Parker. We've been going at least once a year to the Parker since it opened
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Car came out of valet with cigarette butts on the front bumper so disgusting and was extremely upset yet knowone cared when I called and complained
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, We are really disappointed to hear about this. If you could contact our Hotel Manager, we would love to get details and address the matter with related departments Parker Management

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Always an amazing time spent on this beautiful property. There is a noticeable increase in service levels. The staff is very professional and welcoming. The managers are very hands on and personable.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Team, il giorno 25 ott 2019
Our Dear Guest, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay and thank you for your compliments. Looking forward to welcome you back for more Parker Team

6/10 Soddisfacente

Laura

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Disappointed in the cleanliness
We usually love the Parker but this time found used half empty toiletries in the bathroom as well as a sock under the bed. The property and amenities are lovely however. I’ve stayed in many different rooms and found the standard room to be a bit lacking and dark so upgrade if you can.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Laura, We are really sorry to hear that we were not able to deliver the Parker promise at this stay of yours. If you could contact us directly and talk to the Hotel Manager , we would love to hear the details and the room number you stayed in, so we can take the corrective actions and training with the related areas.

8/10 Buono

Kathryn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Team, il giorno 25 ott 2019
Our Dear Guest, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay and thank you for your compliments. Looking forward to welcome you back for more Parker Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your review , we are happy to hear that you have enjoyed your stay.

4/10 Scarso

DT, Marin County Ca

Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
A design feast for the eyes. Lots of things to do. However the staff wasn’t friendly and there was an attitude. Worst of all bedbugs! Absolutely disgusting. For the price it’s so surprising their hygiene isn’t up to par. When I decided to call and report it I realized there was no phone in the room. They need to pay attention to the details in the rooms as well as the grounds. Disappointing.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear DT. We are really saddened to hear your recent experience here at Parker, and puzzled as we have no records . If you could please contact to us directly and speak to our Hotel; Manager, we would love to hear more in detail about your below Parker standard experience. Parker Management

10/10 Eccellente

Ashley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Parker Team, il giorno 25 ott 2019
Our Dear Guest, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay and thank you for your compliments. Looking forward to welcome you back for more Parker Team

10/10 Eccellente

David

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Abject luxury
The best!!!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Ray, Los Angeles

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was perfect. And they're very dog friendly!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Parker Team, il giorno 25 ott 2019
Our Dear Guest, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay and thank you for your compliments. Looking forward to welcome you back for more Parker Team

10/10 Eccellente

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Parker Management , il giorno 25 ott 2019
Dear Andrew, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Adriana, Orange County

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wow! What an amazing experience. The property was beautiful and the staff was amazing. Will definitely be staying there again! Thank you, Parker PS.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Adriana, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Jason

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Jason, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

6/10 Soddisfacente

emily

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful unique property, very spacious rooms, fantastic decor. Staff was lovely.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Stuart

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Stuart, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Parker Management, il giorno 25 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your review . We are happy to hear that you have enjoyed your stay .

10/10 Eccellente

Colleen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019