Suite Signature, 1 letto king, vista, piano elevato (Eiffel Tower View) | Biancheria da letto di alta qualità, copriletto in piuma

Recensioni per Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel Hotel

5 out of 5
Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel Hotel
88, Bis Avenue Kleber, Paris, Paris

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 395 su 725 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 229 su 725 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 54 su 725 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 23 su 725 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 24 su 725 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Franck Poncey, il giorno 27 dic 2018
Dear Guest, Thank you to have taken the time to give a notation about your recent stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. We are very glad to see you were very happy. We hope to see you very soon. Sincerely, Franck Poncey General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
stanza 118 assolutamente non degna di un Sofitel..
Conoscevo già l'hotel a seguito di numerose riunioni fatte nel passato e per questo l'ho scelto. Purtroppo mi è stata assegnata una stanza la 118 che non è degna di un Sofitel. Si accede alla stanza da una piccola scala in discesa come se si andasse in uno scantinato.( 14 m2) Vi è una finestra che affaccia a 50 cm dal motore dell'aria condizionata che la copre tutta. Non si vede nemmeno uno scorcio di cielo. Il bagno è piccolissimo e senza spazio per appoggiare le 'trousse '. Insomma molto deludente, e sinceramente non qualificante per Accor e nè per Expedia. Me ne guarderò bene da effettuare un'altra prenotazione via Expedia.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2017
Risposta di Franck Poncey, il giorno 19 dic 2017
Dear Guest, Thank you very much to share your feedback regarding your recent stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. I am very sorry you had a room not corresponding to your wishes. Our hotel has lot of different rooms by the size, the view; due to the Haussmanien building. I am sure, next time, we will find a very nice room with all your wishes. I hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Franck Poncey General Manager

8/10 Buono

Tommaso, ferrandina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel di lusso vicino trocadero
Situato in una zona tranquilla, non lontano dagli champs Elysees e vicinissimo a trocadero e alle migliore vista della tour. L’hotel rispecchia gli standard della catena nello stile, nelle linee moderne, nell’alto livello di pulizia. Sinceramente preferisco altri quartieri di Parigi. Le aree comuni dell’hotel un po’ limitate e ristrette. Non ho apprezzato la vista sui condizionatori della mia camera.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Franck Poncey, il giorno 13 dic 2017
Dear Sir, Thank you very much for your very nice review regarding your recent stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. I am very glad to read you had a Magnifique stay. It is always a pleasure to the staff to read how the guest are pleased to stay at the hotel. Concerning the view, we are working to improve this problem. We hope to see you again during your next trip in Paris. Sincerely, Franck Poncey General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stupendo. Personale eccellente. Posizione strategica.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2017
Risposta di Franck Poncey, il giorno 28 nov 2017
Dear Guest, Thank you for your "Superb" review regarding your recent stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We hope to see you during your next stay in Paris. Sincerely, Franck Poncey General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
5 STARS?!
It would be ok if it was a 3-4 star hotel, but I can't understand where the 5 starts come from. The room is decent but small, bathroom and toilet are separated (French style), and the bathroom smells like a sewer. I found some hair in the bed. Also a piece of the shower was broken, although it was promptly fixed after I complained. I know you can find much worse in Paris, but seriously... 5 stars?!

10/10 Eccellente

dante, parma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo albergo in posizione strategica
week end perfetto senza nessun problema di sorta trovato la città abbastanza deserta e con mancanza di turismo specialmente italiano rispetto a precedenti soggiorni

10/10 Eccellente

Sergio, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel in ottima posizione
Soggiorno molto buono, hotel bello, comodo, pulito, vicinissimo alla metropolitana e ai maggiori punti di interesse della città, personale attento, gentile e pronto alle esigenze del cliente. Giudizio assolutamente favorevole, esperienza da ripetere.

8/10 Buono

anto, rm

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel stupendo
Bellissimo hotel in cui passare giorni piacevoli. Esperienza fantastica. Ottimi i servizi. Tutto molto ordinato pulito a partire dalla hall fini alle camere i corridoi. Aspetto elegante di classe nel complesso ven arredato. Fornito di due ascensori molto veloci. AbStaff cordiale gentile e disponibili. Ti senti ben accolto. Ottima impressione in generale. Si trova in una posizione centrica difronte alla fermata dell'autobus e della metro. A due passi dall'arco di trionfo e dagli champ elysee. Quartiere molto carino. Unica pecca il ristorante era chiuso. Ma era disponibile comunque il servizio in camera. Per la colazione invece era aperto. Check in e check out molto veloce. Senza perdite di tempo. Ci ritornerei

10/10 Eccellente

Giovanni, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel molto confortevole
Hotel di notevole confort ubicato in centro a pochi passi dalla metro.

8/10 Buono

Pierluigi, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon hotel a Parigi
Davvero un buon hotel in ottima posizione. Qualità prezzo ottimo Da andarci

10/10 Eccellente

Giuseppe, Roma, C

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stupendo albergo ottima collocazione
Albergo bellissimo, pulitissimo con camere spaziose e bagni comodi, unica pecca, però comune a tutti gli alberghi parigini, la mancanza del bidet. Zona signorile ben servita, a 30 metri vi è la fermata metro. Provvisto di bar e ristorante certo i prezzi sono secondo gli standard parigini, ma il servizio e la qualità ottimi.

10/10 Eccellente

Pierpaola, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo e comodo
Bellissimo albergo vicinissimo alla tour Eiffel e comodo alla metro!

10/10 Eccellente

Fabrizio, roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo bellissimo, centrale e ben collegato
Parigi è sempre affascinante e il soggiorno nell'hotel Baltimore ha reso il soggiorno ancora più suggestivo.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

mogherini

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
un albergo bellissimo
ho soggiornato più volte in questo hotel, e non ho mai avuto problemi. La struttura è molto bella, il servizio perfetto, la colazione di ottima qualità, la posizione centrale. Ci tornerò senz'altro

10/10 Eccellente

Nadia, Verona VR, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Parigi tres jolie
Ottima posizione per vedere Parigi. Ottimo il comfort della Junior suite, molto buona la colazione. Quando tornerò a Parigi ritornerò in questo albergo.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Relax a Paris
Buon hotel situato nell'elegante XVI arrondissement, a meno di 10 minuti a piedi dall'Arco di Trionfo. Camere confortevoli. Ottimo ristorante (1 stella Michelin) con riduzione prevista per i clienti dell'albergo

4/10 Scarso

stefania, milano

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
l'hotel si trova in una posizione centrale, a due passi dal centro e metro
in linea di massima l'hotel è bello, ma la camera era molto piccola e il wc in un bagno piccolissimo diviso dal resto del bagno in un'altra stanza.

6/10 Soddisfacente

giovanni

Ottimo rapporto qualità/prezzo
Buona posizione, servizio efficente e discreto. Ottimo ristorante. Bagno un po' piccolo, senza bidet.

2/10 Terribile

Menahem

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was under renovation, only one elevator was working. And she was very small. The Junior Suite Deluxe is a very small room with a small table and 2 chairs. It was difficult to move inside the room
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest Relation Manager, il giorno 16 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We really strive to provide a superior service experience for every client; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to prevent future occurrence.We appreciate your sharing concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Eccellente

cortes maria

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Los detalles que tienen los hoteles Sofitel son de alta calidad y el personal siempre es muy amable
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 22 mar 2024
Bonjour,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.

10/10 Eccellente

Renita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff. Very nice and friendly and clean
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 22 mar 2024
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. It was a real pleasure to welcome you in our Parisian property and it is an honor to receive now your positive feedback. I will share your comments with our entire team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 16 feb 2024
Cher Client,Nous vous remercions sincèrement pour vos commentaires 5 étoiles suite à votre séjour au Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel.Ce fut un grand plaisir de vous accueillir. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau au sein de notre Maison Parisienne, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 Eccellente

Pablo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 16 feb 2024
Dear Guest,We very much appreciate your 5 stars feedback regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 Eccellente

Pablo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location, excellent and friendly staff. Very good breakfast. Would stay there again!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 20 gen 2024
Dear Guest,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for mentioning our great location in Paris and the good job of our team. We strive to provide excellence at all time and your comment serves as a great support and encouragement. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

2/10 Terribile

Marna

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Adrien Falémé - Director Of Rooms, il giorno 7 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We really strive to provide a superior service experience for every client; therefore, your feedback is very important to us.We appreciate your sharing concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

4/10 Scarso

Celine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Dommage...
Chambre Deluxe réservée via Hôtel.com pour 2 nuits. Nous avons eu l'une des pires chambres de l'hôtel. Une isolation phonique inexistante (couloir et extérieur) avec la chance d'être au dessus de la porte de service. Nous avons donc eu droit à la livraison de linge à 6h du matin et à la livraison des cuisines vers 7h30. Inadmissible pour un hôtel 5 étoiles. Heureusement le personnel était particulièrement agréable ce qui a sauvé notre séjour en amoureux. Aussi, je ne recommande pas cet établissement ou alors il faut prendre une suite junior, pas moins...
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Guest Relation Manager, il giorno 6 dic 2023
Madame,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire.Nous sommes désolés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Nous sommes réellement désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre avec notre Directeur Technique afin d’améliorer la qualité de la prestation évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Cordialement,

10/10 Eccellente

Joel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff and convenient location.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 29 nov 2023
Dear Guest,We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

4/10 Scarso

esther

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This is my frist time making a review, because its really rthe first time i had so many problems in a hotel. We payed so much money for the stay, and i didnt feel that it was worth it. The cleaning service is not good. The room wasnt clean. They left empty glads bottle of water in the room for days. The staff doesnt manage all the informatiln. Each time they tell you something different. They room key barely works. Everytime we used to get to the room, we saw that it wasnt working and we had to come back to reception to ask for a new one. The room is very very small. Thw bathroom also. The sink wadnt draining the water for the first 3 days and we kept asking to fix it , and it took time for them to come. I also kept my umbrella downstairs at the reception, and when i wanted to go out, and i needed my umbrella, they werent finding it because they gave to another guest. I also bought a lot of cheese to take back home with me , and today in the morning, i went to get them to pack for the airport and i saw that the fridge wasnt working, conclusion: everything went to the garbage!!! In conclusion, i wouldnt stay in this hotel again. Dont recommend
Risposta di Guest Relation Department, il giorno 2 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We really strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to prevent future occurrence.We appreciate your sharing concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Eccellente

Martynas

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very beautiful and clean everything was perfect
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Guest Relation Department, il giorno 21 ott 2023
Dear Guest,We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. It was a real pleasure to welcome you in our Parisian property and it is an honor to receive now your positive feedback. I will share your comments with our entire team. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
The hotel is in need of refurbishment, I have stayed in Sofitels all around the world and I was surprised that this hotel in Paris had rooms so dated. Very over priced for what was received.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Guest Relation Department, il giorno 19 ott 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. I am sorry that your experience did not meet your expectations about the price; please allow me to express my sincerest apologies.We really strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to prevent future occurrence. We have just open our new restaurant and bar. And more is coming for 2024...We appreciate your sharing concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 Buono

Erika

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Kind and helpful staff. Smaller sized standard room but very comfortable bed!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 11 ott 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. It was a real pleasure to welcome you in our Parisian property and it is an honor to receive now your positive feedback. Thank you as well for mentioning also our great location in Paris.I will share your comments with our entire team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 Buono

Karina

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 2 ott 2023
Chère Karina,Merci infiniment de votre notation suite à votre séjour au Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel.Ce fut un réel plaisir de vous accueillir. Nous sommes impatients de vous recevoir à nouveau au sein de votre maison parisienne pour une 5ème étoile.Bien cordialement,

10/10 Eccellente

Marquita

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 11 ott 2023
Cher client,Merci infiniment de votre notation 5 étoiles.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous.Bien cordialement,

10/10 Eccellente

Ansley

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful service and very comfortable suite
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Adrien FALÉMÉ -Guest Experience & Quality Director, il giorno 16 set 2023
Dear Ansley,We very much appreciate your "magnifique" comments regarding your stay at the Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. It was a real pleasure to welcome you in our Parisian property and it is an honor to receive now your positive feedback. I will share your comments with our entire team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 Buono

MIGUEL, zacatlan puebla mexico

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Muy buen servicio. Servicio meseros excelente. Poca variedad en bufette.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 15 ago 2023
Dear Miguel,It is a true pleasure to read you had an enjoyable experience at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for mentioning the good job of our team. We strive to provide excellence at all time and your comment serves as a great support and encouragement to them.I am sorry that we did not meet your expectations about the buffet. I would like to apology for this image you have perceived of our hotel. We take every guest comment very seriously at as this helps us improve on the excellent service that we pride ourselves in. Please rest assured that we will follow up on your feedback with our Chef and take all the necessary steps to improve it.I do hope we get the opportunity of welcoming you back to the hotel to win you back as a valued client.Sincerely,

10/10 Eccellente

suzette webster

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful Boutique Hotel in Paris
Beautiful boutique hotel! The service is amazing. The location is close to the Trocadéro and walking distance or short ride to shopping, good cafes and restaurants.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 8 ago 2023
Dear Guest,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for mentioning the good job of our team and our great location in Paris. We strive to provide excellence at all time and your comment serves as a great support and encouragement.Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 Buono

Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 28 lug 2023
Cher client,Merci infiniment de votre notation.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous pour une cinquième étoile.Bien cordialement,

8/10 Buono

Futoshi

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 15 ago 2023
Cher client,Merci infiniment de votre notation.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous pour une cinquième étoile.Bien cordialement,

10/10 Eccellente

Citibanamex

Viaggio con la famiglia
Increíble
El hotel es excelente, limpieza absoluta, los alimentos muy buenos, la ubicación muy buena, lo recomiendo ampliamente
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 25 lug 2023
Estimado cliente,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en el Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.

8/10 Buono

markita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Guest Relation Officer, il giorno 21 lug 2023
Dear Guest,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one, and more.Sincerely,

10/10 Eccellente

James Scott, Augusta

Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 28 lug 2023
Cher client,Merci infiniment de votre notation 5 sur 5.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau au sein de votre Maison Parisienne.Bien cordialement,

8/10 Buono

Karen Li Shien

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overall it’s good! The staffs are very nice and friendly, they all be able to speak English well, excellent breakfast options. It would be better if the shower can be stronger :)
Soggiorno di 6 notti a giugno 2023
Risposta di Adrien Falémé- Guest Experience & Quality Director, il giorno 6 lug 2023
Dear Guest,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for mentioning the good job of our team. We strive to provide excellence at all time and your comment serves as a great support and encouragement.I am sorry that we did not meet your expectations about the shower. I would like to apology for this image you have perceived of it. We take every guest comment very seriously at as this helps us improve on the excellent service that we pride ourselves in. Please rest assured that we will follow up on your feedback with our technical department to improve this service.I do hope we get the opportunity of welcoming you back to the hotel to win you back as a valued client.Sincerely,

8/10 Buono

Luminita

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Guest Relation Officer, il giorno 6 lug 2023
Dear Guest,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you for sharing your feedback, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one; and more for a fifth star. Sincerely,

2/10 Terribile

Bal

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Guest Relation Officer, il giorno 6 lug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We really strive to provide a superior service experience for every client; therefore your feedback is very important to us.We appreciate your sharing concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Eccellente

Nicholas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best Customer Service Ever
We booked the best room in the hotel with a view of the eiffel tower and the room was awesome and very clean and to a high standard. We have visited Paris many times and this was our favorite trip due to the hotel mainly. The staff were extremely friendly and always addressed us professionally by surname every time we saw them. The food was amazing both on the menu, room service and at breakfast time. Then to cap it all off, my wife was feeling very unwell on the last day and they went beyond what we expected by finding us another room we could use for a few hours after checkout time so we could rest some more before having to leave for our flight home. I couldn't recommend this hotel highly enough, we will be returning here for our next stay in Paris.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Adrien Falémé - Guest Experience & Quality Manager, il giorno 6 giu 2023
Dear Niholas,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for mentioning the good job of our team. We strive to provide excellence at all time and your comment serves as a great support and encouragement.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 Soddisfacente

Vasilis

Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Adrien Falémé - Guest Experience & Quality Manager, il giorno 6 giu 2023
Cher Client,Nous tenions à vous remercier d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.Nous prenons chaque commentaire très sérieusement afin d’augmenter notre qualité de service au quotidien. Pour cela, nous vous en sommes reconnaissants. En espérant que vous nous donnerez l’opportunité de vous accueillir de nouveau au sein du Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel, Cordialement,

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Adrien Falémé - Guest Experience & Quality Manager, il giorno 30 mag 2023
Cher Carlos,Merci infiniment de votre notation 10/10.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau au sein de votre Maison Parisienne,Bien cordialement,

8/10 Buono

Jan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very beautiful hotel with a good breakfast. But it is too expensive.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Adrien Falémé - Guest Experience & Quality Manager, il giorno 18 mag 2023
Dear Jan,It is a true pleasure to read you had an enjoyable stay at Sofitel Paris Baltimore Tour Eiffel. Thank you as well for your feedback about the price.We take every guest comment very seriously at as this helps us improve on the excellent service that we pride ourselves in. I do hope we get the opportunity of welcoming you back to the hotel to win you back as a valued client.Sincerely,