Distributore automatico

Recensioni per Motel 6 Pinole, CA

2 out of 5
Motel 6 Pinole, CA
1501 Fitzgerald Dr, Pinole, CA

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 439 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 170 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 135 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 115 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 141 su 1000 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

6,4/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

giorgio

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Modern structure, simple but with everything you need
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 set 2022
Dear Giorgio,Gee, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.

8/10 Buono

Marcello

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Notte di passaggio tutto ok un po’ di rumore causa autostrada in linea con il prezzo pagato
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 set 2022
Caro Marcello,Grazie per il tuo feedback! Fornire un'esperienza di prim'ordine per gli ospiti è sempre il nostro obiettivo e ci impegniamo a migliorare.Speriamo di rivederti presto!

10/10 Eccellente

Lesly

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Es muy tranquila la zona y
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Douglas

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We asked for a handicapped room. Nope. We were told that we would be moved to one in a couple of days. Nope. Stayed two weeks. No handicapped room. The room reeked of smoke. When we opened the door all we could smell was weed. Only one facecloth for our room. FOR THREE PEOPLE!! The staff were friendly enough but the property has gone down horribly since we stayed there a few years ago. Wouldn’t stay again.
Soggiorno di 14 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi Douglas, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

8/10 Buono

fernando

Good service
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Shi Shyuan

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Vyonne

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here a year ago and I was a pleasant experience so that’s why we opted to come back. However, in a years time this hotel has went to trash. Homeless sleeping in the parking lot, a lady outside of her room visibly smoking a crack pipe. Our room was dirty and looks as it hadn’t been cleaned just a sheet and pillowcase change. The bed was sunken in to where my back and legs are hurting. It was horrible. I do not recommend. Thank you!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 apr 2024
Hi Vyonne, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 mar 2024
Hi Maria,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Lilian

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
My room smelled horrible and i got a rash from sleeping on the bed
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Muriel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and clean
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

LAMOND

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Always no ice. Vending machine didn't except my money.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi LamondThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Maria

Viaggio di coppia
Really ban the smell y I’m ask don’t smoking room and they give 217 I’m not recommending that motel
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Maria,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Stephen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Basic accommodations for an overnight stay.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 feb 2024
Hi Stephen,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Darrell

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff didn’t change any of the towels out didn’t empty any of the trash in the room
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Darrell,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Lynita

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Adrian

Non mi è piaciuto: Pulizia
cheap but dirty
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Adrian, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Cecilia

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Flaka
Para mí todo estaba bien excelente
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 23 gen 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

4/10 Scarso

Jennifer

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I liked the price and the shopping around the motel. The TV worked; the shower was hot. The small fridge worked well. I did not like that the motel was supposed to be non-smoking, but it always smelled like cigarette smoke in my room. The room was not clean. There was hair in the bathroom and mold around the bathtub. No coffee or light breakfast is offered. Also, there is no hair dryer in the room.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 23 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 Soddisfacente

Quincy

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

YESU, Avondale

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
The cleaning people are all day working, and doing their maximum best with full effort. The management should pay them more or hire more cleaning people for not put too much of work loads on good hard working people.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
When i booked, there was supposed to be a refrigerator in room for my insulin. There was no fridge. No clean towels unless you went to get them at office.
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 17 gen 2024
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

4/10 Scarso

Tyanna

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Teresa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Do not recommend this location. The rooms are dirty. Posted signs of no smoking, rooms smell like tobacco and marijuana. Furniture is so old and dirty. Would have rather slept in the car, but had already paid for this.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Darrell

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
It was a good night for most part other then people smoking pot in room next to me or they were out side but it filled my room up with smoke the whole night
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Lisa

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Miguel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

AMANI

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

??

Soggiorno di 4 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Juan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean room
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Raven

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Abraham

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 9 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

Demetria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

SOFIA

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disappointed
Check in process was quick and easy only positive experience at the location. We have stayed at this hotel before covid and wow has it 180%. Room smelled of cigarettes and it was non smoking room, stained bedspread and linens, 1 towel, hole in the wall didnt feel right walkibg around without shoes on. Before this motel 6 was 1 of the nicest motel 6's my family had stayed in.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 nov 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Nope
Soap, 1 bath towel, 1 wash rag, 1 hand towel. Noisy at all hits if the night. Shower head shorter than me and I am 5’5”. A no smoking room that was an old smoking room by the odor. Tub has at least 19 cigarette stains on it. No click. Bare room. 10am maids are knocking on your door to make sure you are leaving. Never again:
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 nov 2023
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Kaitlyn

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Only allowed 1 towel per bedroom even tho I booked the room for 2 adults. Stayed 2 nights and room key had to be reset after first night because it locked us out after “check-out” time even tho we did not have to check out. Comforter and floors were dirty.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Kaitlyn,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Alejandra

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled like smoke even though it was labeled not smoking, it was not cleaned properly, there were dirty clothes under the bed & random pieces of small black paper every where. The tv had no cable or antenna reception. I did share this with management over the phone. The clerk was pleasant but I decided to check out within a couple of hours.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Alejandra,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Julian

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

kevin

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not good
Dirty....nasty people about
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 nov 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Olga

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The TV wasn't working and there was a bug in the shower. Property needs an uplift.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 nov 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Edgar

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Jay

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Sheila

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

4/10 Scarso

selam

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It is not very clean.The orange color bed frame is very dirty it makes you feel uncomfortable to sleep on the bed even the the bed sheet seems clean.The area outside the room in general is not clean as well. The towels doesn’t smell good.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 nov 2023
Hi Selam,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Buono

Carlos

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Conrad

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Smell like cheap
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 26 ott 2023
Hi Conrad, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Scarso

Rodger

Viaggio con la famiglia
was open and water on floor, shelves were too big to allow door to close, hopefully just around toilet and room a little dim
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 ott 2023
Hi Rodger, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Scarso

Marco

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty and loud
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 ott 2023
Hi Marco, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Nzinga

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Reeks of Smoke
The room was reeking of cigarette smoke. I asked to switch rooms the second non-smoking room was also reeking of cigarette smoke. The sheets and pillow cases had cigarette burns in them. I tried to use a mask to sleep but that didn't help with the cigarette smell either. I was forced to leave. I couldn't stand the cigarette smell.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 ott 2023
Hi Nzinga, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Charee

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

2/10 Terribile

Rosa

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst experience ever
Worst stay ever rooms had a really bad odor they were webs everywhere ac didn’t work. The mattress super bad condition I could feel the springs. The sheets stank. It was the worst hotel ever bad experience dont never stay here. They were crackheads around the hotel omg
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 3 ott 2023
Hi Rosa, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6