Esterni

Recensioni per Protea Hotel by Marriott Polokwane Landmark

3 out of 5
Protea Hotel by Marriott Polokwane Landmark
N1 Northbound, Polokwane, Limpopo

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 24 su 90 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 37 su 90 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 19 su 90 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 90 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 7 su 90 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Curtis Solomon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

Rui

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is wet and smells bad. The tap of the bathroom is like a water gun or jet. It’s hurtful and you even couldn’t wash and brush teeth.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

8/10 Buono

Henry

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Tlou

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

10/10 Eccellente

Thuso

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021

6/10 Soddisfacente

Pauline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021

2/10 Terribile

Ian

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The bed was lumpy, the bath wasnt properly installed
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
property is good but tv was not working
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Mathilda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was excellent
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021

2/10 Terribile

Koliwe

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bad service but can improve
We were booked in a room with flooded toilet, we notified the reception immediately and they gave a another room. In the new room we had no WiFi, towels, tea/coffee/milk was missing, 1 extra blanket - still we complained. All we got was promises and no action. The next day my wife made several calls to the reception and still they were working on their promises. Breakfast is a buffet but we had to ask for more food to be braught in the kitchen. The dining area is full of spiderwebs on the ceiling. I went to the reception to ask to speak to the manager. I was told he was not around. And promised to fix the problem later. We went out and came back at 21h00 only to be told that they were taking us to another room that have a WiFi. Toilet door doesn't close, shower partition is broken, water is spilling on the floor when one showers, toilet flush is very noisy. When we check out we were told we owe breakfast, which we paid everything in full when we check in. So in 2 nights we had 3 rooms from the hotel.
Spiderwebs in the dining hall
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021

10/10 Eccellente

Zwandi

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2021

10/10 Eccellente

Mikombe

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The staff are the best, very helpful. It is good value for money
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020

8/10 Buono

Choene

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2020

10/10 Eccellente

Matshwene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peaceful
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020

6/10 Soddisfacente

Juanita

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

8/10 Buono

MPHO

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible.
Terrible. The hotel has flies in the bedroom & the dinning room.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

8/10 Buono

NJ

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Clara

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Matthews

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Far from town - needs a refeshing Food choices very limited
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

8/10 Buono

Tania

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Found the restaurant buffet food to be very expensively prices. Staff were very friendly and helpful.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a giugno 2019

8/10 Buono

Simbarashe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great
It was great
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

10/10 Eccellente

LC

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Value for money
Second stay at hotel close to town no complaints
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019

2/10 Terribile

Balene

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Mr
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019

6/10 Soddisfacente

nomalizo

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018

8/10 Buono

Gert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Durrayne Lesshope, il giorno 26 dic 2018
Dear Gert, Thank you for choosing to stay at the Protea Hotel By Marriott Landmark Polokwane . Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we delight to hear that we did exceed your expectations Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travel needs bring you back to Polokwane. Front Office Manager Durrayne Lesshope

8/10 Buono

Thapelo, Melkbosstrand

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
poor network Wi-Fi was poor
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018

8/10 Buono

phumudzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Aircon is too noisy. Difficult to get to the hotel from Polokwane side. No clear signage at night to indicate where to turn.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018

10/10 Eccellente

johannes

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018

10/10 Eccellente

Solomon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018

10/10 Eccellente

Matshwene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Durrayne Lesshope, il giorno 26 set 2018
Dear Matshwene, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Protea Hotel Polokwane Landmark. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Thank you for staying at the Protea Hotel Polokwane Landmark and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Polokwane. Regards, Front Office Manager

8/10 Buono

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2018
Risposta di Durrayne Lesshope, il giorno 26 set 2018
Dear Ian, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Protea Hotel Polokwane Landmark. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Thank you for staying at the Protea Hotel Polokwane Landmark and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Polokwane. Regards, Front Office Manager

8/10 Buono

Carl

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2018
Risposta di Durrayne Lesshope, il giorno 29 lug 2018
Dear Carl, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Protea Hotel Polokwane Landmark. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Protea Hotel Polokwane Landmark and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Polokwane. Kind Regards, Durrayne Lesshope Front Office Manager

4/10 Scarso

Faisiel

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sleepless
Very noisy surroundings cant sleep at night
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di Durrayne, il giorno 12 giu 2018
Dear Faisiel, Thank you for choosing to stay at the Protea Hotel Polokwane Landmark. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent such issues from occurring in the future. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Polokwane. Please request a room which are far a way from the N1 for your next stay, I assure you that your experience will be a much better one. Kind Regards, Front Office Manager Durrayne Lesshoe

10/10 Eccellente

Nyawa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was an amazing stay
Risposta di Durrayne, il giorno 5 mag 2018
Dear Nyawa, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Protea Hotel Polokwane Landmark. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Protea Hotel Polokwane Landmark and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Polokwane. Sincerely, Durrayne Lesshope Front office Manager Protea Hotel Landmark

2/10 Terribile

Matthew, cape town

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
think twice !
badly signposted - indifferent service from gate security - total incompetent check in - noisy room (traffic) - no tv remote - terrible location
Risposta di Durrayne, il giorno 24 apr 2018
Dear Matthew, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. My name is Durrayne Lesshope and I am the Front office Manager at the Protea Hotel Polokwane Landmark. It has come to my attention that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. The experience you described is not characteristic of the level of service our associates strive to provide. I would love the opportunity to hear more about your recent stay in an effort to prevent this issue from occurring in the future. Please let me know the best contact number and time to reach you, or feel free to contact me via phone anytime at 0152258100. I look forward to speaking with you in order to restore your confidence in the Protea Hotel Polokwane Landmark. Sincerely, Durrayne Lesshope Front office Manager

8/10 Buono

Tinashe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I enjoyed my stay. Along N1 with a high traffic volume but you will not hear a sound from your room. Calm and away from the city.
Risposta di Durrayne, il giorno 22 apr 2018
Dear Tinashe, Thank you for choosing the Protea Hotel Polokwane Landmark for your recent travels to Polokwane. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.” We look forward to serving you again soon! Sincerely, Durrayne Lesshope Front office Manager

8/10 Buono

LC

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean neat rooms staff friendly
Risposta di Durrayne, il giorno 22 apr 2018
Dear LC, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Protea Hotel Polokwane Landmark. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Thank you for staying at the Protea Hotel Polokwane Landmark and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Polokwane. Sincerely, Durrayne Lesshope Front office Manager Protea Hotel Landmark

8/10 Buono

Mhlengeni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2018
Risposta di Durrayne Lesshope , il giorno 27 mar 2018
Dear Mhlengeni, Thank you for choosing to stay at the Protea Hotel Polokwane Landmark . Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we happy to see that we had exceed your expectations. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Polokwane.

10/10 Eccellente

Pitsi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Loved it
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017

10/10 Eccellente

Vuyolwethu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
No bar fridge aircon faulty had to ask for extra blankets
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017

8/10 Buono

Greg

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017

8/10 Buono

Nell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very comfortable AND quite central...just off the N1 highway.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017

10/10 Eccellente

Maeta

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
High-up Marriott Polokwane Landmark
The hotel service and state was excellent however it was difficult accessing the hotel from the north I think is due to invisible/unclear signs and the was noise from speed humps from the free way mainly due to road construction.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017