Piscina coperta, piscina all'aperto, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per Azoris Royal Garden

4 out of 5
Azoris Royal Garden
Rua De Lisboa, Ponta Delgada

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 229 su 337 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 86 su 337 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 16 su 337 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 337 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 337 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Federico, Milano

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
the driver was not there. we were the last to leave the airport
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 8 gen 2024
Dear Federico,We do hope and believe that you had a good stay at our hotel. As we informed you at the time of your transfer request, we had already scheduled another service at the same time and that we could carry out your transfer after the other one had been completed. As you accepted that, we didn't understand why you said that the driver wasn't there. The driver did the first service and the reception told you that we were already returning to the airport to carry out your transfer service.We hope to see you soon at Azoris Hotels. RegardsFilipe Pacheco

10/10 Eccellente

Edoardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
:)
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 31 ago 2023
Caro Edoardo,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels .Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Lanfranco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Tutto eccezionale davvero
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 23 dic 2022
Caro Lanfranco,On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Marta

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo Hotel in Ponta Delgada
Ottima soluzione, hotel con piscina interna e esterna e un bellissimo giardino, buona colazione a pochi passi dal centro. Noi avevamo il parcheggio incluso nel soggiorno.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 22 ago 2022
Dear Marta, Obrigado !It's a great reward your words as this is the result of an entire team work with a simple target: give the best service and the best experience to the guest.We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima struttura. Buonissima colazione consigliatissimo
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019
Risposta di Azoris Royal Garden, il giorno 15 ott 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our services. We hope to see you again soon in one of Azoris hotels.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Camere luminose. Piscine interne ed esterne ampi spazi comuni. Piccolo no le condizioni della palestra (meglio non averla che tenere attrezzatura in quelle condizioni)
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Azoris Royal Garden, il giorno 27 giu 2019
Dear Guest, Thanks for taking the time to give us feedback regarding the hotel facilities. We hope to have you again with us!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Camera ampia e confortevole. Bagno con vasca e bidet.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Azoris Royal Garden, il giorno 12 lug 2019
Dear Guest, Thanks for taking the time to review our services!

8/10 Buono

riccardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Soha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Natura meravigliosa
Una bellissima esperienza! Clima fresco e.... tanta pace!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Valérie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very well situated and easy to access from airport and elsewhere. The Garden is simply amazing with breathtaking bird parades in the morning and evening. The food is of high quality especially the jams made by the chef. The gym is large and outdoor pool superb. A little bit more cleaning of windows and room bathtub would make it simply exceptional.
Soggiorno di 10 notti ad aprile 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 30 apr 2024
Dear Valérie,On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 Soddisfacente

Agustin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Facts during our stay: - AC made very loud banging sound in our room and we had to move late in the evening to another room - yoga class which was publicized in the elevator was cancelled without notice. I arranged my plans around this and ended up wasting my morning due to this. - breakfast spread was quite nice and the dining room staffs were friendly and helpful.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 27 mar 2024
Dear Agustin,We would like to thank you for your preference to Azoris Royal Garden and also for taking the time to write the review.Your opinion is very import to us, so we took good note of all your remarks. We regret that you didn't have the opportunity to do yoga, but we cancel it because there was any registration for that day.We will strive to improve our service and we hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Alexander

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr stillvoll und modern eingerichtete. Schöne Zimmer und sehr schöne Bar.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 25 mar 2024
Dear Alexander, We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

DANNETTE CAROL

Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 15 apr 2024
Dear Carol,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Adiana N

Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 15 apr 2024
Cara Adiana,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 Soddisfacente

Joe

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel rooms are worth the money but the hotel itself is a tourist trap, the restaurant is overpriced and the food quality isn’t up to snuff. They make you buy swimming caps to use the pool. 9 euros a day for parking. The bike rentals are very expensive. Even the soap in the shower seemed watered down. The sauna was not hot enough, warm at best, the hot tub literally had cold water coming out of the jets, and the Turkish bath was so stinky.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 11 mar 2024
Caro Joe,We do regret that we didn't achieve all your expectations. We value our guests feedback as an opportunity and a driving factor in the never-ending process of improving our service at Azoris Royal Garden. We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Dawn

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 1 mar 2024
Caro Dawn,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Charlyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I really love this hotel. The staff are all so friendly. The location is awesome. Sauna, indoor pool and gym was a plus.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 31 gen 2024
Dear Charlyn,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Katharine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 31 gen 2024
Dear Kathatine,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Audrey

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 31 gen 2024
Cara Audrey,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

borges

Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 31 gen 2024
Dear guest,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 Soddisfacente

Pierre-Alain

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 8 gen 2024
UNTITLEDPierre-Alain from FranceManagement Response05 Jan 2024VerifiedDear Pierre,Thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

James

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 8 gen 2024
Dear James,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and helpful staff!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 6 dic 2023
Dear Melissa,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

irene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place to stay!
Soggiorno di 10 notti a novembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 24 nov 2023
Dear Irene, We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Maxime

Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 30 ott 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Nadia

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 30 ott 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Nadia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 30 ott 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Liberal

Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 20 ott 2023
Caro Liberal,Thank you for your feedback of the Azoris Royal Garden. We hope to welcoming you back soon.Kind Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 Soddisfacente

Vitor Manuel

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 17 ott 2023
Caro Vitor, Em nome de toda a equipa agradeço o seu feedback depois da sua experiência,Esperamos ter o prazer vos receber novamente nos hotéis Azoris.Cumprimentos de toda a equipa AzorisFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Gracita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic deserves 5 stars The wellness Lovely staff Breakfast 9 Location Facoiliities Excellent wellness Yoga Bike rentals
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 17 ott 2023
Dear Gracita, Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Linda

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It's a lovely hotel in a good location. We booked the executive double room and it was spacious and clean. The bed was very comfortable as were the pillows. The hotel was very clean and we loved the outdoor pool. Staff were helpful and for the most part very friendly. We got excellent service from Miguel at the bar! The only complaint would be the 5 EU per person charge for room service. I don't know any other hotel that does this. We only used it a couple of times for breakfast which arrived stone cold and inedible. Nobody wants to eat cold bacon and eggs. I did complain to the front desk but no effort was made to compensate or refund the charges.
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 10 ott 2023
Dear Linda, On behalf of our entire team, I would like to thank you for taking the time to share your feedback. Your opinion is very important for us to continue improving our service. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Royal Garden. Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Leila

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect location. Quiet serene and close to main restaurants and close to ocean. Underground parking an asset.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 6 ott 2023
Dear Leila,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Stephen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent surprise for a property we picked at random for a layover in Sao Miguel/PDL. We fit in a tour and still got to enjoy brunch at Koi. Would highly recommend for longer stays, very reasonable price for suites and rooms while offering high-end amenities and fantastic service!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 6 ott 2023
Caro Stephen,We very much appreciate the time you took out of your schedule to write such kind words. It makes us extremely happy to know that you enjoyed your time with us and had a seamless experience during your stay at Azoris Royal Garden.We look forward to welcoming you back! Kind RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Johanna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice, clean facilities. Staff was very helpful.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 25 set 2023
Dear Johanna,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Remy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bon 4 étoiles hôtel.
séjour pour 8 jours de vacances avec comme base de départ journalier l hôtel Azoris Garden .Excellent séjour , très bonne situation par rapport à la ville ainsi que pour les différents lieux à visiter.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 19 set 2023
Dear Remy,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Helen

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco, il giorno 10 ott 2023
Dear Helen,We want to thank you for your feedback after your experience with us.It gives us great satisfaction to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We look forward to hosting you again soon at Azoris Royal Garden.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Jana, Key West

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 18 set 2023
Dear Jana,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Dmitry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great breakfast
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 13 set 2023
Caro Dmitry,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Nicholas

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 5 set 2023
Dear Nicholas,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Stephen

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 5 set 2023
Dear Stephen,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Maria

Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 4 set 2023
Cara Maria, Em nome de toda a equipa o nosso obrigado pela classificação atribuída e por partilhar com todos a experiência que teve connosco.Esperamos ter o prazer de vos receber novamente no Azoris Royal GardenCom os melhores cumprimentos e em nome da equipaFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Stuart

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 24 ago 2023
Dear Stuart,In behalf of the staff: Obrigado !This is the result of an entire team work with a simple target: give the best service and the best experience to the guest.We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Gyöngyi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Hotel is very modern and has beautiful designed.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 31 ago 2023
Dear Gyongyi,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Manuel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Love the restaurant
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 21 ago 2023
Caro Manuel,This is the result of an entire team work with a simple target: give the best service and the best experience to the guest.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden. Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Achoura

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La habitación era amplia y limpia. Las instalaciones comunes del hotel y el desayuno estaban fenomenal.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 16 ago 2023
Dear Achoura,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was friendly and helpful, our bartender Miguel was amazing. The breakfast was also very good. The hotel property was beautiful, and obly a short walk to city center. I would definitely stay at this hotel again!
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 16 ago 2023
Dear Andrea,A heartfelt thanks for your comments. The Azoris Royal Garden is always striving to provide the best service possible for our guests, and it is wonderful to know we were successful during your stay with us. We are especially grateful for your remarks about the friendliness of our staff. It was a pleasure to host you in Ponta Delgada, and we hope to welcome you in a near future. Kind RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Anita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was a beautiful hotel
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 21 ago 2023
Cara Anita, Obrigado ! This is the result of an entire team work with a simple target: give the best service and the best experience to the guest.We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Caroline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and well design room, quiet pool area and great breakfast!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 11 ago 2023
Dear Caroline, On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Eccellente

Jouni

Soggiorno di 8 notti a luglio 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 24 lug 2023
Dear Jouni,We want to thank you for your excellent feedback after your experience with us.It gives us great satisfaction to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We look forward to hosting you again soon at Azoris Royal Garden.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 Buono

Sofia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nice hotel but need to replace some staffmembers
Nice rooms and good cleaningservice. However some persons in the reception and one in the bar was really unpleasent and angry to talk to, multiple times.
Soggiorno di 9 notti a luglio 2023
Risposta di Filipe Pacheco , il giorno 18 lug 2023
Dear Sofia, I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager