Una cassaforte in camera, una scrivania, ferro/asse da stiro

Recensioni per Quality Inn Rogersville

2.5 out of 5
Quality Inn Rogersville
7139 Highway 11w, Rogersville, TN

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 72 su 201 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 65 su 201 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 33 su 201 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 23 su 201 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 201 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Dennis

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Close to fishing, even met people from home even though I just met them.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Graham

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice quiet hotel.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Tracey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I liked the location. It was nice and close to historical Rogersville.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Coustomer Relation Mgmt, il giorno 11 mar 2024
Thank you

4/10 Scarso

David

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Peggy

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Guest Relation Mgmt, il giorno 20 ott 2023
Thank you

10/10 Eccellente

Donald

Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di grishma, il giorno 14 ott 2023
Thank you ! for you time for posting us feedback is very important to us !

10/10 Eccellente

Chentain

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Stay
Nice room, the tub/shower needs a deep cleaning.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Guest relation managmt, il giorno 22 set 2023
thank you for having us positive most star feedback even you was not satisfied with cleanliness of tub we apologize for any inconvenience happening at this property we appreciates your business thank you for staying with us will use your comment to improve

10/10 Eccellente

Roger

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The check in attendant was very friendly and professional. Room is clean and internet works great.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di GRM, il giorno 20 set 2023
Thank you so much for the positive feedback on us ,we appriciates your time to post us the reviews thanks for staying with us Thanks

4/10 Scarso

Dana

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
After reserving our room 3 weeks in advance, we were told the only rooms they had to offer us was either a "Pet" room, or one on the second floor, and there was no elevator. We are in our 70s and the flights of stairs were a no. Upon a quick inspection, the "Pet" room appeared adequate. But as it turns out....the shower stall was filthy. Niether of us would use the shower. It looked like someone had pulled the towel rack off the wall, it had been replaced but never painted. The hair dryer's wires were held together with black tape. Outside the pool was closed. There were 5 or 6 mattresses leaned against something, and upon seeing this, we slept in our clothes afraid of bed bugs. The walls against the bathroom had been recently repaired and the floor replaced with non matching laminate. We will never ever stay in this place again. We have good friends in Rogersville and plan to visit often. But again we wont stay there.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Customer relation mgmt, il giorno 28 ago 2023
sorry for the experience , even advanced booking has to come in that advance to use advance discounted rate, As per your request for Early check in ,and hand held shower (couldn't get either Ur requests fill ) we see what the frustration can be! Great u have other option in the town, good luck for your next stay

10/10 Eccellente

Judith

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Customer relation mgmt, il giorno 28 ago 2023
Thank you so much for having us most stars and positive feedback

10/10 Eccellente

Debora D

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
I have stayed multiple times here at the Quality Inn here in Rogersville. I never had a bad experience. I would recommend this place to others
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di guest relation managmt, il giorno 4 lug 2023
Thank you !for kind words your feedback is very important to us !Thank for staying with us

6/10 Soddisfacente

Rick

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
A little disappointing but not the worst
The facility seems like it is due for floor and wall coverings update. It’s a little beat up but seemed clean.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di guest relation managmt, il giorno 4 lug 2023
Thank you for your response on the survey

8/10 Buono

Melissa, Rogersville

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Only thing I wasn’t happy about was…the pool was not in service that should have been updated when booking. I would’ve chosen a different location my son wanted to swim.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di GM, il giorno 16 giu 2023
hI WE ARE SORRY THAT HE COULDNT SWIME UPDATATION FOR CLOSEURE WAS ON EXPEDIA , UNFORNUNATE LEAKS THANK YOU FOR TAKING TIME TO POST THE REVIEW WE APPRICIATE YOUR BUSINESS

8/10 Buono

Jeff

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very convenient to everything.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di gm, il giorno 16 giu 2023
thank you for your time to post review ! we appreciate your business

8/10 Buono

Bobby

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di frond desk coustomer relation, il giorno 9 mag 2023
thank you !for having us your time to post the review we appreciates your positive feedback

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
All well except awful warm coffee. But, I’d stay there again.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di front desk guest relation, il giorno 6 mar 2023
we apologies for not meet your expectations But we very much values you feedback and its very important to us !thank you for sharing your experience Thank you for having us chance to accommodate you

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Family
The room is excellent condition. The bathroom was awesome I love the large sink. The water pressure was fantastic and we stayed on the first floor I loved it thank you very much
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di general manager , il giorno 14 gen 2023
On behalf of entire team i whould be very much thankful to you to have us positive feedback and having us most of the stars !we always appriciate your business, and your feedback is very important and valuable of us, thank u for energizes us from your good words ,so we do even better of what we are doing !Thnak you so much Again!

10/10 Eccellente

Evan

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022

8/10 Buono

Bryon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The mattress needs to be replaced. We had to flip it so as to make it a little more comfortable.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di gm, il giorno 20 dic 2022
Thank you for the review!

10/10 Eccellente

Richard

Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Customer relation mgmt, il giorno 28 ago 2023
Thank you

8/10 Buono

Grable

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Comfortable, helpful staff that I dealt with, and secure area, easy access in parking and room
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di gm, il giorno 23 ott 2022
Dear grable,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

6/10 Soddisfacente

Mandy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Our recent stay
Needs updating. Side entry security door by the pool - not so secure. Remove all the debris from behind the building and the parking lot … might improve overall appeal.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022
Risposta di gm, il giorno 21 ott 2022
Thank you for the suggestion are taken positive way to improve Thank u for you time!

10/10 Eccellente

Mary

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di n, il giorno 19 ott 2022
Dear Mary,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,General ManagerQuality Inn

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Font desk customer relation , il giorno 10 set 2022
Thank you James for having us most stars its is very important and valuable for us to determine the work we been doing, the feedbacks like yours energizes us to do even better Thank u much for your time and giving us business.. we really appreciates your efforts and time to post 100 feedback Thanks again!

6/10 Soddisfacente

Greg

Viaggio di lavoro
Terrible bed
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di nayan, il giorno 7 set 2022
sorry for you incovience thank you for your business

10/10 Eccellente

Amanda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The night receptionist was super friendly, nice, and very professional. We will definitely stay here again!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di coustomer relation mgmt, il giorno 28 lug 2022
Thank you so much for your feedback is very important and valuable for us Thank you for giving us chance

10/10 Eccellente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di gm, il giorno 7 lug 2022
Thank you so much for your feedback we value and appreciate Thanks again for staying with us

6/10 Soddisfacente

Stacy, Bonsall

Mi è piaciuto: Personale e servizio
good price, very friendly staff. not very good breakfast...and non smoking room smelled like smoke. good location and very convenient.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022
Risposta di gm, il giorno 7 lug 2022
Thank you for your time in, for the review we are working on smoke smell as we still have some smoking rooms that might have the smell come through we apologize for the inconvenience because of the smell we again thank you for staying with us having some of your time to write us your experience

4/10 Scarso

Jodi

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di general manager at Quality inn, il giorno 22 giu 2022
thank you for your time to have review us ! have a good day

8/10 Buono

tracy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
Risposta di nayan, il giorno 18 giu 2022
Thank you for having us your time !

8/10 Buono

Pamela

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Overall an okay stay.
Overall it was okay. It was a bad weekend to find a hotel due to the holiday but we had business in the area. Some of the reviews were bad so my expectations were low. Front desk was very professional. We did have to change our sheets as the ones on the bed were stained and we noticed the hallways could have used a quick vacuum. We were told that they are struggling to find and keep house keepers and that shows. No extra pillows or blankets and a few maintenance issues here and there that if not corrected will evolve into bigger issues. It appears that they have put in new laminate floors and are making upgrades, so again overall it wasn't a bad stay. The shower was a plus if you enjoy super hot and great water pressure.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di quality inn team, il giorno 18 giu 2022
Thank you for having us and choosing us for your stay ! we appreciate and value your feedback!

8/10 Buono

Cody

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022
Risposta di nayan, il giorno 18 giu 2022
Thank you

8/10 Buono

Deborah

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Small Selection for Breakfast
Room clean and updated. Breafast choices limited :make your waffle, cereal, and coffee.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di nayan, il giorno 18 giu 2022
Thank you for such kind words!!

10/10 Eccellente

Sherri

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Font desk customer relation , il giorno 10 set 2022
thank you sorry for very late reply for your review! we really appreciate your time to have us positive feedback Thank you !

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel front desk was very nice to me and remembered me when I was there last time reporting on the Summer Wells case. The hotel staff printed me up pictures of Summer so I can share them around the community while I searched for her. Great place. I will go back when I follow up on the Wells case.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di quality inn team, il giorno 6 apr 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Nayan Patel General Manager Quality Inn 423-272-1842

10/10 Eccellente

Raschelle

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2022
Risposta di nayan patel , il giorno 2 mar 2022
Thnak you for completing the survey ! appreciate your good words

10/10 Eccellente

mari

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean and New construction
Great stay, everything was clean and service was great. Looked like new construction so everything was in working order.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di general manager at Quality inn, il giorno 26 feb 2022
Dear Mari, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Appreciations like yours give us the energy to satisfy our guests by having a pleasant stay every time they visit us. Thank you so much again for such kind words...

4/10 Scarso

Kathryn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
My recent experience
Management was very nice but I did not have a good stay overall. I had to request a room change. The first room had a couch in it that was old and stained. The bathtub needed replacing. The other room was better but my car got keyed in the parking lot.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di general manager at Quality inn, il giorno 30 dic 2021
Dear Kathryn first of all thank you for choosing us for your stay we are sorry for not meeting your expectations...we tried to look at your gray Nissan but we couldnt see any activity we tried to go over our best as it was at night...... we are again sorry for your experience ... and thank you again for staying with us it could be a pleasant full..or even better ...

10/10 Eccellente

Marissa, Nutley

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel. Staff is great. Quiet. Clean would stay again
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di nayan, il giorno 29 dic 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Quality Inn General Manager 423-272-1842

10/10 Eccellente

Alex

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di nayan, il giorno 29 dic 2021
Dearguest Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Quality Inn General Manager 423-272-1842

8/10 Buono

Sarah

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di nayan patel , il giorno 30 dic 2021
Dear Helton, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. We are sorry that your stay was not pleasant. We are trying to improve... we tried our best to look on the cameras for your nissan but count find anything as was dark at the night and the range was not clear Thank you again for sharing your experience, Sincerely, Quality Inn

8/10 Buono

Donna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Evening staff person pleasant
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

2/10 Terribile

Rita

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
I paid extra for insurance that if we had to leave early we would be refunded the remaining balance..We checked out a day early & we checked out 39 mins before check out time. The manager said that didn’t matter we had to paid for the full stay.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

8/10 Buono

Elizabeth, Jane Lew

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I have stayed at this same property 4 to 5 different times on my visits to Rogersville, Tennessee. I’m very happy with amenities, the room and the staff. Hopefully I will be traveling to Rogersville in the future and I will probably stay at this establishment the next time if possible. They are my first choice !!
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

8/10 Buono

Jaime

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property was updated and kept up pretty well. Staff was friendly. Continental breakfast was okay, basic, but they had decent coffee so that is always a plus. Room was nice, several hairs found in tub, bathroom but otherwise very acceptable. No elevator so if you are mobility limited be sure to get first floor.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Crystal Michelle

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021

10/10 Eccellente

Dians

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great value
Great service nice clean room. Very comfortable and clean
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021

10/10 Eccellente

Deborah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I didn’t mean to select check in as fair… it was great.. o complaints
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021

2/10 Terribile

Brandi

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
HORRIBLE
The room was absolutely not what was pictured in the listing. It looked like it had been on fire at some point, one of the lampshades was half melted, the fire alarm was melted on the side and bottom and the plastic on the tv was all warped and pulling away from the metal. The room looked like it had been half ass cleaned and I had to hunt the alarm clock down in a drawer, no hairdryer in the room either. They were booked and unable to give me a different room. I requested and was approved for a late check out when I checked in, however had a staff member beat on my door at 11 to advise it was check out when informed we were approved for a late check out they said there was nothing written down so we needed to go. I am livid, all I wanted was sleep, this week has been traumatic to say the least and all we wanted was to freaking rest but nope. There were also unattended children running all over the hotel and parking lot. This morning when leaving I noticed the cleaning staff had zero protective gear and didn't appear to be sanitizing the rooms. They also were not pulling the top blankets off the beds. I know pre covid this was common in hotels but given the changes in the policies of everywhere else I've delt with, why were they not changing the top blankets to ensure nothing was being spread? I literally watched my father in law die from this crap on Thursday, I truly expected more of an effort from the hotel to maintain sanitary rooms.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021