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Valutazione di 10 - Eccellente. 472 su 1000 recensioni" "
10 - Eccellente
472
Valutazione di 8 - Buono. 388 su 1000 recensioni" "
8 - Buono
388
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 80 su 1000 recensioni" "
6 - Soddisfacente
80
Valutazione di 4 - Scarso. 39 su 1000 recensioni" "
4 - Scarso
39
Valutazione di 2 - Terribile. 21 su 1000 recensioni" "
2 - Terribile
21
8,8/10
Pulizia
8,8/10
Personale e servizio
8,6/10
Servizi
8,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,0/10
Ecosostenibilità
Recensioni
6/10 Soddisfacente
Alessandro
Viaggio di lavoro
6 set 2022
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Alessandro
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
10/10 Eccellente
Marco
26 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Efficienza di sempre confermata. La struttura ed il servizio sono anche migliorati. Rapporto qualità/prezzo elevato.
Marco
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Patrick Fiat, il giorno 30 ago 2019
Hello Marco,
Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Singapore! We truly appreciate your review and hope to welcome you back to create another colourful experience for you!
Kind regards,
Patrick Fiat
General Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Enrico
28 ago 2018
Ci tornerei
Enrico
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
10/10 Eccellente
Robin, Trabuco Canyon
Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
7 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great trip
Robin
Soggiorno di 11 notti a marzo 2024
Risposta di Nora Gammell, il giorno 8 apr 2024
Hi Robin,Thank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Yasushi
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Yasushi
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nora Gammell, il giorno 8 apr 2024
Hi YasushiThank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Yi Ting
Viaggio con la famiglia
28 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
地點方便 適合一家大小
Check in都很順利,前台很好會幫忙打印文件。房間也不小適合一家大小。只是厠所有點味道。
Yi Ting
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Nora Gammell, il giorno 23 feb 2024
Dear Yi Ting,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Jayoung
7 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jayoung
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nora Gammell, il giorno 23 feb 2024
Hi Jayoung,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Fakhri
25 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I will come back
Fakhri
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 22 feb 2024
Hi Fakhri,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Nazerah
Viaggio con la famiglia
24 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love my stay there with my family. Rooms were spacious & most importantly clean. Easy check in & check out. Convenient parking. Buffet breakfast was wide spread and tasty.
Nazerah
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 22 feb 2024
Hi Nazerah,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Chew
Viaggio con la famiglia
17 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staycation
Room is clean n comfortable.
Chew
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Yongjin
Viaggio di lavoro
3 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
아주 좋은곳
항상 가던곳이며 오래만의 출장으로 다시 방문하였습니다. 여전히 청결하며 친절합니다.
Yongjin
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
8/10 Buono
Yen Ping
27 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Yen Ping
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
10/10 Eccellente
Tartinah
25 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel food is Halal. You can also purchase Halal food at vending machine near the entrance of the hotel.
Tartinah
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 29 nov 2023
Hi TartinahThank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
??
24 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
clean and spacious room
??
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 29 nov 2023
Hi Guest ??,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Peter
Viaggio di lavoro
10 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peter
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 29 nov 2023
Hi Peter,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Soddisfacente
Stephen
Viaggio di lavoro
15 ott 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Helt oki hotell
Hotellet var litt gammelt, men helt oki. Fin lobby. Greit rom. Badebassenget og gym var ikke bra. Spesielt gym’en var skuffende. Betjeningen var vennlig og serviceinnstilt. Sentral beliggenhet i frohold til shoopingsenter!
Stephen
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 18 ott 2023
Hi Stephen,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Juan Francisco
12 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Juan Francisco
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 2 nov 2023
Hi Juan,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
JUNGAH
Viaggio di lavoro
3 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
빨간색 오차드역에서 가깝다보니 지하철로든 버스로든 이동하기 편리합니다~
JUNGAH
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 4 ott 2023
Hi Jungah,Thank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Juan Francisco
2 ott 2023
Juan Francisco
Soggiorno di 9 notti a settembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 4 ott 2023
Hi Juan,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Andrew
Viaggio con la famiglia
27 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Services as provided throughout the hotel staff are all very friendly and polite.
Andrew
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 4 ott 2023
Hi Andrew,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
L W
26 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
L W
Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 4 ott 2023
Hi L W,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
NORIKO
Viaggio di gruppo
18 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
NORIKO
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 4 ott 2023
Hi Noriko,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
4/10 Scarso
Oyu
Viaggio con la famiglia
7 ago 2023
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
設備が貧弱な割に、部屋代は非常に高い。
Oyu
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 7 ago 2023
Dear Oyu,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
4/10 Scarso
Greg
Viaggio di coppia
29 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Having stayed at this property on4 orher occasions beforw Covid.
This time I found that the service level and the benifits offetedto guests has been removed.
The room price has drnaticallti creased, coffee pid machines has been removed. The room fridge has been filled with small containers of Apple Juice and other drinks.
The service levels of the consiserges has dramatically reduced compared to previous amazing staff.
This was once a great hotel with great staff.
I wont stay stay at the Royal Plaza on Scott again.
Greg
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 3 ago 2023
Dear Greg,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
17 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia
average
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 18 lug 2023
Dear Anonymous,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Tania
Viaggio con la famiglia
9 lug 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The entrance light inside the room was not working. I didn't bother to complain because its only 1 night stay. Also I thought when I choose deluxe plus, I am getting better view compare with the standard one
Apparently my room view was facing the next building with no view at all
Tania
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 18 lug 2023
Dear Tania,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Soddisfacente
NOBUTOSHI
4 lug 2023
Front desk staff was very nice
But Poor response from staff when picking up luggage
NOBUTOSHI
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 5 lug 2023
Dear Nobutoshi,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Ahmed Ali
26 giu 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Great location , average rooms
The property location is the biggest attraction. The room sizes for this location are adequately big.
The hotel however is old and you can see some wear and tear. The reception is a bit understaffed and manages housekeeping so is a bit delayed.
Ahmed Ali
Soggiorno di 8 notti a giugno 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 27 giu 2023
Dear Ahmed Ali,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Christopher
Viaggio con la famiglia
25 giu 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient and value for money
Christopher
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 27 giu 2023
Hi Christopher,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
2/10 Terribile
Lorenzo
11 giu 2023
Lorenzo
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 13 giu 2023
Dear Lorenzo,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Soddisfacente
Kenneth
Viaggio di coppia
10 giu 2023
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Room and bathroom were clean, cleaning was regular, the main window could not be closed properly as the lock was broken, the stool in the bedroom was faulty, it had been like that for some time, no Bar in the hotel, a bit disappointing considering the price.
Kenneth
Soggiorno di 13 notti a maggio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 13 giu 2023
Dear Kenneth,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
Barbara
31 mag 2023
Barbara
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 27 giu 2023
Hi Barbara,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Chew
Viaggio con la famiglia
24 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good n cooling
Chew
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 24 mag 2023
Hi Chew,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Chew
Viaggio con la famiglia
22 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staycation
It is within expectations. Preferably can increase the standard of e room coffee.
Chew
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 24 mag 2023
Dear Chew,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
3 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 27 giu 2023
Hi Anonymous ,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
2 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
convenient location, not too busy an area - a plus
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2023
Risposta di Nora Gammell, il giorno 18 mag 2023
Dear Anonymous, Thank you for your compliments! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, looking forward to creating another wonderful experience for you again soon! Kind regards, Patrick Fiat General Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Eccellente
John
23 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
John
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
10/10 Eccellente
Charles
22 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Charles
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
10/10 Eccellente
wonchol
13 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
wonchol
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
8/10 Buono
peter
Viaggio di coppia
10 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We have been six times to the Royal Plaza and although still clean and tidy. Covid has taken its toil.
peter
Soggiorno di 7 notti a marzo 2023
4/10 Scarso
Esther
Viaggio di coppia
4 apr 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The Dining room was extremely noisy and the staff just cleared tables and reset. No personal service. Dirty napkins re used, and the cloth wiping each table was just re used. no sprays to clean.
Cereal choices very limited, couldn't find decaffeinated latte as it was self service from a machine. On last morning everyone at breakfast was told at 9.40a.m. that the restaurant was closing at 10.00a.m. TV intermittent.
Switch with an outline of a red bell crossed through meant do not clean the room, who knew? There was nothing in the room to explain anything.
Esther
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2023
Risposta di Patrick Fiat, General Manager, il giorno 6 apr 2023
Dear Esther,We are disappointed to learn about your experience. We have since counselled our service associates, and reminded them to be more mindful when speaking to guests. We have noted your feedback on the guest rooms, and will look into the issues you’ve mentioned for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back, and look forward to creating a better experience for you on your next visit.Kind regards,
8/10 Buono
Jeannie
4 apr 2023
Jeannie
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
10/10 Eccellente
Kazumasa
16 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Kazumasa
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
10/10 Eccellente
zaheda
14 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
zaheda
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
10/10 Eccellente
David
Viaggio con la famiglia
9 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Was great
David
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
10/10 Eccellente
Cinthia
7 mar 2023
Cinthia
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
10/10 Eccellente
Charlie
6 mar 2023
Charlie
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
8/10 Buono
Philippe
Viaggio di lavoro
25 feb 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Premier à Singapore l'hotel est bien situé par rapport aux commerces.
La salle fitness est bien équipée.
La piscine est pas mal non plus.
Philippe
Soggiorno di 19 notti a febbraio 2023
4/10 Scarso
Brian
21 feb 2023
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Give it a miss.
For the price we had to pay I would rate this as a second rate motel. Toiletries were sub standard and the shower needs maintenance. Also the internet sites should state that THIS IS AN HALAL HOTEL.
Overall I would NOT recommend this hotel.?
Brian
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Patrick Fiat, General Manager, il giorno 8 mag 2023
Dear Brian,We are disappointed to hear that your stay with us was not up to expectations, and appreciate your feedback provided. We have relayed your comment on the shower to our Engineering team for further review, and would like to share that our VitaminSpa shower amenities are enriched with Vitamin B5 and Geranium essential oils, which helps to nourish your skin and hair, leaving your body smooth and soft. We hope to have the opportunity to serve you better on your next visit.