Hall

Recensioni per Grand Hotel des Bains Kempinski

5 out of 5
Grand Hotel des Bains Kempinski
Via Mezdi 27, St. Moritz, GR

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 241 su 314 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 57 su 314 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 10 su 314 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 4 su 314 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 314 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Massimo, Cernusco sul Naviglio

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel molto bello, posizione tranquilla. La struttura è molto ben tenuta, curata nei minimi particolari.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 24 gen 2023
Dear Mr. Massimo,First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World. Best regards,Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Silvana

Soggiorno di 5 notti a giugno 2022
Risposta di kempinski, il giorno 1 lug 2022
Dear Mrs. Silvana, First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferable destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us. I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team. We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz. Best regards, Konstantin Zeuke General Manager

8/10 Buono

Gianluigi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Jana Hess, il giorno 14 dic 2021
Dear Gianluigi, Thank you very much for your rating! We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz. Best regards, Jana Hess Assistant Front Office Manager

4/10 Scarso

Camilla

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Un disastro
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2021
Risposta di Jana Hess, il giorno 17 set 2021
Dear Camilla, We feel sorry to hear that we were not able to meet your initial expectations. Kindly accept our apologies for any inconveniences caused by. Best regards, Jana Hess Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 27 ago 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your outstanding rating. We look forward to your upcoming stay with us. Best regards, Konstantin Zeuke, General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 2 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We look forward to your upcoming stay with us. Best regards, Konstantin Zeuke, General Manager

10/10 Eccellente

Paola, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Classe al 100%
Tutto, di questo hotel, mi piace e continua ad affascinarmi. Questa volta ho voluto provare il trattamento mezza pensione. Essendo vagabonda per natura, non so quasi mai con certezza dove io mi possa trovare alle ore dei pasti. Ma sono anche golosa, una golosona che, tuttavia, deve osservare regole di genuinita' , bilanciamento tra grassi, zuccheri e quantita'. Ora, quella che viene definita dall'adorato Kempinski come mezza pensione include una cena che io definisco LODEVOLE sotto tutti gli aspetti: presentazione dei piatti, genuinita massima, gusto eccellente, creativita' da parte dei cuochi, possibilita' di scelta da parte dell' ospite, ricchezza del complessivo menu' . 4 portate. Non vi mollo piu'. Cuochi e camerieri sempre pronti a consigliare e rendere questo momento uno dei piu' graditi della giornata. Ovviamente, anche la prima colazione e' sublime, con cambiamenti ben graditi. Veniamo alle camere: fino ad ora, ho sempre preso una camera che io definisco di tipo medio poiche' ha tutto il comfort di cui io ho bisogno: enorme TV, letto king, vista sul giardino, ma e' stupenda anche quella sulle montagne, che richiedero' la prossima volta prodotti per il bagno, una bottiglia grande di acqua minerale. Tipico della struttura e' la sua atmosfera creata dalle decorazioni, tappezzerie, lampadari, corridoi, porte Sono un esempio di stile molto raffinato delll'Europa orientale che mi riportano indietro agli anni in cui ero bimba, anni 57/58. Staff efficientissimo.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 14 set 2018
Gentile Paola, grazie per la Sua recensione positiva del nostro albergo. Siamo lieti che' Vi siete trovati bene. Speriamo di vederVi al piu' presto possibile. Cordiali saluti dalle Alpi, Kerstin Scheuerer Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

massimo, roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eccellente
L’albergo si trova all’ingresso di St. Moritz di fronte alla funivia. Lo staff dell’hotel è molto cordiale già dall’arrivo in auto, ti accolgono con grande professionalità e cordialità. La struttura è eccellente in tutti suoi dettagli, stanze ampie e confortevoli servizi da vero 5 stelle lusso. Da consigliare
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2018
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 3 set 2018
Gentile Massimo, grazie per la Sua recensione positiva del nostro albergo. Siamo lieti che' Vi siete trovati bene. Speriamo di vederVi al piu' presto possibile. Cordiali saluti dalle Alpi, Kerstin Scheuerer Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 19 ago 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your outstanding rating and for your kind feedback on our property. We look forward to your upcoming stay with us. Best regards from St. Moritz, Kerstin Scheuerer, Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Roberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tutto bene. Buona colazione, camera confortevole. Posizione molto decentrata. Non ci è stata offerta spontaneamente la card per usufruire del trasporto pubblico gratuito e ci è stato richiesto un deposito cauzionale di 30 CHF/carta. Personale generalmente impeccabile.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2018
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 3 ago 2018
Gentile Roberto, grazie per la Sua recensione positiva del nostro albergo. Siamo lieti che' Vi siete trovati bene. Speriamo di vederVi al piu' presto possibile. Cordiali saluti dalle Alpi,Kerstin Scheuerer, Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

pp

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
st moritz sia in estate che in inverno offre un panaroma sempre favoloso,muttas muragl favoloso
Soggiorno di 4 notti a giugno 2018
Risposta di Kempinski Grand Hotel des Bains, il giorno 11 lug 2018
Gentile pp, grazie per la Sua recensione positiva del nostro albergo. Siamo lieti che' Vi siete trovati bene. Speriamo di vederVi al piu' presto possibile. Cordiali saluti dalle Alpi, Kerstin Scheuerer Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

mab, genova

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tutto secondo le aspettative, unico extra parcheggio dell hotel praticamente obbligatorio vista la posizione 25chf/ giorno Esterno o 35chf interno. SPA completa con diverse saune di grandi dimensioni. Molto molto bella. Colazione eccellente una delle migliori mai provate.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2018
Risposta di KempinskiSt.Moritz , il giorno 9 mag 2018
Gentile Cliente, Grazie per il suo tempo dedicatoci nello scrivere una recension positiva sul Kempinski Grand Hotel des Bains. Ci scusiamo per l'inconveniete in merito al parcheggio. Speriamo di rivederla e ospitarla nuovamente nel nostro Hotel. Cordiali saluti Kempinski Team

8/10 Buono

Patrizia, G

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Relax con stile
Posizione eccezionale, 2 min a piedi dalla funivia Signal. Camera, SPA eccezionali come pure la colazione. Di sicuro ci torneremo!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel molto bello a pochi minuti dal centro
L'hotel e la SPA sono molto belli. I prezzi del bar e dei ristoranti interni sono un po alti. Personale molto cordiale. Il centro del paese è un po distante da raggiungere a piedi

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Non è proprio 5 star standard di Sankt Moritz
For those who know Sankt Moritz and what standard it can offer in term of 5 star services do not come and look for it in Kempinski. The personnel young cold mostly inexperienced, sometime even rude, most of the time without any idea who to assist the guests. After seeing all 5 star hotels in Sankt Moritz I must say Kempinski is the one that offers less. If you are looking for excellence try elsewhere for example Badrutts Palace.

10/10 Eccellente

MARINA, TORINO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
HOTEL KEMPINSKI
Ottima struttura assolutamente di prima categoria, ottima accoglienza, l'hotel dava a disposizione dei clienti autisti con limousine con trasporto in centro o dove più si gradiva andare. Pranzo e colazione decisamente stellati, come pure la SPA presente in hotel. Un'attenzione particolare da parte della reception per conoscere la ns. soddisfazione sulla sistemazione. Trattamento molto teutonico ma difficilmente si trovano in giro per il mondo, situazioni così soddisfacenti. Hotel da consigliare

8/10 Buono

Agostino, Ancona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottimo per la famiglia
Ben posizionato.

10/10 Eccellente

MAURICIO

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Rachele Corsi , il giorno 27 mar 2024
Dear Mauricio,Thank you very much for your kind feedback. Looking forward to welcoming you soon.Best regards,Rachele CorsiFront Office Manager

10/10 Eccellente

Antonia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Rachele Corsi, il giorno 28 mar 2024
Dear Antonia,Thank you so much for your kind feedback.Looking forward to welcoming you soon. Best regards, Rachele Corsi Front Office Manager

10/10 Eccellente

Darrel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The service was impeccable from the time my Wife and I was picked up at train station. I very highly recommend this hotel. The best service you will ever receive.
Risposta di Rachele Corsi, il giorno 28 mar 2024
Dear Darrel,Thank you so much for your kind feedback.Looking forward to welcoming you soon. Best regards, Rachele Corsi Front Office Manager

10/10 Eccellente

Tom

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Urs

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Rachele Corsi, il giorno 28 mar 2024
Dear Urs,Thank you so much for your kind feedback.Looking forward to welcoming you soon. Best regards, Rachele Corsi Front Office Manager

10/10 Eccellente

Scott

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Amazing staff, wonderful food and fantastic hotel in one of my favorites towns.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 29 ago 2023
Dear Scott, I would like to take the time to personally thank you for this wonderful comment. There is truly no better way to start the day then reading comments like yours, it gives us all the motivation that we need. We look forward to hosting you again. With kind regards, Konstantin Zeuke General Manager

10/10 Eccellente

Bryon A

Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Scott, Park City

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Air conditioning wasn't available, so had to leave windows open at night. A little noise as a result. If it was any hotter, could have become a big problem. Room was spacious and enjoyable. Breakfast buffet was outstanding. Spa area was outstanding, including the five suana options. Primarily ate in the bar versus sitting down for dinner, liked eating in the bar lounge.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 18 ago 2023
Dear Scott, I would like to take the time and give you my gratitude for writing this very kind yet constructive feedback. As proud representatives of the ''Earth Check'' certification we do not have air conditioning in our property for sustainability reasons. Therefore we always offer fans to all our guests upon requesting it. We hope you will decide to visit us again in the future. With kind regards, Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Gary E.

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The complimentary breakfast buffet is awesome; best we have ever experienced anywhere in the world! If in St. Moritz you must stay here.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 7 ago 2023
Dear Mr. Gary E,First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. We appreciate your kind words about the breakfast buffet.Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World. Best regards,Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Philip, Chicago

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wow! Blown away by the details in this place and super clean. A light switch at your night stand to turn off ALL lights in the room at night. How wonderfully thought out! Every amenity. Spa, indoor pool. Wow, wow, wow.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 24 lug 2023
Dear Philip, I would like to use this opportunity and give you my biggest thank you for such a positive and kind feedback of your most recent stay with us. We are beyond happy to read that you enjoyed your time with us and we hope you visit us again soon.With kind regards, Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Henrique

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Front Office , il giorno 30 lug 2023
Dear Michael,Thank you very much for your feedback!Looking forward to welcoming you back. Best regards,

10/10 Eccellente

Yusra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Swiss service at its best
The service at the hotel was excellent. The staff made us feel very welcoming. The team at breakfast were superb. We have cancelled one day in Urich and extended in Kempinski for this reason. Hope to come back soon
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 30 giu 2023
Dear Yusra, What an amazing feedback, I would like to use this opportunity to thank you for being so kind and honest with us. There is truly no better way to assure us that we are doing our job very well than to read comments like yours. We truly hope we will welcome you back at our beautiful property on top of the world. Kind regards, Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Jessica

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Konstantin Zeuke, il giorno 2 lug 2023
Dear Jessica,I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World.

10/10 Eccellente

Meike

Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Konstantin Zeuke, il giorno 2 lug 2023
Dear Meike,I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World.

10/10 Eccellente

Samuel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely amazing stay. From the moment we arrived till the very end … Luxurious stay!
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 30 giu 2023
Dear Samuel, Allow me to use this opportunity to say a big thank you to you for being so kind and writing this feedback. We truly appreciate it and we are thrilled to read that your most recent stay with us was so amazing. We look forward to hosting you again on top of the world. Kind regards, Konstantin ZeukeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Victor

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Konstantin Zeuke, il giorno 2 lug 2023
Dear Victor,I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World.

8/10 Buono

Nilgun

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
like - *historic building with excellent facilities. *The dining options and restaurant staff are excellent. don't like - *tough walk for skiers to the lift. a property like this should make arrangements to transports skiers to lifts. I had blisters on my knees by the end of my stay. * there should be more options for kids to play games.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 26 feb 2023
Dear Mr. Nilgun,Firstly, let me express my sincere gratitude for choosing the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferred location to spend your valuable time and for taking the opportunity to share with us your thoughtful feedback.Your evaluation of our various services and facilities is very much appreciated, since it is only through valued guests, such as yourself, that we are able to make sure our standards correspond to our guests’ needs.Please be ensured that your remarks have been forwarded to the respective departments.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World. Best regards,Konstantin ZeukeGeneral Manager

8/10 Buono

Phuntsok

Soggiorno di 6 notti a febbraio 2023

10/10 Eccellente

susan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely amazing!!!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Your recent stay at Grand Hotel des Bains Kempinsk, il giorno 15 feb 2023
Dear Susan,First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World. Best regards,Konstantin ZeukeGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

MAURO DE ALMEIDA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Longe da cidade e dificílimo conseguir transfer do hotel pra cidade, um hotel 5 estrelas sem oferecer esse serviço pros hóspedes o tempo todo é lamentável
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2023
Risposta di Konstantin Zeuke , il giorno 8 feb 2023
Dear Mr. De Almeida,First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferred destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us.Your evaluation of our various services and facilities is very much appreciated, since it is only through valued guests, such as yourself, that we are able to make sure our standards correspond to our guests’ needs. We feel sorry to hear that we were not able to meet your expectations during your stay. . Kindly accept our apologies for any inconveniences caused.Despite the mentioned, I trust you could enjoy the rest of your stay and I hope that we will welcome you back in the near future to get the chance to make your next stay a wonderful and unforgettable one.Best regards,Konstantin Zeuke,General Manager

10/10 Eccellente

Kunwoo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Rachele Corsi, il giorno 28 mar 2024
Dear Kunwoo,Thank you so much for your kind feedback.Looking forward to welcoming you soon. Best regards, Rachele Corsi Front Office Manager

10/10 Eccellente

Christof

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Marine

Soggiorno di 9 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Volkan

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Beatrice

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 5 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Richelle

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Top 3 in the world!
One of the top 3 hotels I’ve stayed at. Could not fault anything about it. From the food, location, staff, facilities, quality, nothing was a problem. These guys set the standard in luxury hotel accommodation.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2023
Risposta di kempinski, il giorno 15 gen 2023
Dear Richelle,First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us.Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team.We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World. Best regards,Konstantin ZeukeGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Thierry

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Bader

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nic to vest this place and enjoy around
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Reception, il giorno 11 ago 2022
Dear Bader, First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferable destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us. I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team. We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz. Best regards, Konstantin Zeuke General Manager

10/10 Eccellente

Hanspeter

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Beth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely the best! Great service, hospitality and food!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di KZ, il giorno 26 lug 2022
First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferable destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us. I am glad to read that you have been totally satisfied with your recent stay with us. Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team. We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz. Best regards, Konstantin Zeuke General Manager

10/10 Eccellente

THOMAS, Box Elder

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022